Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 05 Spa 2024, 16:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Sau 2009, 18:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.07
Amžius:
49
Pranešimai:
22
Automobiliai:
E39 Touring Tds+
Šiauliai
TDS'am- nusiimam keleivio puses salono filtra su deze visa,atsisukam "smegenyno" dangteli,uz kompo bloko(automatam 2), yra fyshkute su 6 storais laidais ir keliais plonais. Storieji laidai yra pakaitinimo zvakiu (juodas su baltu,juodas,su violetiniu ir t.t. ten aiskiai matysit) pasiemam testeri,nustatom ant kontroles (kad abu galus sulietus zyztu) ir atskirai kiekviena patikrinam (vienas testerio galas i "mase" ,antras i laida). kurie lizdai bus "tylus" tai tom zvakem ir hana. Siaip rekomenduociau keist visas. jei kokia viena ar dvi mirusios tai issiemus bandyt rast tokias pat. Man buvo 2 nusproge (BERU) sudejau Champion,po poros savaiciu krito dar 3 BERU. nors gal cia tik sutapimas,bet rekomenduojama keist visas.

_________________
Už BMW geriau tik naujas BMW!


StandartinėParašytas: 25 Sau 2009, 22:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.13
Amžius:
38
Pranešimai:
387
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
Kojos
degimo nereikia ijungt?


StandartinėParašytas: 25 Sau 2009, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.01
Amžius:
41
Pranešimai:
346
Automobiliai:
TT E39 525 98'
Nereikia :)

_________________
Turtingas ne tada kai gali nusipirkti prabangų automobilį, turtingas tada kai gali prabangų automobilį "drožti"...


StandartinėParašytas: 23 Kov 2009, 10:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.01
Amžius:
41
Pranešimai:
346
Automobiliai:
TT E39 525 98'
Le2kas rašė:
... pasiemam testeri,nustatom ant kontroles (kad abu galus sulietus zyztu) ir atskirai kiekviena patikrinam (vienas testerio galas i "mase" ,antras i laida). kurie lizdai bus "tylus" tai tom zvakem ir hana.

Is kur zinai jog sitas metodas 100% pasiteisina :?:

_________________
Turtingas ne tada kai gali nusipirkti prabangų automobilį, turtingas tada kai gali prabangų automobilį "drožti"...


StandartinėParašytas: 23 Kov 2009, 10:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.14
Amžius:
41
Pranešimai:
153
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 530d 2000 135kW
mechanine, sedanas
Le2kas rašė:
TDS'am- nusiimam keleivio puses salono filtra su deze visa,atsisukam "smegenyno" dangteli.....


=D>
visi tikrinimu ir remontu paaiskinimai galetu buti tokie tikslus!
Pakaitinimo zvake kai veikianti jos varza nedidele, todel tas prietaisukas matuojant gera zvake daro pyyyyyyyy, jei zvake bloga (perdegusi) jos varza begaline, nera uzdaros grandines, srove neteke, zvake nekaista, prietaisas tyli.
Metodas geras ir tikrai issamiai aprasytas.
Kiti dar tikrina naudodami paprasta lempute, viena lemputes kontakta glaudzia prie pliuso, kita prie kaitinimo zvakes kontakto, jei lempute dega - zvake gera, jei lempute nedega - zvake perdegusi. Galima paaiskint viska ir moksliskai, bet ar butina? :)


StandartinėParašytas: 23 Kov 2009, 11:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.14
Amžius:
41
Pranešimai:
153
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 530d 2000 135kW
mechanine, sedanas
Pats zvakiu nekeiciau, bet gal gerai kazko nesuprantu: kodel varikliui sitam keisti zvakes?

Kiek suprantu viskas priklauso nuo to kiek pleciasi metalas. Aliuminis ir gelezis pleciasi skirtingai prie tos pacios temperaturos. Tikriausiai visiems aisku kad aliuminis pleciasi daugiau, tai taip iseina kad kai variklis isila aliuminis issiplecia daugiau nei pakaitimo zvake, ko pasekoje zvake yra labiau iverziama i aliuminio bloka.

Tai logiskai mastant zvake turetu lengviau issisukti kai variklis saltas.

Pataisykit jei klystu.


StandartinėParašytas: 23 Kov 2009, 12:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.01
Amžius:
41
Pranešimai:
346
Automobiliai:
TT E39 525 98'
Praktika parode visai ka kita [-X Viena ryta auto pradejo sunkiau kurtis, o po savaites isvis negalejau uzkurti su starteriu,reikejo tempti :evil: Pagal si metoda su testeriu bandziau tikrinti zvakes, rode jog visos zvakes geros-tai kodel tada salta nesikuria? Isukus zvakes pasirode jog is 6 tik 1 gera :!:
P.S. Pirkau NGK D-power po 30lt. Kaune :)

_________________
Turtingas ne tada kai gali nusipirkti prabangų automobilį, turtingas tada kai gali prabangų automobilį "drožti"...


Paskutinį kartą redagavo Ramuniux 23 Kov 2009, 12:28. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 23 Kov 2009, 12:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Praktika rodo, kad jei kazka reikia istraukti, atsukti ar nuimti nuo aliuminio, tai ji reikia visada pakaitinti. Juk pats pagalvok, kai aliuminis saltas, tada jis uzverzia sriegi.

Sakalas2000 rašė:
Pats zvakiu nekeiciau, bet gal gerai kazko nesuprantu: kodel varikliui sitam keisti zvakes?

Kiek suprantu viskas priklauso nuo to kiek pleciasi metalas. Aliuminis ir gelezis pleciasi skirtingai prie tos pacios temperaturos. Tikriausiai visiems aisku kad aliuminis pleciasi daugiau, tai taip iseina kad kai variklis isila aliuminis issiplecia daugiau nei pakaitimo zvake, ko pasekoje zvake yra labiau iverziama i aliuminio bloka.

Tai logiskai mastant zvake turetu lengviau issisukti kai variklis saltas.

Pataisykit jei klystu.


StandartinėParašytas: 23 Kov 2009, 14:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.14
Amžius:
41
Pranešimai:
153
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 530d 2000 135kW
mechanine, sedanas
Ta del to kad pritraukta, gerai stuktelejus viena syki plaktuku turetu metalas nuo aliumo atitrukti...
O del iverzimo gal kaiptik siltas labiau iverztas, juk aliumas daugiau pleciasi uz gelezi.
Jei tarkim koks aliuminis ziedas, kurio viduryje yra metalinis kazkoks daiktas (pvz. girgzdukai, ar kaip jie ten vadinasi) - sutinku, pakaitinus aliumini laikanti zieda girgzduka istraukti tikrai lengviau, o kai kaista blokas, didele aliumo mase, tai ji tikrai tiek nesiplecia kad atlaisvintu zvakes..


StandartinėParašytas: 23 Kov 2009, 15:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.16
Amžius:
59
Pranešimai:
180
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
bmw 530 d, 2000 m,
X 3 2005m
ex. 316, MB, 318,324,525tds
Pasidalinsiu savo mintimis. Zvakes galima patikrinti su testeriu pypso pagalba, kaip kolegos apraso. Taciau zvakes mirsta ne is karto. Jei neisukta zvake pajungi, tai jinai ikaista iki raudonumo (nauja), kai kurios senos iki raudonumo neikaista, bet pypsas rodo, kad jos geros. Tokios zvakes kuro negali uzdegti. Siuo budu isbandziua daug zvakiu. Taciau nenorint issukti, prie zvakiu fyskes jungia testeri-bet ne pypsa, o lygtai! sroves matavimo padeti, man taip tikrino vienas meistras ir as maciau, kad pas ji rode berots 12...v. Del padeties galiu klysti, bet jis man pasake, kad jeigu zvake nepilnai ikaista, tai ir rodo maziau. Cia gal kas nors mane patikslins, nes gerai neprisimenu, kokia padeti reiktu nustatyti.


StandartinėParašytas: 23 Kov 2009, 15:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.01
Amžius:
41
Pranešimai:
346
Automobiliai:
TT E39 525 98'
kranklys rašė:
... Taciau zvakes mirsta ne is karto. Jei neisukta zvake pajungi, tai jinai ikaista iki raudonumo (nauja), kai kurios senos iki raudonumo neikaista, bet pypsas rodo, kad jos geros. Tokios zvakes kuro negali uzdegti...

Ta ir norejau pasakyti ankstesniame post'e, jog taip tikrinant nera 100% tikslu.
Greiciausiai varza matavo.

_________________
Turtingas ne tada kai gali nusipirkti prabangų automobilį, turtingas tada kai gali prabangų automobilį "drožti"...


StandartinėParašytas: 23 Kov 2009, 15:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.14
Amžius:
41
Pranešimai:
153
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 530d 2000 135kW
mechanine, sedanas
kranklys rašė:
Pasidalinsiu savo mintimis. Zvakes galima patikrinti su testeriu pypso pagalba, kaip kolegos apraso. Taciau zvakes mirsta ne is karto. Jei neisukta zvake pajungi, tai jinai ikaista iki raudonumo (nauja), kai kurios senos iki raudonumo neikaista, bet pypsas rodo, kad jos geros. Tokios zvakes kuro negali uzdegti. Siuo budu isbandziua daug zvakiu. Taciau nenorint issukti, prie zvakiu fyskes jungia testeri-bet ne pypsa, o lygtai! sroves matavimo padeti, man taip tikrino vienas meistras ir as maciau, kad pas ji rode berots 12...v. Del padeties galiu klysti, bet jis man pasake, kad jeigu zvake nepilnai ikaista, tai ir rodo maziau. Cia gal kas nors mane patikslins, nes gerai neprisimenu, kokia padeti reiktu nustatyti.




Galimas ir sroves matavimas. Kai zvake sensta jos kaitinimo elemento varza dideja, automatiskai ji prie tokios pat itampos maziau syla, maziau paima sroves, gaunasi mazesne galia.
(Srove matuojama amperais [A], itampa voltais [V])
Kokie saugikliai stovi pakaitinimo zvakem? Siaip testeris (standartnis multimetras) lygtais iki 20A matuoja... Bet su orginaliais laidais.... Nezinau..... Jie tikrai per ploni....
Ir aplamai ar zvake ikaitina kura kad uzsidegtu?
Manau zvake tik susildo ir isgarina ipurksta kura, o kai cilindras suspaudzia kura, kuras nuo suspaudimo uzsidega.


StandartinėParašytas: 23 Kov 2009, 18:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
zvakes tik pasildo kura,o ne uzdega ji,pakaitinimo zvakiu varza turi buti ne daugiau nei 2 omai,tikrinasi per rele,keiciamos VISOS zvakes.


StandartinėParašytas: 23 Kov 2009, 19:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.01
Amžius:
41
Pranešimai:
346
Automobiliai:
TT E39 525 98'
Kad tiksliai suzinoti ar zvake gera, geriausia ismatuoti varza naujos zvakes ir senos, ir palyginti.

_________________
Turtingas ne tada kai gali nusipirkti prabangų automobilį, turtingas tada kai gali prabangų automobilį "drožti"...


StandartinėParašytas: 24 Kov 2009, 01:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.16
Amžius:
59
Pranešimai:
180
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
bmw 530 d, 2000 m,
X 3 2005m
ex. 316, MB, 318,324,525tds
Cia virsuje parasiusieji sukonkretino tai, ka as norejau pasakyti. :D ačiū. Manau, jog tai yra svarbiausi dalykai tikrinant zvakes. Is kai kuriu klausimu, rodos, kad zvakes neturi svarbos. Jei jos neturetu reiksmes butu gal dvi, o ne 6. Nusisypsokit. Is savo praktikos zinau, jog jei zvakes geros uzvedant nekyla daugelio klausimu ir kazkokiu abejoniu kas galetu buti?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery