Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lap 2024, 23:06

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 175 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Geg 2009, 00:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.05
Amžius:
46
Pranešimai:
115
Automobiliai:
ex E39 530d
ex e65 735
ex M5 E39
e53 m62tub44
Seteris rašė:

Galbut JAV kiti reikalavimai, arba lempos idetos ne gamykloje o aftermarket.

pas mane 2001m ir pagal kebulo nr maciau,kad jau gamykliskai buvo su ksenonais.Tai ka man tada taip iseina reikia visa ta apiplovimo sistema instaliuot,nes,matai kazkas sugalvojo ta 'istatyma'?


StandartinėParašytas: 16 Geg 2009, 11:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
angelas_ rašė:

Viena policija be VKTI negali. Policija neturi galimybiu nustatyti ar masina del idetu xenonu yra techniskai netvarkinga, kadangi zmogus turi galiojanti technine apziura.


Policija gali. paziuri kokia raide yra ant lempos, t.y. turi sarasa specialiaus zymejimo, jeigu nera atitinkamu raidziu, kurios isduoda ar lempa buvo gamykloje pritaikyta xenon zibintams ar ne, tada gali tave laisvai nubausti.


StandartinėParašytas: 16 Geg 2009, 12:44 
  
 
 
Le Dainius rašė:
Policija gali. paziuri kokia raide yra ant lempos, t.y. turi sarasa specialiaus zymejimo, jeigu nera atitinkamu raidziu, kurios isduoda ar lempa buvo gamykloje pritaikyta xenon zibintams ar ne, tada gali tave laisvai nubausti.


Ant protokolo nepasirasai arba parasai kad nesutinki, nes pas tave paprastos lemputes. Grizti namo, isemi xenonus, pasikeiti dangteli (jeigu neoriginalai xenon buvo ir dangtelis pragreztas), isidedi paprastas kaitrines Philips BlueVision lemputes ir paduodi i teisma. Garantuotai laimesi :) O teisme gali drasiai aiskint kad nezinau kas policininkams sove i galva ir del kol jie BlueVision lemputes sumaise su xenon. :)

P.S. Be to, Kaune man atrodo pats maciau policijos masina su kitaiskais xenon. Svarsikai... :mrgreen:


StandartinėParašytas: 16 Geg 2009, 12:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.18
Amžius:
43
Pranešimai:
417
Miestas:
CH
Automobiliai:
ex E39 M5 `99
Tesla P90D Ludicrous `15
mindat rašė:
pas mane 2001m ir pagal kebulo nr maciau,kad jau gamykliskai buvo su ksenonais.Tai ka man tada taip iseina reikia visa ta apiplovimo sistema instaliuot,nes,matai kazkas sugalvojo ta 'istatyma'?


Matyt JAV nera reikalavimo ksenoninems lempoms montuoti apiplovimo iranga. Esam ES valstybe ir laikomes tam tikru reikalavimu, jei nori maziau rupesciu, tai perki masina Europoje.


StandartinėParašytas: 16 Geg 2009, 12:53 
  
 
 
Va, apie reikalavimus Europoje:

Cituoti:
Vertical Aim Control

Since 1998 the ECE-Regulation R48 requires the compensation of vehicle inclination caused by different loading conditions. The purpose of this regulation is on one hand to avoid glaring of oncoming traffic and on the other hand to ensure an optimum range of illumination. For Halogen headlamps it is allowed to realize this vertical aim control (VAC) as manual controlled, whereas an automatic VAC is required for Xenon headlamps. For this reason Automotive Lighting offers three types of VAC:

Manual Vertical Aim Control

This type of VAC is required for Halogen headlamps. The driver uses a rotary or slide switch to adjust the headlamps according to the tilt of the vehicle. Therewith an extreme vehicle inclination is compensated. For manual levelling, electric motors (VAC 3rd generation) that are produced by Automotive Lighting in Reutlingen, Venaria, Malaysia and Sosnowiec, are used as actuators. This VAC 3 is a standard component and is integrated inside the headlamp.

Automatic Vertical Aim Control

Due to their increased brightness, an automatic vertical aim control is required in the case of Xenon headlamps. First, axle sensors detect the angle of the chassi. An electronic control unit (ECU) that calculates the vehicle´s tilt, and compares this with the predefined value. Positioning motors that maintaim the correct headlamp setting. Automotive Lighting offers two different equipment levels:

- Static Automatic Vertical Aim Control

Any changes in the vehicle tilt caused by changes in loads are compensated in order to fulfil the headlamp vertical aim control regulations. The lifetime of the positioning elements is extended relatively to the manual headlamp vertical aim control.

- Dynamic Vertical Aim Control

In addition to legal requirements, changes in the vehicle´s tilt by accelerating or deccelerating can be compensated with a dynamic vertical aim control. Particularly in full brake application, the vehicle can incline at 1,5° to the front. In this critical situation the range of illumination of the road decreases dramatically starting from 100m to less than 40m. An immediate movement of both headlamps 1,5° upwards keeps the range of illumination on its original length. In this case the headlamps must be moved much faster than for static automatic leveling. The required dynamic can only be fulfilled by a stepper motor.


Cituoti:
Legal instructions about headlamp cleaning systems

Since 1996 headlamp cleaning systems are required by lag for headlamps with Xenon-light in Europe. (ECE 45 and ECE 48). In Japan these regulations will be adopted from 1st January 2006. Up to this time, vehicles can be introduced in the market without headlamp cleaning systems. Merely in the regions NAFTA and Mercosur, there are no legal requirements for headlamp cleaning systems. If they are integrated optionally, they must correspond to the regulation SAE J2111. (This regulation fits ECE R45).
The most important legal requirements in Europe:
- are required for low beam
- require a water supply for at least 25 cleaning cycles
- require cleaning efficiency of at least 70% on one headlamp which is soiled
up to a grade of remaining 20% of the original flux
- assume that during operation a maximum area of the low beam of 20%
may be covered
- ensure operation in a temperature range from -35°C up to 80°C with
allowances for freezing
- require the warranty of function of the headlamp cleaning system up to a speed of 130 km/h


Paimta is:
http://www.al-lighting.de/index.php?id=988
http://www.al-lighting.de/index.php?id= ... =enype%3D0


StandartinėParašytas: 16 Geg 2009, 12:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.18
Amžius:
43
Pranešimai:
417
Miestas:
CH
Automobiliai:
ex E39 M5 `99
Tesla P90D Ludicrous `15
Nu tai kaip ir issiaiskinom, Europoje apiplovimas jau nuo 1996 metu eina kaip reikalavimas ksenonams, Japonijoje 2006, o JAV ir kitur - be apribojimu. Taip, kad automobiliams is JAV papildoma kliutis praeinant TA yra neatitinkantys reikalavimo ksenonai be plovimo irangos.


StandartinėParašytas: 16 Geg 2009, 20:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
angelas_ rašė:

Ant protokolo nepasirasai arba parasai kad nesutinki, nes pas tave paprastos lemputes. Grizti namo, isemi xenonus, pasikeiti dangteli (jeigu neoriginalai xenon buvo ir dangtelis pragreztas), isidedi paprastas kaitrines Philips BlueVision lemputes ir paduodi i teisma. Garantuotai laimesi :) O teisme gali drasiai aiskint kad nezinau kas policininkams sove i galva ir del kol jie BlueVision lemputes sumaise su xenon. :)

P.S. Be to, Kaune man atrodo pats maciau policijos masina su kitaiskais xenon. Svarsikai... :mrgreen:


cia jau kitas klausimas del to kaip jie isiaiskina ar ten xenon zibintai ar ne. Fotografija ar filmuota medziaga butu kaip irodymas. Pas mane 15tukst kelvinu xenon, tai manau teisme tikrai irodytu, o va jei 4300 ar 5000k tai sviecia panasiai kaip visos ala zenon.


StandartinėParašytas: 16 Geg 2009, 21:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
Le Dainius rašė:
Pas mane 15tukst kelvinu xenon,

ir kaip? ar isvis sviecia? tai kiek ten liumenu, jau maziau nei kaitrinese tikriausiai.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 16 Geg 2009, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.05
Amžius:
46
Pranešimai:
115
Automobiliai:
ex E39 530d
ex e65 735
ex M5 E39
e53 m62tub44
Seteris rašė:

Matyt JAV nera reikalavimo ksenoninems lempoms montuoti apiplovimo iranga. Esam ES valstybe ir laikomes tam tikru reikalavimu, jei nori maziau rupesciu, tai perki masina Europoje.

tie istatymai kazkokia nesamone isvis,anksciau auto is jav einant 'ekspertize' matai ziuredavo,kad ir zibintai atitiktu europos reikalavimus,butu su e raide,tai kabinedavosi net prie numerio apsvietimo lempuciu,ar ant ju yra e raide,jei nera,matai,tada automobilis neatitinka 'reikalavimu' ir su juo,turbut,pavojinga vaziuot.
O kas del auto is jav,tai manau yra pliusas,komplektacija ju buna geresne nei europiniu.


StandartinėParašytas: 18 Geg 2009, 14:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.05
Amžius:
46
Pranešimai:
115
Automobiliai:
ex E39 530d
ex e65 735
ex M5 E39
e53 m62tub44
taigi,buvau tech apziuru centre ir klausiau kaip cia man dabar su tais ksenonais,tai pasake,kad isimtis daroma auto is jav,jei jame ksenonai ejo be apiplovimu,tai praleidzia.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 175 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery