Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 11 Vas 2025, 20:48

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Bir 2009, 00:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1993
Variklis:M50B20TU
Degalai:benzinas

Problema/klausimas: sveiki,susiduriau su tokia problema,padraskiau gerai auto,kaip ir tikėjaus trūko priekinė stabdžių vair. pusės žarnelė,taigi nieko nelaukęs ją pasikeičiau,galvojau,galvojau,bet taip ir nesugalvojau per kurį galą tie stabdžiai orinasi? dasipyliau skysčio,tai pedalas tik iš antro paspaudimo spaudžiasi,taip "~" maždaug kaip turėtu...pirmą kartą spaudžiant nusispaudžia daugiau,nei pusė pedalo...suprantu,kad juos reikia nuorint,tai toks ir klausimas-Kaip?

dekoju iš anksto.


StandartinėParašytas: 21 Bir 2009, 00:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.16
Amžius:
60
Pranešimai:
180
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
bmw 530 d, 2000 m,
X 3 2005m
ex. 316, MB, 318,324,525tds
Na, ant stabdziu cilidriuko yra toks varztelis, panasus i tepimo taska. Reikia tureti buteliuka su skysciu: ant to varzciuko uzmauni slangele ir kita gala ikisi i buteliuka su stabdziu skysciu (kad nepritrauktu oro). tada uzpumpuoji stabdzius iki to, kol pedalas lieka virsuij. Tada vienas laiko paspaudes pedala, o kitas atsuka nuorinimo varzteli, kai pedalas nukrinta zemyn, uzverziamas varztelis ir procedura kartojama. Tik dabar niekaip neateina i galva (velus metas :D ), ar reikia pradeti nuo toliausio tasko, ar nuo arciausio. Lyg nuo arciausio. Pr. kairys, pr. desinys, kairys galinis ir desinys galinis..
Jei teisingai supratau, lyg ta norejai suzinoti.


StandartinėParašytas: 21 Bir 2009, 01:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
nuo toliausio pradedama :)
o siaip visa procedura labai issemiai ir teisingai aprasyta Kranklio :wink:

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 21 Bir 2009, 11:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
kranklys rašė:
Na, ant stabdziu cilidriuko yra toks varztelis, panasus i tepimo taska. Reikia tureti buteliuka su skysciu: ant to varzciuko uzmauni slangele ir kita gala ikisi i buteliuka su stabdziu skysciu (kad nepritrauktu oro). tada uzpumpuoji stabdzius iki to, kol pedalas lieka virsuij. Tada vienas laiko paspaudes pedala, o kitas atsuka nuorinimo varzteli, kai pedalas nukrinta zemyn, uzverziamas varztelis ir procedura kartojama. Tik dabar niekaip neateina i galva (velus metas :D ), ar reikia pradeti nuo toliausio tasko, ar nuo arciausio. Lyg nuo arciausio. Pr. kairys, pr. desinys, kairys galinis ir desinys galinis..
Jei teisingai supratau, lyg ta norejai suzinoti.

na beveik viską supratau,tik su tais taškais neaišku,taprasmę nuo toliausio taško,tai nuo galinių ratų pradėt reikia,ir kiekvieną ratą atskirai orint?


StandartinėParašytas: 21 Bir 2009, 12:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
taip, pradedama orinti nuo galinio dešinio rato, po to Gk, Pd ir Pk ratai. netgi nebūtina atsukinėti/priveržinėti to nuorinimo varščiuko, tiesiog mauni permatomą šlangelę ant nuorinimo ventilio kitą galą panrdinęs į stbdžių skysčio butelį ir kox draugas tegul minko pedalą- pamatysi kaip iš to šlangelio išvarys purvinas skystis su nuosėdom. pedalas minkomas iki tol kol nebebus burbuliukų vamzdelyje. tada nenumovęs šlangelės užverži ventilį ir varai prie sekančio rato.
o kitas būdas jei pompuoti pedalą- tai tada net nereikia šlangelės- nebent tik tam kad neapsitaškyt stabdžių skysčiu. vienas pumpuoja pedalą- kai užsipumpuoja - stipriai laiko pedalą, o tu atsukiki vos vos nipeliuką ir staigiai užverži. kartoji iki kol per nipelį varys tik skystis be burbulų.

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 21 Bir 2009, 12:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
aišku,didelis dėkui padėjusiems :)
beje keičiau kolkas tik vieną žarnelę,ir tas ratas stabdo,tai gal užtenka ji tik nuorint? ar visus būtina?


StandartinėParašytas: 21 Bir 2009, 13:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
nu nzn, kaip reik, bet aš jei atjungiu tik kokį vieną vamzdelį tai tik tą vieną ir nuorinu, po to patikrinu kaip dirba pedalas, - ir jei neminkštas tai taip ir palieku, o šeip jei jau trūko šlangelė viena pas tave tai ir antrosios stovis toks pats, pasikeisk ir antrą jei ji patrūkinėjusi, ir galines apžiūrėk jei diskiniai stabdžiai, ir pasikeisk pinai visos sistemos skystį- ramiau ant dūšios bus, skysčio litras iki 12lt kainuos. ten per keletą metų tiek nuosėdų susirenka....

ant švirkšto mauk žarnelės galiuką ir išsiurbk visą skystį esantį bakelyje - pripilk naujo o tada jau orink sistemą ir stebėk kad bakelyje visada skysčio būtų , nes kaip tik užorinsi sistemą :D

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 21 Bir 2009, 13:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
nu kolkas tik priekinęs keisiu,tą kur pratrūko buvo nudilinta vienoj vietoj,tai jau buvau iš anksto šlangelęs susipirkęs,matai ten briedas kažkoks kur ankščiau turėjęs tą mašina keitė šlangelęs ir nesumovė į vietą,tai ir tabąlavo ir trinėsi į stupicą...vat ir prasitrynė galutinai,kitos viskas ok,dėl visąko dar kitą priek. pasikeisiu.dėl nuosedų,tai įsivaizduoju...
gal yra minčių kaip tuos ventylius lengviau atsukt? nes nepasiduoda taip lengvai..


StandartinėParašytas: 21 Bir 2009, 13:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
ventilius iš pradžių sujudink sukdamas su užmaunama galvute, o tik po to su rakteliu (patogiau su spec raktu kuris turi išpjovą pro vamzdelį prakišti), nes kitaip nužindysi briaunas iki apvalių.

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 21 Bir 2009, 14:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
sujudinau,sukau-nusisuko,tada užmoviau galvutę,sukau-lužo #-o #-o kita suportą dėt,ar tą skilutę išgrežt ir bandyt naują įsukt?
kaip nemėgstu darbų su tais stabdžiais,nes viskas būna prikepę ir nenori atsisukt :evil:


StandartinėParašytas: 21 Bir 2009, 15:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
nu jo nepaisekė - :mrgreen: , juokas juokais, bet geriau pirk kitą dėvėtą suportą ir paprašyk kad pardavėjas vietoj atlaisvintų nipeliuką, nes ir vėl gali tokį patį nupirkti.
penktadienį vienai mašinai keičiau visus diskus ir kaladėles, tai iš 8 kreipiančiųjų 2 buvo u=rudijusios ir neslankiojo... . 1 iš jų vapsče nusukau ir puse kreipiančiosios liko suporto rėmelyje :shock: :shock: . nu galvojau žopa konkreti, grežiojom ir iškalinėjom kokias 2-3 valandas, bet pavyko jį išprašyti ir viskas buvo sutvarkyta :) . o matai ,jei išgrežinėsi suporto nipeliuką - tai bijau, kad tau leis skystį - nes gali pažeisti patį suportą - labai tikėtina. pirk kitą - paspaudus jo cilindriuką pro žarnelės angą turi bent šiek tiekmišlašėti skysčio- nenupirk sauso.

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 21 Bir 2009, 16:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
nu matai stabdžiai skaudžiausia vietą...karšta-šalta+vanduo ant karšto,tai ten keli metai ir tos detalės nori nenori rudyja/kepa...nu jo aš galvojau apie kitą,nes tas kažkoks neaiškus,stabdydavo biški,db tai išvis gal kad nenuorintas,tai pravažiavau kokius 5km grįžtant jaučiu,kad mašina konkrečiai stabdo...diskas neraudonas,bet su kitais palygint daug karštesnis,žodžiu pasikeist suportą ir tada bandyt visus stabdžius orint...jau prasikeikt baigiu,tik pasikeičiau ABS daviklius,atsigavo ABS galvojau pagaliau normalus stabdžiai bus,nea dar žarnelės.... #-o


StandartinėParašytas: 21 Bir 2009, 17:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Gali pradzioj nuorinti tik ta viena rata kur slangele keitei. Jei po nuorinimo pedalas stoves vietoje ir stabdant masinos netampys i sonus tai ir nereiks visu ratu orinti o jei anksciau paminetos problemos bus tada reik pilnai visa sitema nuorinti pradedant nuo tolimiausio rato.


StandartinėParašytas: 21 Bir 2009, 18:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
tą ir esmė,kad to rato suporto,tas ventyliukas ir nulužo.....


StandartinėParašytas: 22 Bir 2009, 16:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Tada nusisimi ta suporta ir isgrezi nuluzusi nuorinimo varzteli, arba kaip minejai kad tas culindriukas ne kaip veikia pakeisk kitu.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery