Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 15:54

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 69 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Spa 2009, 02:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Taip su tom zvakem siltu tik uzvesta masina, nes jei ne ant uzvestos tai jauciu kokio kombaino akumo reiktu :)


StandartinėParašytas: 13 Spa 2009, 19:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
taiva sendien truputi po kapotu apsizvalgiau, nieko nematyt :mrgreen:

beja kas del elektomagnetiniu vostuvu tai jie matos gerai ir ten tik vienas vostvas stovi priesingai negu kituose bmw kur buna du ir varikliuko cirkulecinio nera,

idomu ar cia isvis nera to cirkulecinio varikliuko ar jis stovi kur kitur?


StandartinėParašytas: 13 Spa 2009, 20:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
36
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
O mano nuomone tokia. Ideja gan gera, tik as nejungciau visos sitos sitemos kad teketu pro peciuka. As jungciau i ta mazaji variklio ausinimo rata, tam kad sildytu visa antifriza iki darbines temperaturos, tam jau reiktu prie to kaitinimo elemento valdoma termostata idet, o kai mazasis ratas uzkaistu iki reikiamos temp tai atsidarytu automobilio termostatas ir jau butu sildomas didysis ratas kur eina pro radiatoriu :) o tada atsisedes i tokia auto su pasildytu antifryzu tai uzvedus tas peciukas po kokiu 5 sek pradetu sildyt. Manau esme pagavot.

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 13 Spa 2009, 20:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
Eimazz555 rašė:
O mano nuomone tokia. Ideja gan gera, tik as nejungciau visos sitos sitemos kad teketu pro peciuka. As jungciau i ta mazaji variklio ausinimo rata, tam kad sildytu visa antifriza iki darbines temperaturos, tam jau reiktu prie to kaitinimo elemento valdoma termostata idet, o kai mazasis ratas uzkaistu iki reikiamos temp tai atsidarytu automobilio termostatas ir jau butu sildomas didysis ratas kur eina pro radiatoriu :) o tada atsisedes i tokia auto su pasildytu antifryzu tai uzvedus tas peciukas po kokiu 5 sek pradetu sildyt. Manau esme pagavot.


tai ties tokia mintim as ir apsistojas.

tik sendien issigandau pamates kaip ten viskas sugrusta idomu ar isvis bus priejimas prie tu peciuko slangu :-s

ir dar toks klausimelis ar padavus 12v i petciuko elektromagnetini vostuva toliau vyks normali cirkulecija?


StandartinėParašytas: 13 Spa 2009, 21:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
gal kas gali paiskint papaisyk kaip vyksta ta cirkulecija varikli ir gal kas zino kaip orginaliai vebastas buna pajungtas? ant kuriu slangu?

Paveikslėlis


Paskutinį kartą redagavo D.S 14 Spa 2009, 19:04. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 13 Spa 2009, 21:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
Dr.Zoidberg rašė:
Salono pečiuko vožtuvai padavus 12 V užsidaro. Kol nepaduota - jie atviri. Cirkuliacinis siurblys nuo E34 kainuoja 100 Lt (šrote). Toliau : virinamas arba išfrezuojamas aliuminis korpusas, į jį dedamas tenas ir termoregiuliatorius. Taipogi reikia padaryti prijungimą cirkuliaciniam siurbliui ir ventilaitoriui. Tam reikės transformatoriaus ir tiltelio. Visą šitą "ustroistvą" BŪTINA jungti per srovės nuotėkio relę, nes pramušus teną gali būti nevisai sveika...


del vostuvo aisku. dekui :wink:

su korpusu bedu man nekils, tena ir rasiu.

del termostato gal koki patarima turi?

o del siurblio tai nelabai supratau tu čia apie masinoja esanti siurbli vintileturiu kalbi ar apie tuos kur reik pastatyti?

o va kas cia per sroves nuotekio rele tai neisivaizduoju. gali gal placiau paaiskinti? nes atsargumo priemone tikrai nepamaisytu sutverus toki ustroistva :lol:


StandartinėParašytas: 13 Spa 2009, 21:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.22
Amžius:
49
Pranešimai:
126
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E53 4.6is
Skype:
evaldaspet
kid rašė:
:mrgreen: skalbimo masina is bmw ruosiates daryt?
pirma ka ismete google, http://www.madeinchina.com/2747109/P598 ... 12-1.shtml
manau tikrai nebus brangu,plius laikmati kur i rozete kisasi... :mrgreen:


kaina, jei 1 perki 83$, jei 2 - 63,5$/vnt, jei 5 - 57$/vnt, 10 - 46$,vnt. cia kainos su pristatymu. galim kooperuotis, as pora sau pirkciau 8)


StandartinėParašytas: 13 Spa 2009, 22:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
kolkas neskubu dalima apsiprekint.

beja manau puikiai tiktu ir sita http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=64304#

ir kuo jos isvsis skiresi?


StandartinėParašytas: 13 Spa 2009, 22:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
Dr.Zoidberg rašė:
relę, nes pramušus teną gali būti nevisai stiltelio. Visą šitą "ustroistvą" veika...



biskuti pasiieskojau info apie tas reles. dabar mazdaug isivaizduoju kas cia per daiktas.

bet taves norejau paklausti ar prie sito siurbliuko jau stovi ta rele? http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=64304#


StandartinėParašytas: 14 Spa 2009, 15:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.17
Amžius:
35
Pranešimai:
591
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
E38 730i
e65 FL 730d
D.S rašė:
Atsalus oram ir esant tokiom benzino kainom kilo tokia mintis kad visai nieko butu toks vebastas kuris pasildytu antifriza nuo 220. t.y. is rozetes :lol:

kolkas rimto plano neturiu tai idomu butu apsvarstyti kartu su jumis cia ideja .

mano pamastymai virinta aliumini korpusa i ji deti sildymo elementa(tena), termostata, gal net taimeri butu galima pajunkt kad pries darba masina garaze pasiltu, statyti i orginale vebasto vieta ir junt prie peciuko slangu.

pagrindinis klausimas kaip geriau daryti su cirkulecija?

1.prie peciuko vostuvo stovi cirkulecinis varikliukas ar galima panaudoti ji ar geriau deti atskira (papildoma) ?
2. kaip ten darinejas tie peciuko vostuvai? ir jei jie neveiks ar netrugdys cirkulecijai? (cia jei butu idetas kitas papildomas
varikliukas.)


ps. kad negalvotumet kad dvirati isradineju tai skandinaviskose masinose toks dalykas daznai buna. idomu butu suzinoti kaip ten ka tie skandinavai padare? :mrgreen:

ant 750 yra toks dalykas orginaliai ,yra rozete kistukui,kai salta ikisi palauki truputi ir uzvedus jau silta ora pucia i salona labai malonu,bet tik tada kai gyveni nuo savam kieme,ar laikai masina garaze,daugiabuciuos nepraktiska :|


StandartinėParašytas: 14 Spa 2009, 19:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
prailgintojo ilgo reikia :mrgreen:


StandartinėParašytas: 14 Spa 2009, 19:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
dar karta prasau, gal kas zino kaip ten ta cirkulecija vyksta?


D.S rašė:
gal kas gali paiskint papaisyk kaip vyksta ta cirkulecija varikli ir gal kas zino kaip orginaliai vebastas buna pajungtas? ant kuriu slangu?

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 15 Spa 2009, 09:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
43
Pranešimai:
335
Miestas:
Vilnius
Webasto nuo 220V, galima būtų vadinti Defa ;) Šiaip nelabai raukiu, bet gal minčių pasigausit.


StandartinėParašytas: 31 Spa 2009, 23:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Cia uzmaciau neseniai toki varijanta kuris buvo montuojamas duzeliniuose bmw
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... er_electr/

O cia matosi kurioje vietoje sitas daigtas randasi
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... ter_valve/


StandartinėParašytas: 07 Sau 2010, 11:58 
  
 
 
seip tokiu daiktu yra pirkti toks daiktas naujas norvegijoje kainuoja apie 1000 kr galima paieskoti gal kas ir lietuvoj uzssima tuo , ar koki pazystami gali parvest


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 69 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery