Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 23:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Vas 2006, 13:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.26
Amžius:
41
Pranešimai:
231
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW
Galit pasakyt kas yra kompensatoriai ir kokia jų funkcija?
:D
Ir kokia turi būti aušinimo skysčio šlangelė - kieta ar minkšta?


StandartinėParašytas: 07 Vas 2006, 13:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
Kompensatoriai yra duju paskirstymo mechanizmo dalis. Paprastoje sistemoje tam tikrais intervalais reikia patikrinti ir sureguliuoti tarpeli tarp voztuvo ir keliklio. Kada stovi kompensatoriai reguliavimas nereikalingas. Tarpelis reguliuojasi automatiskai. Kompensatoriai dirba hidrauliniu principu.
Del zarnu- kai variklis saltas- zarnos minkstos, kai variklis karstas- zarnos kietos. Darbinis slegis bmw ausinimo sistemoje apie 1.5 bar, taigi spresk pats. Zarnos tikrai bus kietos.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 07 Vas 2006, 14:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.21
Amžius:
41
Pranešimai:
720
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 750
nekursiu kitos panasios temos, paklausiu cia. ar galima, isrinkus varikli, kaip nors nustatyti, ar geras kompensatorius? kol variklis buna saltas, voztuvai pazlega, o kai pasyla, tai normaliai


StandartinėParašytas: 07 Vas 2006, 14:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.19
Amžius:
44
Pranešimai:
47
Miestas:
utena
Automobiliai:
E-39 528
E-38 728
e-39 530d
Karalaitis rašė:
nekursiu kitos panasios temos, paklausiu cia. ar galima, isrinkus varikli, kaip nors nustatyti, ar geras kompensatorius? kol variklis buna saltas, voztuvai pazlega, o kai pasyla, tai normaliai

itariu kad ne, nors.....

_________________
GAZAS DUGNAS!


StandartinėParašytas: 07 Vas 2006, 17:15 
  
 
 
Karalaitis rašė:
nekursiu kitos panasios temos, paklausiu cia. ar galima, isrinkus varikli, kaip nors nustatyti, ar geras kompensatorius? kol variklis buna saltas, voztuvai pazlega, o kai pasyla, tai normaliai


Pilnai gali buti jie kalti.Kol teplas saltas ir jo kaip reikiant nepompuoja,gali truputi pakalbeti jie.


StandartinėParašytas: 07 Vas 2006, 17:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.21
Amžius:
41
Pranešimai:
720
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 750
tai as puikiai zinau, kad jie cia kalti. sita masina as ruosiuosi parduoti, ir nelabai noriu visus keist...


StandartinėParašytas: 07 Vas 2006, 20:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
43
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
Geri kompensatoriai turi buti kieti ir spaudziant turetu tepaliuko truputi isbegti. Jie jie minksti tai gali buti oro prigaude arba jau pavarge. Dar kompensatoriai gali pradet barsket jei trumpais atstumais vazineji. t.y. kai variklis nepasiekia pilnos darbines temperaturos


StandartinėParašytas: 07 Vas 2006, 21:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.21
Amžius:
41
Pranešimai:
720
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 750
na va, ta ir norejau suzinoti. ačiū

as siaip kazkur du kart po pusvalandi i darba vaziuoju, o savaitgali toliau kur nors vaziuoju, o trumpu isvaziavimu tai siaip retai buna... taip kad lyg ir ne del trumpu vazinejimu susinesiojo. matyt amzius ir km...


StandartinėParašytas: 07 Vas 2006, 21:19 
  
 
 
martynasg rašė:
aleksandras rašė:
Galit pasakyt kas yra kompensatoriai ir kokia jų funkcija?
:D
Ir kokia turi būti aušinimo skysčio šlangelė - kieta ar minkšta?

Kompensatoriai yra duju paskirstymo mechanizmo dalis. Paprastoje sistemoje tam tikrais intervalais reikia patikrinti ir sureguliuoti tarpeli tarp voztuvo ir keliklio. Kada stovi kompensatoriai reguliavimas nereikalingas. Tarpelis reguliuojasi automatiskai. Kompensatoriai dirba hidrauliniu principu.
Del zarnu- kai variklis saltas- zarnos minkstos, kai variklis karstas- zarnos kietos. Darbinis slegis bmw ausinimo sistemoje apie 1.5 bar, taigi spresk pats. Zarnos tikrai bus kietos.


Ausinimo slange negali buti labai kieta, tada galvai sakes.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery