Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 19:41

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E65, E66 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Bir 2008, 02:20 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:2005
Variklis:3.0
Degalai:Dyzelinas

Problema/klausimas:
Na stai, didele istorija: Gyvena toks 2005 730D masiniukas.. Gyveno gerai, padarem jam Chip-Tuninga.. Gyveno tada jis dar geriau, kol viena diena (nesakau kad tai konkreciai nuo Chip'o) eme ir sprogo turbina.. Masina kratesi, mete duma, nu neimanoma vaziuot buvo.. Nukeliavo ji i Krasta Auto. Ten pakeite nauja Turbina ir purkstuka nr 3.
Atvaziavom paziuret masinos, kadangi variklis tuo metu buvo karstas, viskas buvo gerai, pavazinejom, patestavom ir veike gerai.. Gryzome namo, pastateme masina. Pastovejo per nakti, variklis atsalo. Uzvedam. Kratosi.. Dumo nebemete, bet kratesi ir vaziuojant jautesi kratymasis.. Taciau, kai variklis isildavo - vel viskas ok.. Ramiai dirba masiniukas.. Nu ka, vel i Krasta.. Antra karta ji paeme.. Sako, gal auksto slegio kuro siurblys.. Pakeite - nieko, vistiek kratosi.. (Genijai) Sako, na gal reik tada imt galva, ziuret kas ten.. Atidare - rado suodziais apsinesusius voztuvus, prikepusius net.. Atidaro toliau - sudege stumokliai.. VISI! Tiesiog taip pradege kad net ziedai vietom matosi.. Nu joooo, sako, keiciam ir stumoklius, jau tikrai problema aiski.. Pakeite.. (PYYYYP nesikeikiant) Na, kazkiek pagerejo, bet vistiek salta kratosi ir tiek.. Visos diagnostikos nieko nerodo nei kol salta nei kol silta.. Perrase visa softa masinos, nuo navigacijos iki variklio darbo.. Nu ir vistiek jinai salta kratosi..
Turit kokiu ideju? Klauskit kas neaisku..

P.S. Atsiprasau kad ne "Lietuviškai" rasau, bet juk ne i laikrasti dedu... ačiū uz supratima..


StandartinėParašytas: 21 Bir 2008, 02:36 
  
 
 
Pirma karta moket teko uz turbina, purkstuka ir darba, tai buvo apie 7tukst kazkur.. Bijau sumeluot.. O antra karta uz stumoklius ir siurbli sumokejo BMW GoodWill'as. Bet Krasta labai norejo litu uz darba.. Aisku pakeliau ten veja uz tokias nesmones ar atsiemiau masina.. Bet vistiek atbego ir sako: Na tai gal bent uz tepalus ir filtrus sumokekit... :lol: :lol: Nu ok, sakau, uz situs galiu.. Niekada nebuvau labai patenkitnas Krastos aptarnavimu istikruju.. Dar vienas dalykas.. Kodel jie pirma karta, kai keite turbina nepaprase BMW GoodWill ??? Tik kai uzsiminiau apie toki dalyka, tada tik susisuko.. Buciau isvis netoli 20gabalu padejes uz nieka..


StandartinėParašytas: 08 Lie 2008, 18:33 
  
 
 
Kazkaip itariu, kad nuvares tvarkyt nepamynejai tokios "smulkmeneles" kaip chipinimas. Nes tokiu atveju itariu nebutu net pradeja tvarkyt, atsisakytu, kaip ir bet koks rimtas servisas :) Bent mano nuomone, jei prikisai nagus prie softo, t.y. chipavai, ir zinoma net nenumanai ka ten padare, tai ant nieko, kas tvarkys tavo masina pykt ir nebegali. Aisku smagu kai gerai traukia ir t.t., bet taupus moka 2 kartus.


StandartinėParašytas: 09 Gru 2008, 03:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.13
Amžius:
38
Pranešimai:
184
Miestas:
Prienai
Automobiliai:
BMW E60 535d
Kas cipavo tau ji? Vimota ar kas? :idea:


StandartinėParašytas: 15 Gru 2008, 20:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.08
Amžius:
41
Pranešimai:
124
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E 34 525i, ex E34 525 tds, ex E46 330d, ex E91 320d, e90 330d, 2WD Dyno
Skype:
startline_chiptuning
Na tas bet kuriam 3d gali nutikti ir nechipuotam kai subirus turbinai didelis kiekis alyvos patenka i stumoklius, dar jei toliau vaziuojama buvo ilgokai tai nieko nuostabaus #-o idomu kiek nm buvo padaryta?:/


StandartinėParašytas: 18 Gru 2008, 09:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.27
Amžius:
43
Pranešimai:
105
Automobiliai:
E46 330cd
va cia zmogui iskilo tokie vargai apie kuriuos chipavimo 'specai' nieko nekalba pries tai darant. nesako nei kokius daviklius varikliui (galimai) atjungia per softa ir kaip +- keicia variklio darbo parametrus, nei paziuri ar turbina dar laikys didesnes apkrovas ar aplamai masinos rida ir gyvavimo laikas nebus tas lemiamas faktorius pradejus tiuuuninguoti ir zaisti su ag ir nm.... o jei linksta motoras (krastos meistrai sandeliuoja servizo kampe ar lauke ne viena) tai ale pats kaltas.

beje is paciu cipuotoju negirdejau kaip tie ag ir nm papildomai gaunami nieko daugiau nedarant tik pakeiciant softa, bet pliusu tai tikrai nepamirsta paminet. idomu kodel patys bmw kurejai nekele variklio darbiniu parametru jei tai imanoma padaryti masiskai be jokiu dideliu investiciju??

anyway, uzuojauta masinos savininkui.

_________________
It's aint about chicks weight, it's about her performance


StandartinėParašytas: 18 Gru 2008, 12:28 
  
 
 
Na kodel nekelia ag ir nm. Paimk M57 motora, su E38 buvo 135kW/410nm, po to nuo 2000metu padare 142kW/430Nm, su e65 jau buvo 160kW/500Nm, po to nuo kazkuriu metu buvo paleide 170kW/520Nm, o vat F01 jau 180kW/540Nm. Galima paimti 535d kokiu 2005 metu, tai ten yra 200kW/560Nm. Taigi, manau ir gamintojas kelia situos parametrus. Tik vienas dalykas gal jis kelia ne vien softo perrasymu, bet ir gal tam tikru mazgu keitimu ivertinus galios padidejima (nes nesu tikras kad visi sitie motorai yra identiski) :)
Ok, anyway, manau tema yra ne apie tai. Uzuojauta savininkui.. :roll:


StandartinėParašytas: 05 Sau 2009, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
41
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
na is appipasakotu simptomu tai manau kad vyruciai persistenge su savo cipu nes turbinos siaip sau nesprogsta...arba buwo prastai priziurima, na bet kazkam tai bus pamoka... siaip su tais cipais reikia atsargiai, vuiskas turi +bet turi ir - taip kad reiktu pyrma gerai issiaiskinti ka ir kaip daryt, o gal is vis susilaikyt...


StandartinėParašytas: 05 Sau 2009, 21:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
41
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
prie to pacio cia maciau kolega rase kad gamintojas kelia parametrus... taip jis kelia bet jei pasinagrinetum truputi giliau i motorus tai pamatyttum kad ne vien tik softas ten keiciasi... variklis ten mazai itakoja... bet aplink ji... va 535 tavo minetas yra tas pats 2998l tik jau twin-turbo ir panasiai nu cia ilga diskusija apie tuos variklius bet mano draugas uzsiema jis ten nesveikas ant ju, ta prasme cipavimo ir tiuningavimo, tai tas cipavimas tai tik gelytes, del to ir reik ziuret kokia turbina svaistikliai ir dar nnnn... dalyku nes tai ir daro itaka kiek galima o kiek ne kelt tuos kilovatus, va pvz atmosferiko tu neuzcipuosi taip paprastai, nu zodziu jei jau sugalvojai kelt galia tai reik zinot kam atiduodi i rankas savo masina...


StandartinėParašytas: 05 Sau 2009, 23:53 
  
 
 
Savaime suprantama, kad gamintojas ne vien tik valdymo softa perraso. Cia net tokiu minciu nebuvo kile. Atidziau skaityk .. :wink:


StandartinėParašytas: 15 Sau 2009, 00:02 
  
 
 
angelas_, matau visai nesidomi tuo ka rasai:) Pasiskaitynek siek tiek apie tavo pamynetu motoru konstrukcija, ir pamatysi, kad ten ne softas tobulintas, o aplomai, visa motoro konstrukcija. BMW paprastai viskas buna labai tiksliai paskaiciuota ir bet koks nagu kisimas kur nereikia jau gali daug ka pagadint. Uz tai ir tavo minetu motoru skirtumai net vizualiai nuemus dangti matosi gana aiskiai.


StandartinėParašytas: 15 Sau 2009, 00:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.18
Amžius:
43
Pranešimai:
417
Miestas:
CH
Automobiliai:
ex E39 M5 `99
Tesla P90D Ludicrous `15
karolis88, tavo istorija jau zinojau is matyt bendru musu pazistamu, tik dabar smulkiau ja perskaiciau. Manau, niekas cia gudriau uz krastos meistrus jos neisanalizuos, bet, manau, viso blogio pradzia - tiuningas :roll:


StandartinėParašytas: 28 Sau 2009, 21:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Seteris rašė:
karolis88, tavo istorija jau zinojau is matyt bendru musu pazistamu, tik dabar smulkiau ja perskaiciau. Manau, niekas cia gudriau uz krastos meistrus jos neisanalizuos, bet, manau, viso blogio pradzia - tiuningas :roll:

Pritariu.Galios kelimas ne gamykliniais parametrais,priveda iki dideliu nuostoliu-turbinos,dezes ir t.t


StandartinėParašytas: 04 Vas 2009, 14:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.13
Amžius:
38
Pranešimai:
184
Miestas:
Prienai
Automobiliai:
BMW E60 535d
Nu nezinau,ka jus cia snekat....Asmeniskai padariau chipa Vimotoje E39 530d....kol kas jokiu gedimu,jau puse metu wazineju...tik ka prisiziureti,tai turbinos filtra,reik keisti dazniau...Padare zweri,aisku as nedraginu ant kiekvieno kampo ten ir panasiai,o siaip pati masina rieda maloniau,lengviau...Retai dabar kada pakeliu apsukas virs 3k... bet buvo momentu,cia sudraginau Mazda Rx8 1.3 175 kw// paskui su preliude 2.2 vtec,irgi paemiau, ir galiausiai su bmw 330d 2003 metu, 149 kw///to nepaemiau,bet aina apylygiai...

Beto keli draugai uzsicipave...tai audi A3 , 1.9 dyzelis,jau 2 metai wazineja ir nieko...poto wienas pacipaves pezo 406 ,jau 2 metai ir nieko...
Aisku,jei pats tureciau nauja masina ,bmw koki kaip cia raso 2005 metu,tai gal nelabai cipuociau,nes bijotau ,o su senesnem nera tokios baimes,bet kol kas laiko..
Didziausia abejone,kad cia vyrukas neraso ,kur cipavo...cia daugiausia priklauso nuo to,kas dare tau ta cipa....Cia vienam Vilniuje kaip padare,tai greit nusprogo ,nes pats Vitolde pasakojo apie ji....


StandartinėParašytas: 07 Vas 2009, 11:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.30
Amžius:
41
Pranešimai:
567
Miestas:
Kaunas-Stavanger
Automobiliai:
dviratis...
Neveris rašė:
Didziausia abejone,kad cia vyrukas neraso ,kur cipavo...cia daugiausia priklauso nuo to,kas dare tau ta cipa....Cia vienam Vilniuje kaip padare,tai greit nusprogo ,nes pats Vitolde pasakojo apie ji....


Tai va butent, sios masinoms kurios turi turbina labai lengvai puciasi, kadangi pagrindinis faktorius yra oras... ir jei cipuoja neatsizvelgiant i variklio ir turbinos parametrus, o daro tik kuo didesni sukima ir Kw tai taip ir buna, o tokiai masinai salyginai ir remontas pakainuoja :wink:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery