Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 05:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 13:46 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti E38
Pagaminimo metai: nuo 1994
Variklis: 2.5 tds
Degalai: diesel

Klausimas: Sveiki. Radau forume del to varikliuko informacijos. Tai E38 su situo varikliu imt apsimoka?(prasau nesiulykit kitu varykliu variantu, klausiu butent del sito) Patikmi sitie varikliai? Ar daznai luzta ir ar galima paimti tokia masina geram stovy Lietuvoj(varyklis). Girdejau silpna vieta yra kuro siurblys, ar tai tiesa? Ar daug kam pasitaiko?

Domina mane ir elektronika. Kaip daznai genda klima ir panasus dalykai?
Girdejau, kad pakabos yra nepatikimos(visi ivairiai kalba). Su kokia masina galim palyginti pakabos patvaruma?(kiek tukstanciu km galima pravaziuoti suremontavus priekine pakaba, galine pakaba vaziuojant ramiai pvz Vilniui?)

Dekui uz atsakymus is anksto.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
E38 725tds eina nuo 97m niekad nepirkciau 7 su tokiu varikliu, geriau jau kita auto nei E38 2.5tds :) gailesies toki nusipirkes, tiek remontuosi siurblius, tiek pilsi kaip i tanka

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 14:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
31
Kitų nesiūlau, tik pasakau - nebūk durnas ir nesugalvok imt E38 su 2.5TDS... #-o


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
725tds Mieste 11.3l (gamykliskai)
Įsibėgėjimas (0 --- 100 km/h) 11.5 mech. (12.2 aut.) s (gamykliskai)
Maksimali galia 143 AG
Automobilio masė 1745 kg

tds nevyke varikliai, nors yra tokiu kurie sako "susitvarkysi ir ilgai vaziuosi" :)
vaziuokle pas 7 stipresne nei pas 5 bet ir automatiskai remontas daugiau kainuos, zodziu tokia auto tik tiems kas daug litu turi :) zmones E38 perka ne del ekonomiskumo, ekonomines klases yra e36-e46, geriausiai E46 320d, tik kad truputi pakainuoja jie :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 15:08 
  
 
 
Dekoju uz atsakymus.
Na, visada norisi pasirinkti optimalesni varianta.

O kaip del elektronines masinos dalies?
Anksciau turejau audiv8, tai is dziaugsmo sokinejau, kai atsikraciau. Ten visa laika kazkas neveikdavo.

Tai su kokiu varikliu geriausia imti E38(kad per kisene nelabai mustu ir bedu nebutu)?


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 15:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.29
Amžius:
35
Pranešimai:
323
Automobiliai:
525d 01'
730d, o jei megsti o jei isleki daznai i trasa tai 740d.

_________________
Iš visų metų laikų labiausiai nemėgstu ryto ir pirmadienio


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 15:16 
  
 
 
DIYexpert rašė:
730d, o jei megsti o jei isleki daznai i trasa tai 740d.


Tokiai finansu neuzteks :D


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 15:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.15
Amžius:
38
Pranešimai:
129
Miestas:
Klaipeda
o sekantis klausimas butu buves kiek kainuoja pirekinis bamperis ?
ar cia ne tas is BRC nuziuretas ? :)

_________________
Kiekvienas automobilis ankščiau ar vėliau tampa opeliu..


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 15:41 
  
 
 
Poliarinis_eziukas rašė:
o sekantis klausimas butu buves kiek kainuoja pirekinis bamperis ?
ar cia ne tas is BRC nuziuretas ? :)

Ne zinok ne tas. Nieko nezinau apie tuos varyklius, tai nenoriu i duobe pakliut kai nupirksiu.
O isores detales, tai zinau, kad nera pigios :)


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 15:44 
  
 
 
Tai kaip del elektronines masinos dalies?
Tai su kokiu varikliu geriausia imti E38(kad per kisene nelabai mustu ir bedu nebutu)?


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 15:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Tadeus rašė:
Dekoju uz atsakymus.
Na, visada norisi pasirinkti optimalesni varianta.


jei nebijai kad pritruks traukos gali imti 725tds, jie yra gan ekonomiski + gauni visa kita ka siulu 7os klases bmw, kofmortas, medziagu kokybe, galbut komplektacija (esu mates viena tds'a su tv/navi,dvigubais stiklais, comfort sedinem ir tt), ju trukumas galbut tas kad yra letapedziai ir sunkai begejasi. kas leicia siurblius tai kiek girdejau seniau ten eina kitokie siurbliai ir jie yra patavaresni nei tie kurie ejo i pvz E34. + viskas kas genda galima susitvarkyti ir vazineti be problemu, cia jei bijoti kad suges siurblis tai isviso masinos neprikti o dvirati :roll: .

taigi jei tau nereikia galios 725tds yra tinkama masina.


Tadeus rašė:
O kaip del elektronines masinos dalies?
Anksciau turejau audiv8, tai is dziaugsmo sokinejau, kai atsikraciau. Ten visa laika kazkas neveikdavo.


nzn, kazkokiu problemu nei as nei zmones is mano rato su e38ais kazkokiu tai ypatingu problemu netureju, na buna kartais nuo karto kazkas genda, bet kaip ir kitom masinom. kol kas man viskas atrodo gan patvaru :roll:

Tadeus rašė:
Tai su kokiu varikliu geriausia imti E38(kad per kisene nelabai mustu ir bedu nebutu)?


kaip suprasti "geriausia imti E38"? geriausia imti ta nat kurio pinigu uztenka :roll: . neivienas benzininis motoras nera taupus, pradedant 728 baigiant 750, visi kura megsta. 730d yra gan ekonomiskas, bet jis ir kainuoja daug daugiau nei benzininiai. apie 740d isviso nekalbu, ten dar didesnes kainos, bet ir masina visai kitokia.

o visdelto jei nori ekonomijos tai:

a) nepirk E38, pirk golfa dyzelini.
b) turek daug pinigu paimk 730d.
c) turek maziau pinigu pirk 725tds, bet tvarkinga.
d) pirk koki 730i ir dek dujas.

tokie vat butu pamstymai.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 16:10 
  
 
 
sanimda rašė:
E38 725tds eina nuo 97m...


Nuo 1995.07 iki 2000.02 :wink:


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 16:29 
  
 
 
sickdog rašė:

jei nebijai kad pritruks traukos gali imti 725tds, jie yra gan ekonomiski + gauni visa kita ka siulu 7os klases bmw, kofmortas, medziagu kokybe, galbut komplektacija (esu mates viena tds'a su tv/navi,dvigubais stiklais, comfort sedinem ir tt), ju trukumas galbut tas kad yra letapedziai ir sunkai begejasi. kas leicia siurblius tai kiek girdejau seniau ten eina kitokie siurbliai ir jie yra patavaresni nei tie kurie ejo i pvz E34. + viskas kas genda galima susitvarkyti ir vazineti be problemu, cia jei bijoti kad suges siurblis tai isviso masinos neprikti o dvirati :roll: .

taigi jei tau nereikia galios 725tds yra tinkama masina.




nzn, kazkokiu problemu nei as nei zmones is mano rato su e38ais kazkokiu tai ypatingu problemu netureju, na buna kartais nuo karto kazkas genda, bet kaip ir kitom masinom. kol kas man viskas atrodo gan patvaru :roll:



kaip suprasti "geriausia imti E38"? geriausia imti ta nat kurio pinigu uztenka :roll: . neivienas benzininis motoras nera taupus, pradedant 728 baigiant 750, visi kura megsta. 730d yra gan ekonomiskas, bet jis ir kainuoja daug daugiau nei benzininiai. apie 740d isviso nekalbu, ten dar didesnes kainos, bet ir masina visai kitokia.

o visdelto jei nori ekonomijos tai:

a) nepirk E38, pirk golfa dyzelini.
b) turek daug pinigu paimk 730d.
c) turek maziau pinigu pirk 725tds, bet tvarkinga.
d) pirk koki 730i ir dek dujas.

tokie vat butu pamstymai.


Dekui uz issamu, konkretu atsakyma.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 16:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.30
Amžius:
47
Pranešimai:
104
Miestas:
Vilnius
Va va, jau ir as norejau sakyt, kad sanimda truputi meluoja del metu :D
O siaip gerbiami kolegos, nemaisykit savokos "VARIKLIS" su savoka "SIURBLYS". Sitie varikliai tikrai labai patvarus ir kad turesi su juo bedu - melas (aisku, negalima visko absoliutizuoti). O va siurblys, jo, jis turi bugu ir su juo bedu GALI buti (bet nebutinai bus).
Kas liecia TDS'u komplektacija, tai rasti gali visokiu (manojoje yra ir TV ir navi, ir sildomas vairas (kas retai buna ir geriausios kompeltacijos benzuose ir visu taip giriamuose 3.0 D arba 4.0 D).
O siaip ka, nelygu kokiam vazinejimui renkiesi auto. Jei tau reik patogiai vazinet, bet nuo sankryzu neleki paskui pacukus su kregzdem, tai tau to 2,5 dyzelio tikrai uzteks. O jei nori "parodyt" kaip tavo auto traukia ir nuo sankryzos (aisku tik iki kitos sankryzos) nori lekt pirmas, tokiu atveju TDS'as tave siek tiek nuvils.
Kas liecia sanaudas, tai Vilniaus mieste apie maziau nei 12 ltr net nesvajok. Trasoj maniskis TDS'as ryja IKI 6 ltr (100-110 km/h).
Zodziu pirma nuspresk ko tu nori, ko reikalausi is auto uz ta kaina, kuria gali skirti, o tada rinkis.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 16:49 
  
 
 
Sheriff rašė:
Va va, jau ir as norejau sakyt, kad sanimda truputi meluoja del metu :D
O siaip gerbiami kolegos, nemaisykit savokos "VARIKLIS" su savoka "SIURBLYS". Sitie varikliai tikrai labai patvarus ir kad turesi su juo bedu - melas (aisku, negalima visko absoliutizuoti). O va siurblys, jo, jis turi bugu ir su juo bedu GALI buti (bet nebutinai bus).
Kas liecia TDS'u komplektacija, tai rasti gali visokiu (manojoje yra ir TV ir navi, ir sildomas vairas (kas retai buna ir geriausios kompeltacijos benzuose ir visu taip giriamuose 3.0 D arba 4.0 D).
O siaip ka, nelygu kokiam vazinejimui renkiesi auto. Jei tau reik patogiai vazinet, bet nuo sankryzu neleki paskui pacukus su kregzdem, tai tau to 2,5 dyzelio tikrai uzteks. O jei nori "parodyt" kaip tavo auto traukia ir nuo sankryzos (aisku tik iki kitos sankryzos) nori lekt pirmas, tokiu atveju TDS'as tave siek tiek nuvils.
Kas liecia sanaudas, tai Vilniaus mieste apie maziau nei 12 ltr net nesvajok. Trasoj maniskis TDS'as ryja IKI 6 ltr (100-110 km/h).
Zodziu pirma nuspresk ko tu nori, ko reikalausi is auto uz ta kaina, kuria gali skirti, o tada rinkis.


Geriausia isgirsti nuomone apie masina is zmogaus, kuris yra jos savininkas.
Labai dekoju. 2.5TDS man butu geriausias variantas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery