Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Spa 2024, 06:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Lap 2009, 12:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
LBK Forumietis
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.24
Amžius:
47
Pranešimai:
92
Miestas:
Šakiai
Automobiliai:
F07 530xd 219kW
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1997
Variklis:2,8
Degalai:benzinas

Problema/klausimas:Sveiki,kas galėtų būti pagal nurodytus požymius.Visada pyliau pusiau sintetinį tepalą Agip,paskutinį kartą - sintetinį Agip 5W40.Tepalo dapildavau 1-2l tarp keitimų,dabar - 1l/1000km.Kai užkuri šaltas variklis išmeta melsvą dūmą,po poros min. - nieko.Ant vidinės tepalo dangtelio pusės atsirado geltonos masės nuosėdos,kvapas kaip svilėsio.Pakeičiau alsuoklio membrana,niekas nepasikeitė,senoji buvo pilna tos pačios geltonos košės.Tai gal jau reikės lįsti į variklį:žiedai ir pan.?Nukritus alyvos lygiui žemiau minimumo,kompas nemeta jokio perspėjimo,ar tai normalu?

_________________
BMW - tai ne stilius,o prigimtis.
EX E30 318i
EX E34 520i
EX E38 728i
F07 530xd


StandartinėParašytas: 24 Lap 2009, 17:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
Jei aušinimo sistema normali,košė atsiranda dėl pastovaus važnėjimo šaltu varikliu,pvz. trumpomis distancijomis,kada variklis nespėja pasiekti darbinės temperatūros.


StandartinėParašytas: 24 Lap 2009, 17:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
LBK Forumietis
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.24
Amžius:
47
Pranešimai:
92
Miestas:
Šakiai
Automobiliai:
F07 530xd 219kW
Pas mane aušinimo sistema įtariu normali,nes antifryzas nedingsta,o dėl trumpų atstumų tai tu teisus,visą savaitę važinėju į darbą ir atgal ~10 km į vieną pusę,tai čia daug ar mažai?
Dar noriu pridurti,kad variklis dirba tyliai,lygiai ir gražiai,šiltas nemeta jokio dūmelio,tik tepalą pavalgo :(

_________________
BMW - tai ne stilius,o prigimtis.
EX E30 318i
EX E34 520i
EX E38 728i
F07 530xd


StandartinėParašytas: 24 Lap 2009, 18:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
jei tokiais atstumais iki 10km vazineji tai nieko nuostabaus kad tepale konkensuojasi dregme- tepalas yra labai hidroskopiskas- t.y. traukia i save dregme.
pavazinek ilgiau bent valanda negesindamas variklio ir turetu neatsirasti (ka radai ant kamscio isvalyk), jei atsiras- gali buti karterio ventiliacijos nesandarumai, gavos tarpines ar pacios galvos problema.(kaip tik toki E39 dabar remontuoju...)

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 24 Lap 2009, 22:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.27
Pranešimai:
128
Automobiliai:
bmw E32 730i bmw E38 740i
pritariu kolegoms del trumpu distanciju.ar pasitikrinai ar tepalas nenusipjove,ar nera visas tepalas susisukes i verske-nors logiskai pagalvojus jai dar vazineji,tai nesusisuko.issitrauk tepalo matuokli ir paziurek ir jis nera koseje taip pat.dar yra toks budas patikrinti ar nevaro ismetimo dujas i ausinimo skysti ir pan tai yra tokia pavadinkime didele pipete ir specialus skystis-paimi i ta pipete to skyscio ir paimi ausinimo skyscio i ta pipete jai yra ismetimo duju ausinimo skystyje tai skystis kuris yra pipeteje pakeici aspalva.paprastas ir patikimas budas patikrinti ar tarpine ir galva nera pradegusi.


StandartinėParašytas: 25 Lap 2009, 13:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
LBK Forumietis
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.24
Amžius:
47
Pranešimai:
92
Miestas:
Šakiai
Automobiliai:
F07 530xd 219kW
Ant matuoklės tepalas švarus,be košės požymių,klampumas ir spalva nekelia jokių įtarimų.
O tą pipetę servizuose turi meistrai ar jų yra pirkti ?

_________________
BMW - tai ne stilius,o prigimtis.
EX E30 318i
EX E34 520i
EX E38 728i
F07 530xd


StandartinėParašytas: 25 Lap 2009, 21:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.27
Pranešimai:
128
Automobiliai:
bmw E32 730i bmw E38 740i
as nepasakysiu tau tiksliai ar yra ju lietuvoj (taip kad as ne lietuvoj pats gyvenu),bet manau turetu buti.zinoma dar priklauso nuo meistru.yra man taip buve,nuvarau i servisa masina,meistrai apziuri ir sako saltu oru vazineji trumpom distancijom ir t,t. o patikrinus ausinimo skysti pasirodo kad ismetimo duju jame yra-na ir darykite patys sau isvadas


StandartinėParašytas: 02 Gru 2009, 22:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.23
Amžius:
49
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Mariux rašė:
Ant matuoklės tepalas švarus,be košės požymių,klampumas ir spalva nekelia jokių įtarimų.
O tą pipetę servizuose turi meistrai ar jų yra pirkti ?


del "pipetes" - yra tokia imone "Autotestas", Kauno rajone, per google tikrai rasi.

_________________
E60 535xi, F30 320xi


StandartinėParašytas: 02 Gru 2009, 23:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
40
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
1litras 1000km yra normalu, BMW deklaruoja nuo 1 iki1.5litro gali valgyt tepalo 1000km


StandartinėParašytas: 05 Gru 2009, 02:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.24
Amžius:
49
Pranešimai:
29
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 728
E53 '04
sauliukas rašė:
1litras 1000km yra normalu, BMW deklaruoja nuo 1 iki1.5litro gali valgyt tepalo 1000km


na nezinau, ka daryt, jei kas vasara minu 6-7 tukstantelius link Adrijos ir atgal, veztis 7-10 ltr tepalo dapylimui? :shock:

_________________
mrxmotorsport


StandartinėParašytas: 05 Gru 2009, 19:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.03
Amžius:
41
Pranešimai:
404
Automobiliai:
honda crv 2009
cia tas litras tepalo 1000km tai nebent jei drosi pastoviai. Kazkur ir as skaiciau kad gali suryti apie litra, viskas priklauso nuo vaziavimo stiliaus. Nors realiai ir man nelabai suprantama. As pravaziavau 8000km ir supyliau litra tepalo, seip vazineju lyg ir normaliai kartais tik paspaudziu


StandartinėParašytas: 06 Gru 2009, 02:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.27
Pranešimai:
128
Automobiliai:
bmw E32 730i bmw E38 740i
na del tokiu dalyku nesu specas,bet vazinejau su parejusiom gumelem,na bet tiek tai tikrai nerijo (1LTR/1000KM) iki lietuvos vaziavau nuo londono apie 2500km ir dar su kieurom dangteliu tarpinem(ziauriai kiaurom-kai sustodavau kur tai is po kapoto dumais apsipildavo) tai ir tai ant 2500km surijo tik 4 nepilnus litrus-bet ir kurenau apie 150-180km/h


StandartinėParašytas: 06 Gru 2009, 22:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
40
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
mrx rašė:

na nezinau, ka daryt, jei kas vasara minu 6-7 tukstantelius link Adrijos ir atgal, veztis 7-10 ltr tepalo dapylimui? :shock:

cia priklauso kaip vaziuosi, jei uzmynsi 180-200km/h tai visai normalu kad tau ji paris, cia jau zinai viskas kainuoja :lol: kitas dalykas gali but voztuvu tarpines, zvakiu tarpines, nu bet jei dumo nemeta, tai galima daug kam suverst kalte cia jau reikia ziuret kokia kompresija, bet velgi, jei bus salnykeliu problema tai ta kompresija gali but ir normali nes bus tepaline, bet jei buna voztuvu tapines, tai kaip taisykle buna uzpyltos ir zvakes, bet to gali ir nebut... dar tepalus gali ryt del ziedu, nu cia kuo giliau i miska tuo daugiau medziu, nieks cia tau nepaskys per kompa kas yra tiksliai, cia jau galima tik spet ir bandyt ieskot bendru pozimiu...
P.S vaziuojant trumpomis distancijomis saltu varikliu daugiausiai droziasi variklis ir tepalo ryjimas gali isaugt...


StandartinėParašytas: 06 Gru 2009, 22:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
40
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
lisas rašė:
na del tokiu dalyku nesu specas,bet vazinejau su parejusiom gumelem,na bet tiek tai tikrai nerijo (1LTR/1000KM) iki lietuvos vaziavau nuo londono apie 2500km ir dar su kieurom dangteliu tarpinem(ziauriai kiaurom-kai sustodavau kur tai is po kapoto dumais apsipildavo) tai ir tai ant 2500km surijo tik 4 nepilnus litrus-bet ir kurenau apie 150-180km/h

nu tai kas tau cia nenormalaus tu beveik po 2litrus degindavai 1000km 8)


StandartinėParašytas: 07 Gru 2009, 01:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
pas mene ir atsalus oram atsiranda tos koses :twisted:

bet man iki darbo gal tik koki 2-3km tai manau cia tikrai normalu.

tik mastau ka cia ikisus i varikli kad ta dregme sugertu? gal tampaksa? :mrgreen:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery