Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Rgs 2024, 07:24

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Sau 2010, 14:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
viewtopic.php?f=18&t=20341&st=0&sk=t&sd=a&hilit=apsuk%2A
kokia tema uzmaciau :D arba anksciau gal demesio nebuvau atkreipes...
paziuresim ka atsakys, kaip sutvarke :)
o del sklendes jau senai mintys sukosi, nes trosas sukinetas buvo. galvojau jei ir ne del jo problemos, bet bent susikelsiu apsukas truputi, gal nebegesinetu.
ir va klausimas iskilo, pas mane sklende su 2 troso tvirtinimais. vienas kaip suprantu ASC ar kam ten skirtas (nesvarbu). i kuri reikia tvirtint gazo sklendes trosa? gal ten turi trosai skirtingas eigas.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 13 Sau 2010, 15:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
all in music rašė:
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=20341&st=0&sk=t&sd=a&hilit=apsuk%2A
kokia tema uzmaciau :D arba anksciau gal demesio nebuvau atkreipes...
paziuresim ka atsakys, kaip sutvarke :)
o del sklendes jau senai mintys sukosi, nes trosas sukinetas buvo. galvojau jei ir ne del jo problemos, bet bent susikelsiu apsukas truputi, gal nebegesinetu.
ir va klausimas iskilo, pas mane sklende su 2 troso tvirtinimais. vienas kaip suprantu ASC ar kam ten skirtas (nesvarbu). i kuri reikia tvirtint gazo sklendes trosa? gal ten turi trosai skirtingas eigas.

taigi - susaude greit mano viltis :D
pas ji problema buvo isspresta pakeitus oro ir kuro filtra, bei praplovus purkstukus.
pas mane kuro filtras keistas pries kelis menesius, purkstukai buvo keisti, taip pat ir plauti, kuro slegis geras / laikosi / greit sukyla / ant max rev slegis nekrenta, oro filtras keistas ar tai pavasari, ar rudeni. ablomas... :)
meginsiu imt lauk filtro deze (ji pas mane yra heavy duty varianto, gal tas itakoja, o turiu sena "sportini", bus laikinai, buvau uzdejes kol dezes ieskojau), jei nepades, kelsiu apsukas patempiant troseli gazo ir vsio :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 13 Sau 2010, 22:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.03
Amžius:
45
Pranešimai:
628
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E87 116i N45 '07
Ex E81 118d N47 '07
Ex E46 316Ti N42 '03
Ex E36 328 M52 '97 Touring
Ex E34 525 M20 '89 Sedan
Ex E30 316 M10 '84 Sedan
Nezinau kaip M50 sklendes trosai, Bet va kaip stovi ant M52.
Virsuje yra ASC trosas ir jei neklystu turi savo atskira sklende.
O apacioje yra jungiama - gazo trosas ir autopilotas.


Prikabinti failai:
M52 Sklende.jpg
M52 Sklende.jpg [ 101.13 KiB | Peržiūrėta 9409 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 13 Sau 2010, 23:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
all in music rašė:
taigi - susaude greit mano viltis :D
pas ji problema buvo isspresta pakeitus oro ir kuro filtra, bei praplovus purkstukus.
pas mane kuro filtras keistas pries kelis menesius, purkstukai buvo keisti, taip pat ir plauti, kuro slegis geras / laikosi / greit sukyla / ant max rev slegis nekrenta, oro filtras keistas ar tai pavasari, ar rudeni. ablomas... :)
meginsiu imt lauk filtro deze (ji pas mane yra heavy duty varianto, gal tas itakoja, o turiu sena "sportini", bus laikinai, buvau uzdejes kol dezes ieskojau), jei nepades, kelsiu apsukas patempiant troseli gazo ir vsio :)

ne troseli tempk o pasuk varzteli kuris yra sklendes korpuse,is pradziu apsukos bus aukstokos paskui kompas prisitaikys ir apsukas numes ,daug graziau ant laisvu dirba,as jau senai taip padariau,pas mane visada apsukos durniuodavo,dabar tik kartais kol isyla,siltas stabiliai jokiu plaukiojimu nebeliko.


StandartinėParašytas: 13 Sau 2010, 23:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
o kurioj vietoj tas varztas sklendes yra pas m42?

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 14 Sau 2010, 09:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
lowrider rašė:
o kurioj vietoj tas varztas sklendes yra pas m42?

ant sklendes, dazniausiai buna is koliko puses, nesimato jis taip paprastai, bent M50. prie spyruokles, jei gerai pamenu.

Andriux - M50 truputi kitaip yra, abu trosu tvirtinimai yra ant tos pacios auseles. tvirtinimai salia vienas kito. cia foto nelabai matosi, o gal cia kitokia, bet del bendro vaizdo.

mindaugas14 - jau ne is vieno girdziu, kad troseli reikia truputi patempti, bet nepradaryti sklendes. tada apsukos, kai atleidi gaza, krenta leciau. pas mane megsta pakristi per greit kartais pries nusileidziant iki laisvu apsuku, gal taip pat del to ir sukrenta jos. pirma meginsiu patempt, jei nepades, tada su varztuku.

reik pirma su laisvesniu oro paemimu ismegint pavazineti, gal to ir uzteks :) i garaza ieiti neina, filtro "sportinio", tai isemiau filtra ir tiek, nemanau, kad per kelias dienas prisigaudys kokiu siuksliu :)

na as cia viska rasau labiau ne del to, kad labai tikiu, kad mano problema isspres, bet labiau del to, kad isvardint variantus, del kuriu gali keistis variklio darbas ir itakoti apsukas. gal bus kam naudinga :)
o su savo auto paeksperimentuosiu, jei neissispres iprastais budais, tada sklende praversiu truputi ir viskas. ta problema vaziavimui mazai itakos turi, bet - trumpina smegenine konkreciai...

va, radau sklende kaip yra pas mane
http://www.meurosport.com/images/dsc00297.jpg
kazkaip turbut paziurejes i sita ir pats sau atsakiau i klausima, kaip turi buti pajungtas troselis :D tik pas mane ta dalis su sregiu yra kazkokia kitokia man rodos... dubakas dabar kieme, noro nera lyst. kai atsils bus galima pastudijuoti kas kaip ten :) o kol kas be filtro pavazinesiu.
na kaip sakant to be continued :)


Prikabinti failai:
dsc00120ox5.jpg
dsc00120ox5.jpg [ 102.46 KiB | Peržiūrėta 9407 kartus(ų) ]

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...
StandartinėParašytas: 14 Sau 2010, 21:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
del to varztelio tai manuale buvau kazka rades kad reguliuojama,kiek m50 sklendziu ziurejau,tai pas visus jis skirtingai isuktas.tikriausiai gamintojo taip numatyta,kad galima pareguliuot,kitaip jo ten nebutu.troseli gali patempti tiek kad jame laisvumo daug nebutu.


StandartinėParašytas: 15 Sau 2010, 10:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
paeksperimentuosim ir suzinosim :) tik ne ziema :D

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 18 Sau 2010, 10:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
be filtro vaziavimas jokios itakos nedave, isskyrus konkretu garsa :D kaip su lektuvu :D glusakas ir taip baubia, o cia dar ir is kitos puses rekt pradejo :D

na daugiau nieko nebeliko, tik sklende. nemanau, kas ji pati bloga, tai su troseliu pazaist reiks truputi.

ir dar ilga laika galvojau keist grandines itempeja, bet va pastebejau, kad jo dalis atskirai pirkt galima, o isskyrus spyruokle, ten nera ko daugiau ir keist. vienas forumietis lygino seno itempejo dalis (ta dali kur i varikli kisas ir spyruokle), tai realus skirtumas buvo tik spyruoklej. ~5mm trumpesne liko senoji :) nauja spyruokle ~10 LTL :D tai vat vietoj 150 LTL, remontuka galima ir uz 10 sioki toki pasidaryti :D realios naudos nesitikiu, bet blogiau nebus.
na cia sitas remontas ne prie apsuku, cia siaip :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 18 Sau 2010, 17:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
jo as ir spiruokle pakeiciau,kai galva tvarkiau,per laika ji sutrumpeja.


StandartinėParašytas: 18 Sau 2010, 17:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai jau neskaitant, kad pats metalas pavargsta, stumimas dar mazesnis realiai turi buti, nei kad del skirtumo kur vizualiai matosi tas patrumpejimas :) o uz 10 LTL tai remontas geras :D

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 19 Sau 2010, 16:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1146880
taigi kaip teisingai atreguliuoti? sklendes padetys % rodomi life data tikrinant su skaneriais?
arba gal kas megino tikrint per kompa ir matuot testeriu? kiek realios tos padetys pagal uzdara sklende ir pilnai atidaryta, matuojant testeriu? manualas duoda 1-4 apytiksliai, nieks nemeginot daryti lygiai pagal omus (1-4)? :)
kitaip sakant kaip suzinoti, kad sklende yra pilnai atsidariusi (WOT)?

pas mane 0.6-4.5, bet kai parasyta "apytiksliai", tai labai neapibreztai :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 19 Sau 2010, 22:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.05
Pranešimai:
135
Miestas:
Klaipeda - Vilnius
Automobiliai:
good auto
all in music rašė:
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1146880
taigi kaip teisingai atreguliuoti? sklendes padetys % rodomi life data tikrinant su skaneriais?
arba gal kas megino tikrint per kompa ir matuot testeriu? kiek realios tos padetys pagal uzdara sklende ir pilnai atidaryta, matuojant testeriu? manualas duoda 1-4 apytiksliai, nieks nemeginot daryti lygiai pagal omus (1-4)? :)
kitaip sakant kaip suzinoti, kad sklende yra pilnai atsidariusi (WOT)?

pas mane 0.6-4.5, bet kai parasyta "apytiksliai", tai labai neapibreztai :)

As pas saves ja reguliavau taip, kad butu kuo daugiau atidaryta ant laisvu, bet kad butu norm apsukos. Vis pareguliaves uzkurdavau ir ziuredavau ar sugebedavo variklis gryzti prie savo laisvu apsuku~750. Jis tai padarydavo 10 sec begyje kazkur.
Diagnostika mato kiek atidaryta turi but, bet klp "specai" tik klaidas perziuri ir parodo su pirstu kuria dali pakeist. Tokio dalyko jau reiketu prasyt papildomai, nes labai abejoju ar kasnors ten tikrintu kiek kompas mato atidaryta sklende. Visiems "meistrams" atrodo: kuriasi? vaziuoja? tai palik pinigus, vaziuok is cia ir neieskok grybu.
Pats turiu 2 daviklius nuo lygiai tokio pat variklio, bet ju varzos skirtingai pakyla. Idejas ta ar ana skirtumo nepajauciau. Nebent per koki draga butu imanoma pajust.
O kaip tu gali nezinot?


StandartinėParašytas: 20 Sau 2010, 02:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
siek tiek pradaryk su tuo varztu ir bus gerai,ten daug nereikia pas mane dabar kazkur 0,75omai atrodo,pravaziuosi siek tiek ir kompas is naujo prisitaikys nuline padeti.


StandartinėParašytas: 20 Sau 2010, 10:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai kiek prisikaiciau, tai ir yra beda, kad kompas nemato pilnai atidarytos sklendes ir uztenka pareguliuoti troseli, kad atitaikyti 0 ir WOT pozicijas, bet sklende lieka nepradaryta ir sklendes atsidarymo kampas buna maksimalus.
kaip ir tame linke parasyta, kad patikrinus su GT1 (iranga kur krasta turi) pilnu gazu nemate kompas WOT. tada pareguliavo troseli, kad matytu WOT ir patikrino su testeriu, buvo parodymai kaip manualas nurodo (skaiciai neminimi).

Graff - per daug atidaryta sklende = ne pilnai atsidarius sklende. turi buti atitinkamas kampas.

na pabandysiu pazaist su testeriu ir troseliu, manau turetu eit priartint parodymus 1-4, o ne 0.6-4.5. paziuresim kas gausis :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery