Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Vas 2025, 20:36

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Bir 2009, 22:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.13
Pranešimai:
74
Miestas:
VLN
Automobiliai:
ex GAZ-24 "Volga" :P

ex E34 524TD M21d24 89'
Edvardutis rašė:
taip supratau, kad dezes tokios pat tik motoru ausys skiriasi, pamegink suzinoti ar neitu prihalturint kaip nors su tu ausu apkeitimu taviskiam kebului, gal nuo savo buvusio motoro ar kaip nors, na pamastyk, matai kebulai skiriasi ir motoras siektiek kitaip stovejo. As asmeniskai kai keiciausi motora tai varikli atskyriau nuo dezes ir tada dejau kita motora i vieta, viskas atitiko, nes buvau pirkes taip pat nuo E34 kebulo :) manau niekaip kitaip nesuzaisi, tik taikyt ausis arba naujas kokias ausu vietas virint i kebula :) kardano ilginimas nemanau, kad butu i nauda :) cia taip liaudiskai patariau, bet kai masina nenauja tai ir primastyti galima, o gal kas ir deres ;)


Tvirtinimu vietas deja, nesumastysu, ishilginis stabilizatorius kliuna. Su mielu noru ausis kitas suburciau, bet kad nzn kur ir nuo lo ir kaip. be to jeigu igint ausis, tj ant ju dides apkrova ir galiluzti, perdidelis atstumas gaunasi... nusprendziau kita matora det (t.y. nuo E34 m21d24) ir maut ant jo mech. siurbli.


StandartinėParašytas: 07 Bir 2009, 23:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
gaila, kad negerai gavosi del to dabartinio motoro kur dejei, na gal pabandyk to E34 motoro ausis palygint prie to motoro, o gal jos nebus toli, nes motoras seip ir ant balkio pasideda beveik jei kas nutiktu :) mechaninis siurblys neproblema, bedu maziau bus su elektra, 4 forsunkes nebereiks, dar ziurint kaip su akseleratoriaus pedalu padarysi, seip tachometras tau jau nerodys ka valgo masinyte :)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 07 Bir 2009, 23:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.24
Amžius:
38
Pranešimai:
383
Automobiliai:
E34 524td 1990m mexanine
E34 525tds 1993m,automatine.
Jo su ilginimu daug problemu, o svarbiausiai balansuot rekia nes vibracija atsiras


StandartinėParašytas: 08 Bir 2009, 16:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.13
Pranešimai:
74
Miestas:
VLN
Automobiliai:
ex GAZ-24 "Volga" :P

ex E34 524TD M21d24 89'
viskas, radau ledini varianta, kas padarys su tuo motoru viska. Reikia ausis perdaryt, ir viskas atsistoja i savo vietas. Taip kad visi ateicia zinotu: tam kad imesta no E28 motora 524td reikia perdaryt ausis variklio, arba ilgint ir balansuot kardana. Su pravodke nieko burt nereikia, viskas pasilieka standarte, taip pat reikia tempti gazo trosa, o tam E34 numatyta galimybe standartinie vietoj, bus keiciamas pedalas.


StandartinėParašytas: 08 Bir 2009, 16:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
na o ka as tau sakiau, reikejo tik pamastyti ir ausys pacios i savo vieta dabar atsistos ;) kardano ilginimas nemanau, kad butu i nauda [-X o del gazo troselio nereikia keist jokio pedalo, tiesiog atjungi ta metaliuka nuo to varikliuko, kuris darbavosi su el. siurbliu ir tada maza skylute pertvaroj kvadratine pasidarai, istempi troseli su sarvu, su guma uzfiksuoji toj skylutej, ir jungi prie tu paciu pedalu, nes jie ant spiruokliu yra. Tada kiek spaudi tiek tempia troseli sarve ir keliasi apsukos :) Iskart pasakau tachometras rodys nesamones, arba visada bus virs 30l/100km, su apsukomis taip pat gali but problema, jos gali taip pat rodyt nesamones, butinai reikia rakto i skydeli nuo esamo motoro, tada ir motoro rida bus matoma ir apsukos atsigaus ;) viskas isbandyta ant 525 tds ;)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 08 Bir 2009, 16:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
beja ka rasiau yra kalbama apie mechanini siurbli su akseleratoriaus troseliu ;)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 08 Bir 2009, 16:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.13
Pranešimai:
74
Miestas:
VLN
Automobiliai:
ex GAZ-24 "Volga" :P

ex E34 524TD M21d24 89'
Edvardutis rašė:
na o ka as tau sakiau, reikejo tik pamastyti ir ausys pacios i savo vieta dabar atsistos ;) kardano ilginimas nemanau, kad butu i nauda [-X o del gazo troselio nereikia keist jokio pedalo, tiesiog atjungi ta metaliuka nuo to varikliuko, kuris darbavosi su el. siurbliu ir tada maza skylute pertvaroj kvadratine pasidarai, istempi troseli su sarvu, su guma uzfiksuoji toj skylutej, ir jungi prie tu paciu pedalu, nes jie ant spiruokliu yra. Tada kiek spaudi tiek tempia troseli sarve ir keliasi apsukos :) Iskart pasakau tachometras rodys nesamones, arba visada bus virs 30l/100km, su apsukomis taip pat gali but problema, jos gali taip pat rodyt nesamones, butinai reikia rakto i skydeli nuo esamo motoro, tada ir motoro rida bus matoma ir apsukos atsigaus ;) viskas isbandyta ant 525 tds ;)


Galiu tau pasakyt atradima. Tachometras gauna informacija apie apsukas is greiciu dezes, o spidometras is reduktoriaus. Gali ir nesideret ziurejau pagal pravoke ir tikrinau visus laidus kai ardziau, o pertvaroj jokiu skyliu daryt nereikia, reikia tik maza gumele pasikeist, be to darysiu kad viskas atrodytu mazdaug originaliai.


StandartinėParašytas: 08 Bir 2009, 16:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
na kai pasidarysi parasyk kaip kas gavosi, per kiek laiko planuoji susimest viska ir paleist motora i darba? ;) gal tu ir teisus del siu dvieju dalyku, bet ant tds buvo toks variantas, kad tachometras pradejo ir rodyt tik tada kai buvo prijunkta ta svirtele nuo gazo, kuri siejasi su el. siurbliu. O del apsuku isvis vejai buvo, tad skydeli motoro duomenu rakta toki zalia pasikeiciau ir viskas atsistojo i savo vietas ;) lauksim ziniu ;) sekmes ;)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 08 Bir 2009, 17:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.13
Pranešimai:
74
Miestas:
VLN
Automobiliai:
ex GAZ-24 "Volga" :P

ex E34 524TD M21d24 89'
Edvardutis rašė:
na kai pasidarysi parasyk kaip kas gavosi, per kiek laiko planuoji susimest viska ir paleist motora i darba? ;) gal tu ir teisus del siu dvieju dalyku, bet ant tds buvo toks variantas, kad tachometras pradejo ir rodyt tik tada kai buvo prijunkta ta svirtele nuo gazo, kuri siejasi su el. siurbliu. O del apsuku isvis vejai buvo, tad skydeli motoro duomenu rakta toki zalia pasikeiciau ir viskas atsistojo i savo vietas ;) lauksim ziniu ;) sekmes ;)


man tam reikia masina is kauno i vln vel permest, tai jai su litais viskas bus gerai, tai sekancia savaite turesiu pavizdini rezutata


StandartinėParašytas: 08 Bir 2009, 17:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
lauksim ziniu kaip viskas nusiseke ;)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 08 Bir 2009, 23:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.24
Amžius:
38
Pranešimai:
383
Automobiliai:
E34 524td 1990m mexanine
E34 525tds 1993m,automatine.
Laukiam :)


StandartinėParašytas: 28 Bir 2009, 00:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.13
Pranešimai:
74
Miestas:
VLN
Automobiliai:
ex GAZ-24 "Volga" :P

ex E34 524TD M21d24 89'
Taigi, mano masiniukas pagaliau atsigavo ir vazineja...

Daliu sanaudos ir perdarymai:

E28 variklis 524td - pragreztos skyles E34 ausims,
E34 524td variklio ausys
E34 524td karteris (E28 perplatus ir tepimo taskas is kitos puses.
E34 tepalo matuokle
E34 524 td kardano mova
E34 525i dezes kulisa
E34 oro filtro deze
E28 524td variklio pagalves
E34 524td temperaturos (spidometro parodymai), tepalo spaudimo davikliai.
Golfo II Diesel kuro filtras (nei vienas nei kitas standartiniai netiko, o sitas maunasi ant slangu, kuro pralaidumas tas pats, kaina dviguvai mazesne)

Sumoje toks remontukas atsistojo apie 1500 lt, jeigu neskaiciuoti kaikuriu momentu siaip realiai gavosi apie 1000 lt.

P.S.
Turiu dar klausima:
Ka siulote priburti su gazo trosu? nes E34 524 td pedalas eina ant potencionometro.
Be to kaip pasielgt su degancia purkstuko lempute? nes el. forsunkes nebera ir i filtra kondensato dacikas nera pajungtas.


StandartinėParašytas: 28 Bir 2009, 12:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.07
Amžius:
38
Pranešimai:
74
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
2xE46 320cD ir 320tD
holodkopf rašė:
Taigi, mano masiniukas pagaliau atsigavo ir vazineja...

Daliu sanaudos ir perdarymai:

E28 variklis 524td - pragreztos skyles E34 ausims,
E34 524td variklio ausys
E34 524td karteris (E28 perplatus ir tepimo taskas is kitos puses.
E34 tepalo matuokle
E34 524 td kardano mova
E34 525i dezes kulisa
E34 oro filtro deze
E28 524td variklio pagalves
E34 524td temperaturos (spidometro parodymai), tepalo spaudimo davikliai.
Golfo II Diesel kuro filtras (nei vienas nei kitas standartiniai netiko, o sitas maunasi ant slangu, kuro pralaidumas tas pats, kaina dviguvai mazesne)

Sumoje toks remontukas atsistojo apie 1500 lt, jeigu neskaiciuoti kaikuriu momentu siaip realiai gavosi apie 1000 lt.

P.S.
Turiu dar klausima:
Ka siulote priburti su gazo trosu? nes E34 524 td pedalas eina ant potencionometro.
Be to kaip pasielgt su degancia purkstuko lempute? nes el. forsunkes nebera ir i filtra kondensato dacikas nera pajungtas.

Potenciką išimi, lemputę ir išimi, aš taip dariau.


StandartinėParašytas: 28 Bir 2009, 13:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.13
Pranešimai:
74
Miestas:
VLN
Automobiliai:
ex GAZ-24 "Volga" :P

ex E34 524TD M21d24 89'
Evaldaz rašė:
Potenciką išimi, lemputę ir išimi, aš taip dariau.


O su gazo trosu ka darei? nuo kurio motoro dejai, ir kaip prie pedalo tvirtinai?


StandartinėParašytas: 28 Bir 2009, 13:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
Lempute degs visada kol neperdegs be el. forsunkes, kaip kolega sako isimk is skydelio ja ir viskas :) to "potenciko" niekam nereikia isimt, vargas ji ten imt lauk, pedalas su juo yra sujunktas tokiu geleziuku, kuris prisuktas 10 varzteliu ir imautas ant to "potenciko" sliciuko. Tai va arba ta varzteli nusuk ir ismauk, arba ta geleziuka visai isimk, tada ta puse pedalo liks be jokiu geleziu :) patarimas geriau atjungt ir viskas, o gal kada uzsimanysi el. siurbli idet ir vel bus bedos, kai reiks kito pedalo ieskot :) Troseli pajungi siektiek kairiau kaires spyruoklytes ant pedalo, kur isistato, ten turetu buti apvali skylute na tai va ir buri :) butum kada arciau Mazeikiu paieskociau to savo buvusio pedalo parodyciau kaip buvo prijungta ;) tikrai sumanysi.

Jei dar nesusigalvoji atjunk ta "potencika" sesk i auto spausk pedala iki dugno ir ziurek kuri vieta kairiausiai pedalo issikelia auksciausiai, va ten grezi skylute (seip turetu buti) ir su kokiu kabliuku jungi savo troseli. Viskas buvo taip pas mane ;) Sekmes

_________________
Future with BMW


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery