Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 08:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Bal 2009, 23:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.03
Amžius:
39
Pranešimai:
255
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 M62B35 '97
E38 M62B44TU '00
Skype:
vladasgin
Manoji: BMW 535 (M62), 97', nebuvę nei dujų, nei jokių kitų problemų su varikliu :)

~3sav. mašina stovėjo garaže pas meistrą, kas kelias dienas buvo užkuriama išvaryti iš jo ir po kelių val. įvaroma atgal (padirbdavo ~1min. ir vėl buvo gesinama).

Taigi atvykau pasiimti mašinos, užsikūriau ir išsigandau išgirdęs jos darbą, nes labai garsiai taksėjo vienas kompensatorius ar dar kažkas pan. (užvesta taip ant laisvų apsukų dirbo ~10-15min), meistro klausiu kaip čia taip - jis sako nu gal tepalų mažai - alia žiūrėjo jis mano tepalus ir buvo per vidurį tarp min ir max ribų (nors kai tikrinaus prieš ~1000km buvo ties max riba ir niekad ankščiau tepalų nerijo), aš pats prietamsyje supanikavęs ir žvilgtelėjau lyg ir pasirodė mažiau. Iškart supyliau turėtus rezervinius ~0,4L tepalų (viso į manąją pilasi ~7.5L), dar palaukėm pora min., bet ir nepadėjo - tai pralėkėm ~180kmph ir praėjo =D>

Vat dabar ir iškilo naujas galvos skausmas... gal čia koks simptomas pradėjo ryškėti artėjančių nemalonumų ?
Bei su tepalais pasirodo, kad viskas buvo gerai, nes šiandien pasitikrinau - +5mm virš max ribos - ar juos reiktų mėginti nuleisti (porą dienų kaip važinėjuos, bet pats variklis pertekliaus neišpūtė) ?


StandartinėParašytas: 01 Bal 2009, 23:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
geriau nulesk, kad butu per viduri. del kalenimo tai visko gali but, jug auto nebenauja

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 01 Bal 2009, 23:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Buna tokie bajeriai kad ilgiau pastovejus suseda kompensatoriai. Nesuk galvos pradesi vazineti pastoviai ir viskas bus tvarkoje.


StandartinėParašytas: 02 Bal 2009, 00:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.29
Amžius:
53
Pranešimai:
248
jei praejo tai nesuk sau galvos, buna pas M60,M62 motorus stringa kompensatoriai kartais ir be jokios priezasties, tie motorai dar garsiai pradeda dirbt (bukas kalenimas) nuo per auksto tepalo lygio (virs max).

_________________
Racing is the lifestyle, everything before and after it's just waiting period.


StandartinėParašytas: 02 Bal 2009, 08:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
kiek esu girdejes, tai lygis virs max yra ne i gera.


StandartinėParašytas: 02 Bal 2009, 10:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.29
Amžius:
53
Pranešimai:
248
per aukstas lygis labai negerai, buvo tokiu variantu kai atvaziuoja masina is salono po serviso ir dvigubas tepalo lygis , nes "meistrelis" uzsiplepejas su kitu 'meistreliu' pamirsta ispompuot tepala (daug kas naudoja vakumines pompas ir net neatsukineja karterio varzto)tada ir buna visokie kalenimai, dar pridesiu kad daug kas nezino kaip teisingai tepalas tikrinamas variklyje. Kam tie "service manual" reikalingi , ar ne !!!! :lol:

_________________
Racing is the lifestyle, everything before and after it's just waiting period.


StandartinėParašytas: 02 Bal 2009, 13:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.08.22
Amžius:
40
Pranešimai:
158
Miestas:
Kaunas
Motortech rašė:
per aukstas lygis labai negerai, buvo tokiu variantu kai atvaziuoja masina is salono po serviso ir dvigubas tepalo lygis , nes "meistrelis" uzsiplepejas su kitu 'meistreliu' pamirsta ispompuot tepala (daug kas naudoja vakumines pompas ir net neatsukineja karterio varzto)tada ir buna visokie kalenimai, dar pridesiu kad daug kas nezino kaip teisingai tepalas tikrinamas variklyje. Kam tie "service manual" reikalingi , ar ne !!!! :lol:


Pasakyk kaip tepalo lygis turi buti tikrinamas, kad visi zinotu ;)


StandartinėParašytas: 02 Bal 2009, 14:24 
  
 
 
kazla rašė:
Pasakyk kaip tepalo lygis turi buti tikrinamas, kad visi zinotu ;)


As kai keiciuosi tai pilu kad butu lygiai per viduri.


StandartinėParašytas: 02 Bal 2009, 16:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.29
Amžius:
53
Pranešimai:
248
cia visom masinom taikoma: motoras turi buti darbines temperaturos, uzgesini varikli , palauki 1 min. ir tada tikrini. Kai variklis saltas niekas netikrina tepalo lygio. Tepalo keitimas irgi vyksta ant karsto motoro ,kad tepalas butu skystas ir isbegtu is variklio.

_________________
Racing is the lifestyle, everything before and after it's just waiting period.


StandartinėParašytas: 02 Bal 2009, 16:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.07
Amžius:
41
Pranešimai:
1019
Miestas:
Vilnius
Motortech rašė:
cia visom masinom taikoma: motoras turi buti darbines temperaturos, uzgesini varikli , palauki 1 min. ir tada tikrini. Kai variklis saltas niekas netikrina tepalo lygio. Tepalo keitimas irgi vyksta ant karsto motoro ,kad tepalas butu skystas ir isbegtu is variklio.


manuale raso, kad tikrinti po 10min.


StandartinėParašytas: 02 Bal 2009, 17:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.29
Amžius:
53
Pranešimai:
248
man rodos kazka netaip perskaitei del 10 min.

_________________
Racing is the lifestyle, everything before and after it's just waiting period.


StandartinėParašytas: 02 Bal 2009, 18:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.29
Amžius:
53
Pranešimai:
248
car must be at the operational temperature, park the vehicle on the leveled surface , turn the engine off and wait Aproximately one (1) minute , then pull the dipstick out and check the level, oil level should be between two marks.

cia is BMW manual.

_________________
Racing is the lifestyle, everything before and after it's just waiting period.


StandartinėParašytas: 02 Bal 2009, 18:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
po minutes gali nespet nesubegt visas tepalas atgal...
bet siaip esme manau suprato visi...tepalas turi buti darbines temperaturos :wink:

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 02 Bal 2009, 18:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
paklausiu ir as i tema :lol:

E46 M3 nezinau koks ten tas motoras m??b32

masina ilgokai nevazineta toks garsas kad ziauriai klaksi kompensatoriai. ar jie isvis yra mkinem motore? ir jei buvo isbege tepelai tai kolkas supilti pusiau sintetiniai del to kalt negali?


StandartinėParašytas: 02 Bal 2009, 18:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.29
Amžius:
53
Pranešimai:
248
D.S rašė:
paklausiu ir as i tema :lol:

E46 M3 nezinau koks ten tas motoras m??b32

masina ilgokai nevazineta toks garsas kad ziauriai klaksi kompensatoriai. ar jie isvis yra mkinem motore? ir jei buvo isbege tepelai tai kolkas supilti pusiau sintetiniai del to kalt negali?


E46 M3, motoras S54b32 , ten ne tepaliniai kompensatoriai o saibos stovi , ir pusiau sintetinio tepalo ten NEGALIMAPILTI NEBENT TURI PINIGU NAUJAM MOTORUI, EINA TIK 10W60 CASTROL EDGE, ARBA LIQUI MOLY Race tech 10w60 pilnai sintetinis, kitaip prasuksi varikli.

_________________
Racing is the lifestyle, everything before and after it's just waiting period.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery