Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Rgs 2024, 20:22

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 74 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Vas 2009, 23:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.29
Pranešimai:
361
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E46 330ci ZHP '05
zidruno rašė:
S928A REIFENSTEUERUNG Управление шинами padangu slegio kontroles sistema
tai gal kazkaip eina patikrinti ar ji veikia, nes manau tai butu gan nemazas rodiklis, kad masina yra galbut nebuvus dauzta ?

ka manot ?


Ta kaip tu vadini "padangu slegio kontroles sistema" niekaip neparodo ar masina buvo dauzta, ar ratai tie patis su kuriais is gamyklos isvaziavo ir tt.
Ten paciuose ratuose NERA jokiu slegio davikliu ar panasiu dalyku. Si sistema veikia naudodama ABS daviklius. Jeigu slegis padangose skiriasi, tai tas ratas tiesiog padaro kitoki apsisukmu skaiciu ir tada sistema ispeja, kad skiriasi slegis. Nei kuris ratas kiauras, nei koks pats slegis yra padangose si sistema neparodo. Jeigu nori ismeginti ar veikia ar ne, tiesiog viena rata daugiau pripusk, o kita truputi nuleisk ir pavaziuok taip kelis simtus metru, turi uzsidegti ispejimas

_________________
Jeigu yra pirmadienio rytas - neišvengiamai bus ir penktadienio vakaras...


StandartinėParašytas: 25 Vas 2009, 23:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.05
Amžius:
48
Pranešimai:
74
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d Touring '02
Supratau. O uzsidegt kažkokia lempute turetų skydelyje ?

Siame forume skaiciau, kad tos sistemos buna dviju tipu : viena , kaip kad tu ir akai , nuo ABS , o kita kažkaip su davikliais ant ratu ir kažkur ant šakių ,ar kazkas panasaus. Ta pirmoji nuo ABS tipo veikia daug blogiau.

Bet kaip supratau čia daugiau žaislas nei nauda.

Manau kad į tai neverta kreipt per daug demesio.


StandartinėParašytas: 25 Vas 2009, 23:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.29
Pranešimai:
361
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E46 330ci ZHP '05
zidruno rašė:
Supratau. O uzsidegt kažkokia lempute turetų skydelyje ?

Siame forume skaiciau, kad tos sistemos buna dviju tipu : viena , kaip kad tu ir akai , nuo ABS , o kita kažkaip su davikliais ant ratu ir kažkur ant šakių ,ar kazkas panasaus. Ta pirmoji nuo ABS tipo veikia daug blogiau.

Bet kaip supratau čia daugiau žaislas nei nauda.

Manau kad į tai neverta kreipt per daug demesio.


Taip, jos buna 2 tipu, bet butent ant sito E46 ta sistema ejo tik ta kur nuo ABS davikliu skaito. Uzsidega ant skydelio raudonas rutuliukas su sauktuku (ar kazkoks kitas paveikslelis, na turetum suprasti kai uzsidegs). O siaip tai labai naudingas dalygas, ypac jeigu zemo profilio adangos ir neiskart jauciasi jejigu viena kokia truputi nuleidzia. O jeigu dar uzdetum zemo profilio run on flat (kur su kiaura padanga dar gali vaziuoti) padangas, tai si sistema tiesiog butina, nes gali isvis nepajusti, kad nuleido.

_________________
Jeigu yra pirmadienio rytas - neišvengiamai bus ir penktadienio vakaras...


StandartinėParašytas: 25 Vas 2009, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.05
Amžius:
48
Pranešimai:
74
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d Touring '02
Aišku. Dėkui už išsamų paaiškinimą.

Daug naudingų patarimų čia išgirdau.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 00:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
42
Pranešimai:
723
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E38 735 M62 97'
ex E39 520 M47 00' Touring
ex E34 530 M60 94
zoom rašė:
Ten paciuose ratuose NERA jokiu slegio davikliu ar panasiu dalyku.


tu tuom isitikines? http://bmwfans.info/original/E46/tou/32 ... l-36_0497/


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 00:32 
  
 
 
zoom rašė:
Ten paciuose ratuose NERA jokiu slegio davikliu ar panasiu dalyku. Si sistema veikia naudodama ABS daviklius. Jeigu slegis padangose skiriasi, tai tas ratas tiesiog padaro kitoki apsisukmu skaiciu ir tada sistema ispeja, kad skiriasi slegis. Nei kuris ratas kiauras, nei koks pats slegis yra padangose si sistema neparodo. Jeigu nori ismeginti ar veikia ar ne, tiesiog viena rata daugiau pripusk, o kita truputi nuleisk ir pavaziuok taip kelis simtus metru, turi uzsidegti ispejimas


Sorry, bet.. #-o
O kas cia? Detale Nr.3: bmwfans.info

Vienam rate slegis 2.0bar, kitam 2.2. Manau ABS davikliu parodymai bus vienodi. Ar ne? :wink:

Pas mane visose ratuose yra tie davikliai (is viso 9vnt). Bet naudos is ju nera labai daug, kadangi per tiek metu batarkes tu davikliu viduje jau baigia numirt, del to signalas nera stabilus ir del to veikimas irgi nera labai patikimas.. Kad normaliai keist, reikia pirkt naujus. Bandziau viena isardyt - nesekmingai. Bet dabar, zinodamas kaip jis atrodo viduje, gal pavyks atrestauruoti likusius daviklius. Zodziu, kai atsils orai galima bus rimciau tuo RDC uzsiimt :wink:


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 00:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
42
Pranešimai:
723
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E38 735 M62 97'
ex E39 520 M47 00' Touring
ex E34 530 M60 94
Papildysiu truputi info

Visgi yra dvi sistemos:
Tire Pressure Control (RDC)
Tire Defect Indicator (RPA)

RDC sistemoje yra naudojami slegio ir temperaturos sensoriai, imontuoti kiekviename rate. Is siu sensoriu siganalai patenka pirmiausiai i antenas, uzdetas taip pat ant siu ratu, o is ju i pagrindini moduli. Si sistema gera tuom, kad tiksliai ir greitai gaunama informacija apie slegio pokycius. Bet ji turi ir minusu: papildomas svoris ant ratu, pati sistema brangi ir brangus ir jos tvarkymas.

RPA sistema veikia ABS sistemos pagalba, skaiciuodama besisukanciu ratu diametro pokycius. Si sistema gera tuom, kad nera papildomos yrangos ant kiekvieno rato, nereik apkraut ju papildomu svoriu, pati sistema ir jos aptarnavimas pigesni nei RDC. Minusas tas, kad nejautri slegio pokyciams padangose.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 00:51 
  
 
 
runcikas rašė:
...Bet ji turi ir minusu: papildomas svoris ant ratu, pati sistema brangi ir brangus ir jos tvarkymas...


Toks jos ir tvarkymas pagal gamintoja. Davikliu keitimas, kurio vienetas kainuoja berods ~280Lt. Na, kaip jau rasiau auksciau, gal pavyks sutaisyti uz zymiai mazesne kaina.. :wink:


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 00:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.05
Amžius:
48
Pranešimai:
74
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d Touring '02
Įdomiai čia su ta sistema. Reiks gal pabandyt ir man patikrint ją .

Gal dar ką nors įdomaus ir apie ridą ? Gal kas bandėt Krastoj tikrinti užvedimo raktelį ?


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 00:59 
  
 
 
Jeigu tvarkingai atsukta, tai nepasakys ir Krasta. Vertink ne tai, kas parasyta ant spidometro, bet bendra vaizda.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 01:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.05
Amžius:
48
Pranešimai:
74
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d Touring '02
Tai tą jau supratau . Bet kažkaip ant dūšios būtų labai jau gera, jei pasitvirtintų spidometro parodymai, kad prabėgęs tik 135.000 km :) . Arba prieš nuperkant geriau jau žinot , kad tikra rida tarkim kokie 500.000 km , kad po to netektų nusivilt.

O gal aš čia svaigstu........ :)


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 09:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.31
Pranešimai:
1658
zidruno rašė:
O gal aš čia svaigstu........ :)

tikrai taip. Tokios nesamones, tokiai masiani nebuna-135k km, cia mazdaug 2-3m dyzelio rida. sitas yra 7metu senumo, tai taip skaiciuok nuo kazkur 300k km.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 09:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.05
Amžius:
48
Pranešimai:
74
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d Touring '02
Na pilnai sutinku kad reali rida gali būt apie 300.000 km. Ir dar kaip suprantu tai būtų visai neblogai, ar ne ?
Na bet vistiek įdomumo dėlei patikrinsim tą raktelį - blogiau juk nebus :) . Lietuvoj tai greičiausiai neatsukinėjo (na nebent tralistas pakol atvežė atsuko), o kažin italai ar moka taip gudriai atsukti :) . Patikrinsim :) .

O pagal ką dar galima maždaug primest ridą ? Juk gal kažkokios detalės yra keičiamos sakykim po 100.000 km ar po 300.000 km . ?


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 10:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.31
Pranešimai:
1658
visos auto, is italu jau atiena atsuktos. Standartiskai taip 130-170k km. Kitokiu ridu nera.
Bet nereik but durnam, kad uz tokius pinigus, tokia auto, su tokia rida. PAsizek, kiek vokieciuose su tokiom ridom tokie kainuoja. Kaina is dvieju reiks padauginti.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2009, 10:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.05
Amžius:
48
Pranešimai:
74
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d Touring '02
Tai sakai , kad už tokius pinigus visai apsimoka jei stovis geras ?

Nes kaip kad daugelis aiškina ( ir aš pilnai su tuom sutinku) rida toli gražu nėra esminis dalykas. Svarbu stovis - važiuoklė, salonas, ar neaplankstytas kėbulas ir t.t.

Meistras sakė, kad buvo "užlinkę" kažkokios įsiurbimo kolektoriuje esančios oro reguliavimo sklendės. Jos kažkaip sugebėjo papulti i cilindrą ir apgadinti stūmoklį. Dabar viskas pakeista ir sako kad variklis tipo be "zarubkių" .
Kokie komentarai apie tai ?
Gal tos sklendės subyrėjimas ir parodo maždaug kiek pravažiuota, nes netikiu , kad po tarkim 100.000 km gali jau tokie dalykai nutikti ?

Ačiū


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 74 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery