Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 02:06

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 29  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Kov 2009, 17:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Pranešimai:
351
Miestas:
Berlin
Automobiliai:
330d 285ag 620nm.
aisku, reiks ardyt. bet dar vienas klausimas ar gali saltam varikliu apsukos man pasokinet nezymiai 0.7-1000 del LEV, nes viskas prasidejo salciams rudeni atejus. Is pradziu vos vos veliau didejo, aisku kai buvo -15 ir daugiau uzsikurdavo ir laikydavos apsukos 1000, bet nesokinedavo. Duju nebuvo ir nebus.


StandartinėParašytas: 02 Kov 2009, 17:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
cia truputi foto dar.
na 300 rpm cia ne truputi, cia daug :D jei yra bedu del apsuku, pirma visada valom LEV ir tuo paciu tikrinam, ar visos slangos sveikos, ar nera itrukimu, nusimovusiu slangu ir pan. tai geriausia daryti isimant LEV :)
apkrova didesne buna saltu oru, tai gali buti kad del to prie salto oro pasireiskia gedimas, nes LEV ir reguliuoja oro padavima ant laisvu, o tai svarbu keiciantis apkrovai variklio.
vianas is budu patikrinti LEV (jei yra A/C) tai ijungti A/C. jei apsukos nenukrenta, arba pakyla truputi, tada LEV veikia, jei nukrenta, tada blogas. o blogu dazniausiai nebuna, dazniausiai praplaut uztenka :)
sekmes darbuose

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 03 Kov 2009, 10:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.10
Amžius:
41
Pranešimai:
1243
Skype:
bbb985
all in music rašė:
cia truputi foto dar.
na 300 rpm cia ne truputi, cia daug :D jei yra bedu del apsuku, pirma visada valom LEV ir tuo paciu tikrinam, ar visos slangos sveikos, ar nera itrukimu, nusimovusiu slangu ir pan. tai geriausia daryti isimant LEV :)
apkrova didesne buna saltu oru, tai gali buti kad del to prie salto oro pasireiskia gedimas, nes LEV ir reguliuoja oro padavima ant laisvu, o tai svarbu keiciantis apkrovai variklio.
vianas is budu patikrinti LEV (jei yra A/C) tai ijungti A/C. jei apsukos nenukrenta, arba pakyla truputi, tada LEV veikia, jei nukrenta, tada blogas. o blogu dazniausiai nebuna, dazniausiai praplaut uztenka :)
sekmes darbuose


Kas tas A/C?Kondicionierius?


StandartinėParašytas: 03 Kov 2009, 11:17 
  
 
 
Vladimiras rašė:
Kas tas A/C?Kondicionierius?


Taip. A/C - Air Conditioning :)


StandartinėParašytas: 31 Kov 2009, 11:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
taigi tesiant tema
problemos del traukos issprestos pakeitus vanos gumeles ir sustacius is naujo degima.
kazkas buvo lindes ir blogai buvo uzdejes zvaigzdute (ismetimo koliko, pagrindines grandines) ir isiurbimo velenelis truputi buvo pasuktas.
apsukos dar kartais pasokineja, bet tai jau nebesvarbu, nes itakos vaziavimui neturi :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 31 Kov 2009, 11:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.10
Amžius:
41
Pranešimai:
1243
Skype:
bbb985
all in music rašė:
taigi tesiant tema
problemos del traukos issprestos pakeitus vanos gumeles ir sustacius is naujo degima.
kazkas buvo lindes ir blogai buvo uzdejes zvaigzdute (ismetimo koliko, pagrindines grandines) ir isiurbimo velenelis truputi buvo pasuktas.
apsukos dar kartais pasokineja, bet tai jau nebesvarbu, nes itakos vaziavimui neturi :)


=D>


StandartinėParašytas: 31 Kov 2009, 21:29 
  
 
 
all in music rašė:
taigi tesiant tema
problemos del traukos issprestos pakeitus vanos gumeles ir sustacius is naujo degima.
kazkas buvo lindes ir blogai buvo uzdejes zvaigzdute (ismetimo koliko, pagrindines grandines) ir isiurbimo velenelis truputi buvo pasuktas.
apsukos dar kartais pasokineja, bet tai jau nebesvarbu, nes itakos vaziavimui neturi :)

Tai gal truputeli placiau aprasyk kas ir kaip? Ar pats cia viska darei ar vezei i servisa?


StandartinėParašytas: 01 Bal 2009, 10:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
placiau buvo aprasyta kitoj temoj, kur prasidejo viskas apie tas gumeles (E46 skyrelyje apie problemas sylant varikliui). ten daugiau info yra.

keitem su draugu pas ji garaze. vanosa turejau nuo b20tu, tai is anksto namie issiploviau vanosa, susidejau gumeles. kadangi zioplas esu, tai apsiardzius varikli pastebejom, kad dangtelio ir vanos tarpiniu nepaemiau, tai teko gryzti i klp paimti :)
tada kitas dziaugsmas atsirado, kai norejom nuimti vanos, pastebejo, kad tarpelis yra, tai spejimas, kad spring plate idetas, pasitvirtino (nuimti vanos su spring plate reik atskiro irankio, nes neina pasukt zvaigzdutes isiurbimo koliko ir neina nuimti vanos).
tai buvo gaminamas irankis, vanos nuimtas, pakeista virsutine grandine i nauja, uzdetas vanos, uzdetas ir spring plate atgal (turetu maziau garsu buti su spring), viskas surinkta.
tai vat kas dejo spring, buvo blogai uzdejes zvaigzdute pagrindines grandines (skyle itempus grandine, kai reguliuoji, buvo ne is kaires puses, o truputi pasukta, turbut neitempinejo grandines dedant, ar del kitu priezasciu).

gal del to, kad buvau is anksto sudejes gumeles, jos susidejo kaip reikia, bet tik isvaziavus jautesi konkretus pokyciai.
rijo 13 ltr mieste, dabar smagiau vaziuojant max 12, tai bent 1-2 ltr sumazejo sanaudos (mieste), liko tolygi trauka, neprarandama galia perjungiat pavaras, net mazesnes apsukas pastenejau prie to paties greicio, variklis tyliau dirba. sugryzo svilpimas spaudziant :D (cia tipo svarbiausias pliusas :D )
ir nzn kuom tai susije gali buti, bet ryte, uzvedant auto, nebekala kompensatoriai. uzvedimas visiskai tylus. variklis ant laisvu dirba be priekaistu, jokio drebejimo / vibracijos. variklis dirba graziai tiek siltam, tiek saltam.

islaidos: 117 LTL vanos gumeles (siuntem dviese, tai uz siuntima pigiau gavos), ~65 dangtelio tarpine (geotze is sanciu), ~100 LTL virsutine grandine (tikslios kainos nepamenu, pirkta senai, Eolte, pakuotojas Febi, gamintojas kaip originalas), ~20 LTL vanos tarpine (originalas - krasta).
kadangi visus irankius turejom, jiems islaidu nebuvo.

didelis dekui forumieciui, su kuriuo tvarkem, be jo nebuciau nieko padares :)

sakyciau, kad visiems, kas turi vanosinius variklius, reiktu pasikeisti gumeles. butu geriau uz visus green, laisvus ismetimus, chipus ir t.t.

jei kada pavyks prie progos reiks ant stendo prasukti, patikrint ka parodys :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 01 Bal 2009, 13:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.02
Amžius:
40
Pranešimai:
278
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E38 M62B35 Shadow line
E36 coupe 325i M50B25
Gali vazdziai parodyti realom ar bmwfan puslapyje kokios tos gumeles ir grandinė?


StandartinėParašytas: 01 Bal 2009, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
realoem gali tau nebent vanos uz 1500 pasiulyti, ne gumeles :D del to ir sutrydom cia visi, kad tokia galimybe atsirado :wink:
grandine virsutine - 1 dalis http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... l-11_1541/
bet as ja keiciau tam, kad vistiek nuimt zvaigzdutes reik, tai prie to pacio :)
jei pilnai tvarkyti dar keist reiktu 1 dali (pagrindine grandine) ir 7 dali (slopintuva)
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... l-11_1285/
o jei visiskai pilnai, tada dar 5 dali ir pagrindines grandines itempeja (10-14 dalys) :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 01 Bal 2009, 17:25 
  
 
 
Kiek laiko cia tas jusu darbas uztruko? O ar su specialiais irankiais dirbot(grynai vanos reguliavimui/tvarkymui)? Kaip dabar variklis pradejo rinkti apsukas nuo laisvu?


StandartinėParašytas: 02 Bal 2009, 10:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
ziurint kiek gazo spausi :D renka be problemu apsukas, tolygiai. nuo laisvu iskart aisq kosmoso nera, bet reik laiko, kad vanos sudirbtu. nebereik tiek gazo spausti, kaip anksciau. dabar variklis dirba tikrai graziai, net ant laisvu (sokinejancios apsukos liko, bet jos pasireiskia kokiom 5 min ir kokius 2 kart per sav)
uztruko tai normaliai, sakau, tvarkem ne klp, paskui tarpiniu i klp teko gryzti ir vel atgal, su pavalymais, irankio gaminimu, tai ~6 val :) galima aisq ir per kokias 2-3 prasisukti nesunkiai, jei esi dares. bent valandike per spring plate sugaisom.
be irankiu grybo pjovimas butu, beleka nusistatyti gali :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 02 Bal 2009, 12:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
saunuoliai pagaliau atsirado sugalvojusiu ta tema ka reikia sutvarkyti kad tas vanos atsigautu =D> gal gali irankius nufotkint ir sudet,kuriu prireike,cia butu labai Naudinga info :)


StandartinėParašytas: 02 Bal 2009, 16:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Kregzdzius rašė:
saunuoliai pagaliau atsirado sugalvojusiu ta tema ka reikia sutvarkyti kad tas vanos atsigautu =D> gal gali irankius nufotkint ir sudet,kuriu prireike,cia butu labai Naudinga info :)

yra info tame tarpiniu saite
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
tik tas kaip padidinimo stiklas irankis reikalingas vanos su spring plate, jei auto iki 95', tada jo nebuna. bent turetu nebuti, pas mane buvo :D
ten galima juos ir nusipirkti, tik brangus dalykas :)
buvo tema forume (gal jau ir nebera), ten buvo idetas ar linkas, ar iskart matmenys veleneliui fiksuoti irankio. zodziu buvo breziniai. jei zinai kas pagamintu, pagal tuos brezinius padarys :) o alkuniniui fiksuoti irgi nesunkiai istekint galetu...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 03 Bal 2009, 19:00 
  
 
 
Gal ir durnas klausimas, bet kaip nustatet, kad netaip uzdetos zvaigzdutes? Ten buna metkes ant zvaigzduciu? Esu girdejas, kad kaikuriuose masinose nebuna metkiu.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 29  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery