Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 06 Spa 2025, 10:12

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Lap 2008, 20:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.28
Amžius:
41
Pranešimai:
176
Miestas:
Aalborg DK
Automobiliai:
ex BMW E46 330CD M-tech
ex BMW E36 M3 Evo.
ex BMW E60 535d M-tech
BMW E60 530d.
pas mane ta pati problema buvo,ta pati vieta itrukusi, as galvojau gal todel kad variklio pagalves buvo suplyse ir didele variklio vibracija buvo,todel ir itruko...


StandartinėParašytas: 17 Vas 2009, 21:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.16
Pranešimai:
343
O gal kam buvo sitoj vietoj dumu praleidimas
Prikabintas failas:
189.png
per kazkoky sujungima tiesei uz katalizatoriuas, paprasciausei buvo privirintas troselis kazkoks ir apvyniotas skarda.... Nebutu didele problema bet toj vietoj duslerka turi judeti :x Gal kas tvarketes?, kur? kiek mokejote? Galbut zinote tikslei net ka dare meistras... ?

Pridedu foto kaip aprukes toj vietoj duslintuvas :evil:

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 01:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.27
Amžius:
38
Pranešimai:
170
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex E91lci 318d
Ex E46 320d
E30 325i
F25 2.0d
taigi cia gofra vadinama, nuvaziuok pas duslintuvu meistrus ivirins nauja, gal netokia pacia bet viskas bus tvarkoj, pas mane taippat buvo, kiek atsimenu tai sumokejau 150lt...


StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 20:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.16
Pranešimai:
343
o kaip patikrinti ar katalizatorius neuzsikimses? Su kompresoriusm pucesi per jy gerai... Ar verta jy pasikeisti y "rezonatoriu?!" kazkoky tai? kaip su garsais ir vibracijom buna, uzsidejus rezonatoriu?


StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 20:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
43
Pranešimai:
723
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E38 735 M62 97'
ex E39 520 M47 00' Touring
ex E34 530 M60 94
Broliux rašė:
o kaip patikrinti ar katalizatorius neuzsikimses? Su kompresoriusm pucesi per jy gerai... Ar verta jy pasikeisti y "rezonatoriu?!" kazkoky tai? kaip su garsais ir vibracijom buna, uzsidejus rezonatoriu?


Palik tu ji ramybiai, jei jis neuzsikimses. Tie pirmi retai ir uzsikimse buna, vat tas vidurinysi, tai reik butinai zet.


StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 22:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.16
Pranešimai:
343
runcikas rašė:

Palik tu ji ramybiai, jei jis neuzsikimses. Tie pirmi retai ir uzsikimse buna, vat tas vidurinysi, tai reik butinai zet.


Gan logiskai tu cia parasei turbut todel man per ta garmoske ir leidzia dumus :? Nes sekantis bakelis uzsikises ir jie nespeja iseiti lauk :x Reikes rytoj pasiziuret nusisukus duslika. Bet tik nesuprantu vieno dalyko kodel uzsikisa antras o ne pirmas kartalizatorius juk y pirmajy visas brudas patekt turetu ?!


StandartinėParašytas: 19 Vas 2009, 00:57 
  
 
 
Man del tu trukimu daug kartu duslitoj teko pabuti. Teko ir gofra keist, ir ties viduriu daugybe kartu virint ir prie galinio pakelio, nes viena karta uzkabinau beslinkdamas. Duslitoj sako, kad ziurek, variklis taip vibruoja, nors jis visalaika vibravo taip. Variklio pagalves keistos. Apsukos ~830rpm, su kompu tikrino. Siaip degima sake pats kompas reguliuojasi, nieko rankiniu budu neprireguliuosi. Galvojau gal tada nuo turbinos kita nauja vamzdi daryt, ismetimo bakeli koki eisenmanno uzsidet, nerzaveikinius vamzdzius. Sako tu pala neskubek, nerzaveika labai slykstu garsa skleis, drizgesi toki, o beto orginalus bmw duslintuvo metalas labai geras, dabar tokiu labai sunkiai gausi, nes lenkiski pagaminti taip, kad 3 metus atlaikytu. Tik vis minciu kyla, kaip ta vamzdi tiesu padaryt ties masinos viduriu, nes labai jau daznai per tuos islankstymus sutruksta, dabar jau siule ant siules virinama :D


StandartinėParašytas: 19 Vas 2009, 03:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
43
Pranešimai:
723
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E38 735 M62 97'
ex E39 520 M47 00' Touring
ex E34 530 M60 94
Broliux rašė:
Bet tik nesuprantu vieno dalyko kodel uzsikisa antras o ne pirmas kartalizatorius juk y pirmajy visas brudas patekt turetu ?!


Na galbut del to, kad prie pat turbinos, del to didesnio jo temperatura, labiau ikaites, didesnis slegis, nei ties antru bakeliu :roll:
As isemiau abudu, nors pirmas svarus buvo :/, i ta pirma bakeli vamzdi ivirino, o vietoi antro rezonatoriu. Garsas truputi pakito, garsiau, ir svilpimas girdimas nuo turbinos.
Patarciau pirma palikt, jei jis svarus, antra rezonatorium pasikeist, beje kad ir kataliku kainos stipriai kritusios :/


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery