Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 05:07

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 20:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
Kareiviskeliuose rašė:
Gal gali pasakyti is kur tokia gera informacija?

Kažkada senai labai buvo aptarta forume, o beto, ir mano vairavimo mokytojas taip sakęs yra ;) taip kad iš dalies, tai vbs kontora :)

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 19 Vas 2009, 11:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Vytenis rašė:
nea, tiksliau saltam varikliui perjungt pavaras reikia nuo 1.5 iki 2.0 intervale, bet kai pripratau ant salto, tai ir ant karsto tas pat gaunasi :)

na kai dar veike ekonomas, tai kazkaip jis maziau rodydavo, jei daugiau apsuku uzkeli ir prie aukstesniu apsuku buna pavara perjungiama, nes jei perjungsi prie ~1.5, tai bus ~1.2, tai cia vos ne laisvos apsukos... vaziuoti maziau 1.5rpm pagal ekonoma neapsimoka, o ir ne vaziavimas :)
na ramiai vaziuojant, kol syla auto, tai ant 2k perjungti gal ir gerai, bet man nesigauna neissukti bent iki 2.5k dar kol is melynos zonos neislenda... kazkaip atrodo, kad iki 3k norma yra.
na bet cia kaip kam. nera pas mane dabar to astrumo begejantis, itariu vanos. jei vel bus tas reagavimas ir geresnis priemimas gazo, kai perjungi pavaras, tada gal bus galima irgi sumazinti apsukas :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 21 Vas 2009, 03:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.14
Amžius:
34
Pranešimai:
87
Miestas:
Vilnius
Optimaliausia kuro taupymo atzvilgiu yra pakankamai greitai pasiekt norima greiti jungiant pavaras ties ~2.5-3tukst. apsuku,o ne apkraut benzinini varikli ir tiketis kad nuo 1.5k apsuku istrauks. Mano nuomone,patikrinta praktikoj


StandartinėParašytas: 21 Vas 2009, 11:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
ashDIEVS rašė:
Optimaliausia kuro taupymo atzvilgiu yra pakankamai greitai pasiekt norima greiti jungiant pavaras ties ~2.5-3tukst. apsuku,o ne apkraut benzinini varikli ir tiketis kad nuo 1.5k apsuku istrauks. Mano nuomone,patikrinta praktikoj

va kaip tik pavazinejau vakar ir stebejau kaip vaziuoju.
begejantis pavaros perjungiamos 2.5-3k rpm, jei tik riedejimui / greicio palaikymui tada ir prie 1.5-2 (dabar ziema, slidu, jei nesiotis nenori, greiciau diesnis begis metamas). vaziuojant pastoviu greiciu greitis 1.5-2.5 buna, nuo aplinkybiu priklauso.
cia normaliai vazinejant :)
ir sakau, buvau atkreipes demesi pagal ekonoma, kad zemesnem, nei 1.5k rpm vazineti nenaudinga, nes kuro ris tiek pat kaip ir prie 3-3.5 norint begetis, tai kam auto smaugti, sankaba degint :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery