Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 15 Lap 2024, 09:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 103 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Bir 2009, 12:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
BMW730 rašė:
geriausia yranga yra italiska KING arba ZAVOLI,nu ir lenkiska nebloga TORNADO,o brc tai gaidys o ne yranga,kainos priklauso nuo variklio turio ir cilindru skaiciaus bei baliono.tai jei domina duju pastatymas skambink 867136745

galetum argumentuot apie brc? matau kad nelabai aisku tau kodel kaina pagal variklio turi.


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2009, 13:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Amžius:
42
Pranešimai:
747
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
[E39] 523i
Skype:
tenets262
Nikas:
tenets
Andrelisklp rašė:

nu va ir pradejo sliekai lys is maiso, skirtumas tarp 7 ir 16 labai didelis. tikiu jei tau pradetu valgyt 16 ltr tikrai forume pradetum dejuot :mrgreen:



Man vanos nudveses,tai mieste 16 benzo ore,ir normaliai vaziuojant :twisted: Kely normaliai.apie 9 ltr,bet mieste koma :cry:

_________________
...Fuk the fuel economy...


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2009, 14:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
kodel netvarkai vanuso?


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2009, 15:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Amžius:
42
Pranešimai:
747
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
[E39] 523i
Skype:
tenets262
Nikas:
tenets
Net nerandu,kas normaliai apsiimtu,y bet koki garaza ir nelabai noriu nuvaryt,vienam net paklause "o kas tas vanosas,ka jis daro?" Tai kaip tokiem palikus,kad sutaisytu :D

_________________
...Fuk the fuel economy...


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2009, 18:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Nu ir vėl nukrypstam i ''pievas''. Žmogus klausė apie dujas o ne apie vanusus ir kuro sunaudojimą.Tam yra atskiras skyrelis. Vienu žodžiu pasakysiu savo nuomuonę. Jeigu nenori ateity p..tis su dujom kaip kai ne kurie forumo dalyviai,tai statai tik NAUJĄ įrangą,su garantija ir viską tos pačios firmos. MOKI normalias šaibas,darbus atlieki GEROJ firmoj.Paprieštarausiu kad BRC gaidys. Pats jau nuo pirmos kartos iki penktos važiuoju tik su BRC įranga ir nė su viena neturėjau problemų.Visada statau toj pačioj firmoj(oficialus BRC atstovas vilniuje) Molėtų plente. Patikėk;Ne vėjus rašau. Dabar 544 su penktos kartos. Tik imk balioną normalų,nes bmw bagažinėj yra vietos. Tegu pastato plūdę (tada žinosi tyksliai kiek yma dujų) 80 litrų balionas telpa tikrai,nes pas mane toks,tad žinau. Normaliai sureguliavus plūdę 67 litrai telpa ir suveikia vožtuvas. Paklausyk 40mečio praplykusio senio. Jei jau nutarei statyt dujas,tai nepagailėk ir yrangai. O kaina tikrai priklauso nuo cilindrų skaičiaus,o ne kubatūros ir nedrožkit žmogui proto. Pas BRC gerai yra tai kad dujiniai kompai susišneka su benzininiais. Daug iš pažystamu pagailėjo pinigų ir statėsi pigesnes ir neaišku kokias,tad dabar kaip ir daugumas forumiečių py...si su tom dešovom įrangom.Poza vadinasi''mašina viršuje''. Jei turėsi klausimų butent dėl BRC įrangos-rašyk.Ką žinosiu,tą pasakysiu ir patarsiu.


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2009, 18:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Amžius:
42
Pranešimai:
747
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
[E39] 523i
Skype:
tenets262
Nikas:
tenets
Brc dabar y 6 kavalkus 2900 lt.

_________________
...Fuk the fuel economy...


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2009, 22:10 
  
 
 
http://www.brcvilnius.lt/


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2009, 23:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
36
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
a jau ir 5 kartos iranga yra? kas per navarotai jau ten?

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2009, 13:10 
  
 
 
Ten viskas vyksta be reduktoriaus, dujos ipurskiamos skystam pavidale, navarotas kad atsaldo misini garuodamos, ko pasekoj isauga variklio galingumas (kazkas panasaus i interkulerio efekta.sistema tokia :bake siurblis ,kontroliajamas spec ECU.slegis sistemoja stabiliai laikomas 16bar.purkstukai labai panasus i benzininius.juokiu reduktoriu nera!labai sudetinga ir sistema.teoriskai -ideali.galima pasiekti daugiau AG nei su benzinu,nes oras atsaldomas ir cilindrai geriau pripildomi.(labai toli,bet primena azoto NO2 veikima)
beda tokia ,kad daznai genda siurbliai,arba streikuoja ju valdymas,taip pat su musu duju kokybe purkstukai linke uzsskimsti jau po puses metu!sita sistema negavo pripazinimo del aukstos kainos ir sudetingumo ,o kai kuriose salyse ir del to,kad surblis randasi duju bake


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2009, 13:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
tai va tokias dujas turi mano svogerio brolis savo Volvo S80, kai pirko masina buvo sumontuota, tai pavazinejo 2 men ir parejo kazkas, visa Lietuva ismaise, niekas neapsiima...

atvesta, todel, kad krentant slegiui sala, (spaudziant kaista), tai jei nuo 16bar slegis krenta, tai nenuostabu, kad atvesta.

NO2 nelabai panasu, nes cia turi 2 deguonies atomus, kas leidzia didinti kuro kieki :)


StandartinėParašytas: 26 Spa 2009, 00:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.02
Amžius:
42
Pranešimai:
233
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
ex E34 540
ex E46 318
ex E46 323
Skype:
bmw540-m5
Nu ka, kadangi dirbu jau 8 metus duju irangos montuotoju, tai truputi pakomentuosiu apie dujine iranga:

Kas liecia BRC, jokios 5 kartos neturiu, tik Vialle ir Icom (kiek zinau) siuo metu gamina 5 kartos dujine iranga. Kas liecia 4 kartos BRC irangos darbo, tiesiai sviesiai galiu pasakyt gaidys, papasakosiu is savo patirties:
Draugas (uzsiema masinu perpardavymu) atvare man taisyt masina, sumontuota BRC Sequent 56 L.Novikovo imoneje,problema- leidzia dujas per reduktoriaus membranas, bet taip gavosi, kad labai patiko man sitas automobiliukas, (japonas) ir nusipirkau as ji sau.....
Nu ka, pradedu keist reduktoriaus membranas, membranas uzsakiau originalias, ne turkiskas, savo masinai negailiu pinigu :) nu ka, aliumininis reduktorius susuktas M4 varztais gal 10mm ilgio, nu ka, sususukau, pastaciau, ta pati problema, net dar stipriau varo, aisku po keliu pandymu paverz visus varztus nieko nepasikeite, reduktorius buvo ardytas 3 kartus, is tuos nevilties membranos buvo sodintos ir ant kliju, ir ant hermetiko (per tiek metu cia pirmas toks reduktoriuspasitaike), buvo pastatyti ilgesni varztai, kad galima butu stipriau suspaust membranas, nu ir ka, galiausiai nurove sregi reduktoriuje. Nusiperku nauja toki pat reduktoriu, montuoju, vaziuoja gal ir nieko iki 5000rpm, po persijungia i benza, bet sanaudos 3,5 varykliui draskant 24ltr, ramiai vaziuojant 23ltr mieste, trasoj vaziuojant 100 km/h 13,5ltr, 160 km/h- 14ltr.
Tuo metu progos ir kabelio dar neturejau, taip kad pats pareguliuot negalejau, laisvo laiko daug irgi nebuvo kad nuvaziuot i BRC pasireguoliuot (direktoriu truputi pazystu), teko kentet gal pora menesiu, nu ir ka, nuvariau i BRC:
Prijungem kompa, pasiziurejom kaip dirba ant laisvu, tikrai viskas gerai,parametrai normoj, del ko nustebau, nes slangai nuo purkstuku iki kolektoriaus visi skirtingo ilgio ( V6 varyklis, 6 purkstuku blokas, kuris tinka tik L6 arba R6 varykliui, sumontuotas prie priekinio radiatoriaus, vietos beabejo po kapotu ne per daug, bet jei butu 2x3cil, butu tikrai geriau)
Bandom vaziuot plentu, ziuret kaip parametrai, nu ir viskas kaip ir gerai, ziurim del ko persijungia i benza ties 5000rpm, o gi kad neuztenka reduktoriaus galingumo (duju purkstukai atsidaro maksimaliam laikui, suveikia apsauga kad nesudegtu), o dirikas sako, tai aisku, o ka tu galvojai, tokiai masinai reikia dvieju =D> (mes su kolega nuslepem kad iranga montuota ju kontoroje) :lol: gerai sakau, bent jau sureguliuok kad nerytu kaip parsas, persijungimas netrukdo, net ir geriau, trauka skyresi....
Isvaziuoju, matuoju sanaudas, apsoliuciai nieko nepasikeite :twisted:
Gaunu proga, kabeli, dar 8 menesius [-o< bandau pats reguliuot, mazint slegi, didint, jokiu rezultatu
Metu lauk BRC, statau lenkiska kompa Tornado (Sec), gerus italiskus purkstukus Valtek34, reduktorius Zavoli:
varyklis sukasi iki 6500rpm be jokiu problemu, ant mazesniu apsuku trauka gal ir vos vos skyriasi, nezinant ant kurio kuro vaziuoju, manau gal ir neatspeciau.
Agresiviai miestas 20-21ltr, trasa- tik karta teko lakstyt i Kauna, tai gavosi 11ltr, buvo ir 100km/h, bet buvo ir iki 230-240km/h, vidurkis apie 150...

Tai va, beveik nieko ten nesireguliuoja tas BRC, ant laisvu ir apkrovos, pliusas ir minusas, ir tiek.....
Skyriasi tik purkstuku pralaidumas(3 rusiu) ir reduktoriaus spaudimas...
Anksciau BRC montavo su Keihin purkstukais (tikrai verti demesio, japan) paskuj del finansiniu sumetimu pradejo gamint savus, neblogos kokybes, bet......: neremontuojami, tik keiciami (nesiardo), o dujos LT labai prastos kokybes, vieno cil purkstukas kainuoja nuo 150lt ir iki 250lt, priklauso nuo BRC direktoriaus nuotaikos... :)
Nu ka, su reduktorium ir kompu viskas aisku, purkstukais irgi, (nori Keihin- 6 cil purkst. kainuoja pas juos apie 300Eur)
Surast bendra kalba su BRC personalu mazai kam pavyksta, ir po kabelio ir progos isigijimo pas mane atsirado labai nevienas klientas su didelem sanaudom :) ir visi sulaukia is BRC vieno atsakymo:
Viskas pas tave gerai, nepy.... proto, geras dujas pilk, o ne sud.... :D
Bet pliusa dedu BRC, uz tai kad graziai montuoja, gal ir ne visi, bet vienas ar pora meistru yra tikrai neblogu, bet iranga kartais paveda, tai va, kaip kam pasiseka...
Cia ir pabaigsim apie BRC...

O dabar apie visas irangas:
1)Svarbaiausias komponentas dujinei irangoje, tai yra purkstukai!!!!!
2)Kompas
3)Reduktorius

Tai va draugai mano, jei atitinkamai parinkti pagal benzino sistemos valdyma 1, 2 ir 3 punkta, ir uzdegymo sistema dirbs tvarkingai, kiekvienas automobilis (isskyrus tiesioginio ipurskymo varyklius)vaziuoja kuo puikiausiai :!: Ir tikrai nera skirtumo, kad jie yra skirtingu gamintoju, svarbiausia kad ju parametrai tiktu vienas kitam...
Beabejo yra tam tikru niuansu, ypac su prancuzais, bet viskas yra issprendziama.....

Gal ir ne truputi, o visai normaliai as cia prirasiau.....ir tai tikrai dar ne viskas....

_________________
No diesel, only LPG....


StandartinėParašytas: 26 Spa 2009, 15:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.30
Amžius:
41
Pranešimai:
407
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E34 525
EX E38 740
EX E39 525d
EX Suzuki SVS650
EX E60 530d
Yamaha FZ6 S2 + Yamaha WR400
bendrauju ir su Dima, o kartu su juo dar dirba ir Slava. Matosi kad vyrai savo darba nusimano, nelupikauja ir visada galima rast bendru kompromisu. Dejau ne vienas as pas juos, ir ne viena jau parekomendavau tenais =D> Sekmes darbuose :!:


StandartinėParašytas: 26 Spa 2009, 22:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
bet sanaudos 3,5 varykliui draskant 24ltr, ramiai vaziuojant 23ltr mieste, trasoj vaziuojant 100 km/h 13,5ltr, 160 km/h- 14ltr.Tai pagal tavo matematiką kiek turi imti mieste 4,4DRASKANT(automatas) ir nedraskant :?: Nes man dabar 4,4 ima tiek kiek tavo 3,5.BRC yranga-toj pačioj Novikovo firmoj statyta.Jeigu gali ''priburt''kad imtu kokį 20-tai mesiu lauk BRC ir statysiu tavo rekomenduojamą įrangą.BET JEIGU GALLI. :!:


StandartinėParašytas: 27 Spa 2009, 02:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.02
Amžius:
42
Pranešimai:
233
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
ex E34 540
ex E46 318
ex E46 323
Skype:
bmw540-m5
ačiū Padejau :wink:
Buria burtininkai, o as dujines irangos montuotojas :wink: cia BRC tau pribure kad pas tave 5 kartos iranga?
4,4 dariau ne 1, ne 2 ir ne 10, tikrai daugiau :wink: didziausios sanaudos, kiek girdejau apie 23ltr
Kas liecia X5 4.4, bendradarbis turejo apie metus, tikrai neramus vairutuojas (pries X'a turejo M3 E36), didziausios duju sanaudos mieste buvo 23ltr, benzo 21ltr, kazkada net ir pats norejau tokio modelio, bet kai pamaciau kiek uzmaskuotu lavonu yra, persigalojau....
E38 primontuota labai daug, sanaudos nuo 18ltr....
Mano matematika yra paprasta, pridedu nuo 10 iki 20 proc prie benzino sanaudu, ziurint kokie purkstukai sumontuoti plius duju kokybe, o ten as rasiau kokios pas mane realios buvo sanaudos :wink:
Lachudra, GALIU, tai jei apsispresi, uzsirasyk pries dvi savaites :wink:
Nesiruosiu varyt ant BRC, tik konstatuoju faktus is savo patirties, ju klientai niekada nevaziuos pas mane, o mano klientai niekada nevaziuos pas juos, nes skirtinga musu politika.....

Ir dar: Lachudra, o kokia kalba susisneka BRC duju kompai su benzo kompais, gal per Plug & Drive? :lol:
Nemoka durniai sureguliuot normaliai duju, tai ir prasideda nesamones su benzu, nueina adaptacija i sona...

_________________
No diesel, only LPG....


StandartinėParašytas: 28 Spa 2009, 00:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Nu tvarka-bazaro nėra.Privažiuosiu kokia dieną.Pažiūrėsim ką ten dar galima pareguluot? Tai ten pakraščio gatvėj prie''padžeros''serviso kažkur?Mano tai tiek ir yma-23.Bet noriu kad pažiūrėtum ar gerai viską pastatė,ar normaliai viską pajungė.Gal ir kažką pakoreguot galima.Patikrintum sureguliavimo parametrus su esamais,tada butu viskas aišku man.Kas ką gali dujų biznyje :?: Šiaip tai visos mašinos ankstesnės tik ten darytos ir bėdų neturėjau-nors ir dabar nėra,bet idomu kas ką gali. nes kiek žinau (gal klystu) tai brc ligtais vilniuj daugiau apart jų niekas nedaro??? Gal klystu. :roll: O gal reguliuot nemoka :?:
dima rašė:
ačiū Padejau :wink:
Buria burtininkai, o as dujines irangos montuotojas :wink: cia BRC tau pribure kad pas tave 5 kartos iranga?
4,4 dariau ne 1, ne 2 ir ne 10, tikrai daugiau :wink: didziausios sanaudos, kiek girdejau apie 23ltr
Kas liecia X5 4.4, bendradarbis turejo apie metus, tikrai neramus vairutuojas (pries X'a turejo M3 E36), didziausios duju sanaudos mieste buvo 23ltr, benzo 21ltr, kazkada net ir pats norejau tokio modelio, bet kai pamaciau kiek uzmaskuotu lavonu yra, persigalojau....
E38 primontuota labai daug, sanaudos nuo 18ltr....
Mano matematika yra paprasta, pridedu nuo 10 iki 20 proc prie benzino sanaudu, ziurint kokie purkstukai sumontuoti plius duju kokybe, o ten as rasiau kokios pas mane realios buvo sanaudos :wink:
Lachudra, GALIU, tai jei apsispresi, uzsirasyk pries dvi savaites :wink:
Nesiruosiu varyt ant BRC, tik konstatuoju faktus is savo patirties, ju klientai niekada nevaziuos pas mane, o mano klientai niekada nevaziuos pas juos, nes skirtinga musu politika.....

Ir dar: Lachudra, o kokia kalba susisneka BRC duju kompai su benzo kompais, gal per Plug & Drive? :lol:
Nemoka durniai sureguliuot normaliai duju, tai ir prasideda nesamones su benzu, nueina adaptacija i sona...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 103 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery