Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Vas 2025, 09:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 93 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Geg 2009, 11:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tada gali buti ir LEV blogas, arba dujos nesureguliuotos...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 12 Geg 2009, 03:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
Na va pagaliau pavyko sia erzinancia problema issprest. Nuvariau pas dujininkus, kurie suderino dujinio kuro misini, bo as bandydamas surasti galus buvau visiskai ji isderines. Taciau pacia svyruojanciu apsuku problema issprende itin paprastu budu- mechniniu, t. y. siek tiek padidino apsukas varztu itempdami akseleratoriaus troseli (ar kaip ten jis vadinasi...). Apsukos sukilo mazdaug iki 800 apsisukimu ir nepaisant jokiu isores veiksniu lieka visuomet stabilios... Kai buvom susitike su All In Music jis lyg ir bande ta troseli itempt, kas reikstu, kad buvo eita teisingu keliu... Tad visiems dekui uz patarimus bei kita pagalba...


StandartinėParašytas: 12 Geg 2009, 10:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.03
Amžius:
44
Pranešimai:
104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Ex E36 2.5 '94
Subaru Forester 2.5XT MY07
Rramas rašė:
... siek tiek padidino apsukas varztu itempdami akseleratoriaus troseli (ar kaip ten jis vadinasi...). Apsukos sukilo mazdaug iki 800 apsisukimu ir nepaisant jokiu isores veiksniu lieka visuomet stabilios...


Gal aš ir klystu, bet pas tave dabar turėtų padidėti kuro sąnaudos. Man rodos pajudinus sklendę įsijungia daviklis kuris kompui duoda signalą jog paspaustas gazas ir kompas atjungia LEV ir jau pats gamina receptą ir maišo maistą tavo varikliui. :roll:

_________________
Jei bijosi kad tave kažkas padarys, tai jau esi padarytas...


StandartinėParašytas: 12 Geg 2009, 10:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai panasiai ir yra. pastovus gazas. na dusdamas variklis ir pats gazuodamas tiek pat suris, kaip ir pastoviu gazu :)
prie progos vistik butu gerai meginti LEV keist, jei plovimas nepadeda.
ant bendzo gali vaziuoti geriau del to, kad pagal kitus daviklius misini paduoda, o dujos tik ant LEV ir teveikia taip gaunasi... atjungus LEV nustoja sokineti apsukos.
gerai, kad ant 4cil LEV lengvai prieinamas :)

ir truputi sunkiai dirba variklis, gal jau laikas ir zvakes butu keisti, ypac dujom vazinejant geros zvakes svarbu.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 13 Geg 2009, 01:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
ArunasV rašė:

Gal aš ir klystu, bet pas tave dabar turėtų padidėti kuro sąnaudos. Man rodos pajudinus sklendę įsijungia daviklis kuris kompui duoda signalą jog paspaustas gazas ir kompas atjungia LEV ir jau pats gamina receptą ir maišo maistą tavo varikliui. :roll:

Sprendziant is kai kuriu pozymiu LEV ir toliau kuo puikiausiai veikia- t.y. reguliuoja apsukas esant laisvai eigai... Kaip suprast- kompas pats gamina misini atjunges LEV? Logiskai mastant, jei kompas sugeba atjungti LEVa, tai reiskia, jog LEV veikiant kompas su jo pagalba taipogi gamina misini? Beje, kaip jau minejes, ten esti pirmos kartos duju sistema, kas reikstu jog ji paduodama kuro misini nesinaudoja jokiu davikliu duomenimis... Tad tas misinys esti pastovus- t.y. toks koki sureguliavo dujininkai... Ar as klystu? Beje gal as ne visai tiksliai aprasiau dabartine apsuku busena- apsukos ne tai, kad sukilo, bet absoliuciai stabilizavosi ties 750 apsisukimu per minute... Ir dirbant benzinu isliko tokios pacios, o juk, jei buvo siek tiek pradaryta sklende benzinu dirbant jos turejo sukilt? Ar as ir vel klaidingai mastau?


StandartinėParašytas: 13 Geg 2009, 01:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
all in music rašė:
tai panasiai ir yra. pastovus gazas. na dusdamas variklis ir pats gazuodamas tiek pat suris, kaip ir pastoviu gazu :)
prie progos vistik butu gerai meginti LEV keist, jei plovimas nepadeda.
ant bendzo gali vaziuoti geriau del to, kad pagal kitus daviklius misini paduoda, o dujos tik ant LEV ir teveikia taip gaunasi... atjungus LEV nustoja sokineti apsukos.
gerai, kad ant 4cil LEV lengvai prieinamas :)

ir truputi sunkiai dirba variklis, gal jau laikas ir zvakes butu keisti, ypac dujom vazinejant geros zvakes svarbu.

Argi tokia busena galima vadinti pastoviu akseliaravimu, jei apsukos esti net gi mazesnes nei iki tol esant laisvai eigai? Beje ir variklis dabar zymiai graziau dirba... Na o zvakes metu pradzioje keistos, tad manyciau gan ankstoka butu vel tai atlikti teprabegus keturiem menesiam...


StandartinėParašytas: 13 Geg 2009, 11:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
ne, tada tikrai neverta zvakiu keisti.
o LEV dujos taip pat naudoja. na ar sokieja, ar ant pastovaus mazo gazo kuro ris + - tiek pat, tai vazineti galima. ora ima pro sklende. jei gazas 0 padety, tada oras eina pro sklendes maza skylute (bent 6cil sklendes tokia turi iskart uz lezuvelio gazo sklendes) ir per LEV.
jei plovimas nepadejo, tai gal pati LEV prie progos galima butu pasikeisti pameginti, bet meginant aisq reik sklendes troseli pasukt atgal, kad sklende pilnai uzsidarytu ir rodytu tikra LEV darba.
bet tu priezasciu gali buti ir daugiau, kaip kad kompo rele, laidai, kompas :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2009, 14:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
Po ilgesnes pertraukos ir vel tenka grizti prie sios temos. Pries mazdaug savaite vel pradejo svyruoti apsukos uzvedus salta varikli. Benzinu dirbant jos kyla bei leidziasi 500-1500 apsuku diapazone- svyruoja ganetinai letai bei po kokiu 5-6 susvyravimu sustoja prie 800 apsisukimu ir tai trunka neilgiau kaip minute, varikliui nespejus pasilti. O uzkurus varikli dujomis apsukos tokiame paciame diapazone svyruoja labai intensyviai- laksto kaip paselusios, bet irgi neilgiau kaip minute, o po to sustoja ties 800 apsisukimu... Kazkada jau buvo kazkas panasaus nutike po zvakiu keitimo- sioje temoje apie tai aprasyta... Bet veliau butent sitie problemos simptomai isnyko savaime... Pakeiciau oro filtra, nors vizualiai jis dar normaliai atrode. Trauka zymiai pagerejo, bet probleme isliko. Isvaliau eilini karta LEV. Patikrinau zvakes bei zvaklaidzius- zvakes gal kiek apdegusios, bet visos ganetinai graziai atrodo. Zvaklaidziai taipogi sveiki... Beje gi radau senokai atjungta holo daviklio laida, kuris turetu buti ant ketvirtojo zvaklaidzio- apie tai net prikeliau itin sena tema viewtopic.php?f=17&t=17861&start=0&st=0&sk=t&sd=a Bet ten kol kas nieks aiskiai neinformavo, kaip sitoje situacijoje elgtis... Be to tas laidas jau senokai esti atjungtas- tad manau, jog itakos siai problemai neturi. Ar as klystu? Oro zarnos oro netraukia... Pries menesi buvo daryta diagnostika, kuri rode LZ bei purkstuku klaidas. Naudota LZ jau turiu, bet dar nespejau pakeist... Kita vertus jis neitakoja variklio darbo vaziuojant dujomis, bo jos esti pirmosios kartos, tad ar problema jame? Tai gal purkstukai? Sio automobilio seimininke sake, jog darant diagnostika variklis dirbo dujomis- tad manau, kad nieko keisto, jog tuo metu mete benzino purkstuku klaida. Beje ji po diagnostikos pyle i kura kazkoki Wynss marmala purkstukam pravalyti- gal kokia itaka padare? Bet kita vertus- prie ko cia dujos... Tad tiek pradziai. Is anksto dekui uz patarimis...


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2009, 14:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
Beje sklendes varztelis jau senokai atstatytas i sena padeti. Kadangi siandien vazinejau su sia auto, tad pastebejau dar viena tendencija. Siltas variklis is pirmo karto uzsivedes iskart uzgesta, o dujomis vedant isvis sunkiai uzsikuria bei tuoj pat uzgesta. Antra karta bandant vest variklis normaliai uzsikuria ir nebeuzgesta. Ar tai gali but LEV kalte? Butu idomu isbandyt normaliai veikianti sita daikta! Gal kas turi koki atliekama pabandymui Klaipedoje? Dvieju kontaktu.


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2009, 15:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
cia gali buti ir paciu dujininku priburta...

"Beje visas sis apsuku elgesys pakito po starterio gedimo- t.y. po jo keitimo kitu naudotu. Ka tai turi bendro- neisivaizduoju, bo jokios gi tame logikos nera... Ne automobilis, o kazkokia misle..."

nuo to reik pradeti... gal kazka blogai pajunge, gal isvis ne ten kur reikia pajunge, arba gal isvis ko nors nepajunge... gal kazkur kontakto nera, arba blogas kontaktas - o kaip zinia, nuo temperaturu daiktai skirtingai pleciasi.
man buvo, kad ryte viskas ok veikia, o po pietu, pasilus dingdavo sviesos, buvo beda kontakte pravodkes i kebula, gal ir cia kas nors panasiai bus.
reik ardyti, kas buvo ardyta keiciant starteri ir ziureti...

servise / garaze keite, ar gal pats keitei?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2009, 15:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Rramas rašė:
Beje sklendes varztelis jau senokai atstatytas i sena padeti. Kadangi siandien vazinejau su sia auto, tad pastebejau dar viena tendencija. Siltas variklis is pirmo karto uzsivedes iskart uzgesta, o dujomis vedant isvis sunkiai uzsikuria bei tuoj pat uzgesta. Antra karta bandant vest variklis normaliai uzsikuria ir nebeuzgesta. Ar tai gali but LEV kalte? Butu idomu isbandyt normaliai veikianti sita daikta! Gal kas turi koki atliekama pabandymui Klaipedoje? Dvieju kontaktu.

pagal ta fakta, kad ant bendzo vedant uzsiveda ir uzgesta - variantai: LEV, stipriai kazkur ora traukia (tada ir pasilus turetu buti nekokia trauka), oro srauto matuokle, kompas, kompo rele - cia pagal manual.
kontaktai, saugikliai, sklende ir jos daviklis, purkstukai + kas auksciau isvardinta - pagal senesni manual.

bet jei viskas prasidejo nuo starterio keitimo, ten ir reik ieskoti bedos...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2009, 18:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
Tai, kad tas starteris jau kadaise keistas! Apie jo keitima pamirst spejau, bo po to ilga laika jokiu problemu nebuvo.


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2009, 20:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
neisbursim cia, arba keiti viska is eiles, arba pas meistrus...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 28 Rgs 2009, 17:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
Pagaliau pavyko gauti LEVa tinkanti siam varikliui. Pasirodo, jog butent jame buvo problema- su naujuoju apsuku svyravimai dingo. Bet variklis vistik nelabai graziai dirba- ypac benzina vartojant. Ir su dujom nera stabilumo- apsukos svelniai svyruoja mazam diapazone. Labai viskas panasu i zvaklaidziu ir zvakiu prasta darba. Bet gi neseniai tikrinau- zvakes dailiai nudegusios- mazdaug 15000km su jomis pravaziuota, zvaklaidziai vizualiai taipogi sveiki atrode, bo juk tik pries metus keisti buvo. Tikslumo delei nuvaziavau pas elektrika laidu patikrint- ir sia tau kad nori, aparatas rode, jog praktiskai izoliacijos ant laidu nera- viskas aiskiai svyti! O kazkas dar reklamavo, tipo Sanciu autodalyse kokybiskos prekes! O as gi is ten ir pirkau zvaklaidzius britu gamintojo Intermotor... O tie gyvates net metu neislaike! Tad ieskausi dabar nauju... Beje gal kas galetu rekomenduoti koki purskala, kuris maksimaliai apsaugotu laidus nuo dregmes ir t.t...? Noreciau si karta dar nesudetus nupurksti- gal tuomet ilgiau tarnaus?


StandartinėParašytas: 30 Rgs 2009, 16:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.01
Pranešimai:
258
Automobiliai:
E36 318i 91"
Pasikeiciau vakar zvaklaidzius, bet variklio darbas anaiptol nepakito- tokia pati vibracija dirbant benzinu, bei nestabilus darbas su dujomis. Ryte poksta toki apturejau- uzsivede benzinu is puses apsukimo, bet prireike uzgesint. Bandant mazdaug po minutes vel uzkurt- net nebebande griebt, ir dujomis tas pats velnias! Ir taip apie 20 minuciu po truputi kankinau, kol akumas silpti pradejo. Tad teko pastumdyti aparata- siaip netaip sunkiai uzsikure gyvate ir tuomet jau dirbo normaliai, tik, kaip jau rasiau, ne itin stabiliai. Patarkit ka dar galeciau pakeist? Gal zvakes vis dèl to? Nebzinau ko griebtis.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 93 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery