Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Lap 2024, 10:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 587 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 40  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Lie 2009, 01:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
jo jo kiti ir krosnini kura pila :D su zalia as netikiu, kad ka uzkisi, ten maza dazu koncentracija, tik del spalvos, kad butu suzymeta, buna ir raudonai zymeta :)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 23 Lie 2009, 02:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
41
Pranešimai:
187
Miestas:
Hilden-Deutschland
Automobiliai:
BMW 330Ci - ex
BMW 325 E30 MTech 2 ;)
nu krosinis labai kazkuom nuo paprast nesiskiria...tik, va i naujesni koki, nezinau ar ryzsciaus pilti....

_________________
BMW 325 E30 M Tech2


StandartinėParašytas: 23 Lie 2009, 11:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
seip kiek girdejau tas kur i krosnis pilas yra atrabotke prasciausios kokybes ir jei neklystu raudonos spalvos budavo, gal kas tiksliau zino :) butu gerai kaipnors ta zalia spalva nufiltruot su kokiu brita filtru :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 23 Lie 2009, 21:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.17
Amžius:
41
Pranešimai:
2138
Miestas:
Falklando salos
Automobiliai:
BMPT-72 2013
BMW_U rašė:
nu krosinis labai kazkuom nuo paprast nesiskiria...tik, va i naujesni koki, nezinau ar ryzsciaus pilti....


Draugas vazineja su 2007 ar tai 2008 m. Mitsubishi Outlander, pila ir krosniu kura ir dazyta bei normalia is degaline tai kol kas dar vaziuoja be problemu... :D Kazkodel pasidaro gaila pagalvojus apie sekanti sitos masinos savininka... :D

_________________
Turbo - I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.


StandartinėParašytas: 24 Lie 2009, 12:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
girdejau ir as, kad krosninis yra prasciausias, o spalva lyg ir geltona tokia keistoka :) jo molekuline sudetis kiek girdejau yra labai tanki ir gali pakenkt visai kuro sistemai :) kol nauja "sues" gal delto nieko ir nesijaucia :) o praskiest kazi ar ja praskiesi, ten tas pats kaip is arbatos cukru ismaisyta isimtum :D

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 07 Rgp 2009, 10:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
kaiptik del to ir stovi ta yranga kad neestu kuro sistemos. pasiskaityk tema nuo pradziu! aliejus pakaitintas iki 80-90 laipsniu temperaturos savo savybem ranoksta dyzeli, plius jo tankis stipriai sumazeja ir lengvai praeina pro visur net per filtra jai jis taipat sildomas.
Edvardutis rašė:
girdejau ir as, kad krosninis yra prasciausias, o spalva lyg ir geltona tokia keistoka :) jo molekuline sudetis kiek girdejau yra labai tanki ir gali pakenkt visai kuro sistemai :) kol nauja "sues" gal delto nieko ir nesijaucia :) o praskiest kazi ar ja praskiesi, ten tas pats kaip is arbatos cukru ismaisyta isimtum :D


StandartinėParašytas: 07 Rgp 2009, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
o tarkim tos sistemos kainele kokia? :roll:

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 07 Rgp 2009, 23:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
tai jug buvo viskas aprasyta kur kiek ir kodel :) kaip duju iranga, tik kad dujas zinai iskur piltis, o panaudota alieju reik ieskoti, filtruoti arba pirkti is firmos uz 2lt uz litra

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2009, 09:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
tos sistemos kaina bent jau as dedu uz 1000lt paprastesne ir uz 2000 su elektroniniu valdymu.
Edvardutis rašė:
o tarkim tos sistemos kainele kokia? :roll:


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2009, 21:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
41
Pranešimai:
187
Miestas:
Hilden-Deutschland
Automobiliai:
BMW 330Ci - ex
BMW 325 E30 MTech 2 ;)
o kol aliejus isyla vaziuojama su paprastu dyzeliu? kiek laiko trunka kol jis pasildomas? ar jis pakeliui i varikli susyla?
kolkas as suprantu taip, kad veikia visas sitas kaip dujine iranga. uzsiveda su dyzeliu, kol variklis pasyla, vaziuojama su dyzeliu. pasiles variklis sildo paskui alieju, ir tada persijungiama ant aliejaus. Teisingai? ar cia kazkaip kitaip veikia?

_________________
BMW 325 E30 M Tech2


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2009, 21:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
nevisai taip :) dyzelis naudojamas tik ziema kad uzkurt varikli. vasara jo isvis nereikia. kuri iskart ant aliejaus. kol variklis saltas, ijungus degima kartu isijunge pakaitinimo zvakes variklio ir yrangos, uzsiveda variklis, kaitinimo zvakes lieka ijungtos tol kol variklis isyla. kai antifrizas pasiekia savo norm temperatuta (bent pas mane per 5-7min) tol alieju kaitina elektrinis pakaitintojas, toliau jis issijunge ir ta darba atlieka antifrizas. saltam varikliui esant aliejus kuris patenka i varikli pasyla pries siurbly iskart ir i siurbli papuola jau budamas 80 laipsniu temperaturos.
BMW_U rašė:
o kol aliejus isyla vaziuojama su paprastu dyzeliu? kiek laiko trunka kol jis pasildomas? ar jis pakeliui i varikli susyla?
kolkas as suprantu taip, kad veikia visas sitas kaip dujine iranga. uzsiveda su dyzeliu, kol variklis pasyla, vaziuojama su dyzeliu. pasiles variklis sildo paskui alieju, ir tada persijungiama ant aliejaus. Teisingai? ar cia kazkaip kitaip veikia?


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2009, 22:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
o kaip kuro siurbliai ausinami jei jau i juos patenka karstas dyzelis ?:) ar jie atsparus tokiems karsciams ? jie teoriskai ir taip turi ikasiti sukdamiesi, o dyzelis kiek suprantu ji atausindavo, o db su aliejum taip iseitu kad pastoviai ikaites ? nekalbu apie slangeles, tarpines ir t.t

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2009, 23:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
o kaip tau atrodo tie ausinami siurbliai kokia temperatura palaiko? kartais ne ta pacia kaip antifrizo? 90 laipsniu daugmaz? karstas aliejus jokios ytakos nei siurbliui nei tarpinem ar gumom neturi. isbandytas reikalas. pabandyk gumine slangute imerkt i dyzeli ir palikt savaitei (slangute iskarto sukieteja) o imerkus ir palikus aliejui kar ir karstam slangute lieka elastinga. aliejuje nera sieros ir visokiu kitokiu priemaisu, ko nepasakysi apie dyzeli. dar klausimu bus del to kas labiau kenkia dyzelis ar aliejus? :D
sanimda rašė:
o kaip kuro siurbliai ausinami jei jau i juos patenka karstas dyzelis ?:) ar jie atsparus tokiems karsciams ? jie teoriskai ir taip turi ikasiti sukdamiesi, o dyzelis kiek suprantu ji atausindavo, o db su aliejum taip iseitu kad pastoviai ikaites ? nekalbu apie slangeles, tarpines ir t.t


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2009, 23:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
siaulaikinis dyzelis is mazeikiu naftos turi LABAI mazai sieros nes pradejo rapsus naudoti kurie sumazina sieros kieki, automatiskai ir uzterstuma, ir teoriskai turetu pigiau kainuoti :) beto as nesakiau kad aliejus kenkia, man tik idomu del temperaturos, nes is degalines kiek zinau dyzeli isipylus i baka jis buna normalios temperaturos, o ne 80 laipsniu karscio, ir paskaiciuota gamykliskai kad begs dyzelis, o ne pakaitintas aliejus, tai delto ir iskilo klausimai ar nebus kaip su pirmosiomis duju irangomis, kur vaziuoja, bet turi daug minusu :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2009, 23:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.15
Amžius:
38
Pranešimai:
129
Miestas:
Klaipeda
Gedas666 rašė:
o kaip tau atrodo tie ausinami siurbliai kokia temperatura palaiko? kartais ne ta pacia kaip antifrizo? 90 laipsniu daugmaz? karstas aliejus jokios ytakos nei siurbliui nei tarpinem ar gumom neturi. isbandytas reikalas. pabandyk gumine slangute imerkt i dyzeli ir palikt savaitei (slangute iskarto sukieteja) o imerkus ir palikus aliejui kar ir karstam slangute lieka elastinga. aliejuje nera sieros ir visokiu kitokiu priemaisu, ko nepasakysi apie dyzeli. dar klausimu bus del to kas labiau kenkia dyzelis ar aliejus? :D


o kodel nusprendei kad butent tokia temperatura yra ?? o jei ir tokia tai ji palaikoma del to to kad ji (siurbli) ausina tas pats kuras, kuris yra vesesnis gerokai. o jei vien aliejaus temp. bus 90laipsniu tai koks ten ausinimas ?

_________________
Kiekvienas automobilis ankščiau ar vėliau tampa opeliu..


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 587 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 40  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery