Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Spa 2024, 21:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Rgs 2009, 10:50 
  
 
 
ir dar masina turiu jau virs dvieju metu,taip kad manau kad kamstis bus kaip priklauso tam modeliui,jau anksciau butu prade darytis jei netoks kamstis koks priklauso
tajus1 rašė:
ne tame esme kiek jis kainuoja,o ydomu kas buna kai tas voztuvas nebeveikia kamstyje?gal del jo man pastoviai ir truksta antifryzo?


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2009, 10:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
reik gerai apziureti viska, kur ausinimo skystis teka. buna, kad kol karstas motoras (kol slegis yra) jei leidzia po truputi, labai sekmingai nugaruoja ir nesimato nubegimu, tik jei normalus ausinimo skystis supiltas (ne vanduo) tada buna spalva kita.
dazniausiai leidzia pro pompos skyva, prie termostato korpuso, prie chamutu ir peciukas / jo sujungimai.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2009, 12:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Pranešimai:
351
Miestas:
Berlin
Automobiliai:
330d 285ag 620nm.
norint gerai apziureti reikia nuimt variklio apsaugas is virsaus ir apacios.


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2009, 12:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.28
Amžius:
49
Pranešimai:
251
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d
tajus1 rašė:
ne tame esme kiek jis kainuoja,o ydomu kas buna kai tas voztuvas nebeveikia kamstyje?gal del jo man pastoviai ir truksta antifryzo?

Vožtuvas kamštyje išleidžia aušinimo sistemoje susidariusį per didelį slėgį. Jei vožtuvas užstringa ir, tarkim, dėl per didelio antifrizo kiekio ar kompresijos patekimo į aušinimo sistemą, susidaro per didelis slėgis, tuomet skystis suranda silpniausią vietą sistemoje ir trūksta šlanga, prakiūra radiarorius, šildytuvas ar pan. Gal būna ir atvirkštinis variantas, kai kamščio vožtuvas visai nebelaiko slėgio, bet kažkaip neteko girtėti apie tokį gedimą. Šiuo atveju, gali numauti šalia bakelio užpylimo angos esančią šlangelę ir pavažinėjęs pastebėti ar per ją būna išpučiamas antirizas. Jei taip, tuomet bėda arba sugedusiam kamštyje, arba per didelis slėgis sistemoje.
Vis tik tavo vietoje gerai apžiūrėčiau, ar nėra išorinio nuotėkio (ypač iš po variklio), tada įtarčiau ismetamųjų dujų recirkuliacijos aušintuvą, pečiuko radiatorių arba galvos tarpinę/pačią galvą.


StandartinėParašytas: 28 Rgs 2009, 10:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.20
Amžius:
34
Pranešimai:
189
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E36 325i Coupe
Nikas:
Eivydas
o kaip as minejau man irgi leidzia bet jis kazkur lasa ant kazko karsto nes islipus is masinos juciasi toks kaip na jis kazkur svyltu tas antifryzas


StandartinėParašytas: 28 Rgs 2009, 20:39 
  
 
 
nu sendien dar kitas meistriukas ziurinejo nu niekur nematyti nubegimu,o kaip galima patikrinti ta ismetamuju duju recirkuliacijos ausintuva,o gal kas zinot kokiu geru meistru kas gali patikrinti visa ausinimo sistema?
Fanatic rašė:
Vožtuvas kamštyje išleidžia aušinimo sistemoje susidariusį per didelį slėgį. Jei vožtuvas užstringa ir, tarkim, dėl per didelio antifrizo kiekio ar kompresijos patekimo į aušinimo sistemą, susidaro per didelis slėgis, tuomet skystis suranda silpniausią vietą sistemoje ir trūksta šlanga, prakiūra radiarorius, šildytuvas ar pan. Gal būna ir atvirkštinis variantas, kai kamščio vožtuvas visai nebelaiko slėgio, bet kažkaip neteko girtėti apie tokį gedimą. Šiuo atveju, gali numauti šalia bakelio užpylimo angos esančią šlangelę ir pavažinėjęs pastebėti ar per ją būna išpučiamas antirizas. Jei taip, tuomet bėda arba sugedusiam kamštyje, arba per didelis slėgis sistemoje.
Vis tik tavo vietoje gerai apžiūrėčiau, ar nėra išorinio nuotėkio (ypač iš po variklio), tada įtarčiau ismetamųjų dujų recirkuliacijos aušintuvą, pečiuko radiatorių arba galvos tarpinę/pačią galvą.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery