Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Vas 2025, 09:10

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Sau 2006, 04:24 
  
 
 
Sveiki, pas mane bmw E36.Isidejau sportini oro filtra, pradzioje viskas buvo lyg ir gerai, bet paskui letai vaziuojant masina pradeda nebetraukti, kol neuzduodi daug gazo, tada garsas kaip kas nusautu ir vel pradeda normaliai vaziuoti ir taip pastoviai.. Galvojau kuro filtras, pasikeiciau, nuvariau i diagnostika, nieko nerado.Atjungiau kompiuterio kistuka nuo oro filtro ir masina pradejo vaziuot normaliai, taciau kai ji atjungi ant laisvu apsukos nelygiai dirba..Kokia beda gali buti?filtras neuzsikises, duju nera, bmw 320 plyta.Kai prijungi kistuka prie sport filtro vel pradeda durniuoti..


StandartinėParašytas: 10 Sau 2006, 15:11 
  
 
 
man atrodo jei sakei kad lyg kazkas sove, tai suejo ta oro sklende vadinama oro srauto matuokle :idea:


StandartinėParašytas: 10 Sau 2006, 16:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.12.15
Pranešimai:
196
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E90 320d
saviax rašė:
man atrodo jei sakei kad lyg kazkas sove, tai suejo ta oro sklende vadinama oro srauto matuokle :idea:


Hmm, o pas M50 oro matuoklė sklendė? Kažkaip man vaidenasi, kad ten jau ne sklendės principu padaryta.

Bet simptomai tai panašūs į tai, kad oro kiekio matuoklei amen.

Daugiau užsiiminėkit tom nesąmonėm su pinigų lupėjų sugalvotais „sportiniais“ filtrais...


StandartinėParašytas: 10 Sau 2006, 16:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
nu sportinis filtras duoda daugiau oro, bet tai nereiskia, kad masina geriau trauks. Jei per daug oro duoda, kuro misinys vis tiek levai sudegs. Siaip nemazai jau buvo aptarta, kad sportini filtra negalima vertinti kaip galios pakeleja, kol neperdarai likusios sistemos, priesingu atveju ne tik kad nelaimesi sau naudos, bet ir susidursi su problemom. Aisq cia teoriskai, o praktiskai reikia ziureti Liambda zondo parodymus prie tam tikru apsuku, gal kompas nesugeba adaptuotis prie per didelio oro srauto...

ps. jei sauna, tai nebutinai oro sklende, tuo labiau jei jau sautu, tai isvis nepasivazinetum... Cia greiciau benzas ne vietoj detonuojasi, patikrink geriau zvakes ar viskas vietoje, taip pat atsidares kapota bandyk sumodeliuoti ta bloga situacija kai kazkas blogai buna ir bandyk rasti kuris komponentas ne taip veikia.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 10 Sau 2006, 16:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
o kokių metų pas tave E36? gal pas tave tos zundspule žalios tokios, kur man labai daug kraujo prigadino su variklio darbu, kol nepakeičiau jų? o kiek ieškojau priežasčių čiaudėjimo ir netraukimo, kiek kartų meistrai pečiais traukė. galiausiai jas pakeičiau ir pasitaisė viskas. jos iki kažkelintų ten metų brokuotos ėjo. jei tokios ir pas tave, pirma jas pakeist patarčiau ;)

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 10 Sau 2006, 16:40 
  
 
 
Pas mane 1991 metu E36. Man ir atrodo, kad kazkas su oro padavimu negerai.Bet pastebejau, kad pavazinejus antjungta fiske nuo oro filtro ir vel prijungus beveik nebebuna tu netraukimu, kai kemsas, tik retkarciais beuzeina.


StandartinėParašytas: 10 Sau 2006, 16:42 
  
 
 
Beje dar diagnostikoj sake, kad lemdo zondas dirba ne visai kaip reikia, bet dar nieko tokio.


StandartinėParašytas: 10 Sau 2006, 16:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
žodžiu darau išvadaą tokią: neturėjai bėdų, tai kad jų turėtum, įsimetei sport filtrą :)
LOL

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 10 Sau 2006, 21:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.12
Amžius:
39
Pranešimai:
109
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Octavia III (daily car)
Pro cee'd (wife's daily car)
E46 330 XI (snow fun)
Skype:
nerkae30
prakalejas rašė:
nu sportinis filtras duoda daugiau oro, bet tai nereiskia, kad masina geriau trauks. Jei per daug oro duoda, kuro misinys vis tiek levai sudegs. Siaip nemazai jau buvo aptarta, kad sportini filtra negalima vertinti kaip galios pakeleja
Nevisai taip, sportinis oro filtras duoda daugiau oro, tai yra jo pralaidumas yra geresnis. Ipurskimo sistema lengviau isiurbia ora, tad kazkiek padideja galios.Oro kieki reguliuoja oro srauto matuokle, tad per daug oro tikrai negauna, na dar neaisku ar gerai ta filtra "suinstalinai". Visu pirma sportini oro filtra reikia supurksti su spec. tepalu, na blogiausiu atveju su wd-40. Antra, filtra reikia statyti kuo toliau nuo karstesniu variklio detaliu, det kur nors i kampa prie lempos ar panasiai. Trecia, reikia garantuoti, kad oro filtras gautu kuo saltesni oro kieki, tai yra reikia det oro padavimo anga,jei jos nera, atitvert filtra nuo radiatoriaus. Tad reziumuojant galiu pasakyt, galia pas tave dingo todel, kad kuginis filtras prisigaudo karsto oro, jis ora siurbia sferiskai,todel ir trauka dingsta. Pas mane tas pats, tad dabar meistrauju pertvara nuo radiatoriaus ir papildoma oro paemimo kanala. :D


StandartinėParašytas: 11 Sau 2006, 03:41 
  
 
 
Man galia nedingo, tik buna uzeina, kad uzsikemsa kazkas ir masinos net variklis gesta.. O oro filtra man instalino firma, kuri tuo uzsiima ir paskui padare salto oro padavima, tad beda tikrai ne tame..


StandartinėParašytas: 11 Sau 2006, 08:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.12.15
Pranešimai:
196
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E90 320d
masta_killa rašė:
Nevisai taip, sportinis oro filtras duoda daugiau oro, tai yra jo pralaidumas yra geresnis. Ipurskimo sistema lengviau isiurbia ora, tad kazkiek padideja galios.


Įpurškimo sistema oro nesiurbia, jei ką. Beje, skaičiau rimtą straipsniuką apie tuos sportinius filtrus -- išvada buvo tokia: 99% žaidimas su „sportiniais“ filtrais tėra žaidimas, kai variklis nifiga geriau netraukia, oras blogai išvalomas, krušliava su jų plovimais ir tepimais, negana to chebra dar ir nustatė, kad daugelis tų „tiuninginių“ filtrų orui buvo mažiau pralaidūs, neo originalūs oro filtrai :)

Cituoti:
Oro kieki reguliuoja oro srauto matuokle, tad per daug oro tikrai negauna


Oro matuoklė oro srauto ir kiekio nereguliuoja. Ji tik pamatuoja įsiurbtą oro kiekį. Tam ji ir vadinasi oro matuoklė.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2006, 09:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
man kazkada buvo taip: vaziuoji tarkim i nedidele ikalne kokia 3-4 saiba prie ~2000 aps/min. ir tada taip bliurkst ir nebevalyt ant tiek, kad tenka mesti i mazesnes pavaras ir ziauriai gazuoti. Sprendimas buvo pakeisti oro srauto matuokle, pasitaise kazkaip, bet paskui nustaciau kad toji pries tai buvusi matuokle ir su ja dabar vazineju - nulis problemu. Bet galiu pasakyti - arba kazkas su kuro sistema uzsikise, arba zvakes jau vos pramusa (uzkepusios), arba kazkokiu klaidu kompas prisigaudes ir kazkaip ne taip veikia...

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 11 Sau 2006, 15:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.12
Amžius:
39
Pranešimai:
109
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Octavia III (daily car)
Pro cee'd (wife's daily car)
E46 330 XI (snow fun)
Skype:
nerkae30
Edvinas rašė:
[Oro matuoklė oro srauto ir kiekio nereguliuoja. Ji tik pamatuoja įsiurbtą oro kiekį. Tam ji ir vadinasi oro matuoklė.
Tu bent esi ja ardes???Viduj stovi oro sklende, kuria daugiau ar maziau atidaro kompas.O ka tavo manymu ipurskimo sitema daro? 8)


Paskutinį kartą redagavo masta_killa 11 Sau 2006, 15:19. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 11 Sau 2006, 15:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.12
Amžius:
39
Pranešimai:
109
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Octavia III (daily car)
Pro cee'd (wife's daily car)
E46 330 XI (snow fun)
Skype:
nerkae30
Beje kokia "chebra" nustate, kad sportinis filtras maziau pralaidus.Kad oras tokiame filtre blogiau filtruojamas,tai sutinku.Beje kokia ten krusliava ji isplaut ir sutept?Aisku, jei bijoma rankas susitept. . . :D


StandartinėParašytas: 11 Sau 2006, 15:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.12.15
Pranešimai:
196
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E90 320d
masta_killa rašė:
Edvinas rašė:
[Oro matuoklė oro srauto ir kiekio nereguliuoja. Ji tik pamatuoja įsiurbtą oro kiekį. Tam ji ir vadinasi oro matuoklė.
Tu bent esi ja ardes???Viduj stovi oro sklende, kuria daugiau ar maziau atidaro kompas,va taip jei ka 8)


Taip esu. Ir dar, skirtingai nei tu, esu išsiaiškinęs kokiu principu ji veikia.

Tos sklendės joks kompas neatidarinėja, ją atidaro įeinantis oro srautas. Pagal tai kaip smarkiai ta oro sklendė atidaryta bei pagal įsiurbiamo oro temperatūrą kompas apskaičiuoja kiek oro buvo įsiurbta. Jei nulupsi viršutinę oro matuoklės dangtelį pamatysi ten tokį mandrą potenciometrą, pagal kurio varžą sprendžiama apie sklendės atsidarymą. Beje, būtent tas potenciometras dažniausiai ir pareina. Aišku dabar, kai susideda levas dujas ir jos sproginėja, tai kitokio tipo gedimai dažnesni :)

Beje, nežinau nuo kada, bet oro matuoklės eina išvis be sklendžių, nes sklendė šiaip yra blogis, kuris trukdo orui praeiti.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery