Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Rgs 2024, 14:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Rgs 2009, 02:13 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:
Variklis: 3.0 - 3.5 - xx
Degalai: Bendzinas/ dujos

Problema/klausimas:

Skaičiau nemažai temu - susidarė įspūdis kad E32 genda kaip ir kita 'paprasta' mašina.. neperdaug ( o gal klystu?)
Pagalvojau kad daugiau nebenoriu važinėt su kibirais.. mano DIEVAS BMW :) ir būtent 5/7kl
Mastau kuriam taupyt pinigus, - labiau linkstu i 7kl bmw ( senutį ~88 ~91 ir panašių metų)
Tai klausimas butų toks - KIEK kainuoja jo išlaikymas? kokios detalių kainos ,
kiek matau duju geria ~15ltr - gan normaliai tokiam varikliui..

šiektiek pažiurėjau kad pagrinde ant ju dedasi r18 ratai, - viena padanga ~600-700lt.. man kaip ir daugialiui - pinigais nesninga. (+ tik antra mašina man butų)
o kaip del ~r15-r16.. ar išvis važinėja su tokiom kas nors? (ir kaip pati mašina atrodo.. ar turi 'vaizdą')

Kuris geresnis variklis, ar 3ltr ar 3.5?

Kolkas tiek klausimų


StandartinėParašytas: 08 Rgs 2009, 08:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Alusgeras rašė:
Skaičiau nemažai temu - susidarė įspūdis kad E32 genda kaip ir kita 'paprasta' mašina.. neperdaug ( o gal klystu?)
Pagalvojau kad daugiau nebenoriu važinėt su kibirais.. mano DIEVAS BMW :) ir būtent 5/7kl
Mastau kuriam taupyt pinigus, - labiau linkstu i 7kl bmw ( senutį ~88 ~91 ir panašių metų)
Tai klausimas butų toks - KIEK kainuoja jo išlaikymas? kokios detalių kainos ,
kiek matau duju geria ~15ltr - gan normaliai tokiam varikliui..


faktiskai E32 yra gan tvirtas automobilis, kaip ir E34 daug maz, pagrindines jo problemos faktiskai vaziuokle, bet ir tai kaip suremontuosi, kaip idesi taip ir vaziuosi. kadangi masina jau labai nenauja tai detaliu kainos nera jau tokios dideles kaip anksciau, tad manau remontas labai nesuplonintu tamstos pinigines. jei iskarto mastai apie dujas tai jo apie 15-20, priklauso nuo tapkes svorio ir masinos stovio.

trumpai aprasysiu kokie E32 imaciau as:
1. arba kuo nauajsniu metu arba kuo geresnes kebulo bukles, nes jei perpuves tai nei sutvarkysi nei jis tau dziaugsmo teiks. idealiausia butu paskutiniu metu imti 93-94.
2. as asmeniskai ieskociau 730 v8 (m60b30) naujasnis ir mano manimu geresnis bei smagesnis motoras, taip pat gerokai taupesnis, faktiskai kolega su tokiu (tik mechanine deze) nevazinejantis kaip pensininkas telpa i 13litru BENZINO mazdaug (nemaziau) po miesta.
3. kiek imanoma geresnes komeplektacijos, nes visdelto masina yra 7os kalses bmw, tai jei butu plikas butu gan liudna. bent pagrindiniai dalykai kaip odinis salonas, klimato kontrole, pilnas obc, automatas, elektrines sildomos sdines ir tt, aisku sunku toki rasti.
4. neziureciau paciu pigiausiu variantu, nes ten visi 100% lavonai.


Alusgeras rašė:
šiektiek pažiurėjau kad pagrinde ant ju dedasi r18 ratai, - viena padanga ~600-700lt.. man kaip ir daugialiui - pinigais nesninga. (+ tik antra mašina man butų)
o kaip del ~r15-r16.. ar išvis važinėja su tokiom kas nors? (ir kaip pati mašina atrodo.. ar turi 'vaizdą')


vat cia idomus momentas, cia turbut forumo dzigitu itaka ? kam tie r18 tokiu metu masinai isviso reikalingi ? idealiausiai uzsideti r16 originalius ratukus su tinkliuku ir masina atrodo fantastiskai. kas leicia vazinejima su tokiais ratais tai irgi nerealiai cia paklausei :roll: . nu jei lauke nematai tai pasakysiu... jo vazineja..

Alusgeras rašė:
Kuris geresnis variklis, ar 3ltr ar 3.5?


varikliai abudu yra geri ir abudu turi pakankamai "smarves", siuo atveju reikia ziureti ne varikli o masinos stovi, nes metai daro savo. kuo tvarkingesnis tuo geriau, nes jei rinktis pagal motora tai velnias zino ka ten bepaimsi. bet kaip minejau auksciau mano prioritetas butu 730 v8.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 08 Rgs 2009, 08:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
36
Pranešimai:
160
Miestas:
Vilnius\Panevezys
Automobiliai:
E38 728 96' Ex
E61 530 xd 06'
Skype:
gizzmix
Na jai ant E38 standartiskai dedasi r16 ratai tai nemanau kad bus kokiu kliuciu juos uzdeti ant E32. Del variklio kad kaip ir nesu girdejas kad E32 butu su 3.5l varikliu nes tai lyginant su sita masina gan naujas variklis ir jo dar nebuvo tuo metu kai buvo gaminami sie monstrai tai pasirinkimas lieka 3.0, 4.0 ir zinoma 5.0 :wink: Del kuro sanaudu tai cia labai graziai vazinejant tai tikiu kat tiek geria bet jai poaspaudi.. :shock: Detales manau nera perbrangiausios, na bet uz E38 nebrangesnes tik beda kad ju sunkiau rasti nes E38 srote pakankamai lengva surasti lyginant su E32. Bet zinoma daug ka gali pritaikyti nuo E34 kuri surasti daug kartu lengviau.

_________________
Geriau 5 minutemis per velai, nei 50 metu per anksti.


StandartinėParašytas: 08 Rgs 2009, 08:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
gizzmo rašė:
Na jai ant E38 standartiskai dedasi r16 ratai tai nemanau kad bus kokiu kliuciu juos uzdeti ant E32. Del variklio kad kaip ir nesu girdejas kad E32 butu su 3.5l varikliu nes tai lyginant su sita masina gan naujas variklis ir jo dar nebuvo tuo metu kai buvo gaminami sie monstrai tai pasirinkimas lieka 3.0, 4.0 ir zinoma 5.0 :wink: Del kuro sanaudu tai cia labai graziai vazinejant tai tikiu kat tiek geria bet jai poaspaudi.. :shock: Detales manau nera perbrangiausios, na bet uz E38 nebrangesnes tik beda kad ju sunkiau rasti nes E38 srote pakankamai lengva surasti lyginant su E32. Bet zinoma daug ka gali pritaikyti nuo E34 kuri surasti daug kartu lengviau.



pats supratai ka parasei? :?

730i M30 6 cylinder 184 HP 222 km/h 1986 - 1994
730i M60 8 cylinder 218 HP 233 km/h 1992 - 1994
735i M30 6 cylinder 211 HP 230 km/h 1986 - 1992
735iL M30 6 cylinder 211 HP 230 km/h 1987 - 1992
740i M60 8 cylinder 286 HP 240 km/h 1992 - 1994
750i M70 12 cylinder 300 HP 250 km/h 1987 - 1994
750iL M70 12 cylinder 300 HP 250 km/h 1987 - 1994

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 08 Rgs 2009, 09:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
36
Pranešimai:
160
Miestas:
Vilnius\Panevezys
Automobiliai:
E38 728 96' Ex
E61 530 xd 06'
Skype:
gizzmix
Del sito jo, parasiau, o poto pamasciau :) Sorry kad vos nesuklaidinau. Nieko cia klisti kolegos neleidzia. Dekui Sickdog :oops:

_________________
Geriau 5 minutemis per velai, nei 50 metu per anksti.


StandartinėParašytas: 08 Rgs 2009, 13:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
35
Pranešimai:
238
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
[E39] 525D
Ex[E32] 735 shadowline
Ex[E38] 5,4il v12
Ex[E30] 2,5 plyta
del varikliu tai 3.5 zymiai geresnis uz 3.0, visu pirma kuro sanaudos tokios pacios, o galia tikrai skiriasi, beto 3.5 geriau ''draugauja'' su dujom, nors mano patarimas pirkt apskritai be dujom, jau daugiau kaip metus vazineju tik su benzinu ir esu patenkintas nera labai dideles sanaudos :roll: o islaikymas nepasakyciau kad labai jau pigus, nes kai kurios dalys nepigios, beto surast ganetinai sunkoka, dazniausia E32 problema tai jos pakaba... ](*,) o seip tai E32 turiu jau seniai ir esu labai patenkintas tikrai i kita auto nekeisciau, komfortas tikarai geresnis uz E34 8) beja ieskok su kuo geresne komplektacija :D


StandartinėParašytas: 08 Rgs 2009, 22:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
as su situo modeliu wazineju jau 10 metu turejau kelis bet vienas uzsilaikes nuo 2002 metu prasukau su juo 0.5mln km.. jis man i menesy vidutisniskai remontui iseina apie 50 lt.. nemanau kad brangu tikrai.. wazineju su dujom.. kuro neskaicuju kazkaip nes wazuoju ir pilu..


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2009, 16:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.06
Amžius:
37
Pranešimai:
5459
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ant pėsčiųjų perėjos
Skype:
sigis007
Na kas dėl kėbulo, tai po 92' metų ėję modeliai, kaip taisyklė, būna daug prastesnės kėbulo būklės, nei senesni, nežinau kodėl tiap yra, bet yra. Pvz pas maniškį 87'tų metų tai dugnas visiškai sveikas, parūdijusios tik durelių apačios, nes ten būna užsineša vandens nutekėjimas ir dėl to prasideda korozija, tai va.
sickdog rašė:
1. arba kuo nauajsniu metu arba kuo geresnes kebulo bukles, nes jei perpuves tai nei sutvarkysi nei jis tau dziaugsmo teiks. idealiausia butu paskutiniu metu imti 93-94.
.


Kas dėl variklio, tai beabėjo V8 yr geriau nei l6 vien racionaliu požiūriu, o jei dar įvertinti emocionalią reikalo pusę - variklio garsą, tai visi pliusai nueina į V8 pusę =P~

Jei visgi temos autorius renkasi M30 motorą, tai geriau 3,5, o ne 3,0.

Dėl ratų - pas mane vasarą R18 (tikrai nėra tagiškas dydis, ir mašinos amžius neturi absoliučiai nieko bendro su ratlankio skersmeniu :lol: mol tinka/netinka ), žiemą R15. Gal skamba ir keistai, bet esant tikrai tvarkingai važiuoklei labai didelio komforto skirtumo tikrai nėra. O kokius dėt - R15, R16, R17, R18 ar net R19 (buvom ir tokius uždėję "pamatavimui") tai gryn nuo tavo piniginės prikauso, tik reik parinkt ratlankius pagal gamintojo parametrus 8)

Išlaikymo kaina tokios mašinos didžiąja dalimi priklauso nuo to, kokios būklės tu ją paimsi.Jei ten koks nuvargęs bus ir norėsi atgaivint, tai gali būt, kad ir pražilsi besistengdamas, o jei pasiimsi bent keik padoriau išlaikytą, tai ir eksploatacija bus žymiai pigesnė. Bet kad ir kaip bebūtų, tai nėra pigi mašina išlaikyti ir važinėti.

_________________
Fighting on the internet is like running in the special Olympics... Even if you win, you are still retarded


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2009, 20:40 
  
 
 
E32 iki 1991 eje su cinkuotu kebulu, veliau be


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2009, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
35
Pranešimai:
238
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
[E39] 525D
Ex[E32] 735 shadowline
Ex[E38] 5,4il v12
Ex[E30] 2,5 plyta
pas mane E32 1988 rudziu beveik ner tik duru apacioj :-({|=


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2009, 13:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.06
Amžius:
37
Pranešimai:
5459
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ant pėsčiųjų perėjos
Skype:
sigis007
Waldas1989 rašė:
pas mane E32 1988 rudziu beveik ner tik duru apacioj :-({|=

Man asmeniškai yra tekę matyt tik du egzempliorius, kurių ir durų apačios sveikos :) Jei šiaip perjodiškai būtų visą eksploatacijos laiką tikrinami tie kanalai pratekėjimo, tai nebūtų ir ten surudiję 8)

_________________
Fighting on the internet is like running in the special Olympics... Even if you win, you are still retarded


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2009, 21:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.17
Amžius:
35
Pranešimai:
591
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
E38 730i
e65 FL 730d
jei cia kalbat apie vidine duru daly,tai pas mane irgi yra parudijusios priekiniu duru vidines apatines dalys(keleivio maziau),is lauko puses nera jokiu rudziu,o galinese duryse nera nei ten ,nei ten.


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2009, 23:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.15
Amžius:
35
Pranešimai:
962
Automobiliai:
e61 525d 05'
Ex:
E39 530i 01'
E34 525i 88'
E32 735i 89'
daugumoj tos duru apacios pas E32 nurudije ir dar kiek pastebejau tai bagazines dangcio apacia.

Del islaikymo, tai tikrai nera brangu, kadangi jau senas modelis, o ir dalimis ju ne taip jau mazai ardomu yra. Kas del variklio, jei ziuri i 3,0 ir 3,5 (m30) tai imciau 3,5, kadangi galios daugiau, o sanaudos kuro labai panasios, + kiek esu skaites ir girdejes tai 3,5 siek tiek stipresnis nei 3,0, ta prasme kazka skaiciau, kad 3,0 galvos prasciau laiko, karomyslai lyg silpnesni, na bet cia negaliu tiksliai pasakyti, cia gal ir pletkai tik :), pats nesu turejes reikalu su m30b30. O del ratu tai cia skonio reikalas :), man grazu ir su r16 sitie seni septintukai, jiems pagal ju laikmecio isvaizda tinka tie ratai :), taip, kad nebus taip, kad vazinesi kaip balta varna su 16 o visi su r18 ir pan :D ... Net ir E38 su r16 vazineja :) .
Taigi jeigu nusprendei pirkt, tai manau nenusivilsi, labai smagi masina, o ir sanaudos kaip seno BMW nelabai gasdino, net ir benzinu nebuvo labai baisu vaziuoti kai tekdavo, nors cia nuo miesto priklauso :)


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2009, 17:31 
  
 
 
kiek pamenu karomyslų kodai, tiek 3.0, tiek 3.5, vienodi, velenėlių taip pat.
Imi V8/V12 ir vargo nematai. ;)


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2009, 23:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.15
Amžius:
35
Pranešimai:
962
Automobiliai:
e61 525d 05'
Ex:
E39 530i 01'
E34 525i 88'
E32 735i 89'
Na jei kasdienai naudot yra pinigu imt V12 E32, tai tada yra pinigu ir naujesni modeli pasiimt, E32 V12 imciau jau tik del to, kad modelis patinka ir del to, kad jei imt si senuka tai jau geriausia ka galima, tai 750 8) :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery