Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lap 2024, 00:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 86 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Rgp 2009, 22:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
41
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
gal tiesiog parejo turbinos slegio reguliavimo daviklis...?


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2009, 22:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.28
Amžius:
43
Pranešimai:
200
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E38] 740iA
mano manymu turbo tvarkoj,kazkur kitur problema.


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2009, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.03
Amžius:
41
Pranešimai:
404
Automobiliai:
honda crv 2009
sanimda rašė:
tokia svari atrodo, slanguose nebuvo nei truputi tepalo ? savaja irgi nesenia iardziau tik nezynojau kaip tikrinasi, laisvumas truputi buvo tik ar vertikaliai ar horizontaliai nipomniu, rei kdar paziuret :) as savajam jau pries metus gal pasikeiciau visas vakumines lsangeles ir ta davikli prie turbinos nes buvo bedu su trauka, spaudi iki dugno, o apsukos stovi kaip ikaltos ties pvz 4k ir greitis nedaugiau 160, pakeiciau ta davikli, seperatoriaus filtra ir baigesi ta beda, slangels kaip keiciau tai labai jau prastos buvo, perlenkus ja suluzta arba suskilineja per sulinkima, bei buvo nudegus vos ne kiaurai (kazkur prisilietus) originali is krastos apie 60lt metras lyg, pora metru kazkur reikia nusipirkti kad visas pakeisti, ardymo daug, kuro slangeles ziurejau irgi pradeda irti ir speju su laiku uzkisa purkstukus, kelias pagrindines pasikeiciau :} skaiciau kad turbo servize jei restauruoji turbina tai sako ispjauti katalizatorius arba deti naujus nes kitaip neduoda garantijos, su naujom gal irgi panasiai :}


Na slangos blizgejo, bet nebuvo taip kad varvetu tepalas. Seip visos tos slangutes kur buvo nuoroda su paveiksleliu buvo tvarkingos. Uzkurus masina ant asfalto iskart lieka juodos demes, bet ji nedumina. Gal sakiau katalizatoriai bus uzsikise? Zinau kad benzinam ju pjauti negalima o kaip su dyzeliu?


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2009, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.03
Amžius:
41
Pranešimai:
404
Automobiliai:
honda crv 2009
sauliukas rašė:
gal tiesiog parejo turbinos slegio reguliavimo daviklis...?

o kaip tai suzinot ?


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2009, 23:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.03
Amžius:
41
Pranešimai:
404
Automobiliai:
honda crv 2009
evenaas rašė:
turbina atrodo svari ir grazi,ne cia bus problema,nu uzkurk auto pagazuok ir ziurek ar normalei pucia ar sunkei,apziurek oro slangu sujungimus su interkooleriu ,pati radiatoriu, gal kur dingsta slegis.


Na pagazavus tas svilpimas yra, bet daug mazesnis negu buvo pries 3 savaites. Vaziuojant kartais jo isvis nesigirdi


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2009, 00:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
as kaip pirkau auto man garsiai turbina sukos, galvojau kad jau pries pabaiga, bet veliau kaip pakeiciau tepalus, seperatoriaus filtra, tai tokio garso nebeliko, dabar isvis tyliai turbina dirba, pazystamas karta galvojo kad pas 530d nera isvis jos, sako kad nesigirdi pastave jos :) del daviklio to tai nezinau, man tai su trauka bedos buvo, tai traukia tai ne, tai kaip pakeiciau atsigavo, bet ten vienu metu as ir ta davikli keiciau ir slangeles ir kolektoriu praploviau ir pns, bet dabar tokiu dalyku nebera. seip daignostikoi parodo klaidas jei daviklis parejas, man del ERG klaida meta, raso kad arba pats voztuvas arba tas daviklis, jis tokspat kaip ir prie turbinos, naujo kaina 299lt as krastoi 350 mokejau :}

katalizator.lt raso "Matyt ne be reikalo Europoje įprasta katalizatorius keisti kas 100 000 km, nors jie turėtų veikti dar 50 000 km."

tipo jie apie 150km veikia gerai, veliau mazeja ju nauda ir dideja pasalinis poveikis :) as tai pjausiu savuosius neuzilgo jei restauruosiu turbina, vienas forumietis pasakojo kad isipjove ir nedejo rezonatoriu paliko tik bakeli gale, ir video buvo idejas kaip eina :) as tai du sukurinius rezonatorius desiu, o katalizatorius spej udar neverta parduoti reik palaukt kol krize baigsis, dabar ~170lt uz kg duoda kazkur, tas forumietis kur pjove tai sake anksciau dar apie 300lt dave uz kg ir gavo ~800lt atskaiciavus darba :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2009, 01:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.03
Amžius:
41
Pranešimai:
404
Automobiliai:
honda crv 2009
ymesiu foto kaip daeiti iki turbinos, gal kam pravers, nes turbut netik as vienas nezinojau :)


Prikabinti failai:
foto.JPG
foto.JPG [ 111.64 KiB | Peržiūrėta 13533 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 31 Rgp 2009, 02:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Pirmoje vietoje pasitikrink ar niekur nepraleidzia slangos ar pats turpos uzpuciamo oro radiatorius, ar erg voztuvas tvarkoje. Dar paziurek ar tas slegio reguliatorius veikia, trukute ziurint is virsaus i turba duslintuvo puseje, pagazavus turi matytis kad ji vaiksto jei nevaiksto tada pabandyk su ranka pajudinti ar neuzstrigusi, jei neuzstriges tad tikrink valdymo voztuveli atseksi ji vakuminem slangelem einanciom is slegio reguliatoriaus.


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2009, 03:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.03
Amžius:
41
Pranešimai:
404
Automobiliai:
honda crv 2009
Arunas B rašė:
Pirmoje vietoje pasitikrink ar niekur nepraleidzia slangos ar pats turpos uzpuciamo oro radiatorius, ar erg voztuvas tvarkoje. Dar paziurek ar tas slegio reguliatorius veikia, trukute ziurint is virsaus i turba duslintuvo puseje, pagazavus turi matytis kad ji vaiksto jei nevaiksto tada pabandyk su ranka pajudinti ar neuzstrigusi, jei neuzstriges tad tikrink valdymo voztuveli atseksi ji vakuminem slangelem einanciom is slegio reguliatoriaus.


slegio reguliatoriu tai cia nr1? (turpos uzpuciamo oro radiatorius) cia nr6? http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/S ... o_charger/ ir kur tas erg randasi. Nes as nelabai gaudausi :oops: . Ir kaip atrodo valdymo voztuvelis :)


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2009, 07:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
kaip ir minejau,as daugiau statyciau kad kazkas kitka pas tave,o ne turbina...pasitikrink vakumines sistemos darba...prie turbinos,grynai ant jos yra prisukta toks metalinis burbulas,i kuria isikisa vakumine salngute,kitas to burbulo galas turi traukute metaline,uzkurk ir gazuok,o kazkas tegul ziuri ar vaiksto ta traukute-tai turbinos atidarymas (uzputimas kaip tu sakai)...jei traukute vaiksto,su valdymu turbos vskas gerai, jei ne-ieskai kur dinsta vakumas....pradziai numauni nuo to metalinio burmulo vakuma ir ziri ar iki jo ateina vakumas...toliau nuo solenoido ir eini taip vis tolin kol randi kur nera vakumo...p.s.cia gali matyti apie ka as kalbu...metalinis burmulas,apacioj paveiksliuko ir is jo centro iseina metaline traukute-tai kaip sakoma turbinos atidarymas svirtele :wink: http://images01.olx.lt/ui/2/66/36/39836036_1.jpg


Paskutinį kartą redagavo egiuxxxxx 31 Rgp 2009, 07:42. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 31 Rgp 2009, 07:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
sanimda rašė:
tokia svari atrodo, slanguose nebuvo nei truputi tepalo ? savaja irgi nesenia iardziau tik nezynojau kaip tikrinasi, laisvumas truputi buvo tik ar vertikaliai ar horizontaliai nipomniu, rei kdar paziuret :) as savajam jau pries metus gal pasikeiciau visas vakumines lsangeles ir ta davikli prie turbinos nes buvo bedu su trauka, spaudi iki dugno, o apsukos stovi kaip ikaltos ties pvz 4k ir greitis nedaugiau 160, pakeiciau ta davikli, seperatoriaus filtra ir baigesi ta beda, slangels kaip keiciau tai labai jau prastos buvo, perlenkus ja suluzta arba suskilineja per sulinkima, bei buvo nudegus vos ne kiaurai (kazkur prisilietus) originali is krastos apie 60lt metras lyg, pora metru kazkur reikia nusipirkti kad visas pakeisti, ardymo daug, kuro slangeles ziurejau irgi pradeda irti ir speju su laiku uzkisa purkstukus, kelias pagrindines pasikeiciau :} skaiciau kad turbo servize jei restauruoji turbina tai sako ispjauti katalizatorius arba deti naujus nes kitaip neduoda garantijos, su naujom gal irgi panasiai :}

butent apie sitas 3.0d slanguciu ir pan.bedas kalbu,jos gan daznai susitrina,nudega ir pan.Kas del katalizatoriaus ispjovimo,jei masina vaziuoja ir normaliai,tikrai jo nepjauk,gal jis ekologiniu savo paskirciu ir neatlieka,bet...as ji rekomenduoju pjauti kai jis tikraja to zodzio prasme uzsikimses,o profilaktinis ispjovimas gali duoti daugiau blogo nei gero...katalizatorius sukuria tam tikra slegi-pasipriesinima uz turbinos kuris turi teigiamu savybiu,zinoma,kaip ir minejau,jei katalizas uzsikimses,tai tas sukuriamas pasipriesinimas bus per didelis-tada reikia pjauti..


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2009, 07:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
vikas rašė:

slegio reguliatoriu tai cia nr1? (turpos uzpuciamo oro radiatorius) cia nr6? http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/S ... o_charger/ ir kur tas erg randasi. Nes as nelabai gaudausi :oops: . Ir kaip atrodo valdymo voztuvelis :)


taip,nr1 turbinos slegio reguliatorius-solenoidas ir pan.(kaip kas vadina)..sistemoj vakumas, sis reguliatorius pajungtas tame tarpe tarp vakumo ir turbinos...kompas siuncia jam elektronini inpulsa ir jis tiek atitinkamai vakuminiu budu atidaro turbina...del to ir sakau,kad ziurek turbinos valdyma pirmoj eilej :wink: idomu apie koki oro radiatoriu ten kazkas kazkas kalba-pirma karta toki girdziu....linke Nr6 tai cia vakumine talpa...tiesiog rezervuaras ir tiek,tam kad nebutu vakumo staigiu suoliu ar kritimu-kad butu pastovus,tolygus vakumas prie turbinos valdymo...


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2009, 12:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.03
Amžius:
41
Pranešimai:
404
Automobiliai:
honda crv 2009
Na dekui visiem uz pagalba [-o< , kai bus daugiau laisvo laiko reiks bandyt ziuret


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2009, 13:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
41
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
vikas rašė:
Na dekui visiem uz pagalba [-o< , kai bus daugiau laisvo laiko reiks bandyt ziuret

cia tarp kitko, mano E39 3d buvo panais problema, ale turbina neuzpusdavo kiek turetu, tai tipo nugasdino kad galimas daiktas kad bus neisvengiamas remontas, bet buwo tas slegio daviklis manau pas tave tas pat :wink:


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2009, 13:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.03
Amžius:
41
Pranešimai:
404
Automobiliai:
honda crv 2009
o tai as nesugadinsiu turbinos jei 2 menesius taip vazinesiu?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 86 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery