Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Rgs 2024, 06:36

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Bir 2009, 17:52 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti 318TDS
Pagaminimo metai: 1996
Variklis: 1,7
Degalai: dyzellinas

Problema/klausimas:
Tai va turiu tokią problemą. Prasidaręs oro filtro dėžę radau pribėgus tepalo... iš kur jis atsiranda - aišku... kaltas alsuoklis... bet kame čia problema? dėl ko taip vyksta?

p.s. buvo sukurta panaši tema... bet joje kalbama apie tarpinę, kad tepalas nebėgtų pro šoną....


StandartinėParašytas: 30 Bir 2009, 18:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
šeip savo tdsui geriau dažniau keisk oro filtrą ir mažiau bus to tepalo . aš va prieš savaitę keičiausi tepalus ir filtrus tai po filtru dėžė irgi buvo tepaluota šiek tiek. nežinau kas per š, bet daugumai tds'ų tokie simptomai yra , kad įsiurbimo kolektoriuj ir interkulery ir dar velniai žino kur, - visur būna šiek tiek tepaluota. turbina gal? daugiau nėra ką įtarti.
dar vienas variantas kad tepalo užpylimo dangtelis nėra sandarus ir pribėga ant oro filtro silikoninės tarpinės- ir jei filtras nėra įdėtas visiškai lygiai tai per šona gali privaryt tepalo ( panašus atvejis buvo man nutikęs, kai nusovė tepalo užpylimo kamštis ir visas variklio skyrius paskendo tepaluose- tai ir oro filtrui nemažai teko)

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 30 Bir 2009, 18:52 
  
 
 
na keisti, tai keisti... bet juk įsiurbiant orą... o jei kartu su tepalu, tai manau nelabai gerai ;D esu skaitęs, na čia apie TDI, kad kažkokia kepminė eina ar kažkas tokio... gal ir čia kažkas tokio turi būti? na esmė tokia, kad nusipirkau naują filtrą... ir gaila dėt, vėl liks toks kaip ankstesnysis... manau reikia biški aptvarkyt... :)
gal ką pasiūlyt turit? :)


StandartinėParašytas: 30 Bir 2009, 18:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
lordazz rašė:
na keisti, tai keisti... bet juk įsiurbiant orą... o jei kartu su tepalu, tai manau nelabai gerai ;D esu skaitęs, na čia apie TDI, kad kažkokia kepminė eina ar kažkas tokio... gal ir čia kažkas tokio turi būti? na esmė tokia, kad nusipirkau naują filtrą... ir gaila dėt, vėl liks toks kaip ankstesnysis... manau reikia biški aptvarkyt... :)
gal ką pasiūlyt turit? :)

kempinė ? :shock: . neteko girdėt. beje kiek laiko eksploatuoji mašiną ir ar eisi kada anksčiau keitęs oro filtrą- gal jis nekeistas visą amžinybę.

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 30 Bir 2009, 19:03 
  
 
 
na gal jis ir nekeistas... parvaryta neperseniausiai.... bet esmė gi tokia, kad tepalas patenka, tai per alsuoklį... o oro filtro keitimas, tai čia niekuo dėtas... http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Touring/Europe/318tds-M41/LHD/M/1996/february/browse/fuel_preparation_system/suction_silencer_filter_cartridge/ juk jis ateina per 12 detale... ir toliau nueina per 10.... o oras ateina per 7,6.... taip?


StandartinėParašytas: 30 Bir 2009, 19:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
Cituoti:
juk jis ateina per 12 detale... ir toliau nueina per 10.... o oras ateina per 7,6.... taip?
nu taip, bet aš nemanau ,kad įmanoma tą reikalą kažkaip sutvarkyti, - na įmanoma viskas, bet neapsimokės.
kiba alsuoklį pravalyt, bet kas iš to ? :roll:
gali būt kad nuosėdos susidaro nuo tepalo garų iš to alsuoklio, bet kaip tą patvarkyt?

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 30 Bir 2009, 19:20 
  
 
 
na velniažin... reiktų gal tepalą pakeisti... dar nekeistas... gal jis kažkiek dasidėtų... na bet ir ten jau kiek matyti ir toliau sutepta sistema... tai ją reiktų gal ardyt ir pravalyt visą?


StandartinėParašytas: 30 Bir 2009, 19:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
lordazz rašė:
na velniažin... reiktų gal tepalą pakeisti... dar nekeistas... gal jis kažkiek dasidėtų... na bet ir ten jau kiek matyti ir toliau sutepta sistema... tai ją reiktų gal ardyt ir pravalyt visą?

mano patarimas toks- išvalyk kiek valosi [pasikeisk fitrus, tepalus ir viskas bus ok - sakau , gal ten velniai žino kiek laiko nebuvo niekas nei keista nei tuo labiau valyta.

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 01 Lie 2009, 10:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.31
Amžius:
48
Pranešimai:
1111
Automobiliai:
2004 JEEP Grand Cherokee , Limited 4.7
Turbai paskutinioji ateina ;) ruoskis i turbo servisa , taupyk litus - minimum 500 paliksi , jei dabar nuvaziuosi , jei su uzsilenkusia turba iki 1000 eis ;)
siulau dabar vaziuot ;)
turbos resursai ~ 100.000 km +/- , pats mastyk kiek pramynei , kada tvarkei ;) kokius tepalus ir kas kiek keitei , kokiu rezimu tapke mynei , vnz nulek i servisa 10 lt uz diagnostika turbos paliksi prie to pacio ir paklausinesi kas prie ko ;)

_________________
netepsi - nevaziuosi / Советов не просить! У меня чувство юмора сильнее чувства жалости…


StandartinėParašytas: 01 Lie 2009, 15:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Pranešimai:
351
Miestas:
Berlin
Automobiliai:
330d 285ag 620nm.
Na kiek zinau kai tvarke vienas 2,5TDS tai is isiurbimo kolektoriaus tepala pyle, buvo prisikaupe jo.


StandartinėParašytas: 02 Lie 2009, 12:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.07
Amžius:
41
Pranešimai:
25
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E39
Nikas:
mazucius
justas_ rašė:
Na kiek zinau kai tvarke vienas 2,5TDS tai is isiurbimo kolektoriaus tepala pyle, buvo prisikaupe jo.

Gali buti tepaliniai ziedai jau mire... #-o

_________________
ex Audi 100 94' 2.6e avant
ex Audi 100 92' 2.3e sedan
ex Wv golf 84' 1.8 GTI 2 door
ex Omega B 2.5 td karavan
E36 coupe 92' 2.5 blokuoc
And Honda CBR 600RR 2004'
E39 530 avant


StandartinėParašytas: 02 Lie 2009, 18:02 
  
 
 
skaičiau, kad TDI varikliams, tai gali būti karterio alsuoklio kaltė... ventiliacijos vožtuvo. Ar čia toks yra? ar tai gali būti?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery