Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 18:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Bir 2009, 20:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
manau butu naudinga apie juos padiskutuoti vienoj temoj, nes kiek ieskojau paieskoje informacijos siek tiek yra,bet visa isbarstyta po visa foruma....kalbesim apie detale nr.1 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18


taigi mano beda :? ....sildymo-saldymo sistema masinoje dirba su niuansais...ijungus klima ir nustacius putima i visas 3 padetis, ora vesu pucia tik pro centrinius ortakius vesu,o i kojas silta...(klima uzstatyta +21)....paspaudus AUTO, pucia tik pro centrine konsole,visur kitur isvis nepucia, arba nejuntamai.....zinoma,pradejau nuo saugikliu-nieko blogo neradau, toliau prie "ezio" ketimas-nepadejo....isemiau klimos valdyma-viskas svaru,ventiliatorius ora traukia pro temperaturini davikli...na ka,prieinu prie elektromagnetiniu voztuvu....ijungus degima, numaudineju fiskute ir vel dedu-jokios gyvybes-klima visaip "stumdau": ir ant salcio ir ant karscio,deja elektromagnetai nesudirba....numaunu fiskute,ten ant elektromagnetu turim trys kontaktus: 1+, 2-,3-. Uzmaitinu nuo akumo tiesiogiai-klaksi abu-kaip ir dirba....darau isvada-NERA MAITINIMO....tikrinu ka turiu numautoje fiskuteje... 2- bei 3- abu ateina(jei taip galima sakyti,+pasiimu nuo masinos ir ziuriu ka daro tie "-"...abu rodo itampa apie 12.5, isjungus degima krenta....tai kiek mano elektriko zinios isvilko(o jos pas mane labai silpnos)....tai galvoju,jog tie elektromagnetai valdomi pastoviu "+" ir jiems paduodamas kai reikia "-", tik beda,kad pas mane nera to "+"....taigi ir klausimai: is kur ateina tas elektromagnetiniu voztuvu "+"? ir jei jis tikrai valdomas kaip as galvoju per "-", tai gal as jam ta pliusa galiu atvesti kita?....p.s.jei ka nusisnekejau,nebarkyt,elektra mano silpnoji vieta :wink:


StandartinėParašytas: 25 Bir 2009, 21:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
42
Pranešimai:
723
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E38 735 M62 97'
ex E39 520 M47 00' Touring
ex E34 530 M60 94
Nuspaudus Auto oras i salona patenka tik per centrines groteles. Centrines gorteles turi irgi silumos reguliatoriu. Jeigu esi nustates ant ekranele tarkim 21 silumos, o centrinese grotelese reguliatorius bus ant melynos padeties, tai per jas ir pus vesesni ora. Na bet jeigu nustatyta ant raudonos padeties, ir visvien pucia vesu ora, visu pirma reiketu pasiziuret troseli, einanti nuo groteliu reguliatoriaus, i pacia sklende. Mano atveju buvo nuluzes troso laikiklis, tiksliau troso sarvo laikiklis, o tokiu atveju pasukus reguliatoriu, judedavo ne trosas o pats sarvas ir sklendes nepasukdavo :) na tikiuosi supratai ;)

Trosa pasiziuret gali isemes magnetola arba atsidares bardacioka, ir nuemes sonine (kairei pusei) plastikine detale.


Paskutinį kartą redagavo runcikas 25 Bir 2009, 21:17. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 25 Bir 2009, 21:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.20
Amžius:
43
Pranešimai:
569
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525tds M51 98'
Skype:
oggiss
:-k

_________________
Turbo Diesel


StandartinėParašytas: 25 Bir 2009, 22:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
runcikas rašė:
Nuspaudus Auto oras i salona patenka tik per centrines groteles. Centrines gorteles turi irgi silumos reguliatoriu. Jeigu esi nustates ant ekranele tarkim 21 silumos, o centrinese grotelese reguliatorius bus ant melynos padeties, tai per jas ir pus vesesni ora. Na bet jeigu nustatyta ant raudonos padeties, ir visvien pucia vesu ora, visu pirma reiketu pasiziuret troseli, einanti nuo groteliu reguliatoriaus, i pacia sklende. Mano atveju buvo nuluzes troso laikiklis, tiksliau troso sarvo laikiklis, o tokiu atveju pasukus reguliatoriu, judedavo ne trosas o pats sarvas ir sklendes nepasukdavo :) na tikiuosi supratai ;)

Trosa pasiziuret gali isemes magnetola arba atsidares bardacioka, ir nuemes sonine (kairei pusei) plastikine detale.


na kad ne taip...kiek skaiciau temu panasiu(beto ir pats nepirma bmw turiu), tai auto paspaudus ta temperatura ir palaikoma kuri nustatyta displejuje(ir palaiko per putima i kojas,langa...),o tas centrineje konsoleje yra nepriklausomas ir valdomas atskirai tavo minetu troseliu....pvz.uzsiduodu vasara zema temepratura 16,bet noriu,jog i veida pustu siltesni, ar net silta ora, tai ant centrines konsoles ratuka pastatau per viduri ar net ant raudono, bet visur kitur pucia salta ora,koki nustaciau pageidaujama displejuje....pagal tavo aprasyma,tai nesamone gaunas: paspaudi auto,ir gaunasi ne auto,o tik putimas viena kriptim i veida,ir koks cia auto, jei oro temperatura dar poto reikia ratuku reguliuoti :lol: p.s. siaip man viskas jau kaip ir aisku, reikia tuos elektromagnetinius voztuvus paleisti,nes jie pas mane nedirba siuo metu....mane domina ju elektrinis valdymas ir kokiu budu valdomi-kaip ir is kur paduodama srove. jiems...


StandartinėParašytas: 26 Bir 2009, 00:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
42
Pranešimai:
723
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E38 735 M62 97'
ex E39 520 M47 00' Touring
ex E34 530 M60 94
Pries keles dienas teko tvarkyt varikliuka, kuris sklendes darineja. Tad toks pastebejimas. Kuomet ijungi putima i kojas, varikliukas atidaro sklende, kad putimas vyktu i apacia. Nuspaudus Auto, varikliukas sklende uzdaro (kiek sndariai uzdaro nzn, bet ranka nelabai jau jauciasi, kad pustu), ir putimas nukreipiamas per centrines groteles. Faktas tas, kad tai neisgalota ir pan.

Pats rasai, kad i kojas pucia silta, o per centrine - vesesni, tai ir parasiau del ko taip gali buti.

Elektromagnetiniai voztuveliai kiek suprantu turetu reguliuot antifrizo padavima i vidini radiatoriu-peciuka. Tad jei jie neveiktu, jokio silumos putimo i salona nebutu visai. Ir ju veikima itakoja tai, kokiios temperaturos pageidauji salone.


StandartinėParašytas: 26 Bir 2009, 09:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.25
Amžius:
40
Pranešimai:
1510
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Pižo 307SW
pas mane kitaip, tarkim reikia kad pustu +20 ant auto padeties, tai pucia i veida i kojas ne. pastatome +22 ir daugiau, pradeda pusti ir i kojas.


StandartinėParašytas: 26 Bir 2009, 09:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
runcikas rašė:
Pries keles dienas teko tvarkyt varikliuka, kuris sklendes darineja. Tad toks pastebejimas. Kuomet ijungi putima i kojas, varikliukas atidaro sklende, kad putimas vyktu i apacia. Nuspaudus Auto, varikliukas sklende uzdaro (kiek sndariai uzdaro nzn, bet ranka nelabai jau jauciasi, kad pustu), ir putimas nukreipiamas per centrines groteles. Faktas tas, kad tai neisgalota ir pan.

Pats rasai, kad i kojas pucia silta, o per centrine - vesesni, tai ir parasiau del ko taip gali buti.

Elektromagnetiniai voztuveliai kiek suprantu turetu reguliuot antifrizo padavima i vidini radiatoriu-peciuka. Tad jei jie neveiktu, jokio silumos putimo i salona nebutu visai. Ir ju veikima itakoja tai, kokiios temperaturos pageidauji salone.


bet tu logiskai pagalvok,kokia cia auto funkcija tada jei ora pucia tik per centrine konsole ir beto kam tas auto jei centrinei konsolei net nesvarbu kokia temperatura nustatyta displejuje, nes ji vistiek pus tai kas bus nustatyta ratuku-troselio pagalba....kam tada tas auto isvis reikalingas?-jei paspaudi auto,o dar poto reguliuojiesi ratuku, kur net laipsniai nesurasyti ir turi zaisti,kol pagausi norima temperatura....p.s.paieskoje radau, kad sugedus ar panasiai tiems elektromagnetiniams voztuvams sistema gali keistai dirbti, nors pas mane siluma ir pucia,bet faktas kaip blynas,jog elektovoztuvai nesudirba isvis,nes nera "+"....sis daiktas mane labiausiai domina


StandartinėParašytas: 26 Bir 2009, 11:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
stasietis rašė:
pas mane kitaip, tarkim reikia kad pustu +20 ant auto padeties, tai pucia i veida i kojas ne. pastatome +22 ir daugiau, pradeda pusti ir i kojas.


kazkas tokio ir turi buti...o tarkim jei sumazinsi temperatura iki tarkim 16 irgi turi pradeti pusti ne tik pro centrine konsole, bet ir kitur


StandartinėParašytas: 26 Bir 2009, 11:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.25
Amžius:
40
Pranešimai:
1510
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Pižo 307SW
nu kai padarau 16 tai pucia vistiek i veida... Gal cia taip turi buti, saldo virsutine dali, o kai ziema pvz daugiau silumos duodi tai sildo jau ir kojas....idomu butu suzinoti kaip pas kitus veikia "auto" f-ja


StandartinėParašytas: 26 Bir 2009, 12:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
stasietis rašė:
nu kai padarau 16 tai pucia vistiek i veida... Gal cia taip turi buti, saldo virsutine dali, o kai ziema pvz daugiau silumos duodi tai sildo jau ir kojas....idomu butu suzinoti kaip pas kitus veikia "auto" f-ja


bet nelogiska,sutik...tai vasara kojom tipo nesilta,o tik ziema salta :) ...beto, visi gi zino,jo salto oro(kondiko ar klimato kontroles) putimas turi buti i kazkur kitur ir kuo maziau tiesiogiai i zmogu( del persalimo),o dabar gaunas jog dauguma vazineja tik su kondiku,nes elektronine klimato kontrole neveikia,nes tai ka uzstatai displejuje esmes mazai turi, kol nepasuksi ratuko-troselio,ir ora pucia tik i veida, tai kokia cia elektronine klimato kontrole?-cia kondicionierius tik :lol: nes klimato kontrole tuo ir pranasense,jog ji palaiko uzduota temperatura ir nedaro dideliu oro srautu, del to ir sakoma,jog su paprastu kondiku lengviau persalti nei su elektronine,nes ji kaip ir protingiau viska daro,o siuo atveju ji nieko nedaro,cia tas pats kas su masinoj su paprastu kondiku nusistatau jog pustu i veida ir sukineju ratuka(silta-salta), tai cia tokia bmw auto funkcija gaunas #-o as tai mastau taip,jog auto funkcija turi pusti veja visur tam tikru srautu,bet tikrai ne pro viena vieta visas srautas eiti turi...po vakar krapstimo pas mane dabar jei masinoj yra apie 20 laipsniu tai nuspaudus auto veja pucia minimaliai(3 pagaliukai) jei tik pradedu didinti arba mazinti temp.zenkliai-pradeda pusti visur(i veida, i kojas,i stikla...)greitis padideja iki 5-8 pagaliuku,nusistovejus uzduotai temperaturai-vel 3-4 pagaliukai....kaip ir viskas tenkina, tik dar tie "kiausiai" mano nedirba #-o


StandartinėParašytas: 26 Bir 2009, 12:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.25
Amžius:
40
Pranešimai:
1510
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Pižo 307SW
as darau taip: spaudziu auto, po to spaudziu putima i kojas ir veida...o visa kita- temperatura ir putimo greitis reguliuojasi automatiskai. Kiausiukai reikalingi kad pamaisytu puciamo oro temperatura ir kazin kaip jie susije su sklendziu darinejimu?


StandartinėParašytas: 26 Bir 2009, 13:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
stasietis rašė:
as darau taip: spaudziu auto, po to spaudziu putima i kojas ir veida...o visa kita- temperatura ir putimo greitis reguliuojasi automatiskai. Kiausiukai reikalingi kad pamaisytu puciamo oro temperatura ir kazin kaip jie susije su sklendziu darinejimu?


as jau irgi nesuprantu,kaip cia turi veikti,nes ziuriu pas visus vis skirtingai :lol: ...svarbu,jog tenkintu ir tiek,siuo metu mane viskas tenkina klimoj, bet tie kiausiukai nedirba...tai si gedima ir noriu pasalinti kazkaip #-o ,nes jauciu ateis ziema ar kazkas kada ju darbas reikalingas, tada as pajusiu pasekmes....


StandartinėParašytas: 26 Bir 2009, 13:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.25
Amžius:
40
Pranešimai:
1510
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Pižo 307SW
o tu nebandei ju imti lauk ir ardyti?? Kazkur skyrelije "pasidaryk pats" skaiciau kaip arde, E36 berods, kiausiukus. Gal pas tave stringa?? :roll: Reikes pas save paziureti kaip tie kraneliai veikia...


StandartinėParašytas: 26 Bir 2009, 18:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
stasietis rašė:
o tu nebandei ju imti lauk ir ardyti?? Kazkur skyrelije "pasidaryk pats" skaiciau kaip arde, E36 berods, kiausiukus. Gal pas tave stringa?? :roll: Reikes pas save paziureti kaip tie kraneliai veikia...


matai,jie pas mane nestrigo ar pan.duodant nuo akumo tiesiogiai abu klaksi ,bet iki ju nera matinimo....bet siandien radau beda :lol: ,ejau pagal tuos laidus ir vienoj vietoj radau nuluzusi mano mineta "+"....taigi sujungiau,sulytavau ir kiausai pradejo dirbt [-o<.....dabar tik pasitiklinimui,kaip jie turi dirbti? ar kazkurio momentu suklakseti ar pastovei?,nes siuo metu pas mane jie klaksi mazdaug 1-2sek.intervalais....ar tai normalu?


StandartinėParašytas: 26 Bir 2009, 20:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
normalu


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery