Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Spa 2024, 07:43

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 73 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Rgs 2009, 11:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.13
Pranešimai:
74
Miestas:
VLN
Automobiliai:
ex GAZ-24 "Volga" :P

ex E34 524TD M21d24 89'
Jonas! rašė:
man su isimtu termostatu temperatura visada per viduri, idet idesiu, tik rankos nedaeina


Taigi pas tave benzininis. Dyzeliukui pabandyk termostata isimt - virs melinojo sektoriaus strelyte retai kada pakyla, nebent jei skyscio truksta.


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2009, 18:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.30
Pranešimai:
323
Miestas:
Vilnius
Isemiau termostata, uzhermetinau, bandziau nuorint, bet vistiek kaista, kaip ir anksciau apie 1mm nuo optimalios temperaturos (puse kelio iki pirmos padalos virs normos). Gal nuorint nemoku? Ijungtas peciukas ant karsto oro, atsuktas kamstis ir varztas. Idomus pastebejimai: maigant slanga, einancia is radiat. per orinimo skylute eina garai ir siek tiek purslu. Ir dar vienas: ant laisvu nepastebeta jokios cirkuliacijos, o tik pagazavus ( nzn kiek apsuku, nes is po kapoto gazuoju) istryksta skystis is skyles. I salona pucia karsta, bet manau nepakankamai karsta ir dar keleivio puse zymei vesesnis oras ateina.
Gal turit dar variantu? Nes ten is vietos nebuvau pajudejes, kai orinau, po visu ardymu, tik gazavau, o temperatura spejo perkopti norma.


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2009, 07:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
pas mane lygiai tokia pati beda buvo,tik...
kai gazuoji temperatuja laikosi norm,kai nebegazuoji,krenta :shock:
o jei sakai eina is nuorinimo tasko garai,tada orink dar karta,uzkelk apsukas,kad prapustu visa ora is sistemos.
toks pastebejimas,4 cilindru varikliai lengviau orinasi :-k

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2009, 16:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.23
Amžius:
38
Pranešimai:
1073
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VAZ 21063
MB W210 E300TD
vandens pompa arba termomova dar gali buti


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2009, 18:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.30
Pranešimai:
323
Miestas:
Vilnius
Siandien pabandziau pavazineti S rezimu, kur atrasdavau laisvesni kelia, tapke iki dugno, tai nebuvo jokio kaitimo ( cia su isimtu termostatu jei ka). Tik kur sviesoforai ar inkilai, pristabdau, pavaziuoju 2-3 km laikydamas 50-60km/h, tai pradeda temperatura dideti, poto vel gazas dugnas, akyse iskart temperaturos indikatorius link normos. Itariu pompa... Ka jus?
Ai dar, orinau ant uzkurtos visa laika ](*,) Tai dabau jau 2 dienos is eiles orinu, maigau slangas, dapilu skyscio, pavazineju ir is ryto vel is naujo.... tai toks pastebejimas: saltai masinai atsuku probke bakelio, paziuriu skyscio lygi, atsuku orinimo varzta, pakyla lygys pvz jei KALT atzyma tai 0,5 issipletimo bakelio, tai iki 0,75 kazkur. Slangos po sport rezimo, dar negesinus variklio, tai ispaudziamos, bet kietos. Tepalas be priemaisu, ausinimo badiaga irgi svari.


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2009, 22:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.17
Amžius:
36
Pranešimai:
80
Miestas:
Klaipeda-Plunge
Automobiliai:
E39 530d
na idomiai cia pas tave... pas mane tai pvz praktiskai nereikia net orint,supilu is po leto skysti ir viskas,dar po kazkiek laiko dapilu trukuma. bandei atsukus propke pagazuot? pagazavus vanduo nekyla?


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2009, 13:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Kinder rašė:
Isemiau termostata, uzhermetinau, bandziau nuorint, bet vistiek kaista, kaip ir anksciau apie 1mm nuo optimalios temperaturos (puse kelio iki pirmos padalos virs normos). Gal nuorint nemoku? Ijungtas peciukas ant karsto oro, atsuktas kamstis ir varztas. Idomus pastebejimai: maigant slanga, einancia is radiat. per orinimo skylute eina garai ir siek tiek purslu. Ir dar vienas: ant laisvu nepastebeta jokios cirkuliacijos, o tik pagazavus ( nzn kiek apsuku, nes is po kapoto gazuoju) istryksta skystis is skyles. I salona pucia karsta, bet manau nepakankamai karsta ir dar keleivio puse zymei vesesnis oras ateina.
Gal turit dar variantu? Nes ten is vietos nebuvau pajudejes, kai orinau, po visu ardymu, tik gazavau, o temperatura spejo perkopti norma.

iki sekancios padalos man kaisdavo del termamovos. pasireiksdavo tik vazinejant mieste, o jei tiksliau, stovint.
tik pagazavus ir turi eiti srove, kazkas klause, lyginom pas 2 auto.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2009, 18:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.30
Pranešimai:
323
Miestas:
Vilnius
Taigi, termostata buvau isemes, pradeda atsidarineti dar vandeniui neuzvirus. Termomova kita isidejau, nepadeda. Cirkuliacija, laikant 2000-2500 aps/min yra, srove pastovi.
Toliau kitas dalykas, tepalo lygis padaugejes ir jis smirda benzinu, taip pat smirda is duslintuvo. Buvo pasibaiges benzas, tai isipilus ir kuriant masina kazkas sprogo, lyg is po kapoto ( nzn ar tai susije).
Kai buvau isemes termostata, isvaziavau is miesto, sustojau, pakaitinau varikli, kad virs normos perkoptu ir tada bandziau vaziuoti intensyviai plentu. Greitis visa laika >80km/h, bet vaziavimas - gazas dugnas iki 130, stabdau iki 80, vel lekiu iki virs 100, tai nekaista variklis.


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2009, 10:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
meginciau kita termostata isideti, jei mova gera ir pompa sukelia spaudima.
o ant laisvu apsukus laikant ~10min nekaista?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2009, 12:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.30
Pranešimai:
323
Miestas:
Vilnius
Kaip atsimenu, tai palaiko pastoviai ta temperatura, siek tiek virs normos.


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2009, 12:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai pas tave tik truputi virs normos kyldavo? 1-2mm?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2009, 14:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.30
Pranešimai:
323
Miestas:
Vilnius
Taip, iki pirmos padalos virs normos nebuvo pasiekusi, pabandysiu dar isimti termostata dabar su kita termomova, kuri akivaizdziai didesni oro kieki ipucia. Bet dar tas variklio tepalo kiekis padidejes ir kvapas manes neramina, benzinu konkreciai atsiduoda alyva.


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2009, 15:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
jei trumpais atstumais vazineji, normalu yra smirdantis tepalas...

jei kaista tik vaziuojant, tikrai ne termamova.

jei pakyla tik 1-2mm, cia yra norma ir pas tave dar yra cirkuliacijos varikliukas, ji ziureti irgi reiktu, del jo kaitimu buna.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2009, 17:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.30
Pranešimai:
323
Miestas:
Vilnius
all in music rašė:
jei trumpais atstumais vazineji, normalu yra smirdantis tepalas...

jei kaista tik vaziuojant, tikrai ne termamova.

jei pakyla tik 1-2mm, cia yra norma ir pas tave dar yra cirkuliacijos varikliukas, ji ziureti irgi reiktu, del jo kaitimu buna.


Masina tai ne ta kuri nurodyta profilyje, o E34 m50b25 automatas, tas varikliukas gal ir yra, bet jis skirtas ausinimui ar tik peciukui? kada jis turetu veikti, uzgesinus masina? Kaip ji patikrinti? Kaista ir vaziuojant ir stovint, riedant nuo pvz 2km kalno ant laisvu apsuku, tai normalizuojasi temperatura. Bet idomiausia, kad uzgesinus masina ir po pvz 10min stovejimo ijungus degima, rodo didesne temperatura negu buvo pries gesinant.
Dar yra dujos tiesiogines, tai rodo diagnostika klaida - per didele tem. ir slegis, cia duju reduktoriuje stovi tas daviklis, o ausinimo skystis cirkuliuoja pro ji. Bet neaisku ar susije, cia tik bandau ant minties pastumet daugiau suprantancius. Bandysiu matuoti kompresija, gal kokia zinia is ten atvesiu.


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2009, 08:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na trasoj jei kaista, tai ne mova tikrai.
del pompos - pergazavus turetu krist temp ir i salona ant laisvu drungna ora turetu pradet pust (varikliuko E34 neturi man rodos).
na o del termostato belekas gali darytis, ziurint kaip, kiek jis stringa, ar isvis atsidaro ir t.t. ji kas kazkiek km reik keist, o ne kada sugenda... del jo ir karsta ora toliau pucia (nebent pradeda virt skystis nuo per aukstos temp) ir slangos kieteja (tas pats slegis / temp).
ir aisq gali buti kazkas uzsikises, ypac, jei kazkada buvo pilta hermetiko - radiatorius, ausinimo kanalai, peciukas (su kaitimu netureut butis susijes).

ir kadangi yra dujos, tai papildomai slangos, papildomai chamutai ir t.t. del kuriu gali susidaryti oro kamsciai, jau neskaitant chalturu.
tai tiek :) megink keist termostata.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 73 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery