Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 08:54

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 60 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Lap 2009, 18:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.27
Pranešimai:
128
Automobiliai:
bmw E32 730i bmw E38 740i
na manau jai nori islaikyti variklio ilgaamziskuma tai pasiskeisk tepaliukus dazniau ir tai pades geriau nei kokie marmalai.bmw naudojami tepalai( castrol) turi visko savi ko reikia ir tikrai nemanau kad jau varikliui gali reiketi dar kazko nei jau yra sudetyje.kita kalba jai varikliui jau ateina paskutinioji-tai cia jau kitas reikalas ir kita kalba,bet vistiek gi tiem marmalai padeda laikinai ir tik jai nori prduoti(iskisti) masina gali ju vrivaryti i varikli ar dar kur nors.daug esu girdejes (pavadinkime juos taip-turgeliu pardaveju istoriju,kai i reduktorius privarydavo drozliu ir i variklius medaus,ar kai uzvirindavo matuokles vamzdelio gala ir ipildavo i ta vamzdeli tepalo,bet tai manau nera pavizdys ar iseitis.jai variklis yra geras tai jam ir nereikia kokiu tai papildu ar dar ko,bet jai varikliui jau arteja remontas,tai su tais dalykais gali padeti laikinai-juk joks marmalas nedades ziedams storumo,rdiatoriui nepadary kad jis butu vel kaip naujas ar pan.sutinku kad gali paminkstinti voztuvu gumeles ar riebokslius kad nevarytu tepalo,bet vel gi ar ilgam tai,juk jai jau juos reikai keisti,tai juos ir keiti,o ne ieskai kokios apgaules butu.(nuomone)


StandartinėParašytas: 04 Gru 2009, 17:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.11
Amžius:
37
Pranešimai:
37
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 523iT M52B25TU 99'
ex E34 520iT M50B20TU 93'
ex E36 318is M42B18 92'
ex E34 525iT M50B25TU 93'
ex E36 318i M40B18 92'
sveiki, kaiptik ir as su tais priedais susiduriau pastaruoju metu... masina mano jau ne pirmos jaunystes, o variklis tuo paciu jau prasukes virs 300k... labai juo nesiskundziu, kompresija dar vos patenkinama, bet nusidevejimas jauciasi... taigi ilgai svarstant ar verta imtis kapitalinio remonto, nusprendziau isbandyt viena tu xado priedu... nuoroda cia... http://pigu.lt/autoprekes/alyvos_prieda ... ?id=459155
visokiu ten graziu dalyku prirasyta, gal ne viskas tiesa, bet skamba patraukliai.. juolab, kad ir atsiliepimu neblogu girdejau.. taigi pamaniau, kad galima pabandyt ir blogiau nebus.. ;) supyliau ta prieda, dabar ziuresim kokie pokyciai bus... baigus "revitalizacijos procesa" reiks pamatuot kompresija, tada bus viskas aiskiau ;)


StandartinėParašytas: 04 Gru 2009, 18:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.04
Amžius:
34
Pranešimai:
498
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 523 E39
BMW 324d E30
Arvy rašė:
sveiki, kaiptik ir as su tais priedais susiduriau pastaruoju metu... masina mano jau ne pirmos jaunystes, o variklis tuo paciu jau prasukes virs 300k... labai juo nesiskundziu, kompresija dar vos patenkinama, bet nusidevejimas jauciasi... taigi ilgai svarstant ar verta imtis kapitalinio remonto, nusprendziau isbandyt viena tu xado priedu... nuoroda cia... http://pigu.lt/autoprekes/alyvos_prieda ... ?id=459155
visokiu ten graziu dalyku prirasyta, gal ne viskas tiesa, bet skamba patraukliai.. juolab, kad ir atsiliepimu neblogu girdejau.. taigi pamaniau, kad galima pabandyt ir blogiau nebus.. ;) supyliau ta prieda, dabar ziuresim kokie pokyciai bus... baigus "revitalizacijos procesa" reiks pamatuot kompresija, tada bus viskas aiskiau ;)

jo vat ir maniske prabegus nemazai, bet ir nesiskundziu as kazkaip viskas lyg ir ok, taciau vis svarstau jei TIKRAI nieko blogiau nuo tu priedu neatsitinka ir gal isbandyt... Koki prieda supylei ir ar liks koks poveikis po tepalu pakeitimo?


StandartinėParašytas: 04 Gru 2009, 21:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.11
Amžius:
37
Pranešimai:
37
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 523iT M52B25TU 99'
ex E34 520iT M50B20TU 93'
ex E36 318is M42B18 92'
ex E34 525iT M50B25TU 93'
ex E36 318i M40B18 92'
cia butent apie sita prieda: http://pigu.lt/autoprekes/alyvos_prieda ... ?id=459155
bet radau dar ir kita, skirta butent cilindrams.. http://pigu.lt/autoprekes/alyvos_prieda ... ?id=462758
o cia apie visa xado technologija: http://www.xado.lt/

raso, kad nekeist tepalo tik per apsidirbimo laika, o po to jau gali keist... nes pati ta metalo keramika jau buna pasidengus ten kur vyksta devejimasis...

nepagalvokit, kad cia kazka reklamuoju :D pats bandau sita daikta su didziule nezinomybe ir viltim :D idomu gal dar kas pasidalins patirtim jei yra susidures su kazkuo panasaus..


StandartinėParašytas: 05 Gru 2009, 02:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.24
Amžius:
49
Pranešimai:
29
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 728
E53 '04
Vienintelis priedas, kuri i visus automobilius pildavau, tai molibdeno disulfatas, kurio paprastam tepale sudetyje tikrai nera.

Liqui Moly Oil Aditiv

_________________
mrxmotorsport


StandartinėParašytas: 06 Gru 2009, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
40
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
na isiterpsiu ir as, chemija niekad nesutaisys mechaninio gedimo arba neuztrauks skyles kookiame salnyke... Bet tai puiki alternatyva automobilio papyldomai prieziurai, tik reikia naudot gera ir kokybiska kaip Wyns ir panasiai ir nepirkt bet kur turgui nes gali ir kokio acto nusipirkt kai paskiau viska isgriaus :lol: gryztant prie temos sie papildai padengia keramika silindro ir panaisia nelygumus, sumazina trinti, isbrinkina salnykus, sumynkstina juos, tai gali itakoti tepalo prasiskverbimo sumazinima arba is vis jo panaikinima, taip pat variklis prades tolygiau dyrbt, o tiems kas supyle ir variklis uzlinko, tai cia dar geras klausymas ka jie ten pyle...siaip chemija jei ji kokybiska ir gera tikrai nepakenks, o tik pades! bet gedimo nepataisys, nors tiesa sakant ne viena masina yra prikelusios antram gyvenimui, kuriu varikliams jau buvo labai prastai...o tokiu priedu naudijimas yra puiki prevencija uzkirsti susidevejimui kelia :wink:
apie kuro sistemos praplovejus esu nusiteikes skeptiskai, tada jau geriau isplaut pati baka...


StandartinėParašytas: 07 Gru 2009, 00:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
sauliukas rašė:
na isiterpsiu ir as, chemija niekad nesutaisys mechaninio gedimo arba neuztrauks skyles kookiame salnyke... Bet tai puiki alternatyva automobilio papyldomai prieziurai, tik reikia naudot gera ir kokybiska kaip Wyns ir panasiai ir nepirkt bet kur turgui nes gali ir kokio acto nusipirkt kai paskiau viska isgriaus :lol: gryztant prie temos sie papildai padengia keramika silindro ir panaisia nelygumus, sumazina trinti, isbrinkina salnykus, sumynkstina juos, tai gali itakoti tepalo prasiskverbimo sumazinima arba is vis jo panaikinima, taip pat variklis prades tolygiau dyrbt, o tiems kas supyle ir variklis uzlinko, tai cia dar geras klausymas ka jie ten pyle...siaip chemija jei ji kokybiska ir gera tikrai nepakenks, o tik pades! bet gedimo nepataisys, nors tiesa sakant ne viena masina yra prikelusios antram gyvenimui, kuriu varikliams jau buvo labai prastai...o tokiu priedu naudijimas yra puiki prevencija uzkirsti susidevejimui kelia :wink:
apie kuro sistemos praplovejus esu nusiteikes skeptiskai, tada jau geriau isplaut pati baka...


va labai tesingai viska zmogus parase as ir taip isvaizduoju visa sita reikala.

tik del pirmo sakinio tai gal ateis laikas.... Nana technologijos


StandartinėParašytas: 07 Gru 2009, 00:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
40
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
nu nana technologiju dar reiks palaukt, o ir kai jos atsiras klausimas kur ir kaip jos bus naudojamos ir ar is vis mes dar naudosime vidaus degimo variklius...


StandartinėParašytas: 07 Gru 2009, 01:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
tai jos jau senokai atsirade.

net maciau cia forme pardavinejo bmw rekomenduojama poliroli neva su nana


StandartinėParašytas: 07 Gru 2009, 01:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
ta xado raso kad ir naujam varikliuj galima.asmeniskai geram varikliuj jokiu priedu nepilciau,kada jau prabeges daug ir jauciamas nuovargis,tada bandyciau.ir dar idomiai, kad xado yra ir kuro sistemai ir pavaru dezem ir tt. kazkaip stebuklingai universalus.


StandartinėParašytas: 07 Gru 2009, 01:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
40
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
mindaugas14 rašė:
ta xado raso kad ir naujam varikliuj galima.asmeniskai geram varikliuj jokiu priedu nepilciau,kada jau prabeges daug ir jauciamas nuovargis,tada bandyciau.ir dar idomiai, kad xado yra ir kuro sistemai ir pavaru dezem ir tt. kazkaip stebulkingai universalus.

cia dar matosi likes senu, prastu praploveju stereotipas... o tai jau du skirtyngi dalykai... tie xados wyns tiesiog sukuria papyldoma apsauga, o kokia neigiama poveiki gali daryt, gal galima argumentu...?


StandartinėParašytas: 07 Gru 2009, 01:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
mindaugas14 rašė:
ta xado raso kad ir naujam varikliuj galima.asmeniskai geram varikliuj jokiu priedu nepilciau,kada jau prabeges daug ir jauciamas nuovargis,tada bandyciau.ir dar idomiai, kad xado yra ir kuro sistemai ir pavaru dezem ir tt. kazkaip stebuklingai universalus.


o as pilciau.
paiskinu kodel ir daugiau nesiginciju jus patys sperskite pilt ar ne.

variklis salyginai daugiause devisi uzkurimo metu kai visas tepalas nubeges i karteri ir kol siurblys ji uzkele jis dirba beveik sausai.

o tas tepalaliukas judances dalis padenge ta keramika ko pasekoja kuri laika variklis gali dirbti is vis be tepalo ir be rimtesniu pasekmiu.

ir tai yra faktas kuriu tikiu kaskur buvo net rasyta apie siu priedu reklama parodose kur varikliai nuimtu karteriu pradirbo ilga laika .


StandartinėParašytas: 07 Gru 2009, 01:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
as nesakau kad priedai blogai,cia tik toks pastebejimas.esu skaites kad tie priedai turi teigiama ir neigiama puse.pvz padengia cilindrus kazkokiu apsauginiu sluoksniu,cia gerai. tepale plaukiojancios priedu daleles uznesa filtrus, taip pat padengia ir tepimo kanalus automatiskai juos siaurindami.jeigu naudot ilga laika pvz naujam varikliuj tai kazin kaip ten butu.senam aisku galima eksperimentuot.


StandartinėParašytas: 07 Gru 2009, 01:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
40
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
mindaugas14 rašė:
as nesakau kad priedai blogai,cia tik toks pastebejimas.esu skaites kad tie priedai turi teigiama ir neigiama puse.pvz padengia cilindrus kazkokiu apsauginiu sluoksniu,cia gerai. tepale plaukiojancios priedu daleles uznesa filtrus, taip pat padengia ir tepimo kanalus automatiskai juos siaurindami.jeigu naudot ilga laika pvz naujam varikliuj tai kazin kaip ten butu.senam aisku galima eksperimentuot.

nu cia jau fantastika, kad tepalo filtra uzkistu tai cia pyrma kart girdziu... kadangi tie priedai tai tiesiog cheminis junginys kuris saveikoja su pazeistais pavirsiais ir kontaktuoja tik su metalais... kitas dalykas vieno kart uztenka 50t km nauji varikliai patiria daugiausiai zalos kol padaro ,,apkatke'' todel nieko as ten baisaus nematau, svarbu naudot gerus ir kokybisku, o ne pacius pigiausius, naujam varikliui tai tiesiog butu papyldoma apsauga, kuri tikrai nepakenktu :wink:


StandartinėParašytas: 07 Gru 2009, 11:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.16
Amžius:
38
Pranešimai:
1274
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 2.5td 1995m
e61 2.5d 2004
Skype:
smikis100
buvau nuvares i juta kaune chemijos prospekte (atstovas) galvojau nusipirksiu, bet pasake kad turiu pirma pasikeisti tepalus, o tik tada naudoti ta prieda. Pagalvojau kad na mano masiniukas jau daug mates, bet rieda dar uztikrintai, tad po 3000km keisiu tepala, tad susipilsiu ir ta xado dyzeliniams varikliams. ziuresiu kaip ten bus :) o beto gal internete pigiau gausiu, nes jutoje tai 180lt uz 3 tuos indelius ar kaip ten :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 60 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery