Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 02 Spa 2024, 13:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Lap 2009, 07:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.23
Amžius:
50
Pranešimai:
6
Automobiliai:
ex E34 525 M51D25 (190ag)buvo,E36 318i m40b18,E36 m50b20 (projektas)
apie 2,5 tds is skaudzios patirties (3 varikliai pakeisti) 1:perkaito per 30 minuciu! (dumus mete bet tik po begio perjungimo) normalu dyzeliui 2;nupirkau beleka nes laiko nebuvo laukti tai 6-am cilindre kaskas barskejo ir vandens pompa parejo po 1000 km (tiek to nes masina reikalinga labai buvo tuo labiau patiko) 3:normalus varikliukas tik120k prabeges dumai irgi kaip is gamyklu kamino,siurblys ant stendo reguliuotas 3 kartus ir nieko gero plius trauka dingo.Nutariau rankas pats prikishti (variklius irgi pats dejausi tik su tais siurbliais buvo labai isgasdine ale ''meistrai'').Isvados:negalima siurblio reguliuoti pagal gamyklinius parametrus senam varikliui (kas daroma ant stendo) toliau :jei turbina praleidzia tepala ir jis yra oro padavimo sistemoj (kas labai budinga tu metu masinom)tai dumus meta kaip traktorius (visiskai normalu),gumeles voztuvu labai retai duoda dyzeliui dumijima ,benzinui jos labiau kieteja del kuro sausumo (ypac del duju).gyvenu toli nuo LT taip kad teko paciam tvarkytis savo megstama auto daug dalyku isbandyta su dyzeliu 2,5 tds ir vaziavo geriau negu benzinas (aisku su cipais ir dar visokiais patobulinimais :D :D )


StandartinėParašytas: 14 Lap 2009, 07:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.23
Amžius:
50
Pranešimai:
6
Automobiliai:
ex E34 525 M51D25 (190ag)buvo,E36 318i m40b18,E36 m50b20 (projektas)
EGR tai tik ekologijos sumetimai jis variklio darbui neturi jokios ytakos,jis reguliuoja co ismetima ir tiek (jei spaudi dugna tai ismetimo duju kieki grazina atgal i oro kolektoriu) ji galima isvis uzdaryti ir ismesti papildoma vamzdeli tipo del svorio ir ta voztuva galima nuleisti i urna ir prijungti oro padavima tiesiai :D (bet jei esi ZALIASIS tada cia ne tau :mrgreen: )


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery