Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 06:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 102 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Gru 2008, 21:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Amžius:
42
Pranešimai:
747
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
[E39] 523i
Skype:
tenets262
Nikas:
tenets
Kur??? :wink:

_________________
...Fuk the fuel economy...


StandartinėParašytas: 01 Sau 2009, 22:05 
  
 
 
Kywon rašė:
neysizeiskit vyrai as tik juokauju :D


Nu ir juokai pas tave nesvankus.


StandartinėParašytas: 05 Sau 2009, 13:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.03.16
Amžius:
42
Pranešimai:
565
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
EX: E30 324d M21 86'
EX: E36 318i M40 90'
EX: E36 325tds M51 99'
EX: E36 318is M42 95'
EX: E91 320d M47/T2 06'
EX: E39 530d M57 03'
EX: E46 323Ci M52 99'
E46 330Ci M54 01'
F25 x28i N20 17'
tenets rašė:
Kur??? :wink:

Atsiprašau, pasitaisau http://www.318ti.org/notebook/asc/index.html


StandartinėParašytas: 07 Sau 2009, 22:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
tai va sita straipsni paskaitcius pasidaro aisku, kad mano ideja tikrai nera tokia durna kaip daug kas cia reke.

o net priesingai cia viskas aprasyta butent taip kaip as ir galvojau tik kaip as angliskai nelabai suprantu ir isvertus per programa neviska iseina suprasti kas ten parasyta. kaip supratau kaip ta variklio dusinima nuimti ten neparasyta?

gal kas angliskai gerai kerta pati gala galetu paskaityti ir mazdaug parasyti esme.


StandartinėParašytas: 07 Sau 2009, 23:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
["D.S"] Visa tai gausis tik totalus mašinos laužymas, nes:
jeigu variklio nedusins, tai ASC-T stabdys ratus galinius, tai vieną tai kitą. Ir visos tos saulės ir driftai labai operatyviai pasibaigs užmužta sankaba ir stabdžiais.

LSD perteklinę jėgą ne dusina, o ją perduoda kitam ratui, o su pakeista ASC-T jis stabdys pačią jėgą (stabdžiais), o ne perdavinės ją į kitą ratą. O kadangi variklio galia nemažinama (super modifikacijos pagalba), tai bus mašinos prievartavimas ir nieko daugiau. Nors pravažumo pagerėjimas turėtų pasijausti, bet tik ant mažų greičių ir mažų variklio apsukų.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 08 Sau 2009, 09:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
nepabandysi nezinosi :lol:

as buvau su vienu zmogum sutares kuris pitaka turi su atskira asc sklende, bet dabar jis kitu problemu turi nesinori lysti i akis del tokio su..

gal kas zino kaip i m52 motorora, asc kompas signala perduoda?


ps. jeigu vienu metu stabdomas tik vienas ratas tai visa jega iskart perduodama kitam ratui.
tai cia greiciau sulauzysi reduktoriu ir kalades sudrosi o ne sankaba.


StandartinėParašytas: 08 Sau 2009, 10:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
PrakalejaS rašė:
LSD perteklinę jėgą ne dusina, o ją perduoda kitam ratui, o su pakeista ASC-T jis stabdys pačią jėgą (stabdžiais), o ne perdavinės ją į kitą ratą. O kadangi variklio galia nemažinama (super modifikacijos pagalba), tai bus mašinos prievartavimas ir nieko daugiau. Nors pravažumo pagerėjimas turėtų pasijausti, bet tik ant mažų greičių ir mažų variklio apsukų.


priklauso nuo LSD konstrukcijos... paprasti (viskoziniai) dusina diferencialu dežutę, ko pasekuoje po tam tikro laiko reikia keisti plokšteles, nes jos sudila. tuo atevju kaladeles lengviau ir pigiau pasikeisti.
Torsenas - taip daro ka tu parašiai... Quife ar kaip jis ten nenagrinejau.

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 08 Sau 2009, 11:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Jeigu draskyti masina ant ledo, tai nematau cia didelio masinos lauzymo, aisku, jei ant sauso asfalto, tai kitas reikalas.


StandartinėParašytas: 08 Sau 2009, 13:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Nelabai sutikčiau dėl standartinių plokštelinių dusinimo (dusinimą suprantu kaip jėgos stabdymą), jie perduoda jėgą kitam ratui, tik pati konstrukcija įtakoja ir dėvėjimąsi. Bet turint omeny, kad ši konstrukcija atlaiko realiai panašiai kaip ir pats reduktorius, t.y. 10-15 ir daugiau metų, tai kaip ir nėra problemos. Didžiausias peilis tokiam jėgos perdavimui yra nevienodas sukibimas priešinguose ratuose, tada plokštelės labiausia ir dėvisi.
LSD kaina realiai yra ~2-3k lt, kas tiems 10 metų nėra daug. Tuo tarpu idėja su stabdžiais įtakotų ir saugumą ir valdomumą, taip pat kainuotų pastoviai stabdžių ir sankabos keitimu, kas gali realiai kainuoti ~1k lt kasmet ar netgi dažniau (stabdžiai gale ~400, sankaba ~600, čia imant E36).
Gena rašė:
priklauso nuo LSD konstrukcijos... paprasti (viskoziniai) dusina diferencialu dežutę, ko pasekuoje po tam tikro laiko reikia keisti plokšteles, nes jos sudila. tuo atevju kaladeles lengviau ir pigiau pasikeisti.
Torsenas - taip daro ka tu parašiai... Quife ar kaip jis ten nenagrinejau.

ps. kiek žinau, LSD plokšteles dengia keramika ar kita danga, tuo pačiu juos restauruojant bei reguliuojant blokavimo %. Ir šito reikalo kaina nėra itin didelė (žinočiau konkrečiau, gal ir saviškį atsinaujinčiau).

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 08 Sau 2009, 13:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.23
Amžius:
47
Pranešimai:
93
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 330
Labai gerai PrakalejaS pasake =D> O tiem kam dar nelabai daeina, kad tai grynas masinos lauzymas, lai pabando ant savo kailio, tik po tokio pora men eksplotavimo, noreciau i zmogaus veida paziuret, kai gautu saskaita servise :lol:


StandartinėParašytas: 08 Sau 2009, 14:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
matjus rašė:
Labai gerai PrakalejaS pasake =D> O tiem kam dar nelabai daeina, kad tai grynas masinos lauzymas, lai pabando ant savo kailio, tik po tokio pora men eksplotavimo, noreciau i zmogaus veida paziuret, kai gautu saskaita servise :lol:


Nereikia cia smerkti, vieni masina lauzo vienaip, kiti kitaip. Cia diskutuoja tie kam idomi tema, o ne tie kurie sedi sau kedeje ir tik lieziuviu plaka. Gaus saskaita tai gaus, negi jus cia sildo nuo to, yra jaunatviskas verzlumas viska isbandyti, tad nereikia cia buti lepsiais ir plakti lieziuviais. :evil:


StandartinėParašytas: 08 Sau 2009, 14:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Mūsų reikalas yra informuoti apie galimas pasekmes, nes būtent dėl to jaunatviško užsidegimo apie pasekmes retai pagalvojama.
ps. tikėkis geriausio - ruoškis blogiausiam.
Linius rašė:
Nereikia cia smerkti, vieni masina lauzo vienaip, kiti kitaip. Cia diskutuoja tie kam idomi tema, o ne tie kurie sedi sau kedeje ir tik lieziuviu plaka. Gaus saskaita tai gaus, negi jus cia sildo nuo to, yra jaunatviskas verzlumas viska isbandyti, tad nereikia cia buti lepsiais ir plakti lieziuviais. :evil:

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 102 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery