Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 23:38

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 456 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 31  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 13:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
egiuxxxxx rašė:

niekur as sau nepriestarauju..parodyk man 3.0d su 142 kw ir mazais diskais arba 135kw su dideliais-nerasi( originaliai )...2.5d rodo abejus variantus,nuo ko priklauso-nezinau,gal cia ir papildoma apcija,bet tarkim 3.0d jokia palidoma opcija,jei 142kw stock dideli diskai...kad ir sitam kataloge gali paziureti http://bmwfans.info/


su 3.0d tai sutinku, bet cia pas temos autoriu 2,5d.


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Linius rašė:
matau vienintele iseiti, mesti diskus su suportais lauk ir deti didesnio diametro.


aukstesniame poste, ta ir turejau galvoje, kad reiktu keisti ir suportus, zodziu visa priekiniu ratu stabdziu komplekta.


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 14:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
paklauskit kas yra keites, o keites yra kamikadzeee ar kaip ten jis, is vilniaus kur abs blokus 001 tvarko, kiek pamenu jis rase kad pas ji buvo mazesni ir dejo nuo sviezesniu metu didesnius, pagal mane tik suportu reik prie disku :} man tai kolkas laiko ir tie mazieji diskai, nesu dar tekines, tesiog priziuriu juos nepilu salto ant karsto ir pns, beto kaladeles pigesnes :}

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 14:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
visi i didesnius keicia,o as i mazesnius galvoju :lol: ...dabartiniai esami turi musima,nepadejo nei geras tekinimas su naujom kaladem(gal ne tame esme,bet vaziuokle idealiniekas nieko nerado)...guli garaze mazesniu visas komplektas,tikrai nemuse(is pries tai isardytos masinos),tai reiks kuri vakara persimesti...tiesa,o koki stabdziu skysti reiktu dapilimui,nes teks nuorinti,tad tikrai reiks ir dapilti kazko :roll:


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 14:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
geriau isvis pasikeisk skysti, nes jis jei jis gauna su aplinka salyti, tai buna labai negerai, prisitraukia dregmes, siaip gali DOT4 jei negaila pinigu gali ir DOT5.1 pilti. Ir siaip reikia ji kas 2 metai keisti.


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 14:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
Linius rašė:
geriau isvis pasikeisk skysti, nes jis jei jis gauna su aplinka salyti, tai buna labai negerai, prisitraukia dregmes, siaip gali DOT4 jei negaila pinigu gali ir DOT5.1 pilti. Ir siaip reikia ji kas 2 metai keisti.


o kokiu budu ji nuleisti reiktu?speju reikia kazkuri viena rata vamzdeli atjungti ar visu 4 ir minkit pedala?


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 14:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
bei kiek jo telpa :}

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 14:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
sanimda rašė:
bei kiek jo telpa :}

na kiek ziurejau nete,tai telpa 1ltr jei automatas...tik ka pilti tai ant staigiaus neradau info :roll:


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 14:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
as kai keiciau, tai viena kaip tu sakai atsukau galinio rato keleivio puses nuorinimo ventiliuka, nes geriausia pradeti nuo tolimiausio ir per jis isleidau beveik visa is pompos bakelio, tada uzpyliau pilna naujo, tada vel prasukau ta pati ventiliuka, nuleidau siek tiek, kol dabego naujas, uzverziau, tada ir kitus, tik reikia stebeti, kad nepritruktu skyscio bakelyje. Nieko nepompavau pedalais, nusiorino kuo puikiausiai.


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 14:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
egiuxxxxx rašė:
na kiek ziurejau nete,tai telpa 1ltr jei automatas...tik ka pilti tai ant staigiaus neradau info :roll:


Cituoti:
Būtent stabdžių skysčiams kokybės garantija yra labai svarbi. Stabdžių skysčiai yra labai higroskopiški, t.y. sugeria drėgmę iš oro. Kuo daugiau yra drėgmės stabdžių skystyje, tuo žemesnė jo virimo temperatūra. Nukritus virimo temperatūrai iki kritinio lygio, stabdžių skystis gali sistemoje užvirti, tai yra pavirsti garais. Garai nebegali taip kaip skystis perduoti stabdymo jėgos stabdžių kaladėlėms ir stabdžių pedalas smenga žemyn be pasipriešinimo. Sustabdyti automobilį efektyviai šiuo atveju yra neįmanoma. Stabdžių skysčio aukšta ir stabili virimo temperatūra yra ypač aktuali naujų šiuolaikiškų automobilių stabdžių sistemoms, kai automobiliai gaminami taip, kad optimaliai padidinti jų aerodinamiką, tuo pačiu mažinant stabdžių sistemos aušinimą. Mažesnis aušinimas sukelia galimybę stabdžių skysčiui greičiau užvirti.
Yra tik vienas būdas išvengti stabdžių sistemos gedimų - naudoti tik geros kokybės su aukšta virimo temperatūra stabdžių skystį ir periodiškai jį keisti.
BASF gamybos DOT 4 - tai efektyvus, ilgaamžis stabdžių skystis. Šio skysčio virimo temperatūra (nesant jame drėgmės) yra 260° C. Labai svarbus rodiklis, atitinkantis pasaulinius standartus, yra drėgno skysčio virimo temperatūra. Ji siekia 165° C. Tai aukšti parodymai.
Siekiant apsaugoti skystį nuo drėgmės patekimo jį saugant, firma „Lesta“ pradėjo fasuoti stabdžių skysčius į buteliukus su papildoma sandaria folija, kuri neleidžia drėgmei patekti į vidų.
Šiuolaikiniai skysčiai turi pasižymėti taip pat tokiomis savybėmis, kaip atsparumas temperatūrai, nesisluoksniavimas, nekenkti stabdžių sistemos sudedamosioms dalims (tarpinėms ir t.t.), apsaugoti sistemos metalus nuo korozijos. Tuo pačiu turi išlaikyti ir žemas temperatūras, atsparumą senėjimui ir cheminėms reakcijoms, kurios pakeičia skysčio sudėtį ir savybes.
Visiems šitiems reikalavimams atitinka BASF stabdžių skystis DOT 4.


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 14:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
Linius rašė:
as kai keiciau, tai viena kaip tu sakai atsukau galinio rato keleivio puses nuorinimo ventiliuka, nes geriausia pradeti nuo tolimiausio ir per jis isleidau beveik visa is pompos bakelio, tada uzpyliau pilna naujo, tada vel prasukau ta pati ventiliuka, nuleidau siek tiek, kol dabego naujas, uzverziau, tada ir kitus, tik reikia stebeti, kad nepritruktu skyscio bakelyje. Nieko nepompavau pedalais, nusiorino kuo puikiausiai.


na as ir taip pagalvojau,apie ta tolimiausia taska,jog reikia pradziai viena tolimiausia atsukineti :wink:


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 14:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
stokker.lt. pirkau DOT 5.1, http://www.stokker.lt/products/product/ ... T_5_1_1_L/

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 21:43 
  
 
 
na sveiki visiems. oj pastebiu kad tikrai ne as vienas turiu sia problemele.na as jau db itariu ir tik suportus kitu variantu negali buti..o kalbant apie didku kokybe tai taip,tai lb svarbu ir naujiem diskam apkatke padaryt svarbu. bet kai visi keiciam diskus ne po karta tai manau tikrai nebus taip kad tris kart iseiles pasiseks nusipirkti nekokybiskus diskus. tas pats ir su pradiniais 500km, pirma kart gali neatsakingai pasielgt bet trecia karta jau svelniai elgtis ismoksti :D o visokiom pasakom apie sniega ir vandeni tai netikiu nes taip iseina kad tik keletas is daugelio pervaziuoja per bala ar i sniega ivaziuoja o visa didzioji dalis kiekviena balyte apvazineja :D . o ant savo maziniuko itariu kad suportas bent vieno rato tikrai gali uzsikirtinet vaziuojant. nes ratlankis nemazai apsineses kaladeliu dulkem buna o kitas lyg ir nieko :shock: taip kad kai tik pakeisiu suportus iskart pranesiu.jeigu iki keitimo ratai nenulus is drebulio :D


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 21:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.04
Amžius:
53
Pranešimai:
153
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 3.0D 07'
Suzuki GSF1250SA Bandit 08'
Ex: E39 530D Touring 03'
tik patarimas, jei jau pirksi ish shroto, tai nepatingek ishsiardyti pats, ar tas kas keis, ishvalyti, pasizhiureti cilindriuko bukle. Jeigu ka, geriau nusipirkt remontinius cilindriukus ir pasikeisti, kad nebutu taip kaip man, pakeichiau nepatikrines ir vos naujo disko nesuedzhiau, nes ir tas bishki uzhsikirtinejo.


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2009, 19:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.30
Amžius:
43
Pranešimai:
39
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528 98'
tai gal pigiau ir paprasciau pradziai butu pasikeist tik cilindriukus, vietoj pilnu suportu?
keites kas nors? brangus maolnumas?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 456 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 31  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery