Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 21 Bir 2025, 01:29

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Gru 2009, 19:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.20
Amžius:
37
Pranešimai:
62
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Buvo : E30 320. E30 318. E30 327. E32 730. E34 524. E34 520. E34 535. E34 525.
Yra : E39 530
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1991
Variklis:2.0
Degalai:benzinas/dujos

Problema/klausimas:Taigi, iskarto atsiprasau, jog uzvedu senai visiems nusibodusiu tema, taciau noriu individualios kibernetines pagalbos. (paieska naudojau, radau, taciau ne visi taskai ant "i" sudeti). Tai va, turiu bmw520 plyta, su, kaip suprantu, eko dujom. (yra ant slangutes, einancios nuo reduktorio, dacikas kazkoks).
Zodziu detonacija vyksta pakankamai daznai. Uzkurus, kol salta, ant duju nejungiu, perjungus kuri laika pavyksta isvengt suviu, taciau sankryzose sudetinga isvaziuot nesusprogdinus duju. Ir kuo toliau, tuo daugiau saudyt pradeda (kalbu dienos eigoje). Vakar tarkim 15 minuciu dujom pavaziavau graziai, niekur nieko nesove, po to susove syki, po to vel ir dar keletas ir pasekoje to saudyt pradejo net stovint vietoj ir apsukas keliant. O suvis pakankamai skaudus, nors atubulinis voztuvas dirba savo darba, taciau nemanau ar ilgai kas nors laikysis neislakstes po kapotu. Dujos nesireguliuoja, tad misinys ne problema. Del itampos tai zvakes kaip suprantu negali but, jai benzinu vaziuoja tvarkingai, dirba visi cilindrai, nepulsuoja (tiesa buna dirba laisvom ir retsykiais sudreba rodykle, tai pasigazuoja, taciau pasikarotsiu nepulsiuoja). Del kitos elektros dalies nezinau, bet vel gi, kaip gali but itampos beda jai benzinu dirba be priekaistu? (tiesiog zinau kad jus kaltinsit si faktoriu, tad noriu kad paaiskintumet). Del liamda zondo, tai argi neturetu prastai dirbt kaipnors taipogi ? O del sklendes ar matuokles tai nezinau, bet velgi ar tai neturetu itakot benzino darbo jai ji sukrypus?
ačiū Jums is anksto


StandartinėParašytas: 15 Gru 2009, 19:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.05
Pranešimai:
12
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 520 M20 89'
Manau kad reduktorius bus to kaltininkas. Gali but, kad uztektu ji tik isvalyt isardzius. O zvakes pas tave dujom skirtos sudetos?


StandartinėParašytas: 15 Gru 2009, 19:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.20
Amžius:
37
Pranešimai:
62
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Buvo : E30 320. E30 318. E30 327. E32 730. E34 524. E34 520. E34 535. E34 525.
Yra : E39 530
na zinot tikrai negali niekad, bet iranga duju, tame tarpe ir reduktorius nesenai instaliuoti. O kaip nors kitaip neardant jo patikrint negalima? O zvakes, neturiu supratimo, nelabai esu susidure su zvakem tokiom, kurios dujom skirtos, ko gero ne, paprastos bus, o gali jos sitoki karo lauka sukurt ?


StandartinėParašytas: 15 Gru 2009, 20:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.20
Amžius:
37
Pranešimai:
62
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Buvo : E30 320. E30 318. E30 327. E32 730. E34 524. E34 520. E34 535. E34 525.
Yra : E39 530
Tiesa, nenoriu kurt naujos temos, tad cia tiesiog pabandysiu paklaust. Sia nakti siaures lietuvoj, kaip ir kituose regijonuose kogero paspaude -17. Uzsikurt uzsikuriau, o po darbo rakinu pulteliu, centrinis nekyla - signalizacija suveikia. Spynele pavyko ismasazuot ir atsirakint. Raktu centrinis suvaiksto, pulteliu - ne? gal kokiu ideju kas turit?


StandartinėParašytas: 15 Gru 2009, 20:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
38
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
aJs rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1991
Variklis:2.0
Degalai:benzinas/dujos

Problema/klausimas:Taigi, iskarto atsiprasau, jog uzvedu senai visiems nusibodusiu tema, taciau noriu individualios kibernetines pagalbos. (paieska naudojau, radau, taciau ne visi taskai ant "i" sudeti). Tai va, turiu bmw520 plyta, su, kaip suprantu, eko dujom. (yra ant slangutes, einancios nuo reduktorio, dacikas kazkoks).
Zodziu detonacija vyksta pakankamai daznai. Uzkurus, kol salta, ant duju nejungiu, perjungus kuri laika pavyksta isvengt suviu, taciau sankryzose sudetinga isvaziuot nesusprogdinus duju. Ir kuo toliau, tuo daugiau saudyt pradeda (kalbu dienos eigoje). Vakar tarkim 15 minuciu dujom pavaziavau graziai, niekur nieko nesove, po to susove syki, po to vel ir dar keletas ir pasekoje to saudyt pradejo net stovint vietoj ir apsukas keliant. O suvis pakankamai skaudus, nors atubulinis voztuvas dirba savo darba, taciau nemanau ar ilgai kas nors laikysis neislakstes po kapotu. Dujos nesireguliuoja, tad misinys ne problema. Del itampos tai zvakes kaip suprantu negali but, jai benzinu vaziuoja tvarkingai, dirba visi cilindrai, nepulsuoja (tiesa buna dirba laisvom ir retsykiais sudreba rodykle, tai pasigazuoja, taciau pasikarotsiu nepulsiuoja). Del kitos elektros dalies nezinau, bet vel gi, kaip gali but itampos beda jai benzinu dirba be priekaistu? (tiesiog zinau kad jus kaltinsit si faktoriu, tad noriu kad paaiskintumet). Del liamda zondo, tai argi neturetu prastai dirbt kaipnors taipogi ? O del sklendes ar matuokles tai nezinau, bet velgi ar tai neturetu itakot benzino darbo jai ji sukrypus?
ačiū Jums is anksto


Na turejau as pati pirma E34 su 2.0 plyta, vazinejau su ja nemazai, po kokiu 15000km pradejo saudyt, o kas blogiausia nebuvo tu voztuveliu kur iseit tam suduj.. Nu bet pas mane nieks kaip nekeista nepadejo, isspjaudavo 1 nedidele gofrute nuo kolektoriaus, tekdavo stot vidury kelio ir statyt ja i vieta, tas ziauriai uzknisdavo.. O tas dalykas vykdavo gana daznai karta gal per 300metru kelio nusove 3 kartus, tik pristabdai spaudi gaza ir suna..
Na ka bandziau as keist zvakes, tai gal siek tiek pagerejo ir irtai labai neilgam, keiciau oro srauto matuokle, nieko nepasikeite, keiciau lembda, tas pats.. Variklis dirbo taip pat normaliai tiek bendzu tiek dujom, tik trauka buvo suprastejus ir sanaudos gerokai vos ne 2x padidejusios, cia viskas prasidejo po to pirmo nelemto suvio.. Seip tos bedos ir neisprendziau nusipirkau kita varga 524td, o ta pardaviau, nors buvo turbut geriausia mano tureta bmw..
Dbr aisku jau susitvarkyciau tokia nesamone, nes jau zinau kas dazniausiai kaltas del to buna, tai va pasikeisk kolektoriaus tarpines, ir lek su vejaliu, manau turi padet, jei nepades bandyk keisk zvakes, bet manau jos ne prie ko.. :) Tai va tiek visai nemazai prirasiau :D

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 15 Gru 2009, 20:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.20
Amžius:
37
Pranešimai:
62
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Buvo : E30 320. E30 318. E30 327. E32 730. E34 524. E34 520. E34 535. E34 525.
Yra : E39 530
O. Cia tai sito nezinojau, labai informatyvus, optimistiskas komentaras. O kaip su kainom ir keitimu? sunku;brangu?


StandartinėParašytas: 15 Gru 2009, 20:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
38
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
aJs rašė:
Tiesa, nenoriu kurt naujos temos, tad cia tiesiog pabandysiu paklaust. Sia nakti siaures lietuvoj, kaip ir kituose regijonuose kogero paspaude -17. Uzsikurt uzsikuriau, o po darbo rakinu pulteliu, centrinis nekyla - signalizacija suveikia. Spynele pavyko ismasazuot ir atsirakint. Raktu centrinis suvaiksto, pulteliu - ne? gal kokiu ideju kas turit?


Praktiskai pats atsakei i savo klausima, -17 tai pasalo centrinio mechanizmai ar kazkuris vienas ir viskas... O beje manau nakti ir daugiau buvo, nes tarkim siandien ryte 9:30h kai tik atsikeliau paziurejau i termometra tai beveik -20c rode.. Tai aju sviesu buvo ir saulute sviete tai manau nakti gal net iki 25 vietom sieke, cia as kalbu apie Vilniu :)

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 15 Gru 2009, 20:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.20
Amžius:
37
Pranešimai:
62
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Buvo : E30 320. E30 318. E30 327. E32 730. E34 524. E34 520. E34 535. E34 525.
Yra : E39 530
logiska, del to aisku. O cia tarpine isiurbimo kolektoriaus kogero?


StandartinėParašytas: 15 Gru 2009, 20:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
38
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
aJs rašė:
O. Cia tai sito nezinojau, labai informatyvus, optimistiskas komentaras. O kaip su kainom ir keitimu? sunku;brangu?


Jo tarpine isiurbimo kolektoriaus. Na man tai cia butu tikrai nesunku, seip manau kokiam garaziuke uz kokius 50lt susitartum, pati tarpine nezinau kiek kainuoja, bet manau gal koki 20-30lt. cia tik speju.. :)

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 15 Gru 2009, 20:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.20
Amžius:
37
Pranešimai:
62
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Buvo : E30 320. E30 318. E30 327. E32 730. E34 524. E34 520. E34 535. E34 525.
Yra : E39 530
Supratau. O kodel niekas jokiose panasiose temose butent sitos tarpines nekaltina, kalbant duju saudymo klausimu? Gal visgi pakankamai retai si detale sukelia sita problema? Na, priekabus as, kiekviena kapeika noris sutaupyt, krize gi :) nenoriu remontuot viska is eiles, kol galop surasiu kas buvo, arba nesurasiu :)


StandartinėParašytas: 15 Gru 2009, 20:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
38
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
aJs rašė:
Supratau. O kodel niekas jokiose panasiose temose butent sitos tarpines nekaltina, kalbant duju saudymo klausimu? Gal visgi pakankamai retai si detale sukelia sita problema? Na, priekabus as, kiekviena kapeika noris sutaupyt, krize gi :) nenoriu remontuot viska is eiles, kol galop surasiu kas buvo, arba nesurasiu :)


Nezinau, kodel nieks nekalba, gal del to kad nezino.. :D Nu tikrai nezinau, o seip tai saudymas ir yra tas dalykas kai dujos susimaiso su oru kurio jom nereikia, aisku dar paziurek tas visas gofras kurios eina nuo kolektoriaus iki oro filtro ir panasiai..
O seip galiu pasakyt, tiek kad kai pas mane saude tos dujos, tai as kisau kisau lt ir kazkaip dzin buvo, dbr aisku mane tave ir dauguma musu krize spaudzia tai norisi sutaupyt, todel ir sakau ka as keiciau ir man nepadejo, bet esu ne viena karta net ir sitam forume berots kazkur maciau apie tas kolektoriaus tarpines.. :)

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 15 Gru 2009, 20:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.20
Amžius:
37
Pranešimai:
62
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Buvo : E30 320. E30 318. E30 327. E32 730. E34 524. E34 520. E34 535. E34 525.
Yra : E39 530
Na reikes pabandyt kogero pasikeist ja, nes sitaip toli nenuvaziuosiu :) Reikes apciupinet slangas, apziuret taip pat kiek imanoma. O tos tarpines keitimo proceso metu daug daliu nusiardo? gal visgi gebeciau pats kazkaip primeistruot


StandartinėParašytas: 16 Gru 2009, 00:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
38
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Nieko ten sudetingo manau, nesu ardes plytos, bet manau kaip ir visur nieko sudetingo.. :) Pats laikas rankas pasitept.. Kaip ir dauguma cia musu esanciu, nusiperki BMW ir tampi siokiu tokiu meistru.. ;)

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 16 Gru 2009, 11:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.08
Amžius:
39
Pranešimai:
184
Miestas:
Silale
Automobiliai:
E34 525 M50
tarpines yra gumines ir ju yra sesios. del zvakiu tai jai ant benzo gerai dirba nereiskia kad jos yra geros(paciam buvo kad tik gaziuko pamini ir suvis kol nepakeiciau zvakiu). po tokiu suviu OSM beveik 100% jau gatava bus. kokia eko sistema sumontuota?


StandartinėParašytas: 16 Gru 2009, 17:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.20
Amžius:
37
Pranešimai:
62
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Buvo : E30 320. E30 318. E30 327. E32 730. E34 524. E34 520. E34 535. E34 525.
Yra : E39 530
kaip ta matuokle patikrint ir kiek sukainuoja? kaip suprast kokia? nezianu, tiesiog yra ant slangutes vietoj varzto davilis


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery