Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Spa 2024, 22:30

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Kov 2009, 23:59 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1998-08
Variklis: 2.0d M47D20
Degalai: Dyzelinas

Problema/klausimas: Greitai startuojant ir ijungus 2 begi, kai apsukos buna daugiau nei 2500rpm ( sukimo momentas didziausias ~1850rpm ), pasigirsta toks barskejimas, kaip kokia krumpleraciai prasokinetu. Garsas sklinda viduryje masinos arba gale. Sunku nustatyti. Garsas pasireiskia nevisada. Nesenai buvo keisti abudu pakabinami kardano guoliai, galine reduktoriaus pagalve. Garsas pradejo sklisti praejus mazdaug savaite nuo remonto. Mano manymu, kad priezasti galetu buti atsilaisvines pakabinamo guolio tvirtinimas. Vibracijos vaziuojant dideliu greiciu autostradoj nera. Gal kam teko susidurti su tokia problema? Dekui


StandartinėParašytas: 09 Kov 2009, 00:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.05
Amžius:
41
Pranešimai:
194
Miestas:
PNEVEZYS
Automobiliai:
VW Multivan 2,5 tdi 99 ex E39 525 M51 97' ex E34 525 M51 94' ex E30 M21 88-85 KLASIKA!!!
Artz rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1998-08
Variklis: 2.0d M47D20
Degalai: Dyzelinas

Problema/klausimas: Greitai startuojant ir ijungus 2 begi, kai apsukos buna daugiau nei 2500rpm ( sukimo momentas didziausias ~1850rpm ), pasigirsta toks barskejimas, kaip kokia krumpleraciai prasokinetu. Garsas sklinda viduryje masinos arba gale. Sunku nustatyti. Garsas pasireiskia nevisada. Nesenai buvo keisti abudu pakabinami kardano guoliai, galine reduktoriaus pagalve. Garsas pradejo sklisti praejus mazdaug savaite nuo remonto. Mano manymu, kad priezasti galetu buti atsilaisvines pakabinamo guolio tvirtinimas. Vibracijos vaziuojant dideliu greiciu autostradoj nera. Gal kam teko susidurti su tokia problema? Dekui


Jo klausimas geras #-o , as savo E39 visus galinius sailenblokus pakeiciau, reduktoriaus pagalves, ir vistiek kale, bet kale kai dugna duodi staigei, atrodo kad granata, tai gerai kad pamaciau kad pakabinamas kardano guolis nuplises, po keitimo liko tik tokia nestipri vibracija kai dugna duodi!!! po gero drifto viskas pasibaige! [-o< nezinau kas nutiko, gal i vieta atsistojo :lol: dar galejot ne i ta vieta uzdeti guoli?


StandartinėParašytas: 09 Kov 2009, 10:28 
  
 
 
Blin pas mane tiksliai tiksliai kaip granatos barskejimas-traskejimas. Fsio, nereikia laukti, varysiu i servisa. :roll:


StandartinėParašytas: 09 Kov 2009, 14:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.28
Amžius:
49
Pranešimai:
251
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d
Artz rašė:
Problema/klausimas: Greitai startuojant ir ijungus 2 begi, kai apsukos buna daugiau nei 2500rpm ( sukimo momentas didziausias ~1850rpm ), pasigirsta toks barskejimas, kaip kokia krumpleraciai prasokinetu. Garsas sklinda viduryje masinos arba gale. Sunku nustatyti. Garsas pasireiskia nevisada. Nesenai buvo keisti abudu pakabinami kardano guoliai, galine reduktoriaus pagalve. Garsas pradejo sklisti praejus mazdaug savaite nuo remonto. Mano manymu, kad priezasti galetu buti atsilaisvines pakabinamo guolio tvirtinimas. Vibracijos vaziuojant dideliu greiciu autostradoj nera. Gal kam teko susidurti su tokia problema? Dekui

Turiu ir aš tokią pačią bėdą. Įtariu kardano pakabinamus guolius. Laukiu, kol orai atšils, ir tvarkysiu. Gal nekokybiškos detalės papuolė arba buvo sumontuotos netinkamai? Kaip suprantu, iki keitimo taip pat tratėjo, pakeitei, dvi savaites pasidžiaugei ir vėl pradėjo? Jei taip, tai mažai šansų, kad granata parėjo.
Bet kuriuo atveju, duok žinoti, kas buvo, kai pašalinsi gedimą.


StandartinėParašytas: 09 Kov 2009, 15:42 
  
 
 
Detales imtos is krasta auto. Pries keitima nebuvo to garso, manau meistra sudaranki pasirinkau :roll:


StandartinėParašytas: 09 Kov 2009, 16:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.23
Amžius:
42
Pranešimai:
179
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 86m
E36 325tds 94m
E46 320d 01m
E46 330d 02m
E61 530d 04m
Gali buti suplysus guma nr 1, kuri jungia kardana su deze.


Prikabinti failai:
208.png
208.png [ 12.94 KiB | Peržiūrėta 9494 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 09 Kov 2009, 16:36 
  
 
 
Bus matyt, gal kita savaite laiko daugiau bus, tai i servisa nuvesiu, duosiu zinot kas blogai ;)


StandartinėParašytas: 09 Kov 2009, 18:44 
  
 
 
Sita guma vadinasi lanksti mova. Keiciausi pas save ja. Vibracija is galo per kebula sumazejo, bet visviena ciut ciut yra dar, vaziuojant apie 90km/h. Itariu dar reikia pakabinama guoli keisti. :roll:


StandartinėParašytas: 09 Kov 2009, 19:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
38
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
cia apie kardanus snekant, itariu pas mane beda ir ten kazkur, apie galu varomas masinas ir kardanus labai mazai ka zinau..
Pas mane atleidus sankaba greiciau, dugsejimas didelis is galo pasigirsta, DUNK , toks vienas stiprus. Dar , tarkim vaziuojant ~60 greiciu, atleidus staigei gaza (neliesiu stabdzio ir sankabos), vibracija NEZMONISKA is galo eina tam tikram apsuku depazone, bet ilgam, ta vibracija trunka tarkim 3-5 sekundes.

ps. viso tu isvengiu, graziau sankaba atleisdamas (pirmu begiu nelb jauciasi), o kaip minejau vaziuojant ten 60 4 begiu ar 100 5tu begiu ir atleidus gaza purtosi, tai tenka sankaba isminti arba koja ant gaziuko vistiek prilaikyti vos vos.


StandartinėParašytas: 09 Kov 2009, 20:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.31
Pranešimai:
1658
angelas_ rašė:
Sita guma vadinasi lanksti mova.

kupulingas vadinasi, nr1.
(klaida buvau padares. Kupulingas turi buti)


Paskutinį kartą redagavo ablasiejus 09 Kov 2009, 21:19. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 09 Kov 2009, 21:43 
  
 
 
ablasiejus rašė:
kupulingas vadinasi, nr1.
(klaida buvau padares. Kupulingas turi buti)


Kazkoks negirdetas zodis. Man lanksti mova aiskiau skamba, nei kupulingas. :)


StandartinėParašytas: 09 Kov 2009, 23:52 
  
 
 
mar1us rašė:
cia apie kardanus snekant, itariu pas mane beda ir ten kazkur, apie galu varomas masinas ir kardanus labai mazai ka zinau..
Pas mane atleidus sankaba greiciau, dugsejimas didelis is galo pasigirsta, DUNK , toks vienas stiprus. Dar , tarkim vaziuojant ~60 greiciu, atleidus staigei gaza (neliesiu stabdzio ir sankabos), vibracija NEZMONISKA is galo eina tam tikram apsuku depazone, bet ilgam, ta vibracija trunka tarkim 3-5 sekundes.

ps. viso tu isvengiu, graziau sankaba atleisdamas (pirmu begiu nelb jauciasi), o kaip minejau vaziuojant ten 60 4 begiu ar 100 5tu begiu ir atleidus gaza purtosi, tai tenka sankaba isminti arba koja ant gaziuko vistiek prilaikyti vos vos.


Nu cia truputi ne sita problema. Tavoji, kuria turejau ir as, problema ispresta cia... http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=59&t=37440


StandartinėParašytas: 10 Kov 2009, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.28
Amžius:
49
Pranešimai:
251
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d
.GKG. rašė:
Gali buti suplysus guma nr 1, kuri jungia kardana su deze.

Suplyšus šitai gumai, greičiau pavienis dungsėjimas ir vibracija bus. Tratėjimas kaip krumplaračiai sklinda nuo pakabinamų guolių, na, gal ir granatos gali būt. Bet jų garsas turėtų nešti daugiau į traškėjimą nei tratėjimą (pastarojo intervalai dažnesni).


StandartinėParašytas: 10 Kov 2009, 17:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.23
Amžius:
42
Pranešimai:
179
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 86m
E36 325tds 94m
E46 320d 01m
E46 330d 02m
E61 530d 04m
As ir netikejau kad ji gali buti kalta kai traska uzmynus. Pakeitus visi garsai dingo.


StandartinėParašytas: 10 Kov 2009, 19:03 
  
 
 
Siandien buvau palindes truputi po masina, tai ta nr1 guma is paziuros nesuplysus, nezinau kaip viduj, bet prasukus kardana, nesimate, kad butu iplysus. Jeigu butu suplysus si guma realiai, turetu trasketi ant visu begiu, o pas mane butent ant 2 ir nuo 2300rpm iki 2800rpm. Ir ne visa laika taip buna, kartais duodi angliu ant antro begio ir nebuna traskesiu.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery