Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 09:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 102 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 13:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.08
Amžius:
38
Pranešimai:
558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
F11 N47ND20 12’
_________________
E46 M54B22 02'
E.x.E36 M52B25 95'
Ex. E36 M50TUB25 93'
Ex. E36 M43B16 95'
Nikas:
Elfux
Linius rašė:
cia butent apie tai diskutuoja, bet tingiu skaityti http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=632454


http://vertimas.vdu.lt/twsas/
kazkiek pagelbes verciant jei kas ruosiasi skaityti


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 13:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
matjus rašė:

Dar vienas zinantis islindo #-o kaip ir rasiau paprasta ASC nepristabdo jokiu ratu, ir jei ant ledo buksuoja tai vienas tai kitas ratas, tai nereiskia kad juos kazkas pristabdo :^o
O ASC+T buvo statoma nuo 97m i galingesnius variklius nuo 2,8l(aisku galejo but imontuotas ir pagal spec. uzsakyma, bet cia jau retenybe)

blin ziuriu nelabai gaudaisi, jei nera ASC tai slifuoja ratas tam kuriam lengviau, o kai jis yra tai permeta sukimo jega i kita rada (uzspaudziant buksuojancio rato stabdi). kaip paaiskintum daug geresni pravazuma su ASC ir t.t.? ir beje pas mane 2ltr ir 96 metu ir kazkaiptai jis yra :mrgreen: gal kas varikli tada silpnesni idejo ir pasendino metais :mrgreen:


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 14:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.23
Amžius:
47
Pranešimai:
93
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 330
studentas rašė:
blin ziuriu nelabai gaudaisi, jei nera ASC tai slifuoja ratas tam kuriam lengviau, o kai jis yra tai permeta sukimo jega i kita rada (uzspaudziant buksuojancio rato stabdi). kaip paaiskintum daug geresni pravazuma su ASC ir t.t.? ir beje pas mane 2ltr ir 96 metu ir kazkaiptai jis yra :mrgreen: gal kas varikli tada silpnesni idejo ir pasendino metais :mrgreen:

Dar karta aiskinu tup..., paprastas ASC NEPRISTABDO jokiu ratu :!: pvz. o kaip tu paiskintum dyzelio didesni pravazuma? ir is ko tu nusprendei, kad pas tave yra ASC+T, kad ratai abu prasisuka ant ledo :lol:


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 14:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.03
Amžius:
43
Pranešimai:
1860
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24 635 CSi '81
ex Alpina B3 3.0 '95
Nikas:
Masta J
ne nū nesikeikiant, ASC NESTABDO RATŲ, niekada nestabdė ir nestabdys, ASC tik neduoda oro varikliui, o kuris iš ratu prasikas tai tik nuo fizikos ir kelio dangos priklauso: ratas prasisuka, varikliui ASC sklendė uždaro orą, variklio pridusta, atiduodama į ratus jėga sumažėja, prasisukes ratas praranda momentą ir nustoja buksuot ir ratų greičiai išsilygina, asc atidaro oro paėmima, kažkuris iš ratų vėl prasisuka, ir vėl ASC kicks in, uždarydama oro skelndę, ir vėl ratas lėtėja negaudamas jėgos.
Alternatyva, jei nepamenant mokymų, kaip pajudėt žiemą, tai prisiminkit, kaip ant slidaus pavirsiaus pajudėsit greičiau: gaza ispyrę y dugną ir žviegiančiu ratu, ar po biški pulsuodami gazo pedalu, neleisdami ratui užsiputot, asc tą tokį pulsavimą ir sukuria.
ASC+T gal ir stabdo galinius, aš šito nežinau, DSC gali stabdyt visus po vieną, o ASC yra simple nieko nestabdo :!:

_________________
A high-end two-door luxury sports coupe dubbed the 'Bavarian Ferrari', the 6-series is considered by many to be the most aesthetically pleasing BMW of all time.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
ASC+T pristabdo galinius ratus. Nesuprantu kiek dar apie tai reik diskutuoti kad visiems daeitu. Variklio pridusinima galima nuimti tuose modeliuose kur stovi acs atskira oro sklende, nuemus pacia sklende kaip mineta auksciau. Bet jei pagrindine variklio sklende yra elektrine tai variklis glusinamas butent tos sklendes pagalba ir nieko ten nepribursi.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Tai jus apsispreskite apie ka kalbate ar apie ASC ar apie ASC+T. Tada visiems bus lengviau :)

Jeigu kyla klausimai, tai pasikelkite gala ir pabandykite viena rata palaikyti rankomis, jei kita puse pristabdys, tada turetu jusu laikoma rata isplesti is ranku :)


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 16:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
as savo pirmam poste ir sakiau apie ASC+T, ir tai turejau omenyje, cia tik po to kazkaip uzvire lb karsta diskusija :roll:
ps. tada man dar kyla klausimas, kokio bieso ABS/ASC blokas pradeda zirst prabuksavus ratui? :roll:


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 16:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
i ekspertus jokiu budu nepretenduoju, bet pats pastebejau toki dalyka kad ant E39 528 (96u) kai suveikia ASC (ar cia tada gaunasi ASC-T?) tai ne tik pridusinamas motoras bet ir ratai "skirtingai sukasi" :lol: , atjungus ASC autoamtiskai nera varyklio dusinimo plius ratai sukasi kaip priklauso.

kaip ant 740 nzn, bo anas daug smarves turi ir nesuprasi kas ir kaip, bet irgi neduoda be reikalo masinos shonu pastatyt...

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 16:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.23
Amžius:
47
Pranešimai:
93
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 330
studentas rašė:
as savo pirmam poste ir sakiau apie ASC+T, ir tai turejau omenyje, cia tik po to kazkaip uzvire lb karsta diskusija :roll:
ps. tada man dar kyla klausimas, kokio bieso ABS/ASC blokas pradeda zirst prabuksavus ratui? :roll:


Tai tu vienur rasai ASC kitur ASC+T, juk tai skirtingi dalykai, o temos autorius butent klause apie ASC
ps. kaip jau minejau pas tave gali but idetas ASC+T(nes tokius dejo pagal uzsakyma) tada aisku kad pristabdo galinius ratus, kai jie prabuksuoja(del to zirzia ABS blokas)


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 19:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.02.22
Amžius:
48
Pranešimai:
264
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 740d ex
E60 530d ex
e60 530d Lci ex
e65 745d individual
dsc turi va toki siurbli http://bmwfans.info/original/E38/Lim/74 ... l-34_0949/ kuris stovi slia vakuminio stabdziu stiprintuvo, jis sukelia slegi stabziu sistemoi kad abs blokas galetu stabdyt koki reikia rata, pas drauga yra asc tai to siurblio ner, vadinas ratu ir nestabdo nebent pats uzminsi :D


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 19:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
temos autorius nezinojo kas tas asc+t kol sitos temos nesukure :lol:

beja tai kaip supratau pas mane yra 2.8 99m. galo?


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 20:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
Arunas B rašė:
Variklio pridusinima galima nuimti tuose modeliuose kur stovi acs atskira oro sklende, nuemus pacia sklende kaip mineta auksciau. Bet jei pagrindine variklio sklende yra elektrine tai variklis glusinamas butent tos sklendes pagalba ir nieko ten nepribursi.


o m52 sklende elektrine? #-o o gal koki laida ten eitu nukirpt? ir koki apgavika pastyti kad asc galvotu kad ta sklende darineja ar cia viskas per bendra variklio kompa eina? :roll:


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 22:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.03
Amžius:
43
Pranešimai:
1860
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24 635 CSi '81
ex Alpina B3 3.0 '95
Nikas:
Masta J
As Tau siūlau pirma sužinot, koks ASC pas tave? tada galėsi toliau burt, nepyk, bet kitaip šitų eksperimentų pavadint negaliu :D Kai sužinosi, koks ASC, mano galva, liks du galimi variantai:
1. Esant paprastam ASC - tai jokio skirtumo ar išoperuosi sklendę, ar išjungsi ASC mygtuko pagalba, turėsi variklio jėgą einančią į ratus per laisvą dif'a, o tai reikškia tik viena - užvelsi vieną ratą, t.y tą, kuris turi mažesnį sukibimą.
2. Esant AST+T ir išoperavus tą skeldę, GALBŪT gausi tai, kad variklio nedusins, o ratą traction'as pristabdys, bet aš tai sakyčiau, kad čia grynai teorinis skiedalas, bo tos sistemos ir matuoklė yra pakankamai prezicižkos ir protingos sistemos, taigi nemanau, kad be problemų veiks, išoperavus vieną iš jos komponentų.

Jei teisingai suprantu, tai visa tai, tik dėl noro turėti blokuotą dif'a, tai gal geriau neieškoti (atsiprašau jautruolių iš anksto) užpakalyje vinių, ir įsidėt aftermarket blokiruotę?

_________________
A high-end two-door luxury sports coupe dubbed the 'Bavarian Ferrari', the 6-series is considered by many to be the most aesthetically pleasing BMW of all time.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 22:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Garbės Narys
Klubo Garbės Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.16
Amžius:
57
Pranešimai:
312
Miestas:
Vilnius
Dar galiu Norfos meistro paklaust... Bet anas turbut uzsiemes kuciuku minkymu... :roll:

Hievy mietal! :twisted:

_________________
E93 cabrio
E 107, 700 LS Coupe
E70


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 23:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.03
Amžius:
43
Pranešimai:
1860
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24 635 CSi '81
ex Alpina B3 3.0 '95
Nikas:
Masta J
Rytis 730 rašė:
Dar galiu Norfos meistro paklaust... Bet anas turbut uzsiemes kuciuku minkymu... :roll:

Hievy mietal! :twisted:

Netrukdyk geriau daba ... bo nu ... pats supranti ... kalėdos be kučiukų .... ne negerai :-#

_________________
A high-end two-door luxury sports coupe dubbed the 'Bavarian Ferrari', the 6-series is considered by many to be the most aesthetically pleasing BMW of all time.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 102 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery