Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 08:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Geg 2009, 12:39 
  
 
 
O nebus ta "reaktyvine" Nr.4? Krastoje ji vadinasi "Svirtis integralinė" :)
As tai atspausdinciau is bmwfans.info ta paveiksliuka ir nuvaziaves pas juos su tais 2 lapukais paprasyciau parodyt. Nes kai tau prades telefonu aiskinti, tai klausimas ar suprasi apie kuria kalba.. :)


StandartinėParašytas: 16 Geg 2009, 20:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
Reikės nuvažiuoti ir išsiaiškinti, nors pagal mane tai ir bus tos galinės traukės, vadinamos reaktyvinėmis, nes šiandien klibinau ratą, tai jautėsi jose bildukas :)

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 17 Geg 2009, 00:47 
  
 
 
Reaktyvine traukes buna isislgai kebulo ir dazniausiai galineje pakaboje.


StandartinėParašytas: 17 Geg 2009, 01:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.05
Amžius:
53
Pranešimai:
39
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 520D 2001
isw rašė:
Reaktyvine traukes buna isislgai kebulo ir dazniausiai galineje pakaboje.


Butent. Reaktyvines yra isilgo veikimo traukes. (reaktyvinis veikimas yra i prieki varantis). Tie meistrai matyt is didelio rasto isejo is krasto. Gal turejo omeny virsutines galines traukes (vadinamus bumerangus), arba tiesias galo priekyje stovincias traukes. Turetum pasitikslint, kad su pirstu parodytu. Nes pagal ceki matosi-kad tai nera tas servisas, kur butu uzdrausta prie masinos prieiti, kol jai vaziuokles diagnostika daroma :)


StandartinėParašytas: 17 Geg 2009, 16:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
Galvojau, kad bus paprasčiau :) todėl nelindau :) šiaip dar sakė, kad žmonės drambliais vadina ar kažkas panašaus :D

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 17 Geg 2009, 19:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.14
Pranešimai:
576
Automobiliai:
E39 523i 1997m
prie topacio kur vln nebrangiai ir kokibiskai iskratytu prie ki ir gala E39?


StandartinėParašytas: 17 Geg 2009, 20:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
Galinės traukės buvo tikrai pavargusios :) tik dabar dar vienas klausimas, priėjau prie girgžduko, pasidariau "sjomnika", tik į kurią jis pusę išsitraukia??? :oops:

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 17 Geg 2009, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.05
Amžius:
53
Pranešimai:
39
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 520D 2001
Vidma rašė:
Galinės traukės buvo tikrai pavargusios :) tik dabar dar vienas klausimas, priėjau prie girgžduko, pasidariau "sjomnika", tik į kurią jis pusę išsitraukia??? :oops:


Pirmo paveikslo detale nr2( plaukiojantis sarnyras) issitraukia link masinos priekio, bet reik pradzikoj fiksacini zieda iskalt (detale nr3)


StandartinėParašytas: 17 Geg 2009, 22:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
Žiedą išėmiau, bet vistiek neišeina lauk :( imsiu visa galą ir vešiu kad ant preso išspaustų :(

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 17 Geg 2009, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.05
Amžius:
53
Pranešimai:
39
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 520D 2001
gali megint kazkiek pakaitint. vistiek sena teks ismesti. pakaitinimas padeda


StandartinėParašytas: 18 Geg 2009, 00:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
Tiek jau to :) tegu išpresuoja ir supresuoja atgal, nes pats gražiai nesupresuosiu :) tik dabar dar viena problemėlė, neištraukiu rankinio troso iš korpuso... any ideas???
Paveikslėlis
pažymėjau, kurioje vietoje neišsitraukia :(

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 18 Geg 2009, 00:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Jokiu mandrybiu, grubi jega, trauki kol isitrauks, gali pradziai su kirstuku siek tiek isjudint nuo korpuso, o paskui geros reples, sukioji ir trauki.


StandartinėParašytas: 18 Geg 2009, 00:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
Kaliau per trosą, įkišęs strypelį, bet neina vistiek. Teks bandyt per pačio šarvo galą su kirstuku, taip??? Bet trosas tai kaip ir geras, nesinorėtų sugadinti #-o

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 18 Geg 2009, 11:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Vidma rašė:
Žiedą išėmiau, bet vistiek neišeina lauk :( imsiu visa galą ir vešiu kad ant preso išspaustų :(


Su savo gamybos sjomnikais truputi reik pavargti, bet imanoma pakeisti. Pirmoje eileje reikia istraukti to sarnyro vidurius lauk nes visa traukiant is karto skersuojasi ten viskas ir sunkiai issiimineja. Sarnyro ta vidine daly kur obuolys yra reikia traukti i masinos gala, istraukus ji lauk nukirsti su kirstuku skarda ant kurios apsaugine guma dedasi taip lieka plokscias pavirsius ir daug lengviau isitrauks su presavimo varztu. Isiminejant visa kelma tai dar ir su granatos isimimu turetum pavargti, ten reikalingas spec. yrankis kad ja ispresuoti, jei ja bandysi su kuvalda isimineti tai nemaza tikimybe kad veliau dar ir guoli reiks pasikeisti.


StandartinėParašytas: 18 Geg 2009, 18:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
Atlikta :) "Pas Vilių" išpresavo, supresavo už 5 litus :) Reaktyvinėmis jie vadina galines traukes :) Pusašį atjungiau nuo reduktoriaus, todėl nereikėjo atsukinėti guolio. Kas dėl "sjomnikų", tai viską dariau labai panašiai, tik kad orinio pistoleto neturėjau, ar kaip jį čia pavadinti :) Jėgos smuginės neužteko, todėl neišsiėmė.
Labai ačiū visiems patarusiems, ypatingas dėkui Arunas B

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery