Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 05:22

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2070 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 138  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Bal 2009, 12:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.15
Amžius:
38
Pranešimai:
129
Miestas:
Klaipeda
jei yra skirtumas kiek suvalgo 15 ar 13,5 tai patikek geriau ieskokis kitos masinos, o gal net isvis ne BMW

_________________
Kiekvienas automobilis ankščiau ar vėliau tampa opeliu..


StandartinėParašytas: 20 Bal 2009, 23:49 
  
 
 
O kokiu dar "navarotu" galima ieskoti jose :roll: ?, kiek ziurinejau ju paneles, tai pastarojoje lyg ir visi mygtukai sudeti (nors nesu dar tiek apsiskaites kad zinociau).
Na dar kaskur esu mates sedynes tokias su 4 ar 5 mygtuku porom
Paveikslėlis
p.s. reikia manuala susirast, pasiskaityt galvoju :roll:


StandartinėParašytas: 21 Bal 2009, 07:21 
  
 
 
Oi, visko neprivardinsi.. Pradedant nuo tv/navi/dvd priekyje, baigiant reguliuojama galine pakaba, tv gale, elektra valdomom sedynem gale ir t.t. Daug visko gali buti. :wink:

O del mygtuku. Va, kaip pavyzdi idedu fotke.. :wink:


Prikabinti failai:
P1011744.jpg
P1011744.jpg [ 20.99 KiB | Peržiūrėta 11227 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 21 Bal 2009, 08:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
xpopx rašė:
tai pastarojoje lyg ir visi mygtukai sudeti (nors nesu dar tiek apsiskaites kad zinociau).
Na dar kaskur esu mates sedynes tokias su 4 ar 5 mygtuku porom

tokie migtukai yra standartas tokio tipo arba komfrot sedinems. pas mane tas pats, tik to pacio pirmo migtuko nera.

kas lecia komplektacija tai pas E38 ji ant tiek gausi galejo buti kad net ir dabar vis kokia naujove pamatau/suzinau, ypac kai Evelstormo 750a pamatau :lol: , atrodo viskas kaip ir aisku ale vistiek bajeriai islenda. is kitos puses ne visiems tos komplektacijos ir reikia. va pas giminaiti visiskai plikas E38 bet jis patenkintas visiskai ir nieko jam nereikia.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 21 Bal 2009, 08:27 
  
 
 
Del sedynes. Tas priekinis mygtukas dazniausiai buna pas recaro, o galiniai 2 mygtukai - comfort sedynes. :)
Na, zinok paskutiniu metu kazkaip vis reciau buna kad kazka naujo pamatai, turbut jau per daug visko prisiziurejau internete :lol:
O vat del tu "navarotu" butinuma tu visiskai teisus. Ne visiems to reikia. As tai visiems ieskantiems duociau toki patarima: Kadangi niekad nerasit tokio E38, kuriame butu "visi navarotai" ir jis niekad nebus "pilnas", tai visu pirma apsisprendi kokiu butent navarotu tau butinai reikia, t.y. be kokiu negali gyvent. Ir netikekit pardaveju sapalionem, kad pilna komplektacija, nes tokio E38 neegzistuoja.
As va asmeniskai kai ieskojau, man buvo keli "navarotai", kurie man buvo butini:
1. dvigubi langai
2. webasto
3. tv/navi (nesvarbu ar 4:3, ar 16:9)
O visa kita jau kaip pasiseks. Kai apsisprendi be ko negali ramiai gyvent - tada daug lengviau susirasti masina ir nekyla nereikalingu klausimu :wink:


StandartinėParašytas: 21 Bal 2009, 13:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
41
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
tenets rašė:

Visais forumo laikais 740 buvo ekonomiskiausia masina =D> :wink:

Kazkaip tu cia neteisingai suformulavai ta sakini. Ekonomiskumo cia 0, bet lyginant galios santyki su kuro sanaudom tai optimaliausias varijantas tarp 7-er su benzininiais varikliais.
Bet betkokiu atveju kuro sanaudu vidurkis pas 730i yra mazesnis, pas 728i dar siek tiek mazesnis ir cia nepasigincysi, nes vazinejama ne vien mieste visada.


Paskutinį kartą redagavo gedas6 21 Bal 2009, 13:03. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 21 Bal 2009, 13:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
gedas6 rašė:
Kazkaip tu cia neteisingai suformulavai ta sakini. Ekonomiskumo cia 0, bet lyginant galios santyki su kuro sanaudom tai optimaliausias varijantas tarp 7-er su benzininiais varikliais.


negaliu nepritarti bet visdelto jei nors siektiek daugiau akcentuoti sanaudas/ekonomija ko gero rinkciausi 730/735.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 21 Bal 2009, 14:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Amžius:
42
Pranešimai:
747
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
[E39] 523i
Skype:
tenets262
Nikas:
tenets
gedas6 rašė:
Kazkaip tu cia neteisingai suformulavai ta sakini. Ekonomiskumo cia 0, bet lyginant galios santyki su kuro sanaudom tai optimaliausias varijantas tarp 7-er su benzininiais varikliais.
Bet betkokiu atveju kuro sanaudu vidurkis pas 730i yra mazesnis, pas 728i dar siek tiek mazesnis ir cia nepasigincysi, nes vazinejama ne vien mieste visada.


Kad normaliai,kad ir kiek beskaitytum,is 7 eriu geriausias yra tik 740 :wink: Cia jusu visu nuomone,ne mano [-X Yra is 7 er ir ekonomiskesniu,kalbu apie benza.Kad ir tas visu peikiamas 728 :wink: jis tikrai taupesnis uz 740,nu bet cia kaip kam,jis taupesnis ju savininkam,bet jei sy posta skaitys 740 savininkas,jis mane kvailiu isvadins,nes jam yra 740 ekonomiskesnis =D> :D

_________________
...Fuk the fuel economy...


StandartinėParašytas: 21 Bal 2009, 23:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
maniskis 740il ima dabar 15,6l nat 100km, tai nzn kam 2,8 imt :roll: nemaciau dar E38 728i , kad maziau 14,5 imtu, o netraukia visai #-o o 3,0 pats pigiausias variantas, isvis maziau 3k eu kainuoja kokiu 94-95 metu. dar 3,5 4 4,4 5,4 varykliai ant E38 tinka. bet mazesni tai nzn.. apie dyzelius, tai 3,0D turi savu trukumu, bet visai neblogas varyklis. 4,0D truputi megsta valgyt ir tos dvi turbos tai problema, o surast tvarkinga sunku

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


StandartinėParašytas: 21 Bal 2009, 23:41 
  
 
 
Visi varikliai turi savu pliusu ir minusu, nuo to niekur nepabegsi. :wink:
Beje, kokiu trukumu turi 3.0d? Idomu pasidare.. 4.0d valgo daugiau uz 3.0d, kas be ko, bet kokios problemos su turbinom? Is zmoniu, vazinejanciu su tokiom masinom nieko panasaus negirdejau.. :roll:
O kas del traukos, jau ne viena karta sakiau ir dar karta pasikartosiu. Vazineti galima normaliai ir su 725tds, nematau tame problemu. Vienam to 725tds uztenka, kitam 750i netraukia, taip kad manau net neverta del tos traukos gincytis, man reiketu traukos - tikrai rinkciausi ne 7er..


StandartinėParašytas: 22 Bal 2009, 00:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
vistiek 2 turbas uzdrozt yra sunkiau, nei viena :) gerai del 3,0d pasakysiu, turbos, forsunkes, sklendes. turba kas be ko, tesiog garretas lievas, forsunkes nelaiko, kai smaugi, o jos magnetines ir brangios. sklendes uzluzta automatams po 300k ir stokus, kurie laiko sklende isiurbia i kollektoriu ir pagauna po voztuvais :) plius tie varykliai nera atsparus hidrosmugiams, uzspausk dugna ir pravaryk per didele bala, paziuresi kas bus #-o bet pats varyklis yra geras :) o tds`as ne E38

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


StandartinėParašytas: 22 Bal 2009, 00:26 
  
 
 
Kadangi tos turbos veikia skirtingem cilindru grupem, tai uzdrozti nera taip sudetinga kaip atrodo. Manau siuo atveju netinka toks paprastas matematinis apibudinimas, kad jeigu 2 tai sunkiau.
Sklendes yra tik pas 142kW variklius, taip kad 135kW tas negalioja.
Jeigu forsunkes butu tokios prastos, tai visi kas vazineja su 3.0d keistusi masiskai jas.
Ir pirma karta girdziu kad garret'as yra lievas..
Del hidrosmugio.. Nagi, papasakok kurie tada varikliai atsparus hidro smugiams? :)


StandartinėParašytas: 22 Bal 2009, 00:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
as pats keiciau 3 turbas, plius pazystami keite, 100 k ir viskas. su lieva forsunke galima vazinet, truputi darbas netolygus, bet pakenciama. sklendes tik automatams galioja. su benzu gali belenkai varyt per bala, maza tikimybe, kad gausi hidrosmugi. su 3,0 kazkodel isiurbia vandeni. pazystamuj buvo stumokli S raide sulankste, kai per bala pervare, plius savo varykliui stumokli keiciau :) o pvz 2,0 d eina i raznosa, kadangi turba leidzia tepala i intercooleri, po to isiurbia ta tepaliuka ir uzsigazuoja. sake, kad tas pats galioja 3,0D, bet sitas bajeris nepatvirtintas

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


StandartinėParašytas: 22 Bal 2009, 00:59 
  
 
 
Na tai radai ka lygint, benza ir dyzeli. Kompresijos skirtumas nemenkas ir turbos nebuvimas manau daro savo itaka..
Beje, o pas pazystama tavo kaip reikalai buvo su digno apsaugos plastmasem? Nes tikrai maciau ne viena 3.0d pravaziavusi per bala ir be pasekmiu. Pats dabar nepamenu ar esu vaziaves ar ne, lyg ir vaziuota. :roll:
Beje, as siuo atveju kalbu apie 7er, o 7er su 3.0d nebuvo mechaniniu :wink:
Na vat mano rate kazkaip atvirksciai, vienas pazystamas atvazinejo su E39 530d 1999 metu (pirkta Lietuvoje nauja), ir iki siol kiek zinau vaziuoja, nekeista turba, tik per visa laika berods 1 purkstuka keite.. Bet nesu tikras. Taip kad manau cia daug kas priklauso nuo to, kaip buvo eksploatuotas automobilis iki taves :wink:


StandartinėParašytas: 22 Bal 2009, 01:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
manau, cia atstumo pravaziuoto reikalas del tos turbos :) jis turejo 330d, o as 530d abu automatai, dugnas, bala, hidrosmugis, galva lupau, tai vandens pilnas stumoklis :) vazinejau per balas simta kartu, bet vat viena is ju nepasiseke :roll: gali pabandyt su savo bolidu pralekt, bus koks lietus geras ir balos gilios, uzspausk dugna :mrgreen: prisiminsi mane :lol: forsunke jinai retai pareina taip, kad iki galo, nu truputi kazkas dreba, nu truputi pulsuoja,bet dzin. tiesa turbinai uztenka 10 gr vandens, kad sparnuota sugadintu. pirkau, kazkada masina po hidrosmugio 3,0 d, tai labai gera pasidare, kada visiskai nauja turbo stovejo, su kuria nei vieno kilo nepravaziuota :) tiesa po hidrosmugio, sulenktas stumoklis visada pradeda pjaut apatini alkunini, po ko jis issibalansuoja

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2070 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 138  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery