Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 09:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 111 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Rgs 2009, 19:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.29
Pranešimai:
1107
Tadasas rašė:
Kvailas klausimas man del tu adaptaciju iskilo. Isibegejimas juk nepakinta, taip? Tuomet kokia nauda is automatines dezes adaptaciju nunulinimo?

kiek suprantu adaptuojasi pagal kiekvieno vairavimo stiliu, jei zmogus pries tave vazinejo ramiai, leti pagreiciai, o tu nori astriau vazinet


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2009, 19:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.21
Amžius:
36
Pranešimai:
869
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Buvo:
E46 330d '04
E46 330d '02
E46 320d '00
E36 325tds '98
E46 330d '00
E36 328i '95
E36 320i '94
Jungi S rezima ir vazineji astriau, juk jeigu deze adaptuojasi, tai pavazinejus astriau ji prisitaiko prie tokio vairavimo stiliaus pati, ar ne taip? :)

_________________
3


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2009, 19:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.29
Pranešimai:
1107
na matyt tam ir reikia nunulint, ka negribautu


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2009, 20:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.02
Pranešimai:
827
Cituoti:
Henris rase:
kiek pasiskaiciau, tai jis dar "pagreitina" dezes darba. Turetu ir ant E36 uzdet, kaip suprantu jid dedamas ant pedalo?

http://www.sprint-booster.co.uk/what_is ... ooster.asp cia galima pasiureti,taip Henri,jis montuojamas uz pedalo,jei taip galima isireiskti,tame puslapyje yra foto,sio cipo esme,kad nebutu "duobes" .

At low revs, the engine responds at approximately half the time in comparison to before.

The delay time whilst accelerating in 3rd and 4th gear and the engine in the mid-range, is almost zero.

Big differences in the higher rev range.

Improved response for downshifts and safer overtaking.

Overall safety and more fun on the road!


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2009, 20:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.29
Pranešimai:
1107
nu jo uz pedalo, gal esi vazeves su situo chipu ?


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2009, 20:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.02
Pranešimai:
827
Henris rašė:
nu jo uz pedalo, gal esi vazeves su situo chipu ?

nesu,bet girdejau is keliu zmoniu atsiliepimus neblogus,aisku geriausia paciam isitikinti,ateity ketinu isigyti,tada paziuresiu,koks skirtumas,bet manau blogiau nebus.


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2009, 20:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.02
Pranešimai:
827
Tadasas rašė:
Jungi S rezima ir vazineji astriau, juk jeigu deze adaptuojasi, tai pavazinejus astriau ji prisitaiko prie tokio vairavimo stiliaus pati, ar ne taip? :)

esme tame butu,kad gan retai tu jungi ta S rezima,ypac mieste(nu cia greiciau as apie save kalbu) tad vaziuojant ant D ramiai,deze prisitaiko,prie tavo "flegmatisko" vaziavimo,ir jei nori staigiai spurtuoti,kad ir sankryzoje,lenkiant auto,kai susijungia dvi juostuos i viena,deze "veluoja" jei taip galima sakyti,nei jei butum vazinejes SD ta vadinama "duobe" buna,tad sis cipas turetu tai ispresti,plius kiti smulkus privalumai ,kuriuos surasiau is to puslapio in english.


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2009, 08:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
vazineju visa laika D rezimu, tai galiu pasakyti kad deze tikrai prisiderino prie flegamtisko vaziavimo (nera kur lekt kai i darba vazineji ir is darbo) ir kai reikia duoti angliu is pradziu yra sioks toks lagas, bet vaziuojant uzmesty ir kai yra reikalas lenkti tai jokiu problemu nera, paspaudei ir eina. bet vat kartais netycia pradedu galvoti - wtf, kodel taip "nesmagiai begejasi", paskui prisimenu S rezima :lol: , perjungus i kuri masina pasidaro kaip velniu priedusi, skirtumas akivaizdus, atrodo kad asfalta toi suvels po ratais :lol:

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2009, 11:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Sveiki. Esmė tarp D(drive) ir S(sport arba standart) yra tame,kad S panaikina 5 bėgį. Pats važinėju su 544,tad galiu pasakyt tik tiek;dėžės adaptacija vyksta bent kokiu atveju. Nors ir ištrinsi adaptyvus ji vistiek su laiku prisitaikis taip kaip jai reikia. Nes važinėjant mieste kur kamščiai ir ne visur vienodi greičiai nieko kito ir nelieka jai daryt. Šiaip visą laiką mieste važiuoju S padėtim,nes ne taip greit sumėto bėgius ir užtempia apsukas. Tik jei jau kur nors mieste yra tarpai kur greitis leistinas 80 ,tada perstumiu rankenėlę i D ir isimeta 5 bėgis. O pravalai yra todel kad kad mieste važinėjant ant D dėžė prie kokiu 60 jau yra imetus kitą kartą net 5 bėgį ir kai nori duot anglių jį užtat ir galvoja kol permeta i koki 3 ar net 2 bėgį. Nes šiaip ant D jeigu pastebėjot tai greičiau bėgius sumeta. Šiaip pagal viską miesto režimas ir yra padėtis S,kur nereikia 5 bėgio.o autostrados D. Bet užtat padidėja kuro sąnaudos. Nors jei nori važiuot linksmai,tai ir apie kolonėles kuro pamiršt nereikia.


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2009, 11:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
S rezimas yra sport rezimas, visa kita yra tavo isvedizojimai. jei neklystu pas E38 S rezimas 5o begio "nepanaikina" o pas E39 jo matosi ant ekranelio kad auksciau 5o nekels.

S reziam jungiu labai retai. D visiskai tinka jokiu problemu. o tampyt ta rankena pirmin atgal yra nesamone, juk ne mechanika.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2009, 11:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Pas visas bmw(nežinau kaip iki 96 metų,bet po 96) padėtis S panaikina 5 bėgį. Net pas 525tds. Yra labai paprastas dalykas;eksplotavimo knygelė. Va ją pasivartai,pasiskaitai ir viskas aišku. Tada jau ir replikuot ir ginčitis nebėra prasmės. Ten ne mes lietuviai,o gamintojas labai viską aiškiai išdėsto;kas,kaip ir prie ko. Nori šustriau važiuot-važiuoji ant S. Tada ir dėžę mažiau prievartauji su tais kikdaunais. Nežinau,bet kai pas mane yra triptronas,tai tik stumtelt į šoną reikia.Nėra ten jau labai sunku pastumt tą rankenėlę. Bet tada kaip pats minėjai atrodo kad asfaltą sušiaus.


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2009, 11:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
lachūdra rašė:
Pas visas bmw(nežinau kaip iki 96 metų,bet po 96) padėtis S panaikina 5 bėgį. Net pas 525tds. Yra labai paprastas dalykas;eksplotavimo knygelė. Va ją pasivartai,pasiskaitai ir viskas aišku. Tada jau ir replikuot ir ginčitis nebėra prasmės. Ten ne mes lietuviai,o gamintojas labai viską aiškiai išdėsto;kas,kaip ir prie ko. Nori šustriau važiuot-važiuoji ant S. Tada ir dėžę mažiau prievartauji su tais kikdaunais. Nežinau,bet kai pas mane yra triptronas,tai tik stumtelt į šoną reikia.Nėra ten jau labai sunku pastumt tą rankenėlę. Bet tada kaip pats minėjai atrodo kad asfaltą sušiaus.


pries puldamas kitus del manualu pats pasiskaityk ir S rezima miesto rezimu nevadink :lol: . siaip tai viska tu daug maz teisingai sakau, viskas taip ir yra tik truputi ne taip vadini. del e38o S rezimo i 5o begio nezinau, reikes pasidometi, o del E39 juk sakiau - ir pats maciau kad taip yra.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2009, 11:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.29
Pranešimai:
1107
o tai trasei su S negalima ? ka pjuklinsi 4 begiu ? Bent jau mano senukas visus 5 sumeto su S


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2009, 12:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Klausimas buvo aie dusimą. Tai išdėšciau mintis kodel yra tie vadinami pravalai. Pats turėjau tokia bėdą,kol nenuvažiavau pas meistriukus kurie sportines mašinas daro. Kadangi pažistu juos,tai jie viską labai populiariai išdėstė. Prdėjau taip važinėt ir klausimų nebėra ir pravalai dingo. Nemalonu kai po kapotu 4,4 ir duodant dugną mašina galvoja. O ant D ji visada galvos ir bus sekundžių uždelsimas. Nieko nevedžioju,tik sakau;jei mėgstat aštresnį važiavimą ir nenorit pravalų reikia S padėtim važinėt. Kalbu tikrai apie aštresnį važiavimą,kada kokį ''važiuotuoją''reik į vietą pastatyt. O kada nori kokį ''golfą''ar ''civiką'' aplenkt,tai D pilnai užtenka. Nu aišku jei dėžė neuždrožta.


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2009, 12:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
S rezimas panaikina 5 begi? kas cia per nesamones :D

kazkada vaziavau autostrada uzmynes dugna ant S rezimo, tai man 5 imete ties 6500 apsuku ir prie 200km/h greiciu.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 111 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery