Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 19:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 93 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 31 Rgp 2009, 17:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.29
Amžius:
46
Pranešimai:
126
Miestas:
Ignalina
aisku vakare eisiu islupsiu ir paziuresiu 4 ar 3, matai jis seniau neveike nes kai pirkaumasina ji neturejo to slegio daviklio kuris rguliuoja komprsoriaus ir ventiliatoriaus paleidima. bet kondiske veike kol neisove freono. daba pastaciau ta sensoriu, bet sako kad kompresorius nuduses, nes jis suka bet neturi galios. tai jeigu 3 laidu ventiliatorius tai kai pastasysiu kompresoriu tada suzinodiu ar ji veikia arnea. nes jis kaip suprantu tik isijungia kai kondikas veikia???


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2009, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
jei issove freona, tai 99%, kad neveikia ventiliatorius.


StandartinėParašytas: 01 Rgs 2009, 01:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.29
Amžius:
46
Pranešimai:
126
Miestas:
Ignalina
tai pala o tas daviklis kuri daba idejau jis duoda komanda vent. suktis. nes kaip rasiau pas amne jo nebuvo.
gal del to ir itampa i vent neateidavo???
beje ventiliatorius pas mane 3 laidu ( du stori juodas ir raudonas ir vienas plonas). vadinasi neimanom niekaip patikrinti vent.???


StandartinėParašytas: 01 Rgs 2009, 08:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.29
Amžius:
46
Pranešimai:
126
Miestas:
Ignalina
kas cia per detale ir kur ji turi stoveti????
http://cgi.ebay.de/BMW-E39-520d-525d-53 ... 286.c0.m14


StandartinėParašytas: 01 Rgs 2009, 09:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
peligroso666 rašė:
tai pala o tas daviklis kuri daba idejau jis duoda komanda vent. suktis. nes kaip rasiau pas amne jo nebuvo.
gal del to ir itampa i vent neateidavo???
beje ventiliatorius pas mane 3 laidu ( du stori juodas ir raudonas ir vienas plonas). vadinasi neimanom niekaip patikrinti vent.???


3 laidu nepatikrinsi siaip, nebent kompa prie masinos prijunges, jau atkasiau, kaip tai padaryti, anksciau maniau, kad 3 su kompu nesitikrina, bet pasirodo tikrinasi.

3 laidu vent. turi 16 greiciu, tuo plonuoju siunciamas daznis i varikli, padal kuri ir sukasi.


StandartinėParašytas: 01 Rgs 2009, 09:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.29
Amžius:
46
Pranešimai:
126
Miestas:
Ignalina
matai labai idomu ar pats ventiliatorius neveikia ar i ji srove neateina
tai pakeisiu vent. o jis visteik nedirbs
kaip suprantu kai kondike ijungta tai galima patikrinti ar maitinimas ateina???
jei raudonam laida yra 12v vadinasi vent. mires???


StandartinėParašytas: 01 Rgs 2009, 10:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
peligroso666 rašė:
matai labai idomu ar pats ventiliatorius neveikia ar i ji srove neateina
tai pakeisiu vent. o jis visteik nedirbs
kaip suprantu kai kondike ijungta tai galima patikrinti ar maitinimas ateina???
jei raudonam laida yra 12v vadinasi vent. mires???


12v raudonam pastovei turi buti! nes juo eina jega, o plonuoju laidu eina valdymas.


StandartinėParašytas: 01 Rgs 2009, 11:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Sveiki. Del ko neveikia kondicionieriaus ventiliatirius ir kokiu principu jis veikia? Ventiliatorius greiciausiai gali neveikt nes;trūksta klimoj freono ir nesusikelia slėgis iki reikalingo kad dačikas užsitrumpintu ir duotu komanda suktis.taip buvo mano 528 98. Kitoj prikolas toks buvo kad varikliuko viduje buvo atšokes vienas magnetas ir užspaudė varikliuką. Išardėm,išemėm tą magnetą ir kuo puikiausiai veikė bmw 535 96. Dar vienoj 528 buvo nusproges klimos dačikas. Teko keist. Pats pirmas tikrinimas:nuvarai kur klimas pildo,ten užkelia spaudimą ir žiūri sudirba ar ne. Antra Labai paprastai pats varikliukas tikrinasi;atjungi fiškę ir pasiėmes akumuliatorių praskambini laidus. Varžos duoda tik tai kad varikliukas nuo slėgio stirumo daugiau ar mažiau suktusi. Iš kelių padėčių viena vistiek turi dirbti. Pajungus tiesiogiai 12 voltų prie varikliuko jis arba sukasi arba ne. Žinau kad yra kelių tipų tie ventiliatoriai,bet pačio varikliuko darbo principas toks pat.


StandartinėParašytas: 01 Rgs 2009, 11:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
lachūdra rašė:
Sveiki. Del ko neveikia kondicionieriaus ventiliatirius ir kokiu principu jis veikia? Ventiliatorius greiciausiai gali neveikt nes;trūksta klimoj freono ir nesusikelia slėgis iki reikalingo kad dačikas užsitrumpintu ir duotu komanda suktis.taip buvo mano 528 98. Kitoj prikolas toks buvo kad varikliuko viduje buvo atšokes vienas magnetas ir užspaudė varikliuką. Išardėm,išemėm tą magnetą ir kuo puikiausiai veikė bmw 535 96. Dar vienoj 528 buvo nusproges klimos dačikas. Teko keist. Pats pirmas tikrinimas:nuvarai kur klimas pildo,ten užkelia spaudimą ir žiūri sudirba ar ne. Antra Labai paprastai pats varikliukas tikrinasi;atjungi fiškę ir pasiėmes akumuliatorių praskambini laidus. Varžos duoda tik tai kad varikliukas nuo slėgio stirumo daugiau ar mažiau suktusi. Iš kelių padėčių viena vistiek turi dirbti. Pajungus tiesiogiai 12 voltų prie varikliuko jis arba sukasi arba ne. Žinau kad yra kelių tipų tie ventiliatoriai,bet pačio varikliuko darbo principas toks pat.


pradziai bent skaitei apie koki cia varikli kalba eina? 3 laidu taip lengvai nepatikrinsi nuo akumo :D


StandartinėParašytas: 01 Rgs 2009, 20:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Klausyk Liniau. Pats paskaityk ką aš pabaigoj parašiau.Koks n..x skirtumas trys tie laidai ar keturi. Nė vienas elektros variklis be minuso ir pliuso nedirba. Tu gal mokykloj fizikos pamokas praleidai vėjais. Gal man dar tau paaiškint elektros variklio darbo principą? Žiūriu jau toks bmsistas-profesionalas su visokiom ten yrangom, o elementarių dalykų nežinai. Gi parašiau TIESIOGIAI ir man p..x api kokį ten variklį eina kalba. Ką pas tave,ką pas žmogų,ka pas mane tokie pat elektros varikliai stovi,tik valdosi kitaip. O kada prieš pati varikliuką pajungi pliusą ir minusą,tai elektroritės ir magnetų pagalba susidaro elektros kruvis kuris suką rotorių. Nesvarbu ar 12 voltų ar 220. Tik 220 jungi į rozetę. Kaip ir visų vidaus degimo varyklių darbo principas yra tas pats. Tik į vieną kurą ipurškia įpurškimo sistema,o i kitą karbas,bet cilindrai vaikšto taip pat. Fizkos knygų daugiau skaityk.


StandartinėParašytas: 01 Rgs 2009, 21:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.19
Amžius:
44
Pranešimai:
66
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex: E39 523
Galaxy
trys laidai du greiciai keturi laidai - trys greiciai ir visa fizika :wink:


StandartinėParašytas: 01 Rgs 2009, 21:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.19
Amžius:
44
Pranešimai:
66
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex: E39 523
Galaxy
Linius rašė:

12v raudonam pastovei turi buti! nes juo eina jega, o plonuoju laidu eina valdymas.


Pastoviai 12v neina ,pastovus yra tik minusas(rudas) o kitais laidais priklausomai nuo greicio pasisiduoda 12 v ir fsio.Pajungi tiesiai nuo akumo, jei nesisuka bent su vienu tai vent AMEN,buna kad sukasi su kokiu nors greiciu, tada reikia varzas ziuret...


StandartinėParašytas: 01 Rgs 2009, 21:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Nu taip. matosi kad žmogus fiziką išmano(bmw006) jei neklystu.


StandartinėParašytas: 01 Rgs 2009, 22:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
BMW006 rašė:
trys laidai du greiciai keturi laidai - trys greiciai ir visa fizika :wink:


NEKLAIDINK ZMONIU!!! #-o #-o #-o


StandartinėParašytas: 01 Rgs 2009, 22:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
BMW006 rašė:

Pastoviai 12v neina ,pastovus yra tik minusas(rudas) o kitais laidais priklausomai nuo greicio pasisiduoda 12 v ir fsio.Pajungi tiesiai nuo akumo, jei nesisuka bent su vienu tai vent AMEN,buna kad sukasi su kokiu nors greiciu, tada reikia varzas ziuret...


po tokiu tikrinimu ir nesisuka 3 laidu ventiliatoriai jau amziams :D :D

pirmiau pasiaiskink kokiu principu dirba 3 laidu ventiliatoriai!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 93 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery