Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 05 Spa 2024, 08:19

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 94 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 20:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.11
Amžius:
41
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius-Kedainiai
Karterio ventiliacija tai cia kas?
Kondensatas ismetimo vambzdyne?
Gal galima placiau?


StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 21:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
tarataika rašė:
Karterio ventiliacija tai cia kas?

alsuoklis kaip pakeisti m52 ru
tarataika rašė:
Kondensatas ismetimo vambzdyne? Gal galima placiau?

na paziurek, ar isvis dumai iseina is dusles, duok gazo.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 21:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.11
Amžius:
41
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius-Kedainiai
Starteris varikli suka lyg butu visiskai issikroves: zik......zik......zik.....
i cilindrus priejo tepalo daugiau nesisivaizduoju kas. gal ir hidro smugis, tik vietoj vandens ten tepalas. nezinau kol kas spelioju, pradejus ardyti paaiskes daugiau.


StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 21:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
tarataika rašė:
Starteris varikli suka lyg butu visiskai issikroves: zik......zik......zik.....
i cilindrus priejo tepalo daugiau nesisivaizduoju kas. gal ir hidro smugis, tik vietoj vandens ten tepalas. nezinau kol kas spelioju, pradejus ardyti paaiskes daugiau.

na manau, tiek tepalo į cilindrą nespėtų isiurbti , kad spėtų variklis gauti hidrosmūgį. nes juk dar ir per oro filtrą jis turi pereiti.
jei ten po biški tą tepalą siurbė į cilindrą tai viskas turėjo išeiti per dusliką.

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 21:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.01.21
Amžius:
43
Pranešimai:
151
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW
jai butu hidrosmugis, variklio neprasuktu visai


StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.09
Amžius:
36
Pranešimai:
232
Miestas:
Vilnius
o jeigu taip atsitiko kad tepala varo per matuokle ar galima nieko nedaryti , palaukti pliusines temperaturos kad atsisildytu ten viskas ir pavazineti normaliai kad kondensatas isgaruotu?

mano darbinei masinai irgi tas pats stovejo siltoje dazymo kameroje poto isvare i lauka, ryte ziuriu tepalas bega pro priekines groteles uzvedus. atsidariau dangti o gi visas variklis aptaskytas tepalu , nesupratau net iskarto is kur jis, bet poto pamaciau kad pro matuokle varo.


StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 22:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.11
Amžius:
41
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius-Kedainiai
to DmK: karteris tokios kaip ventiliacijos isvis neturi, i karteri kisasi matuokles vambzdelis kuris turi trisaki i kuri jungiasi i oil separator gryztantis sugautas tepalas. Kaip keiciasi oil separatorius kaip ir zinau, teko keisti E46 2.8 nenuiminejant koliko, bet dekui.

Dar kart, oro filtras buvo pusiau PASKENDES tepale ir visa tai ivyko per minute ar kazkas. Del hidrosmugio dar nesvaigstu, reikia pradeti ardyti ir sitas paaiskes.

stai kokia mintis kilo geriausioje apmastymams vietoje :) del to kaip uzsipyle tepalas i isiurbimo kolektoriu. kadangi nezinau kaip daugiau tepalas gali patekti i isiurbimo kolika apart per is oil separator'iausiaus i kolika einancia vakumo slangele (bet ar tokia tikrai yra nepamenu, padekit?), taigi generuoju tokia situacija: uzsikiso vakumo su tepalo garais stangele\kanalas einantis is galvutes dangtelio i oil separatoriu, pradejo kauptis spaudimas galvoje\karteryje (nes per tepalo gryzimo kanalus jie gaunasi sujungti) ir per tepalo gryzimo is oil separatoriaus slangele tepalas pradejo kilti i oil separatoriu, o is ten per vakumo isiurbimo i kolika slangute pateko i kolika ir paskui i cilindrus, o kad juose yra tepalo esu praktiskai tikras, nes efekta kai i cilindrus patenka skyscio jau esu patyres, tada uzpyle benzina kitoje masinoje. Plius visas isiurbimo kolika iki oro filtro buvo pusiau permirkes tepale.
siaip nebezinau ar galetu kazkas pasakyti kas is tikro nutiko, tikejausi, kad kam nors analogiskai buvo nutike tai nukristu tas nezinios sunkumas nuo peciu..


StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 22:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
tarataika rašė:
to DmK: karteris tokios kaip ventiliacijos isvis neturi

:shock: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
+ daviau nuoroda auksciau kaip yra keiciamas.
kaz koks dialogas aklo su kurciu gaunasi.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 22:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.11
Amžius:
41
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius-Kedainiai
Kalbam apie ta pati pasirodo, tik as nepagalvojau iki siol, kad oil catch tank galima vadinti karterio ventiliacija, bet jeigu pamascius kitu kampu, juk slegis susidaro butent nuo apacioje vykstanciu dalyku, tai tada is galvos dangtelio iseinancia slanga galima laikyti karterio ventiliacija. :D nepyk.

Pakalbejau su draugu, tai apsiraminau. Reiskias taip, ka darysiu rytoj masinai:
Issisuku zvakes ir patikrinu ar cilindruose yra tepalo, istraukiu tepala su spricu jeigu yra.
Neisukus atgal zvakiu suku su starteriu, ispuciu likusi tepala, apsivalau. Issivalau isiurbimo kolika kiek tik prieinu, su karb cleaneriu isvalau matuokle, nes jinai pusiau slapia tepalu, viska surenku. Dabar idomesne dalis, kadangi tariam jog uzsikises oil separator (toliau OS), o yra minusine temperatura ir siuo momentu neturiu galimybes isvaziuoti i silta garaza ir jo pasikeisti, atjungiu slanga einancia is galvos dangtelio i OS ir ja uzkimsu su kamsciu ar kazkuo pan., kad nesigautu vacum leak., tada nusiperku is senuku slangos metra ir kazkaip prijungia viena gala su skyle galvos dangtelyje kita gala isvedu kazkur prie variklio apacios, laukan, kitaip tariant laikinai nekondensuosiu tepalu garu :)
ir galu gale kuriu... kas gausis parasysiu.


StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 23:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
manau, jei atjungsi slangute Nr1 galesi nuvaziuoti iki silto garazo.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 23:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.11
Amžius:
41
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius-Kedainiai
aha, kol kas dekui, parasysiu kaip baigsis :)


StandartinėParašytas: 20 Gru 2009, 16:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.30
Pranešimai:
65
sveiki, nenorejau kurt naujos temos taigi cia papostinsiu :wink:
Tai vat atidarysius 710 dangteli, kitaip liaudyje zinoma kaip OIL pamaciau toki vaizda: zr. foto.
Gal galetumet paprotini kas cia galejo nutikti? :shock:
p.s.Tepala keiciau pries 6k km;
p.s.s. pastarosiom dienom per salti pastebejau kad buvo beveik tuscias antifrizo bakelis, pripyliau 0.5 ltr iki ribos ir pavaziavus 5km sustojau ir pastebejau kad lasa antifrizas, kaip supratau is radiatoriaus per issipletimo bakelio ten ta tarpuka, kur ir visiem lasa. Atsukus isipletimo bakelio propke nusieme slegis ir pradejo maziau laset.. Nzn cia gal ir nesusije apie klausima del tepalo propkes, nors gal..
ačiū


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: foto
DSC01079k.JPG
DSC01079k.JPG [ 51.67 KiB | Peržiūrėta 9101 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 20 Gru 2009, 16:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
TomMux rašė:
sveiki, nenorejau kurt naujos temos

tai aisku gerai padarei. nieko baisaus cia nera, sakyciau dar grazu. placiau paieskoje.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 20 Gru 2009, 16:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.30
Pranešimai:
65
DmK rašė:
tai aisku gerai padarei. nieko baisaus cia nera, sakyciau dar grazu. placiau paieskoje.

o kodel sakai kad nieko baisaus cia nera? ar dar grazu? koks cia procesas vyksta jeigu tokios putos susidaro? paieska sako apie galvos trukima :cry:


StandartinėParašytas: 20 Gru 2009, 17:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
TomMux rašė:
paieska sako apie galvos trukima :cry:

o paieska nesako ziemos metu ten nelandzioti :lol: dregme kondensuojasi ir susimaiso su tepalo garais, visi procesai.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 94 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery