Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 11 Vas 2025, 11:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Gru 2005, 16:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
Paulius teisus. Diagnostinis kompas nieko neparodys, del galvos skilimo. Tokiu atveju yra daromas "praputimas" (mirties taske i cilindra (per zvakes skyle spec. prietaisu) pasiduoda 6 atm. ir ziurima per kur pabega slegis. Jei slegis per tam tikra laiko tarpa nenukrenta, ar krenta labai nezymiai - laisvas. Viskas OK.


StandartinėParašytas: 07 Gru 2005, 17:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.06.23
Amžius:
44
Pranešimai:
143
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 524td M21 '90
REDLine, atsimeni, kai pries menesi ar du tavo auto varikli apziurinejau?? pameni, gi rodziau, kad jau tada ant dangtelio buwo tos grietines pozymiu... taip pat, AR PAMENI, jog gavai bart uz tai, kad vazineji su antifrizo lygiu radiatoriuje, zemesniu uz norma :?: jauciu, net po to nedapylei :twisted: :D

siaip zinoma, tai pilnai gali buti kondensatas. Bet tuomet stebek ar nedingsta antifrizas, ar sildo salona peciukas, ar nedideja variklio tepalo lygis ant matuokles ziurint (beje, ant matuokles reik ziuret geriausia po nakties, kai variklis saltas ir nejudintas)...

_________________
E34 524td '90


StandartinėParašytas: 07 Gru 2005, 18:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.29
Amžius:
53
Pranešimai:
179
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E31 850Ci,E23 735i,Saab 9-5 Aero,Saab 9-5 2t
REDline rašė:
blyn o is kur tada tas kondensatas? Anklsciau jo nebuvo, nors dabar gi ir orai kitokie - daug dregnesni...O tepala keist kazkaip baisoka je nezinau tikrosios priezasties, o ir keistas neseniai, be to kaip minejai castrol, o jis nepigus... :roll: O kokia tada gali buti kondensato kaupimosi priezastis? Kazkas nesandaru, bet kas?


Viskas cia gerai,pernai as irgi supanikavau.Rimti meistrai nuramino.Dabar vel atsirado,oras toks.


StandartinėParašytas: 07 Gru 2005, 18:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.14
Amžius:
45
Pranešimai:
243
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 318i (130ag)
E46 328ci (blue topaz)
Hollow rašė:
gal ten tiesiog kondensatas? na, bandau guosti. o antifrizas shvarus? ar jame irgi matyti tepalo demiu?
PRITARIU mazai vazineji saltu oru ,,ant dangtelio baltas sh... mano m40 bvariklis tas pats..

_________________
BMW RULEZZZ


StandartinėParašytas: 07 Gru 2005, 19:22 
  
 
 
Girdejau yra toks metodas: stato kolba ant radiatoriaus kamscio, kurioje yra skystis-indikatorius, kuris reaguoja i CO dujas, kurios jei galva trukusi ar tarpine kiaura papuola i antifryza ir tada matosi pagal jo spalva ar burbulus.Jei skyle nedidele tai pucia tik dujas, jei didele tada antifryzas papuola jau i tepala.

Mazdaug taip.


StandartinėParašytas: 08 Gru 2005, 12:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
40
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
padariau siandien bandyma: is ryto paziurejau tepala: snargliu beveik nera (nors vakar tik 200m pavaziavau). Uzikure normaliai, silo normaliai, nuvaziavau iki darbo (kazkur 5km). Vaziavimas kaip visada, trauka normali, variklis nekaista, peciukas syla. Nuvaziavus i darba ir uzgesinus varikli po tepalo matuokles patikrinimo snargliu neliko. Ti vienas toks labai mazytis :) antra karta atlikus ta pacia operacija ir to neliko. Dangtelis toks pats, bet kaip suprantu nuo jo apnasos pasisalina tik gerokai ilgesnes keliones metu. Tik va ar tas kondensatas nekenkia tepalui? Ta prasme jo savybems. Ir jei as tikrinu variklio kompresija ir galva tarkim kazkur butu trukus (mikro itrukimas) ar tarpine nusibaigus tai kompresija turetu but ryskiai per maza. Ar klaidingai mastau?

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 08 Gru 2005, 12:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.15
Amžius:
48
Pranešimai:
78
Miestas:
Vilnius
REDline rašė:
Ir jei as tikrinu variklio kompresija ir galva tarkim kazkur butu trukus (mikro itrukimas) ar tarpine nusibaigus tai kompresija turetu but ryskiai per maza. Ar klaidingai mastau?


Manau teisingai mastai, bet visgi, kaip ir siule Virgis, manyciau geriau parodytu tas "praputimas" arba kitaip vaidnamas leak-down testas. Nepykit jei pavadinimas netikslus :)


StandartinėParašytas: 08 Gru 2005, 12:39 
  
 
 
REDline rašė:
padariau siandien bandyma: is ryto paziurejau tepala: snargliu beveik nera (nors vakar tik 200m pavaziavau). Uzikure normaliai, silo normaliai, nuvaziavau iki darbo (kazkur 5km). Vaziavimas kaip visada, trauka normali, variklis nekaista, peciukas syla. Nuvaziavus i darba ir uzgesinus varikli po tepalo matuokles patikrinimo snargliu neliko. Ti vienas toks labai mazytis :) antra karta atlikus ta pacia operacija ir to neliko. Dangtelis toks pats, bet kaip suprantu nuo jo apnasos pasisalina tik gerokai ilgesnes keliones metu. Tik va ar tas kondensatas nekenkia tepalui? Ta prasme jo savybems. Ir jei as tikrinu variklio kompresija ir galva tarkim kazkur butu trukus (mikro itrukimas) ar tarpine nusibaigus tai kompresija turetu but ryskiai per maza. Ar klaidingai mastau?


Nepergyvenk, kondensatas nekenkia.Jis paprasciausiai anksciau ar veliau pats is tepalo pasisalins.


StandartinėParašytas: 08 Gru 2005, 13:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.11
Amžius:
40
Pranešimai:
386
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 M40 91' E36 320 M50 94'
Ged@s rašė:
REDLine, atsimeni, kai pries menesi ar du tavo auto varikli apziurinejau?? pameni, gi rodziau, kad jau tada ant dangtelio buwo tos grietines pozymiu... taip pat, AR PAMENI, jog gavai bart uz tai, kad vazineji su antifrizo lygiu radiatoriuje, zemesniu uz norma :?: jauciu, net po to nedapylei :twisted: :D

siaip zinoma, tai pilnai gali buti kondensatas. Bet tuomet stebek ar nedingsta antifrizas, ar sildo salona peciukas, ar nedideja variklio tepalo lygis ant matuokles ziurint (beje, ant matuokles reik ziuret geriausia po nakties, kai variklis saltas ir nejudintas)...


Atsimenu, bet tos nuosedos kaip pavazinejau ilgesnius atstumus trasoj ant benzo dingo, o kai keiciau tepalus tai ir specialistai pasake kad cia nieko tokio, nes neretai vazineju mazais atstumais mieste, o dar ir ant duju. Beje antifrizo dapyliau, o jo lygis kaip minejau visada krito palengva ir iki tam tikros ribos. (ten kur yra salto antifrizo riba, tai skystis nukrenta per kokius 10cm ir po to nustoja. Itariu kad radiatorius leidzia, nes matosi kad vienam kraste kaip ir apsislapines, bet del tokio kiekio dar nesiryztu radiatoriaus keist (is sroto nenoriu, o naujas kainuoja nemazai)

_________________
Back to E30


StandartinėParašytas: 17 Sau 2009, 21:31 
  
 
 
Sveiki. Pas mane ta pati problema, kaip ir pas vaikinuka su tuo varikliu ir apnasom ant dangtelio, bei ant matuoklio. Tik pas mane dar visas antifrizo bakelis apaineses visokiom apnasom, net nesimalo antifryzo lygio. Buvau irgi labai issigandes, galvojau jau viskas varikliui. Bet keli meistrai apziurejo ir nuramino, kad greiciausiai tai tik kondensatas, nes beveik visada vazineju tik po miesta ir labai mazais atstumais (po 4-5 km per diena). O jei kas nors su galva ar tarpine negerai, tai kokie dar gali buti pastebimi pozymiai, bet to, kad tepalas susidrumscia?


StandartinėParašytas: 17 Sau 2009, 22:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
slangos akmens kietumo,sokinejanti temperatura (uzkaista variklis)
kai atsuki antifryzo bakeli,neturi pro virsu varyt...bet atsukinek palengva,nes kai atsuksi iskart tai tikrai apsiplikysi
P.S.bet temos pavadinimas tai #-o i jokius remus netelpa

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 17 Sau 2009, 22:26 
  
 
 
Jei neramu, kad galva trukus- po pasivazinejimo ikisk pirsta i glusha, patrink per sonus(gali but karstas) ir palaizyk ta mesla ant pirsto. Jei yra saldus skonis, tai stenkis parduot masina kuo greiciau, o jei nera saldumo, tada padekoji dievui ir vel laimingai vazineji, nes antifrizo nedegina. Tik nenuryk to brudo.
O del tepalu- jie yra specialiai gaminami, kad butu atsparus ir neprarastu savo savybiu, net jei i juos ir isimaiso svetimkuniu(benzas, antifrizas, vanduo...). Tikiuosi nuraminau.


StandartinėParašytas: 18 Sau 2009, 20:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
:lol: :lol: man irgi kazkada buvo,tai pilnos kelnes buvo...ryte uzkuriau per pirmaji saltuka pakeliu dangteli ziuriu kas cia per b***s...tepalas ant matuokles mazai tebuvo bet buvo snargliu baltu matyti,kokia minute po kapotu padusaujau,pasikeikiau...dasuto kad tai kodensatas nes jis aplimpa aplink visas sieneles,atidarius dangteli matosi...ir matuokle kaip ikisi tai pats tepalas savo spalvos be jokiu snargliu,,, ir pravaziavus kelis km su pilnai pasylusi motoru nk nebelieka :)


StandartinėParašytas: 19 Sau 2009, 18:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.03
Amžius:
38
Pranešimai:
199
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 Coupe 3.18is 93m.
as taip galvoju jei vazineji mazais atstumais tai kartais duok apsuku varydamas namo ir prapus tuos kondensatus visus :)

_________________
Bavarian Motor Works


StandartinėParašytas: 31 Spa 2011, 13:58 
  
 
 
sveiki.. kas gali but mano BMW 525tds.. pries dvi savaites uzkaito labai variklis ir pastaciau, reikejo isvykti i uzseni.. dabar gryzau.. uzsikure is puse apsisukimo, dumo nemeta, antifryzo neleidzia, tepalas svarus, bet kaista variklis ir i vidu pucia salta ora, bet variklis negreit uzkaista o palaipsniui tai pompa atkrenta.. padekit chebra.. galva nuiminet labai brangu ir ypac jei nieko jai nera tai praliotas.. ka pirma patikrinti?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery