Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lap 2024, 15:44

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 84 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Spa 2009, 22:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.06
Amžius:
36
Pranešimai:
213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 318i 91' ex
E36 318iS 96' ex
E39 523i 97'
po isiurbimo kolektorium.
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 23 Spa 2009, 09:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
47
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
Topazas rašė:
na taip taip, netaip issireiskiau. bet pas m40 nei dangtelis, nei dar kazkas nekeicia padeties, nera ten tokio skirstytuvo kaip pas pvz. audi/vw.

is principo tai toks pat mechaninis paskirstytojas, kaip ir ant kitu varikliu. As dabar 100% nezinau kaip yra, nes toki varikli turejau pries kokius 8 metus, nelabai bepamenu. Gali buti, kad ant m40 degimas isviso nereguliuojamas, nes tas skriejikas (rotorius, begunokas) yra pritvirtintas prie paskirstymo velenelio ir degimo kampas jau is gamyklos yra nustatytas kietai, nors gali ir nebuti taip. Bet cia mechaninis degimo paskirstymas ir joks kompas jo nevaldo, gal tik uzankstinimas patobulintas, ne vakuumu, kaip senuose variantuose. Cie gi ne tas variantas, kur kiekvienam cilindrui yra atskira valdoma babina, o elementarus mechaninis paskirstymas.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 23 Spa 2009, 10:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.10
Amžius:
41
Pranešimai:
1243
Skype:
bbb985
Man masina drebejo del to kad buvo blogas kontaktas vieno laido is LZ, kuris ieina i lZ, jis ten nutrauktas buvo viduj, tai kontaktavo tai ne. Masina drebejo (subavo) ant sankryzos taip, kad kiti vairuotojai net ziurejo i mane :lol:


StandartinėParašytas: 23 Spa 2009, 10:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
NoN_StoP_ rašė:
yra kazkokiu tai naujienu....
visu pirma: apsuku svyravimas panaikintas, del per mazo oro patekimo y sistema (cia jum negalioja, nes pas mane buwo truputi priburta :) )
paskuj del kartais uzsigazavimo buvimo: nuluzes gazo troso fiksatorius, jis tiesiog islipa is savo vietos
moralas MASINA TOLIAU DREBA, NEGRAZEI DIRBA.
P.S. visi cilindrai dirba

parsinesiau LEV, ryt darbe praplaudynesiu, NES, ji atjungus LABAI JAU mazas pasiketimas, kazkoks kabliukas!!!

jei LEV nepagelbes, lieka kelios versijos, arba Holo daviklis arba Temperaturos daviklis(kaip kolega minejo) arba NEISIVAIZDUOJU KAS!

OSM noriu atmest, nes keiciu ja kas puse metu, tai tikrai netokie simtomai.

yra pasisakymu? [-o<


plovei LEV?
jei nepades, pradek nuo temperaturinio, nes jis ir kuro padavima itakoja ir degima. su alkuninio daviklio kai bedu buvo, tai nebudavo taip ziauriai, kaip kad parejus temperaturiniam. tuo labiau, kad del alkuninio, kuru stipriai nesmirdedavo (cia man, pas kitus kaip, nzn).
jei saltam stipri kuro smarve + purtymasis + apsuku negalejimas sukelti
tuo labiau, kad jis pigus :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 26 Spa 2009, 19:00 
  
 
 
LEV isplautas, apsukos nesviruoja, masina dreba (dejuoja) pagazavus saudo :evil:
ryt varau diegnostika


StandartinėParašytas: 26 Spa 2009, 21:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
jo del to purtymosi tai aktualu ir man, po diegnostikos pranesk kas kaip kur

_________________
bmwfan


StandartinėParašytas: 26 Spa 2009, 21:38 
  
 
 
dar kazkokios naujienos:
apuskos stabilios, ne krust, trauka yra, nedusta...
masinai pasilus, apsukos pasikelia iki mazdaug 1300aps/mim ir daug maz laikosi. kazkodel norisi tyket kad bus temp. daviklis, nors ryt bus matyt ka diagnostika pasakys

bmw318is butinai :)


StandartinėParašytas: 27 Spa 2009, 18:32 
  
 
 
kokia ironija, diagnostikos siandiena nepadare (bus padaryta ryt is ryto)
masina idomei ilgiasi, daug maziau dreba, kartais vos pastebet eina, trauka - eina piestu (juokinga girdet ane, kai 1.8 :D ) bet sakau, trauka padvigubejo, taigi, lekiu dabar y garaza, keisti kuro filtra


StandartinėParašytas: 28 Spa 2009, 19:11 
  
 
 
padaryta diagnostika:
201 Oxygen-sensor control (LZ ?)
32 Fuel injectors, cylinders 2+4 (cia nuo signalkes taip)
nelabai noriu tyket, nes ant duju LZ gi neveikia! o variklio darbas tas pats, tiek ant duju tiek ant benzino
jokiu kitu klaidu nera....
nesamone kazkokia, uzvestas motoras, meta lz, klaida istrini, iskart vel klaida, blem viskas grazei pajungta, tvarkingai ir t.t.
kodel tada ant duju tokie patys pozymiai????


StandartinėParašytas: 28 Spa 2009, 19:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.24
Pranešimai:
407
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Būna kad ir dujas jungia per LZ, atrodo nuo 2-os kartos, pas mane tokie pat požymiai, kaip tu sakei bet ant duju gražiai dirba. Diagnostikoi dar nebuvau, bet reikėtu.


StandartinėParašytas: 28 Spa 2009, 19:49 
  
 
 
kaip manot, gal kompresija apsitikrint? :-k
gal bus koks cilindras blogai dirbantis :-k
ar lupt LZ lauk ir is naujo det? (gal netycia kontaktai nesusijunge?) :-k
pavargau y baka pilt :cry: ~10ltr/ ~40km #-o :evil:


StandartinėParašytas: 28 Spa 2009, 20:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.24
Pranešimai:
407
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Tavo atveju, gali būti ir kompresija, pas mane ant duju dirba visi cilindrai gerai, ti va purtosi ir jaučiasi nesudegusio benzino smarvė, aš įtariu kompą arba purkštukus. Girdėjau būna kartais purkštukas leidžia benzą, ir gali dėl to būti tokie požymiai.


StandartinėParašytas: 29 Spa 2009, 08:49 
  
 
 
gal kas turit kokiu ideju? [-o<


StandartinėParašytas: 29 Spa 2009, 10:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
NoN_StoP_ rašė:
padaryta diagnostika:
201 Oxygen-sensor control (LZ ?)
32 Fuel injectors, cylinders 2+4 (cia nuo signalkes taip)
nelabai noriu tyket, nes ant duju LZ gi neveikia! o variklio darbas tas pats, tiek ant duju tiek ant benzino
jokiu kitu klaidu nera....
nesamone kazkokia, uzvestas motoras, meta lz, klaida istrini, iskart vel klaida, blem viskas grazei pajungta, tvarkingai ir t.t.
kodel tada ant duju tokie patys pozymiai????

nu pamegink su atjungta LZ pavazineti, gi cia bosch...
o is kur istraukei kad "32 Fuel injectors, cylinders 2+4 (cia nuo signalkes taip)"? :D signalke per purkstuku maitinima pajunget? :D
ypac esant dujoms, nebutu stebuklas, kad purskalai uzsikiso, ar leist pradejo...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 08 Lap 2009, 12:33 
  
 
 
manau purkstukai atkrenta, dujos gi neina per purkstukus [-X o masinos darbas toks pat, tiek ant benzino tiek ant duju :!:
masina pastatyta y garaza, sia savaite prasydes kazkoks ardymas, problemos paieskos.
manau pirmas zingsnis bus tramplioriaus tikrinimas, lz pajungimas is naujo (gal kur blogai kontaktuoja) 4cilindro impulso daviklio tikrinimas.....


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 84 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery