Man tai siaip normaliai,nepavede dar,nei vaziuokle,nei dar kazkas,vaziuoju jau antri metai,keiciau osm,ir sankabos komplekta,daigiau nieko is tokiu rimtu bedu,siaip reiketu dar vairo kolonke pakeis,vairas truputi bilda.Nuvaziuovau 20 k kilometru,manau normaliai eksplotuojasi,jei priziuri ja
Karolis T. rašė:
Pažiūrėjus skelbimus, tai pamatysim, kad dauguma kainų 4 - 4,5keur ruože sukasi, tai išeitų, kad visos tos mašinos lievos, o tie, kurie užlaužę po 20k+ LT laiko kainas ir skelbimus džiovina yra teisūs? Nes įmerkė litus ir nesusitaiko su ta mintim, kad krize ir paklausa pakoregavo kainas.
dzonis01 rašė:
Tai tu ir toliau ziurek skelbimus ir ieskok 530d. uzt iek pinigu
Jau bent kiek mastytum tai ne i skelbimus ziuretum o i masinas. Tu pirmiau nuvaziuok apziurek tas masinas, patikrink o paskui pasakok kas kiek sukasi. Buna atvaziuoji paziuret masinos uz 26smotus o ji jau paskutini kvapeli baigia atiduot, o ka kalbet apie tavo dyzelis uz 4 stukas?
Bet kas pirktu visa srota lietuvoj jei ne tokie kaip tu
FREIR rašė:
Gal kas uzsiimat,domina e-39 nuo 96-2000m nuo 2,0-2,8l As sito modelio neturejes,noriu max. info .Pageidautina nedazyta,rida gali buti iki 250t.km. bet tex. tvarkinga+ tvarkingas salonas, komplk. ivairi. Smulkmenas pasitvarkyti galima,viska tikrinsiu, ir vaz. ir motoro diagn.Dabar studijuoju rinka, ir neturiu babkiu, parduosiu viena auto ,tada i men. planuoju paimt du vnt.Turiu relizacija ne LT.O gal kas nors noretu parduot savo, tarkim pelningai galiu organizuot,dar domina mb-C, tokiu pat metu.ačiū.
lachūdra rašė:
Sveiki. Įvairių čia nuomuoniu skaitau.Tik kažkas ragino nepirkt mašinų iš perekupų. Pats prekiauju mašinom jau gan seniai.Varydavom ir iš amerikos ir iš europos.Net neisivaizduojat kiek darbo i mašiną ideda perekupai. Pradedant nuo cheminio valymo,poliravimo ir taip visokių remontų.Dabar net signalizacijas istatom ir technikinę praeinam,užregistruojam,kad tik PONAMS lietuviams mažiau vargo butu. Pabandykit patys nusipirkt nuo tralo.Gerai jei papuls gera. Prasidės valymai,poliravimai,signalkėsir t.t. Dar remontas koks netikėtai per techapžiūra išlys.Paskui kai suskaičiuosi kiek igrūdai ir kiek laiko praradai tai suprasi kad gal geriau už tuos vargus duot žmogui uždirbt koki 100 eurų. Įdomi logika pas kai kuriuos žmones.Nori viską už dyką gaut. Ir nereikia tų lietuviškų variantų bijot.Rasti ir lietuvoj eksplotuotą gerą galima. Tik ir kainos ju didesnės,nes daug kas sutvarkyta.Matematika paprasta;Padangų porą komplektų,signalkė,tepalai,einamasis remontas ir t.t. Visai nesistebiu kai žmogus už E39 kokių 96-98 apie 20 nori. Bmw toks dalykas labai greit remontams prasidėjus sukyla savikaina. Butu taip viskas pigu,tai neklausinėtumet kur ką pigiau pataisyt ar kokia detalę nusipirkt. Už kofortą ir stylių reik mokėt pinigas.Tarp kitko jei yra noras galiu padėt nusipirkt bmw,tik aišku ne už ačiū.Iš visų perskaitytų tekstu tikrai matau kad yra forume talkovų vyruku,kurie supranta apie bmw,tad manau ne vienas čia galėtu pagelbėt perkant.
Xolen rašė:
Tik nereiktu nutylet to fakto, kad visi tie perikupu atlikti remontai buna daromi su garantija iki turgaus vartu
O poliruojamos ir cheminiai daromi tikrai ne su ta mintim kad kazkam nusipirkus valyt nereiks, o tam kad nuotraukos grazesnes butu ir masina greiciau parsiduotu.
Aisku kita medalio puse kad lietuviam nepaaiskinsi kad va masina "gerai" sutvarkyta ir tas tvarkymas kainavo tiek ir tiek daugiau, todel masinos kaina ten 100e didesne, visi sakys kad man p*x**, o paskiau kai po kiek laiko galai lyst pradeda (remontu ant pardavimo), tai jau ne p*x** pasidaro
Bet va toki pilieciai ir ismokina, kad y parduodama masina reik kuo maziau "kist" nes vistiek visiem p*x**
sanimda rašė:
kuo svaresne auto tuo maloniau pirkejui, nevisi tokie protingi kad ziuretu ne i grozi, o i technini stovi, yra tokiu kurie paziuri isvaizda ir kad uzsiveda, nedumina ir to uztenka, o kiti vaiksto 10krt aplink auto ir ziuri kekviena taskeli ar tarpeli. teko matyt daug auto kur net stiklai salone neisvalyti gerai, o pardavejas sako kad nera buves dauztas, tipo ledinis
apie anglus ir kitus kur nuo tralo tai sivis nebekalbu, vos ne kibiras su siukslem salone ispiltas, nors auto kokiu 2000-2002 bet pagal isvaizda salono atrodo kaip senas darbinis golfas
lachūdra rašė:
Sveiki.Sanimda teisingai rašo.Xolenai,(jei neteisingai parašiau atsiprašau) tu irgi parduotuvėj bent koneperki ir žiūri prekinę išvaizda.Neperki gi kad ir pieno butelio kuris yra nešvarus,o pasiemi švarų. Taip ir su mašinom.Mašina turi pirkėjui i akis kristi,kaip bernam mergos.Va buna eina ir visi barščiachliopkes atidarę ,akis išverte žiūri,okita eina,tai net dėmesio nekreipi. Taip ir su mašina.Pagal pirkėjus žinau;labiau patinka gražiai paruošta pardavimui.Tada ir api perekupą sprendžia kitaip žmones.Jei neklystu pats esi iš Kauno.Tai turit Kaune labai gerą apžvalgos aikštę,kur mašinų tukstančiai.Tai ten galima tikrai gerai ir gražiai tvarkingų mašinų rast. Nes brangiausia mašinos dalis yra kėbulas ir jo sudedamosios dalys. O jei mašinos kaip ir mergos kūnas gražus,tai ir atkreipi dėmesį.Na o ten jau jeigu sudomino pradedi atidesnę apžiūra.
Tamahaukas rašė:
Tai vat grazus kunas visada sudomina bet kai pradedi giliau ziureti labai daznai pasirodo kad "protelio" praktiskai nulis
taip ir su auto retai kada pasiseka idealu varianta rasti. As irgi pries metus sau auto ieskojau, tai teko pusia lietuvos apvaziuoti , bet uztat radau visai nebloga ir pakankamai pigiai. Kaip ir sakiau cia kaip loterijoj arba arba....... Ir seip toks idomus reikalas apie BMW bent kiek man teko matyti (apie tuos iki 2003 metu) kilometrazas buna visalaik apie 300k nes prie sito kilometrazo kiek teko girdeti BMW yra taip vadinama didzioji technine patikra ir ten zmonem pigiau buna isigyti kita auto. (E34 modeliams pirmiesiems netgi kilometrazas sustodavo suktis ties 299960 km jei tiksliai pamenu .
As savo dabartini kai pirkau aisku kilometrazas padarytas standartiskai apie 180k buvo bet paziurejus giliau pasirode kad perlipes 330k
dziubelis rašė:
Na net nežinau, sėkmingai artėju prie 400 000
sickdog rašė:
530 automatas yra puikus pasirinkimas. minusu nera
, nebent masina bus uzdrozta, bet cia jau ne modelio o konkrecios masinos trukumas. kas leicia aptarnavima tai "su kiekviena diena" jis pinga. krastoje nukrito detaliu kainos, o ir visur kitur jam visko pilno tiek kitaisku tiek shrotiniu daliu. kaip visada pasakysiu du dalykus:
1) butinai padaryk isrinktai masinai kopiuterine diagnostika, kuri parodys visus mazgus ir ar yra problemu, jei ju yra skaicuoji kaiek nudereti.
2) tegul masina paziuri fiziskai meistrai servise, pakaba, kebulas. tas pats esant problemoms skaiciuoji kas ir kaip.
Blazis rašė:
Bet kuriuo atveju reikia koki 2000 litukų atsidėti auto paruošimui eksploatacijai. Dažniausiai visokios paslėptos ar nepastebėtos smulkmenos išlenda pradėjus eksploatuoti auto.
Edvardutis rašė:
E39 523i +/- ?
Kokie veiksmai perkant ?
Linius rašė:
pirk 528i, o geriau 530i
Edvardutis rašė:
Perbrangus draudimas, masina bus perkama UK
Jei butu perkama LT tai tikrai butu mastoma apie 528i
Linius rašė:
siaip jai jai padarai remap`a, tai is 125kW padaro 138kW, tai nelabai skirsis nuo to 528i, as zadu pasidaryti
Lietuvoje 400-600lt. tai yra patobulinta ecu programa, liaudiskai chiptuning
o siaip reikia ziureti viska, kaip ir kitoms masinoms.
B_M_W rašė:
Turiu patirties BMW su dujomis. Tai pasakiau sau gyvenime, daugiau tokio dueto nebus. Arba dyzelis arba benzinas. Mitas, kad BMW mieste valgo iki 13l. duju. Vilniuj vazinejant visad gaudavosi nelakstant 17l. (cia su gera tiesioginio ipurskimo iranga su 5 m. garantija, normalioj firmoj) Tai siandieninem kainom 32 lt/100 km., o tai lygu 10l dyzelio degalinej. Tai reiskia kaina/100 km. ta pati (asmeniskai duzelio reikia 8.5l/100 km) tai dar net ir tauposi. Taciau norint vazineti su dujomis - 3500 Lt iranga, reikalingas benzinas uzvedimui, o ziema dar ir vazinejimui kol pasils, kuro (duju) filtras, kuris keiciamas kas 7000 km. Tai dujom neberandu nei vieno pliuso, o uz duju kaina tikrai varikliuka gali pasidaryti ledini, kuris nekels jokiu problemu.
Tai patarimas i tema - niekad nepirkti BMW su dujom.
ANA333 rašė:
manau argumentai issakyti. Dujos geriau tik uz benzina
O jei rinktis benzinas/dujos/dyzelis visom keturiom uz dyzeli (aisku ne pirma pasitaikiusi skelbimu puslapyje). Pats turejau 324td, 318i (BRC dujos su ipurskimu), 318is, o dabar 525d. Patirties turiu, isvados jau padarytos. Su dujomis irgi gerai vaziuosi, bet yra niuansu. Pvz jei vazineti po uzsieni tai nepatogu atsargini rata veziotis (nes jo vietoj balionas), duju degalines turi rinktis, atstumus skaiciuoti kad datrauktum. Jei po miesta triniesi mazais atstumais - žiema praktiskai ant benzino vazineji. O su dyzeliu turi ekonomija, vieta bagazineje ir piliesi kur tik nori
Tai yra tikrai svarbu
Viena problema lieka paimti "gyva" dyzeli. O tai tikrai imanoma, tik nereikia lavonu pirkti (kur 70 proc lietuvoje pardavinejamu)
Xolen rašė:
Dyzelis aisku gerai, bet kaip ir pats pasakiai, tikrai gera dyzely nupirkt ypatingai sunku ir lietuvoij tai ne 70 bet turbut virs 90% lavonai, nes vezami pigiausi labiausiai nukrusti, ant kuriu kazka patvarkius/uzmaskavus galima nemazai uzdirbt. O uzsieny nupirkt, retas kuris turi galimybe. Dyzely jai kalbant apie bmw pirkciau nebent is bmw premium selection, arba pats vokieciuose is zmogaus, kitu atveju turi sansa 1 is 20 nupirkt realu automobily, su nesukta rida, gero stovio ir t.t. O kaip zine pas mus dauguma turedami pora smotu kisenej, nori nupirkt gera BMW, didely, patogu, saugu, dyzely kad mazai kuro imtu ir kad remontuot nereiktu.
Zodziu yvertinus visus niuansus, dyzelis tampa anaiptol ne toks patrauklus. Kaip vienas turginis sake, dabar visi ant tu dyzeliu taip uzsvaige, kad koky lavona beparsivaryciau, visus nuperka
Ir pas tuos 3.0d prie variklio tai konkreciai viskas genda.
sanimda rašė:
tiek benzina gera nupirkti lietuvoi reik pastangu tiek dyzeli, mazai kas is lietuvos parduoda gera suremontuota auto, visi jie dauzti, nuvazeve daugiau negu parasyta skydelije, ir t.t dyzeliai geros auto tik ju prieziura brangesne, uzsieni atvazineja garantini ir kol nera rimtu gedimu, veliau lietuviai ir kitos salys damusa juos, nekeicia daliu, tikisi kad uz 20k jiem vos ne nauja auto turi iseiti kurios nereiks tvarkyt ilgai, vazineja su rusisku kuru prisiklause pliotku kad kazkas 10 metu vazineja ir vargo nemato ir t.t
lachūdra rašė:
Vėliau prisėdau prie kompo-paskaičiau jusu(gerbiami kolegos) argumentus.Ir dyzelį ir benzininį galima nupirkt-tik reikia pinigų nespaust
Gerai kažkas rašė-kad už mažą sumą nori nupirkt gerą mašiną.Taip nebūna. Jo -dabar visi stengiasi važiuot kuo pygiau.Bet... Nuo naujų metų žada pakelt akcizą dyzelinui.Tada vėl pas mus saliarka bus brangesnė negu kaimyninėse valstybėse.Tada dauguma pradės aiškint kad geriau benzas.Jus skaičiuojat tik tol kol nereikia taisyt tų dyzelių.kai prasideda remontai-tai dažniausiai pirmas klausymas būna-KUR PIGIAU
Va tada jusu paskaičiuota matematika labai greit apsiverčia nedyzelio naudai.Nes kad ir šrotuose dyzeliam detalės yra daug brangesnės.Galiu išvardint(bet tyngiu)daug detalių kainų palyginimui(po kapotu)Kurių kaina tikrai dydesnė negu benzininiam.Dyzelis yra gerai-jei geras papuola ir nereikia vojažų po servisus lakstyt.Šiaip skaičiau prieš paskutiniame ''autobild lietuva'' žurnale ekspertu palyginimus tu pačių mašinų su benzininiais,benzininiais-dujiniais ir dyzeliniais varikliais.Ten taip pat rašo kad su dyzeliu yra pigiausiai važiuot-bet iš karto yra akcentuojama remontų kaina. Taip-sutinku kad pagal trauką ir sąnaudas 3,0 yra geras daiktas-bet kad nupirkt vieną naują pilną purkštuvą-reik labai daug sutaupyt kilometražo pagalba.Jo-už 3500 išeina ir dyzelino tona-bet neišeina net pilnas komplektas naujų purkštuvų(ne purkštukų) ar net geram variklio kapitaliniam remontui.jau nekalbu apie siurblio bėdas. O 3,0 bėdų brangių turi nemažai.kaip viena pasakysiu tas prakeiktas sklendes kurios lūžta ir yra isiurbiamos į varyklį.Šian pas tėvą mačiau tokį nuliūdusi vyro veidą kai pasakė darbų kainą kad net pagailo žmogaus.jam lūžo sklendė ir itraukė i variklį.pasekmės manau aiškios.
Xolen rašė:
Galiu padet lachudrai ir pavardint kai kurias kainas po kapotu, palyginkim 2.8 benza ir 3.0d.
Generatorius benzo iki 100, dyzelio nuo 200
Starteris benzo iki 100, dyzelio nuo 200
Kuro purkstukas benzo 20lt (
) dyzelio nuo 150 (naujas 1200)
Turbina pas benza isvis nera, dyzeliui naudota ~1000, nauja ~3000, remontas 500-1500 (parejusios buna labai tankiai)
Benzo automatine deze ~600, dyzelio ~2000, remontas taip pat keleriopai brangesnis
Termostas benzo ~90lt, dyzelio ~200
Benzo zvake 15lt, dyzelio 40 (+keist reik tankiau)
oro filtras benzas 40lt, dyzelis 90lt
Galima vardint ir vardint.
Dar 3.0l etatines bedos kuriu pas benzus nebuna, tankiai buna susidevejas skyvas variklio prieky naudotas 200-300, naujas 1700, kondicioniaus ytempejo korpusas naudotas ~150, naujas apie 800, kuro siurblys po vairuotojo sedyne naudotas ~150, variklio pagalves plysta nuo menkiausio kepstelejimo naudota ~150 (+ziaurus deficitas), nauja 350, nu zodziu apie varikly saibom aina praktiskai viskas.
sanimda rašė:
truputi uzkeltos kainos pastave 3d
kur ta pagalve randat uz 350lt ? čia dar paieskot reiktu, as su nuolaida lemforder uz 200 pirkau, be nuolaidu kol dar krizes nebuvo 300lt tanagroi, nepamirskim kad dyzeliai daugiau pravazeve buna ir kad juos gamina ne nuo 96 metu, ju dar masiskai nera kaip E36 kad dalys pigios butu, paziurekit kiek tds bekainuoja dalys, aisku nera dyzelio dalys pigesnes uz benzino bei ju yra truputi daugiau, bet dyzelis pigesnis bei daugiau pravaziuojama su juo nei su benzinu, čia jau kalbeti tie visi dalykai n kartu net nesinori kartotis :}
beto benzinas vaziuoja su panaudotu aliejum ? speju kad ne, tai galima ir daugia usutaupyti kad atsipirks ir visa ta dyzeli perinkti uz tuos litus
Xolen rašė:
Nauju daliu kainos paimtos is oficelaus saltinio - bmw atstovo, tiek benzo tiek dyzelio, kur ka pigiau galima rast ir kokias nuolaidas galima gaut, manau čia visiskai ne y tema
Benzinas nevaziuoja panaudotu aliejum, o dyzelis su dujom? Kas is to kad su laiku ju pasidarys daugiau, bus tik dar labiau nukrusti ir dar labiau ges. Sakai del dideliu ridu? Nu koks skirtumas viso to priezastys, esme kad dyzelio eksplotacija zymiai brangesne.
Linius rašė:
Penktosios serijos BMW – pirkti ar ne?
Citata is Autoreviu:
„BMW" automobiliai mūsų šalyje populiarūs. Jais važinėjantys žmonės buriasi į klubus ir teigia, kad kartą sėdęs prie „BMW' vairo, gyvenime nebenorės kitokio automobilio. Reikia nepamiršti, kad tai nėra patys pigiausi automobiliai. Brangokai kainuoja net ir tie modeliai, kurių gamyba šiandien jau nutraukta. Tarkim kad ir „BMW" su E39 kėbulu (1995-2003 m.).
Daugiausia antrinėje rinkoje yra šio modelio sedanų. Universalai pasirodė tik 1997 m., tačiau Lietuvoje palyginti reti. Gaila, nes jie net tik gerai atrodo, bet kai kuriais atžvilgiais yra praktiškesni už sedanus. Tiesa, ir kainuoja gerokai daugiau už pastaruosius. Reikalas tas, kad universaluose buvo montuojama pneumatinė užpakalinė pakaba, automatiškai išlyginanti kėbulą pagal apkrovą.
Beje, „BMW" automobiliai su E39 kėbulu gaminti ne tik Vokietijoje, bet nuo 1999 m. ir kaimyniniame Kaliningrade. Kai kuri skeptikai teigia, kad „rusiški" „BMW" gerokai prastesni už Vokiškus analogus, bet tai netiesa. Kokybe jie niekuo nenusileidžia savo giminaičiams iš Vokietijos. Kaliningrade rinkti „BMW" turi du spec. paketus - „prastiems keliams" ir „šaltoms šalims". Tai reiškia, kad automobilyje bus sustiprinti amortizatoriai, kitokios spyruoklės ir amortizatoriai, variklio apsauga ir pan. Visus šiuos priedus prireikus galima sumontuoti ir vakarietiškuose modeliuose, bet tai bus atliekama už papildomą kainą. Be to, Kaliningrado gamybos modeliuose variklio oro paėmimo anga sumontuota ne priekiniame buferyje, o aukščiau. Tai gerokai sumažina hidraulinio smūgio riziką.
Visi panašūs, visi geri
Iš viso į 5 serijos „BMW" su E39 kėbulu buvo montuojama 14 skirtingos modifikacijos variklių.
Kalbant apie benzininius, iki 2000 m. šiuose modeliuose buvo 2 l 150 AG, 2,3 l 170 AG ir 2,8 l 193 AG varikliai. Pasigirsta nuomonių, kad 2 l varikliai tokiems automobiliams per silpni, bet tai - ginčitinas teiginys, nes 220 km/val. pasiekiama net ir su tokiu. Visgi, bene optimaliausi yra 2,3 ir 2,8 l varikliai. Jie patikimi, galingi ir nėra tokie brangūs, kaip V8. Po modernizacijos silpnų, jeigu taip galima pavadinti, variklių neliko. Silpniausias buvo 2,2 l 170 AG. Taip pat pasirodė 2,5 l 192 AG ir 3 l 231 AG. Jeigu kažkam to maža, reiktų paieškoti penktuko su 8 cilindrų varikliu. Tokie buvo du - 3,5 l 245 AG ir 4,4 l 286 AG.
Dėmesio verti ir dyzeliniai varikliai. Antrinėje rinkoje jie retesni, bet verti dėmesio. Dyzeliniai gali būti 2 l 136 AG, 2,5 l 143 arba 163 AG ir 2,9 l 184 arba 193 AG. „BMW" su galingais dyzeliniais varikliais labai geri, bet turi vieną minusą - dažniausiai būna didelė rida. Europoje juos perka tik didelius atstumus įveikiantys vairuotojai, tad nieko nuostabaus, kai per kokius 6 metus jie susuka po 300 000 km. Vokiški varikliai geri, bet rida taip pat daro savo, o dyzelinių variklių remontas labai brangus. Taigi, pirkti nudėvėtą dyzelinį automobilį tikrai neapsimoka.
Pavojus išlieka
Tenka pripažinti, kad yra ir pavojingų penktukų su benzininiais varikliais. Kartais rinkoje pasitaiko iki 1998 m. pagamintų automobilių, kurių cilindrai padengti nikelio ir titnago danga. Laikui bėgant ji nusidėvi ir tenka keisti visą cilindrų bloką. Laimė, „BMW" greitai suprato, kad šį kartą suklydo ir labai greitai daugelį variklių modernizavo. Deja, rinkoje tokių dar pasitaiko, tad įsigiję ruoškitės nemenkoms išlaidoms, jeigu sugestų. Taigi, prieš pirkdami penktos serijos „BMW", būtinai užsukite į tokius automobilius remontuojantį servisą ir patikrinkite cilindrų bloką. Jeigu jo danga nikelio ir titnago, verčiau paieškokite kito automobilio.
Taip pat prieš perkant reikia patikrinti, ar variklis nebuvo perkaitintas, nes remontas taip pat nėra pigus. Siekiant apsaugoti variklį, kartą metuose reikia išvalyti radiatorių - teks nuimti buferį. Taip pat stebėkite ventiliatoriaus įjungimo temperatūros movos ir pompos būklę. Jos nėra brangios, tad, kilus abejonių, nebijokite jų keisti. Dar viena silpnesnė, bet taip pat nebrangi aušinimo sistemos dalis - termostatas. Kartais variklis pradeda kaisti dėl sugedusio kondicionieriaus ventiliatoriaus. Džiuginti gali tai, kad genda ganėtinai retai, tačiau būtina stebėti, kad visos minėtos dalys veiktų užtikrintai, nes kitaip variklio perkaitimas garantuotas.
Tepalus keisti rekomenduotina ne tada, kai pasakys kompiuteris, o kas 12 000-15 000 km. Tepalai turi būti tik aukščiausios kokybės ir tokie, kuriuos rekomendavo gamintojas. Taip pat meistrai nerekomenduoja naudoti variklio ploviklių prieš keičiant tepalus.
Dar vienas džiuginantis dalykas - penktos serijos „BMW" turi ne KMP diržą, o grandinę, kuri laiko 250 000 km ir daugiau. Užtat reiktų nepamiršti kas 60 000-80 000 km praplauti purkštukus. Gali būti, kad tuo pat metu teks keisti ir žvakes.
Pasak meistrų, „BMW E39" varikliai pasižymi patikimumu. Net tada, kai reikia ką nors remontuoti, dažnai tinka patikimos, tegu ir neoriginalios detalės. Brangiai kainuos tik kapitalinis variklio remontas, tad prieš perkant automobilį variklį būtina patikrinti ypač kruopščiai.
Ir dar kai kas
Visi „BMW E39" serijos automobiliai galėjo turėti ir APD, ir MPD. Nuo dešimtojo dešimtmečio pabaigos APD atsirado rankinio perjungimo funkcija. Pavarų dėžės patikimos ir turi veikti ne trumpiau už variklį. Tik reikia stebėti, kad jose netrūktų tepalo, kuris, po didelės ridos, gali pradėti sunktis po riebokšlius. Riebokšlių keitimas nėra brangus. Sankaba automobiliuose su MPD tarnauja iki 200 000 km. Ją reiktų patausoti, nes komplektas nėra vienas pigiausių.
Kurdami „BMW 5-series" inžinieriai gausiai naudojo aliuminį, todėl automobilis palyginus lengvas.
„BMW 5-series" automobilių pakaba pritaikyta visokiems keliams, net ne patiems geriausiems. Dažniausiai tenka keisti amortizatorių atramas, bet jos labai pigios. Be to, daugelį važiuoklės detalių galima pirkti ir ne specializuotuose servisuose. Beveik viską galima rasti dėžutėse, ant kurių nėra užrašo „BMW".
Penktuko savininkai dar turėtų atminti, kad kas 15 000 km būtina ne tik keisti tepalus, bet ir atidžiai apžiūrėti pakabą, prapūsti drenažines angas po variklio dangčiu ir pan. Jeigu kyla įtarimų dėl kurios nors detalės veikimo, ją reiktų tuojau pat keisti. Reikalas tas, kad vienas sugedęs elementas greitai gali „pribaigti" ir aplinkinius - taigi ir remontas kainuos brangiau. Didesnio dėmesio reikalauja priekinė pakaba, nes ten kiekvienam ratui tenka po dvi svirtis. Jeigu važinėsite kaip su tanku, svirtis teks keisti po 20 000 km., jeigu automobilį tausosite, šios dalys, rutulinės atramos ir atraminės gumos tarnaus 80 000 km. Tiesa, atraminės gumos dažnai susidėvi anksčiau, bet jos keičiamos atskirai ir yra pigios.
Užpakalinė pakaba taip pat patikima, bet senesniuose negu 5 metų automobiliuose gali tekti keisti stebulės atraminę gumą ir vadinamąją integraliąją svirtį. Kartais tenka keisti dvi paprastas svirtis, bet brangiausia - keisti atraminę gumą didelėje N formos svirtyje. Ją galima pirkti tik originalią, ir tik visą.
Automobilio stabdžiai problemų nekelia. Tiesa, kartais sugenda ABS daviklis arba sistemos valdymo blokas. Daviklis nebrangus, o bloko keitimui tenka pakrapštyti piniginę. Laimė, po 1999 m. pagaminti automobiliai problemų su ABS nebeturi. Taip pat juose patikimesnė ir vairo sistema, tačiau prieš perkant ją taip pat reiktų patikrinti.
augysx rašė:
Del duju, kad tiesiogines rytu 17litru, tai...
man taip yra buve gal 2 kartus, kai pyliau is NONAME degaliniu
kur tipo ir taip 10ct pigiau dujos nei kitur ir dar pilant 30litru dar 10ct uz litra pigiau.
Mano vidurkis miestas+trasa ~ 12,5-13,5.
Su dujom problemu turejau tik todel, kad nedirbo vienas cilindras, pasikeiciau zvakes ir "pypkes", aisku tas truko gal 3 menesius, kol problema issprendziau, ir nervu kainavo, kai nuvarai pas vienus, sako viskas tvarkoje, neaisku kodel taip. O siaip tikrai nesigailiu dujom. Remontas tai 6 zvakes + 20lt uz duju kompo sukalibravimo.
Daigi as uz benza su dujom:
1. vaziuoji pigiai;
2. gali pasidraskyti, nebijo aukstu apsuku;
3. kad reiktu skaiciuoti labai, kad nedavaziuosi degalines su dujom, tam atvejui yra ir benzo bakas, kur yra truputis;
4. remontas pigesnis;
ANA333 rašė:
idomus 4 punktas
jei ideta papildoma iranga tai ir bus papildomi kastai remontui. Vadinasi remontas bet kokiu atveju bus brangesnis nei benzininio be duju irangos
Xolen rašė:
Linius> man tas straipsnis sypsena sukele
Parasytas visisko diletanto. Servisas, tiksliau meistras is kurio interviu eme, turbut buvo tas Rycio pazystamas is Norfos
augysx rašė:
Jo benzininio be duju irangos remontas pigesnis bet vaziavimas brangesnis
tai as per 3 metus i duju remonta ikisau gal kokius 200lt, o sutaupiau tikrai daugiau, jei grubiai paskaiciuoti, tai per metus jei nuvaziuoji kokius 30000km, su benzu kainuotu 100km 35lt, su dujom 23litai, tai meskim, kad skirtumas bus 10litu ant 100km, tai paskaiciuokim:
3metai * 30000km/100 * 10 = 3000lt. Aisku iranga irgi kainuoja, bet jei masina zadi pasilaikyti sau, tai ji atsipirks. O jei nuvaziuoji daugiau?
As uz iranga mokejau 2700+300 remontas, tai ir gaunasi tas 3000lt, bet vaziuoju taip iseitu nuo sios dienos pigiau ir man iranga nieko nekainavo.
sanimda rašė:
kazin iranga jei deveta prikti su daleiskim puses metu garantijos ir isideti ja paciam i savo auto, pas meistrus nuvaziuoti tik suprogramuoti ten viska ir popierius jei reikia sutvarkyti, galimas toks varijantas ar nelabai ?
Xolen rašė:
Aisku galimas, tik geriau viska statyk pas dujininkus, gausi popierius normalius, nebus bedu per technikine, nes tie duju popieriai ant konkrecios masinos buna ir tau is tu puses metu, ar metu likusiu nuo kitos masinos nebus jokios naudos.
augysx rašė:
nu jei zmogus moka ideti dujas tai ir dek, jei iseina zymiai pigiau, o popierius, tai kainuoja 50lt
lachūdra rašė:
Patys ipurškiminių tai tikrai neisidėsit.Ten tiek opcijų su pajungimu yra.
Tiek laidų reikia pajungt ir kiekvieną su tam tikru. kolektorius pragrežt.Karoče. Ir dar;jeigu nuimi garantinę yranga ne firmoj kurioj statėt-tai garantijai-kirdyk.
Juras rašė:
viskas imanoma, draugas i iksa pats isidejo, aisku tik viska suprogramuot nuveze meistrams
as uz iranga mokejau 2800, lenkiskas kompas+valtec italiski purkstukai. geras derinys.
kai buvo cilindro daviklis suejes kiek pamenu, nuvariau i garantini, sakau negraziai ant duju dirba, ant benzo normaliai, tai nezinant kad tas daviklis suejes, pakeite man po kokiu 20 000km dar ir purkstukus vel su naujomis gumytemis bezplatnai ; ))
o i ex m50b25 buvau idejes uz 3400 (pries 4metus) italiska BRC iranga, tai kol saltas motoras, kai ant duju persimesdavo - staigiau vos vos duodant gazo iskart uzgesdavo. nuo sito dalyko vaistu nebuvo, man uzgarantavo, tiesiog kad ta iranga tik taip draugavo su tuo motoru.
su dabartine iranga visiskai jokiu bedu neturiu.