Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 12:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Sau 2009, 20:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.06
Pranešimai:
56
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 520i 99'
ex E34
ex E28
Taip gedazzz, aš apie tą nr.17 kalbu. Man tik labai keista, kad variklis veikia idealiai, niekaip nepasireiškia to daviklio problema. Sakiau važiuosiu, kol pasireikš.. Dėkui tau už infą.


StandartinėParašytas: 12 Sau 2009, 09:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.04.01
Amžius:
44
Pranešimai:
102
Miestas:
Kaunas
7up rašė:
Taip gedazzz, aš apie tą nr.17 kalbu. Man tik labai keista, kad variklis veikia idealiai, niekaip nepasireiškia to daviklio problema. Sakiau važiuosiu, kol pasireikš.. Dėkui tau už infą.


Matai, pas mane mataras 2.8 -tai as dujas idejes. Kai tas daviklis nustipo , tai ant duju masinele visai nebevaziavo, tik ant benzo.


StandartinėParašytas: 14 Sau 2009, 13:07 
  
 
 
Sveikas, buvo toks defektas ir mano masinoj, tik pasireiksdavo jis kitaip: uzsylant varikliui jis gesdavo, daug kartu, ypac lengvai paspaudus ir atleidziant gaza. Kai karstas ar saltas motoras viskas chiki. Pakeiciau as ta davikli ir pamirsau problemas. Sustosi karta vidury sankryzos - prastas jausmas bus, kainuos daugiau. Eik ir pasikeisk ta davikli. Sekmes!


StandartinėParašytas: 29 Bal 2010, 17:16 
  
 
 
Sveiki, pagaliau ir as susitvarkiau si gedima. Gedimo kodas buvo | 65 - Camshaft Sensor |. Ant parkingo apsukas gaudydavo gerai variklis, tik ijungi D ir pradedi judeti, masina buka kaip nzn kas. Labiausiai pasireiksdavo pasilus varikliui, dingdavo kazkur 30-40% galios. Zodziu mini pedala, o masina ant vietos, kuro sanaudos dideles, nesujuda taip kaip turi buti. Nusipirkau is pradziu ta davikli ne originalu (neminesiu firmos) ~120Lt mokejau. Pakeite - tas pats, jokiu pokyciu, tik plius dar uzsipyles kuro vos vos uzsikuriau degalineje, ko anksciau su senu davikliu nebudavo. Po to paskaitinejau cia jusu foruma ir idejau originalu (kodas: 12141703221) cia iki 98m BMW E39, jo siek tiek trumpesnis laidas nei tu kur po 98m masinose. Atsiejo 150Lt, zinoma ne is Krasta Auto, nes ten jo mazmenine kaina ~220Lt berods. Taigi pakeitus viskas susitvarke, vel masina "gyva" patapo, o taip pat ir sanaudos sumazejo kuro. Tiesa pas mane automatas, tai taip, kad vaziuojant uzgestu arba prie sviesoforo, tai nebuvo. Cia greiciau su mechanine deze pasitaiko. Kiek nervu padejau tai ne tas zodis. Keistis tiesa galima ir paciam, nera sudetinga, schemu nete pilna kur atsukt ir ka padaryt, ypac jei nagingas esi ir neturi ka veikti.. Sutaupysit litu sunkiais laikais ;)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery