Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 09:48

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Bal 2009, 16:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
sveiki
kadangi issprendziau sena beda, reikejo nauju prisigalvoti :D
vaziuojant tolygiu greiciu, arba po leto begejantis masina nestipriai trukcioja (tamposi). labai nezymiai jauciasi, bet yra. laisvos apsukos ok, vedas gerai, trauka yra. jaucias prie mazu greiciu ramiai vaziuojant.
E36 M50b25 vanos, mechanine, ~93-94m variklis.

kadangi dabar laiko daug nera, tai paieskos uztruks, bet parasysiu kas buvo tikrinta, kaip ir padejo, ar ne.
dalis keiciamas keisiu po viena, kad matytusi skirtumas ir butu galima nustatyti kur tiksliai gedimas buvo.

pradesiu nuo: oro padavimo sandarumo tikrinimas; oro srauto matuokles keitimas; matuosiu purkstuku, sklendes daviklio (bandysiu ir keisti), babinu varzas (bandysiu ir keisti).

veliau (kai bus siltesni orai vakare ir laiko) matuosiu kuro slegi.

apie konkretesni tikrinima parasysiu po tikrinimo kartu su rezultatais. taip pat kiek ir ko turi rodyti pagal manuala serviso ir users (kazko skirtina info kartais duoda) ir kiek rodo realiai.

gal bus naudinga info ir kietiems :)


Prikabinti failai:
trukciojimas.JPG
trukciojimas.JPG [ 65.8 KiB | Peržiūrėta 15470 kartus(ų) ]
problemos - sprendimai.JPG
problemos - sprendimai.JPG [ 85.07 KiB | Peržiūrėta 15477 kartus(ų) ]

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...
StandartinėParašytas: 06 Bal 2009, 18:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.18
Amžius:
39
Pranešimai:
42
Miestas:
bananų šalis
Automobiliai:
E39
Nekantrauju sulaukt rezultatų, nes pas mane kažkas panašaus irgi. Pamenu kadaise kai keičiau žvakes bmw centre Klaipėdoje, tai vienas iš tų vadybininkų minėjo, kad lyg ir orą traukia per kažkurią šlangą ir siūlė pakeist man ją, bet taip ir pasiliko. Ir man dabar toks įtarimas, kad ji bus kalta dėl to nežymaus trūkčiojimo.

_________________
Tough ain't enough


StandartinėParašytas: 07 Bal 2009, 09:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Dexton rašė:
Nekantrauju sulaukt rezultatų, nes pas mane kažkas panašaus irgi. Pamenu kadaise kai keičiau žvakes bmw centre Klaipėdoje, tai vienas iš tų vadybininkų minėjo, kad lyg ir orą traukia per kažkurią šlangą ir siūlė pakeist man ją, bet taip ir pasiliko. Ir man dabar toks įtarimas, kad ji bus kalta dėl to nežymaus trūkčiojimo.

na tai pradedam nuo nesandarios oro padavimo sistemos :)
problema buna kai gesinamas vakumas variklio (alsuokliai), arba kai uz matuokles gaunamas papildomas oras, tai automatiskai liesesnis kuras paduodamas (del to gali buti LZ klaida).
kadangi pas mane visos slangos buvo patikrintos nuimant kolika, pakeistos tarpines, gofra, tai mano visas tikrinimas bus tik tame, kad perziureti vizualiai, ar nera nusimovusiu ir purksiu WC gaivikli aplink slangas ir kolika.
pamegink ta pati. ir dar uzvestai auto pamaigyk gofra, ji dazniausiai buna priezastis, kai sutrukineja.
jei maigant gofra (kitas slangas paklibint gali taip pat), arba uzpurskus degaus purskalo (arba skyscio) variklio darbas pasikeicia, vadinasi yra bedu ir reik ziureti kur konkreciai.
galimos vietos: sutrukinejusi / suplysusi gofra, 2 slangos einancios i gofra (viena is LEV, kita alsuoklio), slanga ir tarpine alsuoklio nuo dangtelio iki koliko (taip pat tvirtinimas prie koliko, jis plastmasinis), koliko ir sklendes tarpines.
taip pat dar apziureti reikia bako vedinimo vakumo slangeles (kur nuo anglies filtro ir iki jo), bet stabdziu vakumo slangele (kur i kolika eina).

del papildomo oro gali buti: trukcioti, plaukioti apsukos, gali buti zemesnes apsukos, priduses variklis, saudyt.
pridusimas, zemesnes apsukos labiau kai su alsuokliais bedu yra. su sokinejanciom apsukom, trukciojimu, saudymu, labiau kai uz matuokles traukia (per liesas misinys).

p.s. pirmas dalykas, kuri reikia tikrint pradejus trukcioti, yra zvakes. kadangi pas mane jos keistos maziau nei pries metus ir pries pora sav tikrintos vizualiai (nudegusios vienodai, pilksvai / gelsvai), tai ju netikrinsiu. tau reiktu.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 07 Bal 2009, 18:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.27
Pranešimai:
39
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 325 m50 91
sveiki pas mane irgi panasi problema kartais su saltu varikliu isvaziuoju is kiemo i gatve ir ramiai vaziuoju kokia 60 tai jauciasi toks kaip masinos silpnas pridusimas lyg ir silpnas trukciojimas bet tai trunka kokia 20s ir paskui tarytum masina kas silpnai i prieki pastumia ir viskas ciki :D taip ir nezinau kas cia buna :lol:


StandartinėParašytas: 07 Bal 2009, 18:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.08.24
Amžius:
46
Pranešimai:
99
Miestas:
Kaunas
patarciau pasiskolinti is kur nors babina ir pakaitalioti,pavazineti. Pas mane buvo taspats,tam tikrais momentais patrukciodavo. Reikejo pavazinet,pakaitaliot kol pagavau dalinai veikiancia babina.


StandartinėParašytas: 07 Bal 2009, 21:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
pas mane irgi kaip all in music rase.ant zemu apsuku tolygiai ramiai vaziuojant trukcioja bet labai silpnai,cia kol variklis saltas,kai pasyla tai beveik nesijaucia,labiausiai jauciasi trecia pavara iki 2000 apsuku. kadangi purkstukai babinos ir visi su variklio darbu susije davikliai nauji iskyrus oro matuokle,kuri patikrinta ir buvo pakeista,tai problema kazkur laiduose.


StandartinėParašytas: 07 Bal 2009, 22:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
dar prie to pacio klausimas del lambda zondo pakaitinimo.gal kas esat pas save tikrine po kiek laiko yra ijungiamas zondo pakaitinimas uzvedus salta varikli?kai tikrinau pas save tai pakaitinimas isijunge varikliuj padirbus kokias 3 gal 4 minutes.ar neturetu isijungt is karto tik uzvedus?
p.s. zondo rele gera tikrinta.


StandartinėParašytas: 08 Bal 2009, 00:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.14
Pranešimai:
576
Automobiliai:
E39 523i 1997m
zondas pradzioj ir pasm ne veike bet pas vien a driau diagnpstika tai kai padare paaikejo kad ne zondas blogoas kaip kompas rode o ir rele...nes kompas daznai rodo du dalikus kad ir zopndas blogas kuris ir rekle kelinta.pakeiciau rele ir viskas jau kelis menesius idealu.esi vilnietis duodu kontAKTA SUSITVARKYSI SU DIAGNOSTIKSA


StandartinėParašytas: 08 Bal 2009, 20:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
diagnostika as pats pasidarau ir su zondu pas mane tvarkoj.tik su jo pakaitinimu idomu kodel neisijungia pakaitinimas iskarto uzvedus varikli,todel ir klausiu kas dares kazka panasaus,gal paprasciausiai taip turi but.


StandartinėParašytas: 08 Bal 2009, 22:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.22
Amžius:
41
Pranešimai:
168
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E34 91m. 525i m50
Skype:
vytas.u
na man idomu kaip gali zondo pakaitinimas neveikti, o masina vestis, nes is tos pacios reles eina ir i kuro siurbly, tai jie abu yra suristi. Ir zondas turi iskart kaisti, nes kitaip jo tarnavimo laikas zymiai trumpeja

_________________
Pavazinejes BMW, supranti kokie kiti automobiliai nevyke :)


StandartinėParašytas: 08 Bal 2009, 22:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
del reliu klysti, kuro siurblio ir lz pakaitinimo reles atskiros.as ir taip galvoju kad turetu isijungt pakaitinimas is karto,kad greiciau pasiekt darbine temperatura.


StandartinėParašytas: 08 Bal 2009, 22:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.22
Amžius:
41
Pranešimai:
168
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E34 91m. 525i m50
Skype:
vytas.u
O del trukciojimo, tai tokia pat beda dabar yra ant duju (ipurskimo), nes autostrada pastebejau, kad retkarciais pulsiuoja, patrukcioja nezymiai, ant laisvu gerai, traukia gerai, tai zinau, kad beda purkstuku gumelese, nes metus vazineju jau ir sako kad susidevi. Dar rasti kuris nesunku, nes galima kompa pasijungus po viena purkstuka perjungti vazuiojant i benzino ir rasti.
Purkstukai arba babinos, ieskoti po komplekteli ir keisti.

_________________
Pavazinejes BMW, supranti kokie kiti automobiliai nevyke :)


StandartinėParašytas: 08 Bal 2009, 23:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.22
Amžius:
41
Pranešimai:
168
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E34 91m. 525i m50
Skype:
vytas.u
mindaugas14 rašė:
del reliu klysti, kuro siurblio ir lz pakaitinimo reles atskiros.as ir taip galvoju kad turetu isijungt pakaitinimas is karto,kad greiciau pasiekt darbine temperatura.

Jo, tu teisus, ant senesiu valdymu visur budavo tik viena dazniausiai , ant m50 jau atskira yra :oops: , bet kaitinimas visvien turetu isijungti uzvedus varikli iskart. Pas mane masinoj tai iskart uzvedus atsiranda ir pastebejau kad uzkelus apsukas i antra puse kazkokiu momentu dingsta itampa, arba nukrenta, nes buvau pajunges valdyma sioki toki, jis persikraudavo

_________________
Pavazinejes BMW, supranti kokie kiti automobiliai nevyke :)


StandartinėParašytas: 08 Bal 2009, 23:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
aisku tada pas mane kazkas netvarkoj, reiks pasikrapstyt.


StandartinėParašytas: 09 Bal 2009, 10:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na kai dujos yra, tada pirmas daigtas zvakes (jos turi buti naujesnes nei vazinejant bendzu) ir laidai / babinos. joms skerkes geresnes reik.

gryztant prie paiesku.

dar buvau uzmirses parasyti, kad kol salta auto (tik uzvedus), kai pradedi vaziuoti ir atleidi gaza, apsukos pakimba ~1000-1300 rpm (kol judi, kai sustoji, stabilizuojasi). nevisada budavo ir tik esant saltam varikliui. po keliu min nebepakibdavo.
ir kazkaip itartinai pakilo sanaudos iki ~14ltr (nuo ~12 ltr kaip kad buvo po vanos gumeliu keitimo)
taip buda dazniausiai del: LEV, matuokles, sklendes daviklio, temp daviklio (per riebus misinys).

matavau babinu varzas 1 ir 15 kontakto (1 ir 3 fiskej), turi buti 0.4-0.8 omu. visos babinos 0.7 omus rode.
apziurejau babinu ir "pypkiu" korpusus nuo itrukimu, ar kitu pazeidimu, patikrinau fiskiu kontaktus.
dar viena buda ismeginti bus galima, bet nebuvo laiko vakar, tai veliau aprasysiu, jei kas logisko gausis.
pries pora menesiu tamsoj uzvedes buvau, babinos i korpusa nemuse zaibu.

dar karta apziurejau zvakes, tarpeliai nepasikeite (viduriukas, is kur skerke eina, nepasikreipes, nenuluzes, viskas savo vietose), nudegusios normaliai (gelsvai / pilksvai).

apziurejau sklende, ar nestringa, ar lengvai darinejasi ir ar uzsidaro gerai. sutepiau judancias dalis.

pamatavau sklendes davikli. 1-3 kontaktai 4.1 komu / 1-zeme 5V lygiai / 1-2 ~1.2iki~4.3 komu be intarpu, tolygiai kinta.

maigiau / klibinau visas oro slangas, alsuoklius uzvestam varikliui - jokios reakcijos. purskiau WC gaivikli ir carbcleaner po koliku ir aplink visas slangas, bei ju sujungimus, prie sklendes ir t.t. - jokio efekto.
maigant, arba purskiant degu skysti jei pasikeistu variklio darbas, tai rodytu, kad traukia ora papildomai kazkur.

"tapinau" matuokle (su krumpliu nestipriai per matuokle stuktelti, kai variklis uzvestas) - jokio efekto. jei variklis "suburbuliuotu", ar net uzgestu, ar kaip kitaip sureaguotu, tai rodytu, kad matuokles elektrine dalis mirus.
matuoklei tikrinti radau info tik su 6 kontaktais, pas mane 4 kontaktu fiske, tai testeris cia negelbeja.
pakeiciau matuokle (turejau atsargine) - na ir ka manot, visgi matuokle ir buvo kalta :) dabar vel jokiu apsuku pakibimu, jokio trukciojimo prie bet kokios temperaturos, sanaudos 11-12ltr (pravaziavau ~150 km po keitimo matuokles) ir net variklio garsas vel pasitaise (tai vel patvirtina, kad kuro misinio teisingumas itakoja variklio darbo garsa).

viska kitka, del ko galetu trukcioti ir ko dar nepatikrinau, patikrinsiu ir aprasysiu. tik cia matomai jau kita sav...


Prikabinti failai:
babinu tikrinimas.JPG
babinu tikrinimas.JPG [ 13.08 KiB | Peržiūrėta 15090 kartus(ų) ]
sklendes daviklis.JPG
sklendes daviklis.JPG [ 48.05 KiB | Peržiūrėta 15077 kartus(ų) ]
BV.JPG
BV.JPG [ 32.05 KiB | Peržiūrėta 15266 kartus(ų) ]

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Paskutinį kartą redagavo all in music 09 Bal 2009, 10:30. Iš viso redaguota 1 kartą.
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery