Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Rgs 2024, 19:30

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Gru 2009, 17:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
[quote="Efka"]Automobilio, apie kuri norite paklausti 523 ir 530
Pagaminimo metai:98 ir 01
Variklis:2.5 - 3.0
Degalai:Benzinas



M52 ir M54 visiskai atskiri pasauliai.... mechaniskai varikliai labai panasus - esminis skirtumas - pirmos kartos m52(sprendziu is pagaminimo metu-98) 1 VANOS o m54 2 VANOS.... Bet elektroniskai visiskai skirtingi auto..... Dar - vienas immo2 kitas immo3..... dar instaliacijos (pravodkes) visiskai skirtingos..... Dar..... ir... DAR ir DAR..... Nera prasmes.... bet imanoma.

Visiems kitiems - skaitykite idemiai aprasyma - ten viskas parasyta - Automobilio, apie kuri norite paklausti 523 ir 530
Pagaminimo metai:98 ir 01
Variklis:2.5 - 3.0
Degalai:Benzinas


Prisikabinote blin prie M3.... :)[/quote]

tai, kad ta tema jau dabar pataisyta, pirmai buvo M3 3.0l :)
o apie skirtingus pasaulius, tai ir taip aisku :)


StandartinėParašytas: 22 Gru 2009, 17:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4363
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Aš nelabai sutikčiau. Iš esmės nėra jokio skirtumo kokia motoro sudėtis ar kokie jame navarotai, jeigu realiai jį valdo kompas, kurį lengva perdėti. DSC galima ir nedėti ir t.t. Čia realiai nereikia kurti modifikacijų, nes abu varikliai ėjo į tą patį modelį - tereikia teisingai iš vieno kebulo perkelti į kitą sukergiant geriausius elementus (netgi jeigu reiktų kompiuterio iš mechanikos modelio, tai tokiame projekte būtų kapeikos išlaidos).
Kadangi autorius nelabai nusimano apie automobilius ir greičiausia to nedarys, tai mažiau nervinkitės :-)

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 22 Gru 2009, 18:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Na taip, jokio skirtumo, tik reiktu visa masina pazerti dalimis, sunkiausia dalis, tai pravodke, o ji skiresi kardinaliai, taip pat reiktu ir sviesu blokus keisti ir ews ir visa kita ;)


StandartinėParašytas: 22 Gru 2009, 20:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
PrakalejaS rašė:
Aš nelabai sutikčiau. Iš esmės nėra jokio skirtumo kokia motoro sudėtis ar kokie jame navarotai, jeigu realiai jį valdo kompas, kurį lengva perdėti. DSC galima ir nedėti ir t.t. Čia realiai nereikia kurti modifikacijų, nes abu varikliai ėjo į tą patį modelį - tereikia teisingai iš vieno kebulo perkelti į kitą sukergiant geriausius elementus (netgi jeigu reiktų kompiuterio iš mechanikos modelio, tai tokiame projekte būtų kapeikos išlaidos).
Kadangi autorius nelabai nusimano apie automobilius ir greičiausia to nedarys, tai mažiau nervinkitės :-)


Tu matau m54 net is arti nemates :lol: Ten pas jy ne slangutes tokios pat kaip m52 nera, deze keist taip pat reiktu, radiatorius, netgi ismetima visa, na bent iki vidurinio bakelio, su elektronika reikalu taipogi iki kaklo. Tai butu labai sudetingas ir brangus swapas. Bet padaryt zinoma ymanoma.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2009, 02:21 
  
 
 
reikalai klostosi pagal plana.Sn. variklis su mechanine deze isodintas i masina,taipat teko keisti radijatoriu ir visa ismetima.
keiciam ne is neturejimo ka veikti,o kad 2.5 visu pirma nepatvarus,kelis kartus buves remontuotas,bei stumokliu gilzes iskaltos,tai jo remontas acistos tiek pat kiek sis variklis.Draudimas,keliu mokesciai,bus ne tiek skaudziai kaip 3.0,bei geresnes kitos dinamikos harakteristikos.
Darbo eigoje susidurem su tokia problema:
Is 523 ateina dvi ateinancio benzino vamzdukai,kita gryztomojo,o 530 turi tik viena ateinaciaja,ka su kita teks daryti dar nesugalvojom...
kadangi 3.0 buvo automatas,tai po kapotu liks nepajugtos automato fyskes ir kompas,ar del to neturesiu problemu kad buvo automatas o bus mechanine,nemes nereikalingu klaidu.Zinoma pasiruoses su kompu suvest visus galus,kad elektronika tarpusavyje veiktu.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2009, 02:26 
  
 
 
Xolen rašė:

Tu matau m54 net is arti nemates :lol: Ten pas jy ne slangutes tokios pat kaip m52 nera, deze keist taip pat reiktu, radiatorius, netgi ismetima visa, na bent iki vidurinio bakelio, su elektronika reikalu taipogi iki kaklo. Tai butu labai sudetingas ir brangus swapas. Bet padaryt zinoma ymanoma.


+


StandartinėParašytas: 23 Gru 2009, 03:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
jo matosi kad neturi zmones ka veikti :) gal geriau parduoti sena auto ir pirkti normalia ? nepakeiciamu auto nera, ir auto ne gyvas padaras kad pakeist sunku butu :} man tai nepatiktu tokie hibridai, iskarto nufotkink viska ka keiti ir parduodant auto pridek pirkejui, kad paskui nenustebdu, kazin kaip tech apziura reguotu i toki :}

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 23 Gru 2009, 10:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Type_S rašė:
reikalai klostosi pagal plana.Sn. variklis su mechanine deze isodintas i masina,taipat teko keisti radijatoriu ir visa ismetima.
keiciam ne is neturejimo ka veikti,o kad 2.5 visu pirma nepatvarus,kelis kartus buves remontuotas,bei stumokliu gilzes iskaltos,tai jo remontas acistos tiek pat kiek sis variklis.Draudimas,keliu mokesciai,bus ne tiek skaudziai kaip 3.0,bei geresnes kitos dinamikos harakteristikos.
Darbo eigoje susidurem su tokia problema:
Is 523 ateina dvi ateinancio benzino vamzdukai,kita gryztomojo,o 530 turi tik viena ateinaciaja,ka su kita teks daryti dar nesugalvojom...
kadangi 3.0 buvo automatas,tai po kapotu liks nepajugtos automato fyskes ir kompas,ar del to neturesiu problemu kad buvo automatas o bus mechanine,nemes nereikalingu klaidu.Zinoma pasiruoses su kompu suvest visus galus,kad elektronika tarpusavyje veiktu.



bet kokiu atveju reikes masina perkoduoti ant mecanines, nes gali teleisti apsukas kelti tik iki 3000 rpm.


StandartinėParašytas: 24 Gru 2009, 00:39 
  
 
 
sanimda rašė:
jo matosi kad neturi zmones ka veikti :) gal geriau parduoti sena auto ir pirkti normalia ? nepakeiciamu auto nera, ir auto ne gyvas padaras kad pakeist sunku butu :} man tai nepatiktu tokie hibridai, iskarto nufotkink viska ka keiti ir parduodant auto pridek pirkejui, kad paskui nenustebdu, kazin kaip tech apziura reguotu i toki :}


savo komentarus pasilik sau,arba rasai i tema,arba nieko nerasai.
Kartais geriau patylet,negu nesamones klezet...


StandartinėParašytas: 24 Gru 2009, 00:42 
  
 
 
bet kokiu atveju reikes masina perkoduoti ant mecanines, nes gali teleisti apsukas kelti tik iki 3000 rpm.[/quote]

aisku,dekui.... :wink:


StandartinėParašytas: 24 Gru 2009, 13:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.22
Amžius:
52
Pranešimai:
73
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
8 cilindrai 2002 4.2l 340 arkliu .....a, tiesa 4 varomi ratai..
Type_S rašė:
bet kokiu atveju reikes masina perkoduoti ant mecanines, nes gali teleisti apsukas kelti tik iki 3000 rpm.


Visu pirma neleis kurti!!!!!!!

Del tu kuro vamzduku..... Issiaiskinkite kodel jis ten vienas.... nepatingekite ir paziurekite atidziau.... Pasiziureje i kuro filra sakysite o kokio velnio vakumas ten..... O siurprizas.. o kur mano slegio reguliatorius...... :( o jis kuro filtre!!!! o M52 ant purkstuku rampos......idou kaip jis ten sugebes vaziuot be slegio reguliatoriaus... o toliau pasiziurime kuom skiriasi kuro padavimo sistema - vel stebuklai, i ismetima pasiziurime..... Vo BLIN... kolektoriai kokie tai keisti..... :) ir dar ir dar.. ir dar.... Ar man testi???? Atsiverskite el shemas- palyginkite - apatinis zandikaulis iki krutines atvips...... Dabar tiap...... KOKIE ESMINIAI SKIRTUMAI- nors jie abu E39 BET m52 tai relaiai E38 isvaziaves 94gale nuo konvejerio mazesniam kusove o M54 tai realiai E46 nuvaziave nuo konvejerio 98 gale.... 2 skirtingi pasauliai.... Matau Ponas pykstate del mokentaru....... iki kodavimo dar kaip iki kosmoso..... Pradziai teikia suprasti kad M52 su vienu VANOS ir M54 tik fiziskai panasus..... Tarpusavyje nieko bendro neturi...... noresiu suznoti kaip ten bus su EWS 2 ir EWS3..... Realiai gaunasi taip - turime 523 ciela su negyvu motoru ir 530 ciela arba kotleta donora ar lieva ir metame beveik VISKA..... ASC -DSC tai maziausias dalykas del ko jaudinciaus..... :) Skaitykite technine literatura pries pusdamiesi arba pasiklauskite tu kas supranta o ne tu kas "girdeje"

Sekmes.


Paskutinį kartą redagavo Efka 24 Gru 2009, 13:55. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 24 Gru 2009, 13:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Efka rašė:

Visu pirma neleis kurti!!!!!!!

Matau Ponas pykstate del mokentaru....... iki kodvimo dar kaip iki kosmoso..... Pradziai teikia suprasti kad M52 su vienu VANOS ir M54 tik fiziskai panasus..... Tarpusavyje nieko bendro neturi...... noresiu suznoti kaip ten bus su EWS 2 ir EWS3..... Realiai gaunasi taip - turime 523 ciela su negyvu motoru ir 530 ciela arba kotleta donora ar lieva ir metame beveik VISKA..... ASC -DSC tia maziausias dalykas del ko jaudinciaus..... :) Skaitykite technine literatura pries pusdamiesi arba pasiklauskite tu kas supranta o ne tu kas "girdeje"

Sekmes.



nesupyk kolega, bet ews3 jau nuo 97 metu eina :) be to koks, skirtumas, sukeis ta ews su dme ir viskas, netgi nieko sinchronizuoti nereiks :)
gal pats pirmiau pasiskaityk literatura :)


StandartinėParašytas: 24 Gru 2009, 14:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.22
Amžius:
52
Pranešimai:
73
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
8 cilindrai 2002 4.2l 340 arkliu .....a, tiesa 4 varomi ratai..
Linius rašė:


nesupyk kolega, bet ews3 jau nuo 97 metu eina :) be to koks, skirtumas, sukeis ta ews su dme ir viskas, netgi nieko sinchronizuoti nereiks :)
gal pats pirmiau pasiskaityk literatura :)

Beje mano komentaras buvo pildomas Tavo komentarui rasant - perskaityk dar karta
1Komentaras buvo ne tau......
2 Sukeist tai sukeisi.... ir.... Na neklausiu Taves kuris blokas apsprendzia automatas ar mechanika del start authorisation......(cia uz uso traukiu del to neleis sukti daugiau 3000- paprasciausiai neleis uzvesti) Ir tai ne motorinis apsprendzia pas M54... Mes ten jau del skydeliu ir M35080 diskutavome...... Taigi skaitome literatura!!!


StandartinėParašytas: 24 Gru 2009, 14:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Efka rašė:
Beje mano komentaras buvo pildomas Tavo komentarui rasant - perskaityk dar karta
1Komentaras buvo ne tau......
2 Sukeist tai sukeisi.... ir.... Na neklausiu Taves kuris blokas apsprendzia automatas ar mechanika del start authorisation......(cia uz uso traukiu del to neleis sukti daugiau 3000- paprasciausiai neleis uzvesti) Ir tai ne motorinis apsprendzia pas M54... Mes ten jau del skydeliu ir M35080 diskutavome...... Taigi skaitome literatura!!!


nieko nesupratau, per daug taskeliu :)
na ir del ko neleis sukti?


StandartinėParašytas: 24 Gru 2009, 14:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.22
Amžius:
52
Pranešimai:
73
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
8 cilindrai 2002 4.2l 340 arkliu .....a, tiesa 4 varomi ratai..
Linius rašė:



Nagi sakiau - skaitome literatura!!!! Neutral safety switch- ir ji seka visai NE VARIKLIO KOMPAS...... Beje ilysk su diagnostika i M52 su vienu vanosu i EWS ir i EWS su M54 pasiziurek parametrus - taip jie abu vadinasi EWS3 pas E39 BET tai ka pamatysi pas viena ir pas kita - nustebins - idomiausia tai kiek ir kokiu funkciju atlieka vienas ir kitas....


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery