Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 11:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Sau 2010, 23:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.28
Pranešimai:
7
Automobiliai:
e54 520 88
Automobilio, apie kuri norite paklausti bmw 520
Pagaminimo metai:88
Variklis:2.0
Degalai:benzinas

Problema/klausimas:sveiki mano bmw varikliui gan stiprei kalena voztuvai,tai va noreciau paklaust kaip juos paciam susireguliuot?


StandartinėParašytas: 06 Sau 2010, 09:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.19
Amžius:
46
Pranešimai:
465
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E46 BMW 320d
jeigu klausi kaip, tada geriau varyk pas tuos kas moka, čia tau ne ratus pasikeist ar tepalus.

_________________
BMW 520 E34 (BUVO)
BMW 535 E34 (BUVO)
BMW 318IS E36 COUPE (BUVO)
Alpina B10 3.5 E34 (BUVO)
BMW 740 E38 (BUVO)
BMW 530D E39 (BUVO)
BMW 320d (YRA)


StandartinėParašytas: 06 Sau 2010, 09:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
arba siuntiesi manuala, kur viskas yra aprasyta (klausymu tikrai dar bus eksploatacijos ir remonto metu), paskaitai, jei viskas kaip ir aisku - pirmyn.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 06 Sau 2010, 20:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.28
Pranešimai:
7
Automobiliai:
e54 520 88
gal kas turit manuala


StandartinėParašytas: 09 Sau 2010, 00:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
eskins rašė:
gal kas turit manuala

internetas turi viska
viewtopic.php?f=36&t=52182&hilit=knyga
paskutini posta paziurek
+ dar:
http://rapidshare.com/files/173396409/E_34.rar
http://rapidshare.com/files/321653870/e ... ual_en.pdf
http://rapidshare.com/files/321658618/e ... ______.pdf

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 11 Sau 2010, 09:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
43
Pranešimai:
335
Miestas:
Vilnius
DmK rašė:
arba siuntiesi manuala, kur viskas yra aprasyta (klausymu tikrai dar bus eksploatacijos ir remonto metu), paskaitai, jei viskas kaip ir aisku - pirmyn.

Dar ir tinkamos salygos nepamaišytų, gerai apšviestas šitlas garažiukas :)


StandartinėParašytas: 11 Sau 2010, 21:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.19
Amžius:
46
Pranešimai:
465
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E46 BMW 320d
nei jam reiks to manualo anei šilto garažo.

_________________
BMW 520 E34 (BUVO)
BMW 535 E34 (BUVO)
BMW 318IS E36 COUPE (BUVO)
Alpina B10 3.5 E34 (BUVO)
BMW 740 E38 (BUVO)
BMW 530D E39 (BUVO)
BMW 320d (YRA)


StandartinėParašytas: 12 Sau 2010, 00:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.28
Pranešimai:
7
Automobiliai:
e54 520 88
tau gal ir nereikia. [-X


StandartinėParašytas: 12 Sau 2010, 00:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.29
Amžius:
41
Pranešimai:
186
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E53 M54B30 05'
ex E46 M52TUB20 98'
ex E34 M20B25 88'
oj kalbeta siuo klausimu oj kalbeta.... bet tenka pripazinti kartais ir as uzsikasu paieskoje :) galima sakyti ir as pradejau cia nuo tokiu klausimu, kai prispyre persirinkti variklio galvute... dirbi ir iskyla visokiu klausimu, bet nepaisant to ar turi manuala bei silta ir apsvieta garaza kur kas maloniau sukti vaira zinant kad po variklio gaubtu tiksi tavo ranku, tavo dusos idetas darbas... kai dirbi kazka kartais ne taip surenki, kazka net neina kita karta surinkt, laksto keiksmai, skraido raktai, bet tikrai niekada nepalyginsi jausmo kai pasuki rakteli ir isgirsti ta gaudesi po to kai tiek laiko praleidi prie savo masinos nei kad tiesiog isriedi is serviso gerokai patustines kisene... taip kad jei zmogus rodo iniciatyva kazka pats bandyti daryti nereikia iskart pulti jo kategoriskai kritikuoti ;)
turiu manuala, bet atsispauzdines, kazkas is kolegu buvo imetes i foruma spec. mano prasymu, taciau ir manuale ne viskas issamiai aprasoma... del voztuvu butinai pirmiausia reikia tureti tokias juosteles skirtas butent voztuvu reguliavimui, kad galetum pamatuoti tarpeli tarp svirteles is kumstelio. tarpelis turi buti 0,25mm kiek atsimenu, galiu klysti, sorry senokai jau reguliavausi. taigi. pirmiausia eiliskumo tvarka nuemi galvutes dangteli (eiliskumas-nuo krastu i viduri istrizai) tada pries tavo akis atsivers paskirstymo velenelis, dvi stangutes ir 12 svirteliu. sukdamas veleneli turi pastatyti ji i tokia padeti kad reguliuojamo vostuvo kumstelis butu atsuktas i svirtele. beje sukti turi ne pati veleneli, o atlunini velene, nes priesingu atveju gali persokti dirzas ir numusi degima. so, kai pastatai i reikiama padeti kumsteli tuomet atpalaiduoki svirtele, ten matysi yra vienas vienintelis varstas kiekvienoje svirteleje, raktas 10 ar 8. toliau tarp svirteles ir kumstelio dedi plokstele ir uzverzi svirtele. procedura kartoji visiems voztuvams ir dar - variklis turi buti pasildytas, ne saltas. sureguliuoji, dedi nauja tarpine, nors as dejau sena ir kuo puikiausiai laiko, priklauso kaip tarpine atrodo, nors ir buvau jau nusipirkes nauja. jei reikes tarpines atiduosiu uz 20 lt. tada uzdedi dangteli is verzi priesinga atpalaidavimo tvarka, t.y. pradedi verzti nuo vidurio ir istrizai eidamas verzi i krastus. gal ko nepaminejau, bet trumpai esminius dalykus tikiuosi pavyko isdestyti pakankamai aiskiai.. Sekmes darbuotis!

_________________
Freude am Fahren


StandartinėParašytas: 12 Sau 2010, 12:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
43
Pranešimai:
335
Miestas:
Vilnius
Perkunas rašė:
...tarpelis turi buti 0,25mm kiek atsimenu, galiu klysti, sorry senokai jau reguliavausi... ...variklis turi buti pasildytas, ne saltas...

Šaltas variklis 0,25mm
Karštas variklis 0,30mm
Pagal Haynes manual'ą.
Niekda nešildžiau, bet niekada ir nedariau to žiema. Tikriausiai, kad šaltas yra ~20 oC. O karštas, na nežinau, su karštu dirbti kažkaip nelabai :)

Čia M20 varikliui.


StandartinėParašytas: 12 Sau 2010, 19:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.28
Pranešimai:
7
Automobiliai:
e54 520 88
dekui perkunas .plokstekes turiu tai savaitgali bandysiu :)


StandartinėParašytas: 12 Sau 2010, 19:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.29
Amžius:
41
Pranešimai:
186
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E53 M54B30 05'
ex E46 M52TUB20 98'
ex E34 M20B25 88'
dekui kolega uz patikslinima... o del pasiltinimo, nzn kaip kas daro... as savo ruoztu leidau padirbti motorui kol sokteleko iki normalios darbines temperaturos...manau galima ir salta varikli ardyti, bet patirti turintys pagyvene meistrai rekomenduoja pasildyti... zinoma bmw ne rusiska jawa kad skelus salta varikli ir surinkus dirba tik vienas cilindras is dvieju. :)

_________________
Freude am Fahren


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery