Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 15:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E32 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Lap 2009, 20:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
gal ir veikia. keliem procentam vazinejanciu.. pats nebandziau ir nenoreciau rizikuoti :)

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 26 Lap 2009, 00:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.04
Pranešimai:
79
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex-E32 730 M30B30 90
E46 320d
Tuckus rašė:
vyrai, nepagailekit keliu simtu litu ir isidekite IV kartos deveta tiesioginio ipurskimo iranga ir is forumo dings visos mistines, nesuprantamos, uzknisancios problemos. slangines dujos su m30 niekada niekada neveiks normaliai. cia faktas.

pirma reik paciam pabandyti tokia iranga,o paskum sakyt, kad -,,slangines dujos su m30 niekada niekada neveiks normaliai, cia faktas"juokingai skamba,buna mistiniu problemu tiek su paprastom,tiek su tiesioginio ipurskimo duju iranga,o tvarkingam automobili,visada gerai veikia tvarkinga duju iranga!tik ideta tokia kokia galima idet, o ne paciam isidejus nupirkta pagal skelbima! :)


StandartinėParašytas: 26 Lap 2009, 10:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
sakau todel, kad kiek esu mates su slangom m30 pas visus bent karta yra sove, o tai automatiskai veda prie tolimesniu jau minetu problemu. tiesiogines dujos panaikina bet kokia sovimo galimybe, ko nepadaro slangines. nekalbant jau apie didesenes sanaudas, sumazejusia trauka ir panasiai. paprastos dujos tai lygiai tas pats, kas kaisiot virbalus i rozete. viena karta vistiek nutrenks. butent ta ir noriu pasakyti. jeigu yra galimybe kazkam atsitikti - tai butinai ir atsitiks. peace ? :)

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 02 Gru 2009, 22:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
desiu paprastas i 3.0l bet noriu kad butu su auto perjungimu kai susyla, ir kad rodytu likuti salone.Ar imanoma? nes IV kartos kai turejau tai viska rode ir neduodavo net kurt ant duju


StandartinėParašytas: 03 Gru 2009, 18:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.17
Amžius:
35
Pranešimai:
591
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
E38 730i
e65 FL 730d
del auto perjungimo tai berods su eko sistema buna.O likuti pas manes ant kito auto rodo ant baliono,ir salone spydometre ta pati benzo rodykle,perjungus i dujas rodo duju kieki.


StandartinėParašytas: 04 Gru 2009, 12:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
kai geras ;D kaip cia padaryt su ta rodykle toki bajri ,pirma karta girdziu...


StandartinėParašytas: 04 Gru 2009, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.17
Amžius:
35
Pranešimai:
591
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
E38 730i
e65 FL 730d
ShypaZ rašė:
kai geras ;D kaip cia padaryt su ta rodykle toki bajri ,pirma karta girdziu...

nzn kas ten daryta,nes pirkau su imontuota iranga jau,seip esu girdejes kad buna ir pas kitus taip padaryta,tad manau ne stebuklas :wink:


StandartinėParašytas: 05 Sau 2010, 13:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.06
Amžius:
38
Pranešimai:
151
Automobiliai:
E34 525TDS 95' Touring a/t
Vimota Chipped
M30 varikliai nuostabiai vaziuoja su paprasciausiomis dujomis!!!

3 Dalykai apie dujas:
1) Dujos dedamos del pinigineje esanciu pinigu ekonomijos (sutikime, kad jei visi neturetu kur kitur pinigeliu leisti mielai piltu tuos 14 litru benzino 100 Km ir bedu nematytu)
2) Dujos sauna tik tada ir tik tada kai: zvakes, laidai, paskirstymo dangtelis arba oro filtras nekeistas 100 metu!!!
3) Tiesiogines dujos skirtos tik automobiliams, i kuriuos neimanoma imontuoti paprastu duju (nauji varikliai su daugybe kompu ir davikliu, V8 (nes duju srauto neuzteks uzmaitinti visus cilindrus normaliai), ir dar keli varian tai PVZ Peugeot SV24 3.0l, nors ir juos dujininkai jau perkando...

O tiesioginiu duju ekonomijos as niekaip nesuprantu, nes:
1) iranga kainuoja ~4000 litu
2) kol variklis ikaista vaziuojama ant benzino (ipac aktualu ne vilnius - klaipeda keliautojams, o vazinejantiems po miesta)
3) aptarnavimas brangus, o duju vistiek ima 1-2 litrais daugiau nei benzino
Tad pasiskaiciuokite ar verta deti tiesiogines dujas???

Asmeniskai turejau E32 1989 metu, pardaviau pernai, puikai vaziavo tiek benzinu tiek dujomis, jokiu bedu nebuvo... tik reikia automobili myleti. duju visada tiek ziema tiek vasara imdavo ~ 16 litru (Kaunas), traukdavo gerai.
Siuo metu turiu Audi A8, nors mieste ir degina ~15 litru benzino, paskaiciavau kad 4000 litu skirtumas tarp benzino/ duju kainu susidarys ~6 metu... (tiesiogines dujos tiek kainuoja) nusprendziau nezaisti ir vazineti benzinu.

Mano reziume - deti dujas - tai tik 1 kartos , blogiausiu atveju EKO II kartos, jei nei vienos is ju netinka - pirkit dyzeliuka jei norite pigiai vaziuoti (dyzeliai siais laikais OJ OJ OJ kaip traukia - cia tiems kas sako oj dyzelis tai cia tik traktoriui, spaudi gaza ir stovi vietoj... ir pigiau gauti galima, tik ziema beda - kieme su laidais palakstyti gali tekti bet cia tik nuo kokiu -15 laipsniu) o jei norite netureti bedu - pirkite benzina ir vazinekite taip - kaip gamintojas sukure... (tada vienintelis rupestis keisti tepaliukus kas 15 - 20K) ir jokiu problemu!!!

Dovanokit kad ilgai rasau - uzsivedziau biskeli :)


StandartinėParašytas: 05 Sau 2010, 16:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.04
Pranešimai:
79
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex-E32 730 M30B30 90
E46 320d
Saunu =D>


StandartinėParašytas: 05 Sau 2010, 18:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.05
Pranešimai:
62
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
e21 78; e21 82; E83 04; e87 05
Jo ziema atejo pas manaji E36 sustumtuka irgi panasios bedos prasidejo.. is pradziu tik apsukos linguoti pradejo, sustoji prie kokio sviesaforo ar siaip kur pradeda taip berysio gazuot, atrodo lyg su visais lenktinuot noreciau :) galu gale pradejo isvis uzgesinet ir sunkiai vestis ryte, tai teko apsilankyt pas meistrus, pasirodo truko antifrizo truko berods visai nedaug, bet kai pasistato ta bezdalu iranga jo ir taip turi buti truputi daugiau nei norma, nes atsiranda papildomai ka reikia saldit ar sildit, tai ipyliau antifrizo viskas gerai apsukos nebesokineja, negesta, nesaudo, ryte vedasi. Atrodo prie ko cia ryte vedasi, juk ryte ten ir taip viskas uzshale, bet ne jei antifrizo truksta dujos ta reduktoriu o tuo labiau du reduktorius taip azshado kad ir prasideda tie visi nemalonus fokusai. Del duju sureguliavimo tai tai ziema paprasciausiai meistrai megejai pariebina duju padavima, nuo ko automobilis kuri laika vaziuos bet ne ilgai poto reduktorius vistiek uzsals ir ragas, shaudis, ciaudis ir bezdalais smirdes,o dar ir ju sanaudos padideja. pirma ka reiktu pasiziuret ar neuzshala reduktorius ir dasipilt antifrizo jei truksta. Pas mane tame E36 kompakte stovi pati paprasciausia duju iranga ir viskas normaliai, tikrai nesigailiu nes pigiai vaziuoju ir jau tikrai ta iranga atsipirko. o del tos tiesioginio ipurskimo irangos as tikrai zinau kad niekad jos nedeciau, nes buvau kazkada audi gerbejas, dabar tos markes automobiliu niekad nepirkciau ir prie to prisedejo butent ta visu liaubsinama taskine-tiesiogine ar dar ten kazkokia super iranga. idejes buvau i audi s6 su 4.2 motoru. nevaziavo nuo pat pradziu normaliai su tuom dujom, meistrai aiskina kad glushake pilna siuksliu del to nevaziuoja, ismeciau ta glusha idejau kazkokius du vamzdzius, vistiek nevaziavo,pasirodo buvo duju filtras uzshales i tokios kubaturos motora turejo ideti tiesu filtra idejo sukta, todel dujos nepraejo ir dujos uzshala, suzinojau tai kai jau kokia puse metu pravazinejau su ta iranga. Bet man idijotiskiausias dalykas toj irangoj tai kad butinai reik vesti is benzino ir ten tik nuo kazkada isijungia i dujas, tai jei po klaipeda vazinedavau, vistiek visur puse kelio vaziuodavau su benzinu, tai kaip galejo ta iranga atsipirkt, tuo labiau kai ji kainavo 4000 lietuvisku, o i mano kompakta duju iranga kainavo 800lt ir vaziuoju as kaip noriu ar su benzu ar su dujom. o ne kaip su ta taskine iranga.


StandartinėParašytas: 05 Sau 2010, 19:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
mariux nenusisnekek ir neskleisk ereziju apie taskines dujas jei kreivai sudejo tai ir sudejo kreivai uztat ir nevaziavo antra tiek tu aplamai lygini motorus kuriu lyginti negalima ir trecia kam compakte du reduktoriai?! ketvirta jei tu ziema kuri ant duju galim sekmingai sulaukt klausimu kodel skilo motoras sprogo kazkas ar uzsidege...


StandartinėParašytas: 05 Sau 2010, 22:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.05
Pranešimai:
62
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
e21 78; e21 82; E83 04; e87 05
Kad kreivai sudejo nesiginciju.. ieskojau kur pigiau ir radau :) cia apie taskines dujas. rashau tai su kuom pats esu susidures, tai ir sakau kad kad ta taskine bezdalu iranga i v8 motora uz 4000 lt buvo ideta kad ir kreivai poto tiesiai, bet galutinis rezultatas kad neatsiperka. o mano kompakte vienas reduktorius ir pats paprasciausias, apie du reduktorius rashiau nes ten kazkas pasakojo kad yra net du reduktoriai ir vistiek nevaziuoja normaliai, tai ir sakau kad gali buti taip kad truksta antifrizo nes du reduktoriai iskart atsiranda didesnis poreikis antifrizo. As vedu ta kompakta ryte visada ant benzo,o ant duju jau veliau dienos eigoj, nes nematau reikalo vest motora ant benzino jei variklis shiltas, kolkas variklis ne sprogo, nedega :) na jei sprogs tai pirksiu kita arba varikli arba kompakta ziurint kas pigiau bus :) ir dar as nesu koks ten ekspertas, meistras,nededu duju irangos, esu tik vairuotojas, o cia rashau tik savo nuomone.


StandartinėParašytas: 09 Sau 2010, 01:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.06
Pranešimai:
44
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 730 M60 96'
tai jeigu tu vazineji tik iki baznycios ir atgal tai tau aisku ji neatsipirks , o mano v8 su tiesioginem uz 4200lt atsipirko su kaupu per 3,5 metu tuo labiau kad nesulyginsi traukos ir ekonomijos atzvilgiu - tiesiogines ima duju tiek pat kiek benzo , trauka tokia pati kaip benzo - tai ne slangines paprastos , o ka ten kazkas apie kazka pasakojo tai nebutina tiket tom visom pasakom .

_________________
E30 m20b20
E34 m30b35
E34 m60b30


StandartinėParašytas: 09 Sau 2010, 13:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.04
Pranešimai:
79
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex-E32 730 M30B30 90
E46 320d
edvisbmw76 rašė:
tai jeigu tu vazineji tik iki baznycios ir atgal tai tau aisku ji neatsipirks , o mano v8 su tiesioginem uz 4200lt atsipirko su kaupu per 3,5 metu tuo labiau kad nesulyginsi traukos ir ekonomijos atzvilgiu - tiesiogines ima duju tiek pat kiek benzo , trauka tokia pati kaip benzo - tai ne slangines paprastos , o ka ten kazkas apie kazka pasakojo tai nebutina tiket tom visom pasakom .

ima tiek pat duju kiek ir benzo? :)


StandartinėParašytas: 09 Sau 2010, 22:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.06
Pranešimai:
44
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 730 M60 96'
jep , butent - pagal nuvaziuotus km galima tikrint ir pagal obc parodymus gaunasi lygiai tas pats - isbandyta tikrai - skirtumas tik kad piniginej litu daugiau lieka po sustojimo degalineje =D>

_________________
E30 m20b20
E34 m30b35
E34 m60b30


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery