Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 07:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Kov 2009, 13:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.14
Amžius:
39
Pranešimai:
13
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50B20TU 93'
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Metai: 1993 02
Variklis: M50B20 Vanos Siemens
Kėbulo tipas: E36
Greičiu dėže: Mechanine
Degalų rūšis: Benzinas

Problema/klausimas: Sveiki apie keletą savaičių ieškojau ir skaičiau panašias temas tikrinau kas ten rekomenduojama bet savo atvejo neradau vis kažkas ne taip kaip pas mane.
Pas mane M50B20 Siemens elektroniką nesvarbu šaltas ar karstas variklis, laisva eiga ar važiojant pavara staigiai paspaudus akseleratorių variklis jokios reakcijos kažkur apie sekunde po to kaip atgyja, būna bet ne visada sauna viena ar kelis kartus,spaudžiant tolygiai viskas normaliai, traukia nelabai gerai ankščiau buvo geriau, važiojat didelėm apsukom pasidaro bukas virš 5000 atsiranda jaučiama vibracija ir apsukos didėja labai lietai, ant laisvu variklis dirba labai gražiai, užsiveda gerai betuokiu oru. Važiojant pavara ypač nuo kalno šaudo į išmetimą.
Kas buvo daryta:
Diagnostika daryta 4 kartus skirtingose vietose nieko nerado tik paskuti karta rado kad akseleratoriaus daviklis rodo kad pastoviai nuspaustas akseleratoriaus pedalas iki dugno, davikli pakeičiau jokiu pakeitimu.
Pakeistas Vanos bei sureguliuotos visos žymes.
Pakeista oro matuokle.
Pakeistas liamda zondas.
Pakeistas akumuliatorius.
Patikrintas kuro siurblio spaudimas.
Išplautas benzobakas.
Purkštukai dirba gerai.
CO geras tikrintas su dviem oro matuoklėm abiem atvejais vienodas normos ribose.
Katalizatorius išpjautas išmetimas tiesioginis.
Kruizo kontroles pas mane nėra. (kažkodėl dažnai klausia)
Diagnostikai sake mišinys sudega gerai.

klauskit kitos informacijos kokios jums reikia.
Tikiuosi padėsit man.

RADAU PROBLEMOS SPRENDIMA SKAITYKIT 3 PUSLAPYJE

_________________
NUR ORIGINAL IST LEGAL


Paskutinį kartą redagavo keyz. 24 Rgp 2009, 23:09. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 14 Kov 2009, 15:09 
  
 
 
Pas mane istikruju dalinai tas pats yra. Jei spaudziu nuo laisvu gazas-dugnas, tai variklis lyg pagalvotu "nu i n.. ir vel drosi?" :D (taip galvoja kokia sekunde) ir tada pradeda rinkti, nors ir negreitai ir neastriai, bet renka jas iki pat pergales. Po truputi jei spaudziu gaza, tai beveik nesijaucia net tas apsuku velavimas nuo tuscios eigos. O del duslintuvo, tai jis saudo irgi. Pvz: dedi nuo vieno sviesaforo link kito ir jau is toli pamatai, kad raudona katik uzsidege, tai atleidziu gaza(neisjunges pavaros) ir klausausi kaip susaudo kokia 1 sec. Sita galvosuki as jau sprendziu netoli puse metu... Gal reiketu pameginti paziureti kuro slegio reguliatoriu? Bet jis rupuze taip giliai uzkastas ten... Teoriskai tai manau, kad cia beda yra benzo i cilindrus padavime, nes kai variklis dirba tuscia eiga, tai tame vamzdyje(prie kurio visi purkstukai yra prijungti) yra slegis tarkim apie 1 bar. Numynus iki dugno purkstukams reikia ispurksti daug daugiau benzo, negu dirbant tuscia eiga.Todel greitai krenta slegis tame vamzdyje ir nieko neina ispurkst tiem purkstuvam. Jei tu turi lesu, tai megink didesnio nasumo kuro siurbliuka statyt arba(ir) mandresni slegio reguliatoriu istatyt. Siaip nors as daznai skraidau, bet jis daug neryja(nu gal 14 ltr). Tai gali buti beda kuro tiekimo sistemoj. Bet velgi... Kuom ji deta, jei apsukos veluoja nukrist? Pas mane anksciau buvo ziaurus velavimas tiek apsuku rinkime, tiek ju kritime. Bet ismeginau visokius wyyns priedus ir lygtais tikrai geriau reaguoja(palyginus kaip buvo anksciau).


StandartinėParašytas: 14 Kov 2009, 15:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.14
Amžius:
39
Pranešimai:
13
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50B20TU 93'
Kuro sliegio reguliatoriu pasižiuresiu vistiek noriu list prie tu visu vamzdeliu list patikrint ar visi sveiki ir ne prasitrine gal oro kur patraukia. Dar galvoju ant paskirstimo velenelio daviklio bet čia reikia informacijos kaip ji galima patikrint su testeriu keist iskart nesinori o kiek žinau (galiu klisti) jis duoda signala kada purkštukui reikia suveikt ir jeigu jis durnioja purktukai suveikia netiksliai - tai paaškintu šuvius bet ne "provala". Mano nuomone dar gali būti dėl rabau ar lėso mišinio paspaudus aksiliratoriu kažkuo paduodama per daug arba atvikščiai per mažai.

Kokios Jūsų mintys?

_________________
NUR ORIGINAL IST LEGAL


StandartinėParašytas: 14 Kov 2009, 15:58 
  
 
 
keyz. rašė:
Kuro sliegio reguliatoriu pasižiuresiu vistiek noriu list prie tu visu vamzdeliu list patikrint ar visi sveiki ir ne prasitrine gal oro kur patraukia. Dar galvoju ant paskirstimo velenelio daviklio bet čia reikia informacijos kaip ji galima patikrint su testeriu keist iskart nesinori o kiek žinau (galiu klisti) jis duoda signala kada purkštukui reikia suveikt ir jeigu jis durnioja purktukai suveikia netiksliai - tai paaškintu šuvius bet ne "provala". Mano nuomone dar gali būti dėl rabau ar lėso mišinio paspaudus aksiliratoriu kažkuo paduodama per daug arba atvikščiai per mažai.

Kokios Jūsų mintys?

Ar gerai pradeda piltis dumai tau is galo, kai nuspaudes dugna pradedi begetis?
O del to daviklio, tai nzn. teoriskai tai jo darba turetu matyti diegnostika. Dar pervelyvas degimas gali vykti del detonacijos davikliu. Variantu daug cia...


StandartinėParašytas: 14 Kov 2009, 16:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.14
Amžius:
39
Pranešimai:
13
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50B20TU 93'
Ne dūmų nėra arba nepastebėjau tikrinant CO butu kažką parode nes ten gazavom tai gerai. O tas detonacijos daviklis čia tos 6 „babinos“ ar yra kažkos bendras? Jeigu taip tai kažkur skaičiau kaip galima jų varža patikrinti.

_________________
NUR ORIGINAL IST LEGAL


StandartinėParašytas: 14 Kov 2009, 16:50 
  
 
 
keyz. rašė:
Ne dūmų nėra arba nepastebėjau tikrinant CO butu kažką parode nes ten gazavom tai gerai. O tas detonacijos daviklis čia tos 6 „babinos“ ar yra kažkos bendras? Jeigu taip tai kažkur skaičiau kaip galima jų varža patikrinti.

Ne, babinos yra taisyklingai vadinamos uzdegimo ritemis. Detonacijos daviklis(-iai) yra visai kitas reikalas. Jie yra prisukami tam tikra jega(jokiu budu ne is akies) prie cilindru bloko. Deja http://www.realoem.com neina man rast ju...


StandartinėParašytas: 14 Kov 2009, 17:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.14
Amžius:
39
Pranešimai:
13
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50B20TU 93'
Čia gal papraščiau rast ta detonacijos daviklį http://bmwfans.info/original/

_________________
NUR ORIGINAL IST LEGAL


StandartinėParašytas: 14 Kov 2009, 17:33 
  
 
 
Nerandu ir ten. Gal ir nedejo detonacijos davikliu i sita varikli... Nors siaip tai turetu jie buti.
EDIT: http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-11_1161/ Vistik yra jis. Nr. 14. Tik nesimato sitoj foto kurioj vietoj jis randasi ant variklio.


StandartinėParašytas: 14 Kov 2009, 17:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.14
Amžius:
39
Pranešimai:
13
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50B20TU 93'
Aišku važuoju į garaža jeigu rasiu pažiuresiu kaip ja tem laikosi, turetu buti kažkur variklio apačioje.
Naujo kaina 319,91 Lietuvišku pinigu

_________________
NUR ORIGINAL IST LEGAL


StandartinėParašytas: 15 Kov 2009, 19:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.14
Amžius:
39
Pranešimai:
13
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50B20TU 93'
Sveiki draugai.
Galbūt radau savo problemos sprendimą tačiau man riekia informacijos.
Man reikia žinot kokia funkcija šito vamzdelio

Paveikslėlis

_________________
NUR ORIGINAL IST LEGAL


StandartinėParašytas: 15 Kov 2009, 19:33 
  
 
 
Ta zarna jungiasi su LEV. As irgi buvau pastebejas, kad ji gana laisva yra, bet priejimas labai sunkus, tai netepiau jokiu sandarikliu ten. Jei tau iseina, tai gali megint sandarint :)


StandartinėParašytas: 15 Kov 2009, 22:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.14
Amžius:
39
Pranešimai:
13
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50B20TU 93'
Tai kad jinai jungesi su LEV aš irgi pastebejau. :)
Sita žarna jungesi prie kolektoriaus per toki fiksatoriu Nr9

Paveikslėlis

Ir ten pas mane jau labai lengvai išsitraukia iš kilektoriaus net galima pasakyt kag klybą va šitoi vietoi

Paveikslėlis

Bandisiu keis fiksatoriu, informosiu apie rezultatus.

_________________
NUR ORIGINAL IST LEGAL


StandartinėParašytas: 15 Kov 2009, 22:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
jis ten atrodo klibantis, bet per ten netretu traukti. aisq jei kas nors bande nuimti, tai didele tikimybe, kad ir aplauze, plastmasinis tas galas :)
o kad saudo ir pridusta, gali buti, kad uzsisiurbia oru, arba nedapila kuro.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 20 Kov 2009, 18:16 
  
 
 
Stebekit: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Detale Nr. 10. Tai yra termostatas, kuris darinejasi pagal isiorbiamo oro temperatura. Manau, jei jis parejas, tai tikrai turetu nesamones darytis su apsukom, nes cia kiek matau jis ileidzia papildoma ora priklausomai nuo oro temperaturos. Kadangi jis yra visiskai mechaninis, tai jo ir nemato diagnostika. Jis yra isuktas i oro filtro deze ir krastoj kainuoja 170 LT. Kasnors norit ismegint? Man cia atrodo labai realus atsakymas. Gal kurnors ir pigiau rastumet :) Ka manot?


StandartinėParašytas: 20 Kov 2009, 18:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.01.21
Amžius:
43
Pranešimai:
151
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW
Tas termostatas skirtas droselines sklendes sildymui, pro ji joks oras neina :D

Kareiviskeliuose rašė:
Stebekit: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Detale Nr. 10. Tai yra termostatas, kuris darinejasi pagal isiorbiamo oro temperatura. Manau, jei jis parejas, tai tikrai turetu nesamones darytis su apsukom, nes cia kiek matau jis ileidzia papildoma ora priklausomai nuo oro temperaturos. Kadangi jis yra visiskai mechaninis, tai jo ir nemato diagnostika. Jis yra isuktas i oro filtro deze ir krastoj kainuoja 170 LT. Kasnors norit ismegint? Man cia atrodo labai realus atsakymas. Gal kurnors ir pigiau rastumet :) Ka manot?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery