Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 13:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Geg 2009, 23:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
nuspaudus iki dugno turi ismesti truputi juodu dumu, jei prie 3-4k meta tai negerai, sendien dar meginau gazuot vos ne ik idugno tai jokio dumelio.

o del mano bedos tai tikriausiai ir bus matuokle kalta, vienas diagnostikas sake kad bludija oro srauto matuokle, galvojau bludija nes AGR ar EGR neveike, buvo vakumine slangele itrukus. db tiek vakumines tiek kuro slangeles pakeistos, viskas veikia, turbina pucia kie kreikia, siurblia isukelia slegi kiek raso gamintojas, ismetimas irgi geras ir neuzsikises :} beliko matuokle, nu parasysiu kaip susitvarkysiu sia beda :}

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 15 Geg 2009, 23:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.09
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E39 530D 99m.
kid rašė:
is ko tu sprendi kad kuro nedapila???ir su kuo daryta diagnostika?stebuklu nebuna,kaip apsukos kyla,greitai,ar is leto?na ar katalizatorius tikrinai neklausiu.ar jegos nera visam apsuku intervale,ar kazkuriam atsiranda?kazkoks slieku ieskojimas,kodel netraukai...zinai kiek gali buti priezasciu?nors jau diagnostikos duomenis turi issaugojes?
beje,kaip turbinos slegi uzkelei?chip tiuninga darei?

jo nera visam intervale, dabar max turi kokus 80kW idomu butu net ant din stendo nuvezt butu garantuotai daugiau nerastu...
jo del tu dvieju katalizatoriu tai neziurejau negi pjausi per puse...
o slegi uzkelti imanoma mechaniskai apeinant elektronini slegio voztutuva, t.y uzjungiant vakuma tiesiai prie turbinos slegio valdymo voztuvo :) pagyvejimas jautesi is karto ir svilpia nuo kokiu 1200aps, sakau beda kad kompas nepila kuro...
galvojom gal laidai iki kompo nuo davikliu, nu bet patikrinus viskas tvarkoj :)


StandartinėParašytas: 15 Geg 2009, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
sanimda,tikrink MAF,ir patarciau pasiziuret pressure converter,jie yra du,vienas turbinai,kitas po kolektorium prie egr,ten tokie filtriukai kvadratiniai po plastikiniu dangteliu,jei neploves,pabandyk del visa pikto nuimt ir isplaut,tik atsargiai nuiiminek,nuemes pamirkyk i koki benzina ar karb valiklio skysti porai valandu,buna uzake nesvarumais.bet cia aisku ne panaceja


StandartinėParašytas: 15 Geg 2009, 23:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.09
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E39 530D 99m.
sanimda rašė:
nuspaudus iki dugno turi ismesti truputi juodu dumu, jei prie 3-4k meta tai negerai, sendien dar meginau gazuot vos ne ik idugno tai jokio dumelio.

o del mano bedos tai tikriausiai ir bus matuokle kalta, vienas diagnostikas sake kad bludija oro srauto matuokle, galvojau bludija nes AGR ar EGR neveike, buvo vakumine slangele itrukus. db tiek vakumines tiek kuro slangeles pakeistos, viskas veikia, turbina pucia kie kreikia, siurblia isukelia slegi kiek raso gamintojas, ismetimas irgi geras ir neuzsikises :} beliko matuokle, nu parasysiu kaip susitvarkysiu sia beda :}

matuokle labai lengva pamatuoti, reikia matuoti 5os kojeles isejimo itampa, jos intervalas yra 2.2-4.6V priklausomai nuo uzduodamu apsuku, taip kad testeri i rankas ir sekmes :)


StandartinėParašytas: 15 Geg 2009, 23:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
ejonkus rašė:
matuokle labai lengva pamatuoti, reikia matuoti 5os kojeles isejimo itampa, jos intervalas yra 2.2-4.6V priklausomai nuo uzduodamu apsuku, taip kad testeri i rankas ir sekmes :)



Nieko ten su tuo testeriu normaliai nepatikrinsi nebent ji visiskai uzlinkusi. Matuokles pilnas darbas geriausiai matosi tikrinant su osilografu.


StandartinėParašytas: 15 Geg 2009, 23:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
kid Tos pressure jau tikrinau pries kokius metus, viena pirkau nauja, o kita isvaliau, papuciau su burna tai viskas ok, paskui su testeriu dar varza pamatavau tai tiek to naujo tiek senojo buvo tapati. manau čia bus oro srauto matuokle pavargus, nes diagnostikai sake kad ji nera mirus, bet netiksliai rodo, dar man rode tuos skaicius besikeiciancius, bet kadangi as niek nesurpatau tai palinkciojau galva ir maniau kad susitvarkysiu ta egr ir viskas good bus, bet :} nu kaip pakeisiu matuokle pranesiu ar pagerejo

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 15 Geg 2009, 23:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
sanimda rašė:
kid Tos pressure jau tikrinau pries kokius metus, viena pirkau nauja, o kita isvaliau, papuciau su burna tai viskas ok, paskui su testeriu dar varza pamatavau tai tiek to naujo tiek senojo buvo tapati.

Tu jiem paduok 12v ir paziurek, pusdamas ora ar jie veikia, uzdarija ir atidarineja praejima, nes pati elektrine dalis gali buti ir gera, ka tau parode testeris, bet voztuvelio mechanika gali streikuoti.


StandartinėParašytas: 15 Geg 2009, 23:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.09
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E39 530D 99m.
Arunas B rašė:


Nieko ten su tuo testeriu normaliai nepatikrinsi nebent ji visiskai uzlinkusi. Matuokles pilnas darbas geriausiai matosi tikrinant su osilografu.

Galeciau ilgai gincytis... nes turiu ir ta ir ta matavimams [-X
Oro srauto matuokles signalo itampos:
Tuscia eiga - 2,0-2,2V
2000aps/min - 3,0-3,2V
3000aps/min - 3,6-3,8V
4000aps/min - 3,9-4,1V


StandartinėParašytas: 15 Geg 2009, 23:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
ejonkus rašė:
Galeciau ilgai gincytis... nes turiu ir ta ir ta matavimams [-X
Oro srauto matuokles signalo itampos:
Tuscia eiga - 2,0-2,2V
2000aps/min - 3,0-3,2V
3000aps/min - 3,6-3,8V
4000aps/min - 3,9-4,1V


Ner cia ko gyncytis, jei turi patirties ir turi gera greita testeri tai matai situacija ir su testeriu.


StandartinėParašytas: 15 Geg 2009, 23:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
Arunas teisus,nieko su voltmetru neprimatuosi ten normaliai.yra internete pilna informacijos siuo klausimu.ir ejonkus,jei su voltmetru,tai net trys skaicia po kablelio yra duodami lentelese.o dar reik kad greitai reaguotu testeris i pokycius.nebent matysi ar visai nuduses,o jei bludija...


StandartinėParašytas: 16 Geg 2009, 00:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.09
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E39 530D 99m.
nu reikes dar ryt osilografa prisijungti pasistudijuoti... bet esme manau kad prie atitinkamu sukiu isejime itampa butu anksciau isvardintame intervale :) zinoma visur yra niuansai, greito kitimo reakcijos su testeriu aisku nepamatysim, galu gale toje pacioje matuokleje stovi ir oro temperaturos daviklis ir t.t


StandartinėParašytas: 16 Geg 2009, 09:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
Arunas B bandziau ir su 12v, del ju bedu jokiu nera, beto jei vienas is ju butu parejas tai manau butu kitokios bedos ir ne tik is vietos vaziuojant, o ir greiciau :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 16 Geg 2009, 14:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
sanimda rašė:
Arunas B bandziau ir su 12v, del ju bedu jokiu nera, beto jei vienas is ju butu parejas tai manau butu kitokios bedos ir ne tik is vietos vaziuojant, o ir greiciau :)


O ta vakumine mechanika kur ant turbos stovi tikrinai ar ji darineja sklende padavus vakuma?


StandartinėParašytas: 16 Geg 2009, 15:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
tai jug man trauka yra, tik sakau kad is vietos leciau begejas nei turetu, nuo 30-40 pradeda raut i prieki ir iki pat 200 :) jei neveiktu tai manau isvis traukos nebutu arba kaip čia kazkam 80kw tera, tai turbut siurbliai uzsikise arba filtrai kuro, nepaduoda tiek kiek reikia, nors diagnostika turejo parodyt, nebent tokie ir tie meistrai :)

_________________
Uždaro klubo narys


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery