Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 01:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Gru 2009, 11:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.02
Amžius:
42
Pranešimai:
1680
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 Touring 523i ex.
E34 Touring 520i ex.
E34 sedan 525i LSD ex.
tikra teisybe =D>

_________________
Naktimis galvoji,kad reikia kažką keisti,O dieną elgiesi taip pat ir nieko nedarai...


StandartinėParašytas: 13 Gru 2009, 14:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1046
Miestas:
Vilnius (Panevezys)
Automobiliai:
VW Scirocco 1.8 karbas '84 (duzo)
E34 520i Touring M50TU '93.10.28 (pard.)
E36 320i Coupe M50TU '94.06.15 (pard.)
E36 318i Sedan 92.05.18 (pard.)
VW Jetta 1.4 TSI 90kW 2015
VW Passat 1.4 TSI 92kW 2016
Paskaiciau ir juokas sueme :)

pas mane M50b20, bet nemanau, kad didelis skirtumas butu...
Kai idejo paprastas dujas: sokinejo apsukos ir saude...
as padariau labai paprastai:

Susireguliavau misini ant pacio reduktoriaus taip, kad apsukos nesokinetu ir pasibaige visi saudymai. Ant slangos esanti varzta atsukau tikrai daug (sanaudoms itakos neturejo). Keiciantis oro temperaturai (ziema vasara) pasireguliuoji vel, kad apsukos butu ties 750 rpm...zinoma reguliuot reikia isilusiam varikliui o ne saltam.4 metus atvazinejau - sove 2 kartus papcioj pradzioj, kai tik idejo dujas...daugiau nei karto nesove. Stovi voztuvas ant kolektoriaus, bet jis net prilipes prie savo korpuso nuo nenaudojimo :) taip kad jei nori, kad nesaudytu, susireguliuok misini. Ant pacio reduktoriaus turi buti du varzteliai - juos ir sukioji, kol normaliai dirbt pradeda. Dujos sauna tada, kai per liesas misinys buna (duju daug maziau nei oro). Slangos varzto sukiojimas sito dalyko neitakoja. Sanaudos buvo visus tuos 4 metus 12 - 14 l/100 km duju. Atjungus akuma, nusimusa kompo duomenys ir kol vel susirenka reikiamus duomenis, kuri laika (bet tikrai neilgai...max 2 dienas) dirba prastai. Kaip jau minejau - reguliuokis duju misini ant reduktoriaus. Ne tu pirmas, ne tu paskutinis su sita beda.

_________________
Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų.


StandartinėParašytas: 14 Gru 2009, 04:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
Reduktoriaus reguliavimas tai ganètinai keblus dalykas, ypac jei nèra prijungtas ismetimo analizatorius ar tarkim liambda zondo emuliatorius- t.y. prietaisai, kuriu pagalba matai misinio stovy. Is klausos tiksliai tai gali atlikti tik dujininkas asas ir tai ne su visais reduktoriais. Tad patarimas tik vienas- vaziuot pas dujininkus. Dar pries tai pasitikrink zvakiu, zvaklaidziu ir kitu elektriniu komponentu bùsena, taipogi oro filtra, duju voztuvo filtra bei nuleisk kondensata is reduktoriaus.


StandartinėParašytas: 18 Gru 2009, 18:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.26
Pranešimai:
14
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E
man nustojo šaudyti kai pakeičiau plyšusias gumas. tam, kad nešaudytų reikia, kad oro sistema būtų sandari + nebūtų bėdų su elektra (žvakės, žvaklaidžiai) + sureguliuotos dujos. pats važinėju su dviem reduktoriais ir eko sistema. traukia taip pat kaip ir benzinu, o sanaudos atvirksčiai - mažesnės.


StandartinėParašytas: 21 Gru 2009, 15:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.23
Amžius:
49
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Atvazinejau su netiesioginem dujom apie 7-8 metus, auto buvo E34 ir E32, visi varikliai buvo m30b30 ir m30b35, todel manau, kad galiu ikisti ir savo trigrasi. Taigi, norint, kad gerai vaziuotu:

1. Pakeisti zvakes ir zvakiu laidus
2. Isvalyti paskirstymo dangteli ir skriejika (jei susvile kontaktai - pakeisti)
3. Sureguliuoti voztuvus - kas 20 tukst.km
4. Patikrinti oro paemimo sistemos sandaruma (gofras), jei reikia - pakeisti
5. Perrinkti reduktoriu (jei ne naujas), sureguliuoti misini, kad nebutu per liesas.
6. Bake veziotis minimum 20 ltr benzo, kad nesudegtu siurblys.
7. Kurti tik ant benzo, dujas perjungti tik pasilusiam varikliui (min apie 40 laipsniu)

Ir visa tai vis tiek negarantuoja, kad su netiesioginem dujom BMW vaziuos gerai...

_________________
E60 535xi, F30 320xi


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery