Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Sau 2025, 07:43

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Spa 2009, 14:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.31
Amžius:
47
Pranešimai:
49
Miestas:
Vilnius
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:2002
Variklis:3d
Degalai:dyzelinas

Problema/klausimas:Sveiki , gal kam teko keisti universalui galines spyruokles vietoj oriniu pagalviu , kokios mintys ar imanoma taip padaryti kokiu reikia sudedamuju daliu ,ar tinka esami amortizatoriai ir apskritai kuom skiriasi , kaip paduodama ora uzgslusinti kad nesneketu kompas ir panasiai .
Zodziu mintis tokia nes ziauriai kieta auto, noretusi taip kaip su sedanu vaziuot nejauciant rysio su zeme.


Paskutinį kartą redagavo Dainiuks 28 Spa 2009, 21:18. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 28 Spa 2009, 18:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.20
Pranešimai:
74
Automobiliai:
E39 530d
o galas ne per aukstas pas tave ? gal salenblokai galiniai iseje, girdejau dazna kietumo priezastis buna


StandartinėParašytas: 28 Spa 2009, 19:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.31
Amžius:
47
Pranešimai:
49
Miestas:
Vilnius
aukstis galo geras kaip mpako pazemintas kai pirkau toks ir likes beto buvau apsiardes prie salenbloku tai vienareiksmiskai geri .
o gal bandyt pradziai slegi sumazint pagalvese , idomu kur Vilniuje galetu nbrangiai taip padaryti .


StandartinėParašytas: 28 Spa 2009, 19:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.16
Amžius:
36
Pranešimai:
157
Miestas:
Panevezys
Jo man tas kietumas irgi uzknisa #-o Priekis svelniai grazei praeina duobytes o galas pastoviai dungt dungt :lol: Atrodo kad tos paduskos visiskai neamortizuotu #-o Kaip su senoviniu vezimu jauciuosi :|


StandartinėParašytas: 28 Spa 2009, 19:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.16
Amžius:
47
Pranešimai:
411
Miestas:
kaunas
Automobiliai:
E39 530D 99' Tour
galiu vienareiksmiskai patart, kad jei nori kad vaziuotu kaip sedanas, tai stumk ta karavana i turgeli ir pirk sedana.
ko tik nebandziau, efekto nulis. ryskiausias efektas, kai ziemines r15 uzsidedu, tada galima is po uzpakalio pagalve issiimti.
pasikuisk forume per paieska, kazkas yra keites paduskas i spyruokles, susisiek su tuo zmogum, manau pasidalins visa info


StandartinėParašytas: 28 Spa 2009, 19:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.31
Amžius:
47
Pranešimai:
49
Miestas:
Vilnius
nelabai as ir pats tikiu kad bus kaip sedanas , bet nors panasiai netoks kratytuvas asfaltuotu keliu normaliai nu bet zvyrkeliu tiesog neimanoma .O tas zmogelis ar senokai keite spyruokles vietoj padusku.


StandartinėParašytas: 28 Spa 2009, 19:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.20
Pranešimai:
74
Automobiliai:
E39 530d
tai kad slegis ten nesireguliuoja, reguliuojasi tik ausktis. pats nebadziau, bet girdejau, kad labai iskelus gala (savaime suprantama padidinus slegi gpagalvese) pasidaro kietesnis galas.


StandartinėParašytas: 28 Spa 2009, 23:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.16
Amžius:
47
Pranešimai:
411
Miestas:
kaunas
Automobiliai:
E39 530D 99' Tour
Daugiau info cia:
viewtopic.php?f=18&t=38708&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=kietas+galas


StandartinėParašytas: 28 Spa 2009, 23:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.16
Amžius:
36
Pranešimai:
157
Miestas:
Panevezys
Nu keist touringa i sedana, tai nelabai... 8) Nepatinka man sedanas E39 :roll: O ir seip reikalinga praktiska masina. :wink:
Viskas tiesiog idealu mano atveju del sito touringo apart del to galo kietumo... #-o Labai patinka sita masina ir keisiu tik i naujesne su laiku, o siuo metu laisvu pinigu naujos masinos pirkimui nelabai atsiras 8)


StandartinėParašytas: 29 Spa 2009, 00:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Tvarkykit galinio traverso sailenblokus, dar neteko matyt touringo su jais sveikais, jai nekeisti, čia pagrindine kietumo priezastis.


StandartinėParašytas: 08 Gru 2009, 20:02 
  
 
 
nieko ten nera pats sau susidejau spyruokles vietoj padusku. galiu padaryti su naujom spyruoklem+darbas 600lt.


StandartinėParašytas: 09 Gru 2009, 14:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
42
Pranešimai:
723
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E38 735 M62 97'
ex E39 520 M47 00' Touring
ex E34 530 M60 94
Pasikeist tikrai nera sunku, tereikes spyruokliu nuo touringo galo,kaina 50 -100lt uz abejes, po to padu/ ploksteliu (20lt devetos) i kurias atsireme spyruokle ir viskas ;) Amortikus nekeiciau, palikes tuos pacius buvau. Jei ko issamiau reikes, i pm ;)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery