Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 07:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 439 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Kitas

Ar OSD gali duoti naudos ? (oro srauto derintojas)
Apklausa baigėsi 11 Rgs 2010, 13:38
Manau kad gali 15%  15%  [ 11 ]
Manau kad negali 39%  39%  [ 29 ]
Gali, bet labai nedaug 28%  28%  [ 21 ]
Neturiu nuomones 18%  18%  [ 13 ]
Viso balsų : 74
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Sau 2010, 12:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.02
Amžius:
42
Pranešimai:
233
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
ex E34 540
ex E46 318
ex E46 323
Skype:
bmw540-m5
Asmeniskai buvau isbandes:
Tornado, buvo nuimtas is atvarytos auto ir pastatytas i BMW 540 m60b40 92m. Apsoliuciai nieko nepajauciau, nei galios padidejimo, nei sanaudu sumazejimo, vaziavo kaip garvezys, bet ir ryjo kaip garvezys :lol:
Xado, (padovanotas uz gerai atlikta darba) pilamas i varyklio tepalus,buvo ipiltas i ta pati BMW 540 ir i BMW M3 s50b30 95m. Saunaudos ir trauka nepasikeite, abejuose sumazejo varyklio garsas.
Motor extreme priedas i tepalus, panasus i Xado, piltas i Infiniti g35 3,5ltr 2003m, visiskai nieko nepasijaute...

Nieko ispudingo nesitikejau is visu situ taupymo budu, tiesiog idomu buvo, tai ir dariau eksperementus, nors paciam aisku, kad automobiliu gamintojai kuria varyklius darydami visus imanomus testus tiek su stumokliuo ir degimo kameru formom, tiek su oro paemimo kanalais, nekalbant apie isiurbimo kolektoriaus dydi ir turi.....

_________________
No diesel, only LPG....


StandartinėParašytas: 18 Sau 2010, 14:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.04
Amžius:
38
Pranešimai:
632
Miestas:
Vilnius/ Enniskillen UK
Automobiliai:
E39 530 M57 00' ex...
E36 318 M41 95'
Ten draugelis mano dirba, siaip kalbejom ta tema, tai 50/50... dazniausiai nepadeda :)... ir beje kam idomu i E39 530d tokio neidesi, nes ne apvalios formos OSM korpusas, o kiauso formos. O kad grazina LT, tai tikrai, sitoje vietoje ne vejai :).

p.s. cia paskaiciau apie priedus tuos, ilgesniam tepalo naudojimui... paklauskit darbuotoju, ar bent vienas i savo masina ipyles :)... pamastymui 8)

_________________
Привет моя, пишет твой, ушел в запой не беспокой...


StandartinėParašytas: 18 Sau 2010, 15:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
laiku keiskite filtrus, zvakes, ziemai susitvarkykite webastas, termostatus, nevazinekite plikomis padangomis, jei ne, tai tu dek kokiu tik nori super duper prietaisu i masina, rezultatu neturesi :)


StandartinėParašytas: 19 Sau 2010, 20:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
Sveiki, jau kuris laikas stebime, kad mūsų puslapį lanko šio forumo žmonės. Buvo žingeidu sužinoti, kas vyksta, ir štai mes pas Jus svečiuose.
Malonu ir keistoka, kad visai protingi žmonės veda diskusiją, niekas nesisvaido žaibais ir pykčiais(kas pilna kituose forumuose). Tai tik eilinis įrodymas, kas ieško su galva tas randa. Ne emocijos, ar "neįtin teisingas fizikos" žinojimas, gali duoti įrodymų, o tik bandymai, kurie pagrįsti tik savo akimis ir pojūčiais.
Taigi, Jūsų nuorodos į tubes yra, grubiai kalbant klaidinančios, nes produktas ne tas, o ir dedamas ne teisingai. OSD, dedamas po oro srauto matuoklės(mes dedame net į ją), tubės variante jos nėra.
Automobilis turi būti sveikas, t.y. neturi būti jau nenormalių kuro sąnaudų. Turi dirbti tiek oro srautas, tiek liamdos. Oro filtras turi būti neužkimštas, nes tai yra Oro Srauto, Derintojas. Iš kur jis gaus oro, jei filtras nešvarus.
Veikimo technologija(aprašyta gamintojų yra labai specifinė, bet orginali), mes aiškiname paprasčiau. OSD yra sparnuotė, kadangi ji atsiranda oro sraute, srauto kryptimi, tai ji tampa traukiančioji, ir po savęs stumianti, tai reiškia, kad ji priverstinai paima daugiau oro. Kiekvienoje oro"porcijoje" yra tam tikras kiekis(neužterštame ore yra 21%) deguonies. Deguonis skatina liepsną, iš kur ir sąnaudų sumažėjimas, bei jėgos pokytis, Nes tiek liamdos, tiek oro srauto matuoklės tai perduoda į ECU...


StandartinėParašytas: 19 Sau 2010, 20:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
na maziausia tikiu tais kurie parduoda savo preke, taigi sitas postas man net neigiama nuomone sudaro :) bet jei saibas grazina, isbandyti gal ir verta, tik susitarti, kad be pricindalu tuos pinigus grazins, ne kaip cia kazkas rase, vesk i egspertize ir t.t.


StandartinėParašytas: 19 Sau 2010, 23:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
jei ir i cilindra patenka daugiau oro ir dar po srauto matuokele apgaunama tai kad liesinamas misinys ir ankstinamas degimo kampas o kaip mes zinome normalus bmw jau pats nusistatineja degimo kampa.. taip kad liambda pamaciu tai riebins vel misini ir vel gaunasi liesinimas ir vel riebinimas kuris nesudaro jokios ytakos nes oro i cilindra turi buti paimta tiek kiek jo reik ir nei daugiau nei maziau kitaip iskreipiamas misinys kuris ismetime pasirodo per liesas ir ecu uzduoda patiekti riebesni misini nu bardakas gaunas taip gal karburatoriniam kur nera liabdu arba mechaniniam ipurskimui tai padeda bet ir tuos galima su varztu uzliesinti kura ir maziau valgys.. taip kad NER prasmes..
o del LT grazinimo kaip tu yrodysi? sesk pravazuok? ar tau parduotuvei dyno prasuks? ar vazinesi baka kuro isvazinesi.. absurdas...


StandartinėParašytas: 20 Sau 2010, 00:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
http://www.automobiliams.lt/lt/Vandenilio_Generatorius

vandenilio yranga jusu bmw.

mitas ar tikrove? :mrgreen:


StandartinėParašytas: 20 Sau 2010, 07:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
Kriugeriux rašė:
jei ir i cilindra patenka daugiau oro ir dar po srauto matuokele apgaunama tai kad liesinamas misinys ir ankstinamas degimo kampas o kaip mes zinome normalus bmw jau pats nusistatineja degimo kampa.. taip kad liambda pamaciu tai riebins vel misini ir vel gaunasi liesinimas ir vel riebinimas kuris nesudaro jokios ytakos nes oro i cilindra turi buti paimta tiek kiek jo reik ir nei daugiau nei maziau kitaip iskreipiamas misinys kuris ismetime pasirodo per liesas ir ecu uzduoda patiekti riebesni misini nu bardakas gaunas taip gal karburatoriniam kur nera liabdu arba mechaniniam ipurskimui tai padeda bet ir tuos galima su varztu uzliesinti kura ir maziau valgys.. taip kad NER prasmes..
o del LT grazinimo kaip tu yrodysi? sesk pravazuok? ar tau parduotuvei dyno prasuks? ar vazinesi baka kuro isvazinesi.. absurdas...

Labai faina, buvo, kol nebuvo va tokių diskusijų, kam tie spėjamieji testai, ar isivaizdavimai? Jeigu pastebite, tai nėra jokių laidų, ir nedaroma jokių pakeitimų automobilyje. Kaip ir Pats rašote, ECU pats viską tvarko, Mes tik "modifikuojame", bet ne apgauname, oro srauto matuoklę. P.v.z. http://www.osm.lt/index.php?productID=285 (juk būtų nelogiška, kad bandytume aiškinti, kad čia ne naujos kartos OSM, ir kad neturi nieko bendro nei su E standartais, nei tie plastikiniai"vikrantasai", po daviklio, yra ne kas kitas, kaip mini oro pasiurbėjas).
Karbiuratoriams, kas atliks tą procesą, rankinis sureguliavimas?, senoviška?
Dar kartą, apie lt grąžinimą. Niekada nėra taip, kad viską idealiai parodo ir stendai ir skydeliai, ir dar kažkas. Į automobilį sumontuojamas OSD, jis išvyksta, ir stebi, t.y. naudoja, mėn, du, ir jo netenkina, arba daiktas neveikia, suderinamas laikas, atvažiuja, MES išsiimame ir grąžiname pinigus T.y. šimtą dvidešimt litų. Nereikalaujame, nei jokių įrodymų, ar parodymų, ar ekspertizių. Tiesiog yra įstatymas reglamentuojantis gražinti pinigus, už nekokybišką prekę, o kokia gali buti kokybė, jei daiktas neveikia?


StandartinėParašytas: 20 Sau 2010, 08:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
Daugeliui gali iškilti klausimų, kodėl nėra konkrečių skaičių, kiek mažina, kiek didina. Konkrečiai, kiek? Trumpas paaiškinimas, tačiau nemanau, kad ypač reikalingas., nes čia kolektyvas, galvojantis., bet dėl viso pikto, kad nereikėtų papildomai.
Mes, žmonės, kaip ir mūsų automobiliai, esame be galo skirtingi, skirtingo amžiaus, skirtingų manierų, skirtingų stilių ir be abejonės važiavimo,.., ir mūsų plieno broliai, pasižymi tuo pačiu, kelio sąlygos ir daugybė įtakojančių reiškinių, tačiau, nepamatyti pasikeitimų kuro sąnaudose, neįmanoma, tačiau jei tas nevyksta, pinigai tik atgal į namus.
Tecnologijų yra ne viena, ir jos plius minus yra skirtingos, tačiau be rimtesnių įsikišimų į automobilio ECU, ir kuro pakeitimo kitu(tarkim, kad ir vandeniliu), neįmanoma, pasiekti OPTIMIZAVIMO, daugiau kaip iki 31% !!!
Skaičius, toks kaip ir nerimtas, ir nežinia iš kur ištrauktas, ir kuom paremtas. Tačiau "iš dainos žodžių neišmesi", tokius surašė gamintojas, o mes esame, labai panašius rezultatus gavę iš naudotojų atsiliepimuose..., bei patvirtina pastovūs mūsų pirkėjai, kurie pabandę vieną automobilį, po tam tikro laiko, tas naujoves diegia visam savo parkui...
Ir pabaigai, reikia nepamiršti, kad OSD Lietuvoje, jau ne pirmi metai, ir naudotojų, jau nebe vienetai, ir "pfu tfu", nepatenkintų, neturime, apart skeptikų, kurie nebandę, jau viską pasmerkė myriop, arba, savo žiniomis išprendė, neturėti reikalų, su panašiomis įnovacijomis....


StandartinėParašytas: 20 Sau 2010, 08:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
D.S rašė:
http://www.automobiliams.lt/lt/Vandenilio_Generatorius

vandenilio yranga jusu bmw.

mitas ar tikrove? :mrgreen:


Mitas, kuris, sunkiai, bet užtikrintai verčiamas virsti tikrove. Tai labai, labai ne tolimos ateities siekis. Yra klausimų, bet jie sprendžiami(šiek tiek ne tokiu greičiu, kaip norėtusi), bet visi žinome situaciją pasaulyje, ir Lietuvoje. Plius iš daugelio institucijų ir dar kai ko yra ne tik, kad pagalba, ar bent jau netrūkdymas, o labai aršus neigimas, ir priešinimasis. Malonu, tik, kad inžinierinės mintys, nesnaudžia, ir artina tą malonią akimirką....


StandartinėParašytas: 20 Sau 2010, 08:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
Lincas rašė:
Bet ziuriu lengvatikiu kiek pas mus :D


Nėra nei vieno, žmonės bando, patys konstruoja, ir ieško variantų, juk yra ir rezultatai, ir ne naujokų parašytį, o jau ne vieną postą parašiusių. Šauni publika... Gerbiu.


StandartinėParašytas: 20 Sau 2010, 11:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
D.S rašė:

tai galetu vienam is forumieciu automobiliams.lt sumontuot nemokamai ta tornada kurem laikui jis pavazinetu ir jei jis veikia tada jau visi pirksim ir kitiem pasakysim.

Tikrai negaila, tačiau mes bent jau tikrai žinome, kad veikia, netgi Jūsų žmonės jau yra išbandę, irgi žino ir tvirtina, kad veikia. nieko kito nebelieka, tik susivokti, ar to reikia, ir ar ekonomiškai tai naudinga. Tik ne TORNADĄ, mūsų produktas vadinasi OSD (0ro srauto derintojas). Tai du skirtingi produktai, kurie ir montuojami skirtingai, turi skirtingus parametrus, ir be abejo ir išvaizdą. Ir netgi rezultatus.
Paprastai apsispręsti padeda, skaičiuoklė esanti mūsų puslapyje, kuri yra pilnai koreguojama pildančiojo. Niekas neliepia rašyti kuro kainų, tokių kokios yra kolonėlėse, ar kokios buchalterinės, viskas yra Jūsų pozicijoje. Perkate pigiau, ir rašote, važiuojate mažiau ir t.t., o rezultatas, jau matysis... Sėkmės.

Bmw, bene vienintelis automobilis, kur beveik būtinai yra OSM.(oro srauto matuoklė). Todėl jos modifikavimas, yra tik į pliusą...


StandartinėParašytas: 20 Sau 2010, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
42
Pranešimai:
1537
Miestas:
Lietuva
Ne vieno rimto sakinio neisgirdau,ne vieno rimto argumento.Geras smegenu plovimas,ir kaip matau kur zmones maziau supranta kas ten tam varikly vyksta tie labiau "kimba".Niekas ten nepasikeicia.Kuro ir oro kiekis priklauso nuo to kiek variklis pasiema(atmosferinis) ar kiek turba uzpucia.Sukuriavimas priklauso nuo voztuvu skaiciaus ,oro isiurbimo kanalu,ir degimo kameros formos.Gudrios galvos dirba ne vienus metus,kad sukurt kazka naujo ir efektyvaus.Kaip kad 2 svaistikliai stumui,6 voztuvai,ar bevoztuves maitinimo sistemos.O tu cia be jokiu rimtu bandymu kazka prastumt bandai.Parodyk oro sukuriavima su tuo sudu ir be ? Jus(gamintojas) net tokios yrangos neturit kad tai uzfiksuot.Visa tai yra psichologinis dalykas,ir itaigus kalbejimas nepateikiant ne vieno rimto fakto.Kai zino kad ismete kazkiek pinigu tai pradeda ag antpludi jaust.Idek i zmogaus auto ir nepasakyk kad idetas "stebuklas" garantuoju nieko nepajaus,net neuzsimins kad masina "geriau" traukia.


StandartinėParašytas: 20 Sau 2010, 13:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
tai faktas, jei matai sako, visos masinos skirtingos, vieniems gali imti maziau, kitiems net padaugeti! cigonai nu konkretus.
Bet jau kiek zmoniu jie apgavo as neisivaizduoju , gerai kad tik 120 lt, o ne kaip dulkiu siurbliai po 15 tukstanciu ir puodai po 7 tukstancius, ten zmones ilgiau pinigus issimokineja :)
O lengvatikiu kruvos, jie cia kapeika rimta pasidaro ir manau dar darysis ilgai :D

ps. tai dw metam kas nors po 20 lt, idedam kokem nors vienam forumieciui ir pratestuos.
as kad ir sia minute 20 lt galiu pervesti i saskaita, del eksperimento. kas dar komeruotusi?
Ar automobilis.lt del reklamos idesit uzdyka 1, cia tik 20 lt jum kainuos (negalvoju, kad savikaina daugiau jum jo gaunasi su parsiuntimais ir t.t) ir po to cia maziausia 100 vienetu bus nupirka per savaite, ir dar 1000 per kita, nes visi giminems idesim sita bairi.

Tik reiketu deti zmogui kuris yra patikimas, nes jei man 1000 lt duotu jie ir sakytu sakyk, kad tavo auto nebevalgo isvis kuro, o bake jo pradejo gamintis, tai as ta ir sakyciau :mrgreen: tai va, ka darom?


Paskutinį kartą redagavo mar1us 20 Sau 2010, 14:03. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 20 Sau 2010, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
tas sukuriavimas gerai jei sklende yra 100% atidaryta, tada dar suprasciau, bet tas sukurys atsimusa i dalinai atsidariusia akseleratoriaus sklenda ir kas tada? tada gal dar vieno tokio jusu pribombaso reikia ir uz akseleratoriaus sklendes? Kaip Lincas rase butu gerai paziureti oro sukuriavima vizualiai su juo ir be jo.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 439 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery